TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 11.8.2022.
Bliži nam se 29. po redu Sarajevo Film Festival i sigurni smo da se, kao i mi, radujete svemu što donosi.
Svi volimo kada Sarajevo zaživi i svaku večer na svojim ulicama okupi toliko ljubitelja filmske, modne i party scene. Poseban doživljaj daje prostor ispred Narodnog Pozorišta gdje svim osam dana, na glamuroznom crvenom tepihu, pomno pratimo čije kreacije nose poznata lica sa domaće, ali i inozemne scene.
Sigurni smo da svi, od glumica i glumaca, preko redatelja i glazbenih zvijezda, pa sve do poznatih ličnosti i ljudi iz svijeta mode, kreacije koje će nositi pripremaju već mjesecima unaprijed.
Posebno nam je drago, na eventu koji slavi film, kreativnost i modu vidjeti kada gosti Festivala pokažu svu raskoš festivalskog glamura u kreacijama domaćih modnih dizajnera. To je jedinstvena prilika promocije modnog dizajna u BiH, ali i šire obzirom da glavni grad Bosne i Hercegovine na osam dana postaje centar filmskih događanja u regiji.

Tatjana Šojić u Kaftan Studio kreaciji
Željno iščekujući nove ideje nastale u njihovim ateljeima, donosimo vam pregled dosadašnjih SFF izdanja koja su nas oduševila kroz godine.

Lejla Filipović u Kaftan Studio kreaciji

Martina Saira u Elysian kreaciji

Maja Čengić Miralem u Amira Pertesi kreaciji

Hana Zrno u Belma Tvico kreaciji i Sanjin Arnautović

Maja Čengić Miralem u Jasna Hadžimehmedović-Bekrić kreaciji

Dženita Imamović u Belma Tvico kreaciji i Emir Hadžihafizbegović

Lejla Graho u Kaftan Studio kreaciji

Džejla Glavović Očuz u Belma Tvico kreaciji

Aida Jahić u Belma Tvico kreaciji

Naida Kundurović u Belma Tvico kreaciji

Džejla Glavović Očuz u Belma Tvico kreaciji i Mahir Očuz

Maja Čengić Miralem u Belma Tvico kreaciji

Sarah Čerkez u Amira Pertesi kreaciji

Sarah Čerkez u Amira Pertesi kreaciji

Judita Franković Brdar u Aleksandra Dojčinović kreaciji

Džejla Glavović Očuz u TWINS kreaciji i Mahir Očuz

Maja Čengić Miralem u Jasna Hadžimehmedović Bekrić dizajnu

Martina Saira u Marko Feher kreaciji

Daria Lorenzi Flatz u Kaftan Studio kreaciji

Sarah Čerkez u Amira Pertesi dizajnu

Edina Dervišević Handžić i Amra Silajdžić Džeko u Amira Pertesi kreacijama

Elma Tataragić u Kaftan Studio dizajnu

Hilda Halilović u Belma Tvico kreaciji

Emina Ganić u Kaftan Studio kreaciji

Amra Silajdžić Džeko u Kaftan Studio kreaciji

Daria Lorenci Flatz u Kaftan Studio kreaciji

Džejla Glavović Očuz u Amira Pertesi izdanju i Mahir Očuz

Elma Tataragić u Kaftan Studio kreaciji

Emina Ganić u Kaftan Studio kreaciji

Erna Saljević u Design by Tea kreaciji

Enisa Njemčević u Belma Tvico kreaciji

Funa Maduka u Kaftan Studio kreaciji

Ina Hamzić u Plusminus dizajnu

Ivan Bosiljčić i Jelena Tomašević

Jasna Đuričić u Kaftan Studio kreaciji

Funa Maduka u Kaftan Studio kreaciji

Lejla Durmo u Jasna Hadžimehmedović Bekrić kreaciji

Judita Franković Brdar u Envy Room kreaciji

Lejla Filipović u Alesandra Dojčinović kreaciji i Tarik Filipović

Jasna Đuričić u Kaftan Studio kreaciji

Maja Čengić Miralem u Belma Tvico kreaciji

Lejla Graho u Kaftan Studio kreaciji

Mediha Adrović u Ljiljana Majkić dizajnu

Sarah Čerkez u Amira Pertesi kreaciji

Naida Kundurović u Belma Tvico izdanju i Sanel Hadžić

Nadine Mičić

Samra Menzilović Čatić

Mediha Adrović u Ljiljana Majkić dizajnu

Alisa Čajić u Plusminus dizajnu

Sarah Čerkez u Amira Pertesi izdanju
***
Foto: Marko Jovančić, Aida Redžepagić, Jasmin Agović
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!