TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 22.8.2019.
Jučer su u Narodnom Pozorištu prikazani filmovi 'Mačka u zidu', kao i 'Priča o tri sestre' čime je zatvoren Takmičarski program-igrani film na ovogodišnjem Festivalu.
U skladu s tim, iščekivanje o večerašnjoj objavi naslova koji će doma ponijeti nagradu za najbolji film i Srce Sarajeva samo je dodatno poraslo.
Ekipe filmova prošetale su se crvenim tepihom i s novinarima razgovarali o porukama koje filmovi nose, ali i odlično raspoloženi dodatno začinili atmosferu koja je vladala na Festivalskom trgu.



Ekipa filma 'Mačke u zidu'
U premijeri filmova uživala je i pjevačica iz susjedne Hrvatske, Jelena Rozga, koja je za crveni tepih odjenula elegantan kraljevsko plavi kombinezon brenda Arileo, u čijim kreacijama je često možemo vidjeti. Kombinezonu je glamurozna nota dana zanimljivo krojenim gornjim dijelom - plisirom koji daje dodatnu volumeniziranost, ali i odvažnu notu ovom klasiku. Uz kombinezon, Jelena je stilizirala crne sandale, viseće naušnice i it torbicu sezone – minijaturnu i preslatku torbicu francuskog brenda Jacquemus koja je oduševila modni svijet.



Jelena Rozga
Jeleni se na crvenom tepihu pridružio Ante Burazin koji je birao elegantno odijelo u boji pijeska koje je dodatno naglasio odabirom modnih dodataka u tamnijoj nijansi smeđe.

Ante Burazin i Jelena Rozga
Erna Saljević je također uživala u programu šeste večeri Festivala. Za crveni tepih, birala je ružičastu haljinu na jedno rame koja nosi etiketu domaćeg brenda Studio Damjanović.
Uz drapiranje u gornjem dijelu haljine, haljinu prati i asimetričan kroj, kao i aplikacija izrađena od sitnih kristala na području struka koja je odličan kontrast nijansi haljine. Uz nju, Erna je stilizirala crne sandale i trendi rajf širokog oboda, kao i metalik clutch torbicu.


Erna Saljević

Erna Saljević i Bakir Pašukanović
Mirza Mustafagić je odjeven u mladenačku i opuštenu verziju odijela – crne hlače i sako s kockastim uzorkom uz koje je stilizirao bijele tenisice, također bio jedan od gostiju crvenog tepiha. Svojstveno svom urbanom stilu pokazao je kako se i tenisice mogu izvrsno uklopiti uz odijelo te kombinirati za svečane prilike.

Mirza Mustafagić
Goste su na crvenom tepihu i ove večeri dočekali uvijek nasmijani Maja Čengić Miralem i Haris Bilalović. Maja je odjenula all black look – dugu LEI LOU by Alex Dojčinović haljinu s prorezom otvorenih ramena koju prati i volan u gornjem dijelu uz koju je kombinirala elegantne sandale te sofisticirane zlatne naušnice u potpisu Zlatar Sofić.

Maja Čengić Miralem
Haris je birao elegantno plavo odijelo uz koje je stilizirao smeđe cipele i rupčić u boji fuksije koji su dali dodatnu vedrinu cjelokupnom izdanju.


Maja Čengić Miralem i Haris Bilalović
Modne odabire ostalih gostiju crvenog tepiha 6. večeri Sarajevo Film Festivala pogledajte kroz fotografije u nastavku.









TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!