TEKST: Arijana Bošnjak

DATUM OBJAVE: 11.8.2022.

Bliži nam se 29. po redu Sarajevo Film Festival i sigurni smo da se, kao i mi, radujete svemu što donosi.

Svi volimo kada Sarajevo zaživi i svaku večer na svojim ulicama okupi toliko ljubitelja filmske, modne i party scene. Poseban doživljaj daje prostor ispred Narodnog Pozorišta gdje svim osam dana, na glamuroznom crvenom tepihu, pomno pratimo čije kreacije nose poznata lica sa domaće, ali i inozemne scene.

Sigurni smo da svi, od glumica i glumaca, preko redatelja i glazbenih zvijezda, pa sve do poznatih ličnosti i ljudi iz svijeta mode, kreacije koje će nositi pripremaju već mjesecima unaprijed.

Posebno nam je drago, na eventu koji slavi film, kreativnost i modu vidjeti kada gosti Festivala pokažu svu raskoš festivalskog glamura u kreacijama domaćih modnih dizajnera. To je jedinstvena prilika promocije modnog dizajna u BiH, ali i šire obzirom da glavni grad Bosne i Hercegovine na osam dana postaje centar filmskih događanja u regiji. 


Tatjana Šojić u Kaftan Studio kreaciji


Željno iščekujući nove ideje nastale u njihovim ateljeima, donosimo vam pregled dosadašnjih SFF izdanja koja su nas oduševila kroz godine.


Lejla Filipović u Kaftan Studio kreaciji

Martina Saira u Elysian kreaciji

Maja Čengić Miralem u Amira Pertesi kreaciji

Hana Zrno u Belma Tvico kreaciji i Sanjin Arnautović

Maja Čengić Miralem u Jasna Hadžimehmedović-Bekrić kreaciji

Dženita Imamović u Belma Tvico kreaciji i Emir Hadžihafizbegović

Lejla Graho u Kaftan Studio kreaciji

Džejla Glavović Očuz u Belma Tvico kreaciji

Aida Jahić u Belma Tvico kreaciji

Naida Kundurović u Belma Tvico kreaciji

Džejla Glavović Očuz u Belma Tvico kreaciji i Mahir Očuz

Maja Čengić Miralem u Belma Tvico kreaciji

Sarah Čerkez u Amira Pertesi kreaciji

Sarah Čerkez u Amira Pertesi kreaciji

Judita Franković Brdar u Aleksandra Dojčinović kreaciji

Džejla Glavović Očuz u TWINS kreaciji i Mahir Očuz 

Maja Čengić Miralem u Jasna Hadžimehmedović Bekrić dizajnu

Martina Saira u Marko Feher kreaciji

Daria Lorenzi Flatz u Kaftan Studio kreaciji 

Sarah Čerkez u Amira Pertesi dizajnu

Edina Dervišević Handžić i Amra Silajdžić Džeko u Amira Pertesi kreacijama

Elma Tataragić u Kaftan Studio dizajnu

Hilda Halilović u Belma Tvico kreaciji 

Emina Ganić u Kaftan Studio kreaciji

Amra Silajdžić Džeko u Kaftan Studio kreaciji

Daria Lorenci Flatz u Kaftan Studio kreaciji

Džejla Glavović Očuz u Amira Pertesi izdanju i Mahir Očuz

Elma Tataragić u Kaftan Studio kreaciji

Emina Ganić u Kaftan Studio kreaciji

Erna Saljević u Design by Tea kreaciji 

Enisa Njemčević u Belma Tvico kreaciji

Funa Maduka u Kaftan Studio kreaciji

Ina Hamzić u Plusminus dizajnu

Ivan Bosiljčić i Jelena Tomašević

Jasna Đuričić u Kaftan Studio kreaciji

Funa Maduka u Kaftan Studio kreaciji

Lejla Durmo u Jasna Hadžimehmedović Bekrić kreaciji

Judita Franković Brdar u Envy Room kreaciji

Lejla Filipović u Alesandra Dojčinović kreaciji i Tarik Filipović

Jasna Đuričić u Kaftan Studio kreaciji

Maja Čengić Miralem u Belma Tvico kreaciji

Lejla Graho u Kaftan Studio kreaciji

Mediha Adrović u Ljiljana Majkić dizajnu

Sarah Čerkez u Amira Pertesi kreaciji

Naida Kundurović u Belma Tvico izdanju i Sanel Hadžić

Nadine Mičić

Samra Menzilović Čatić

Mediha Adrović u Ljiljana Majkić dizajnu

Alisa Čajić u Plusminus dizajnu

Sarah Čerkez u Amira Pertesi izdanju

***
Foto: Marko Jovančić, Aida Redžepagić, Jasmin Agović


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!