TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 20.8.2019.

Druga sezona popularne serije 'Senke nad Balkonom' jučer je pretpremijerno prikazana u Cinema City, a ekipa serije prošetala se crvenim tepihom ispred Narodnog pozorišta te s novinarima i voditeljima razgovarali o temama i likovima koji će biti tema novih epizoda. 

Ekipa serije 'Senke nad Balkanom'

Glumica Leona Paraminski jedno je od novih lica koje ćemo gledati u novim epizodama serije, a za sinoćnji crveni tepih birala je haljinu dizajnera iz Hrvatske, Borisa Pavlina. Ženstvena i romantična haljina jednostavnog kroja pozornost privlači raskošnom čipkom koja nas vodi u minula doba. Uz nježnu haljinu u pastelno ružičastoj, Leona je birala metalik zlatne cipele i makeup koji naglasak stavlja na oči, dok je kosu začešljala prema unatrag. 

Leona Paraminski

Nataša Ninković je odjenula minimalističku bijelu kreaciju elegantnog kroja. Torbica preko ramena i dugi lančić zaokružili su ovo jednostavno, no profinjeno red carpet izdanje poznate glumice. 

Nataša Ninković

Nijansa koja će sigurno obilježiti sezonu pred nama upravo je crvena boja i ona je i bila odabir Marije Bergam. Duga haljina popraćena naglašenim strukom i visokim prorezom lijepo naglašava siluetu glumice, koja je uz haljinu stilizirala jednostavne crne sandale. 

Marija Bergam

Jučer je održana i premijera filma 'Otvorena vrata' koji je ujedno u konkurenciji za 'Srce Sarajeva'. Riječ je o filmu albanskog redatelja Florenca Papasa koji se crvenim tepihom prošetao u društvu kolega glumaca iz filma. 

Ekipa filma 'Otvorena vrata'

 Jonida Vokshi 

Svjetski poznata redateljica Funa Maduka također je bila među gostima crvenog tepiha 4.večeri Sarajevo Film Festivala. Funa je birala lepršavu dugu Kaftan Studio haljinu kojoj slojevitost daje ležernu, no, istovremeno profinjenu notu. Igra materijalima kreira zanimljiv color block outfit, dok naglašeni i široki rukavi uz naglašen struk kreiraju zanimljivu siluetu. Duge viseće naušnice i makeup koji naglasak stavlja na plavo sjenilo odlično su naglasili mladenački look redateljice. 

Funa Maduka

Manekenka Džejla Glavović je za jučerašnji crveni tepih birala dugu čipkastu haljinu brenda LIU∙JO, a haljinu asimetričnog kroja i naglašenog struka upotpunila je PINKO torbicom i zlatnim sandalama. 


Džejla Glavović

Džejla je na crveni tepih došla u društvu modela, Enise Njemčević, koja je birala kombinezon bh. dizajnerice Belme Tvico. Kombinezon je dio proljeće/ljeto 2019. kolekcije, a elegantnom kroju kombinezona element iznenađenja dan je uz zanimljiv oblik gornjeg dijela kreacije te lepršavi plašt duž rukava kojeg krasi i ombre efekt. Enisa je nježno pastelni modni odabir upotpunila sa ženstvenim makeupom. 


Enisa Njemčević

Dizajnerice brenda Mateyaneira, Mateja Dujić i Neira Sinanbašić su u društvu bh. fotografa Edvina Kalić također uživale u odličnom programu i premijerama koje su bile na programu 4. noć Festivala. Mateja i Neira su bile ambasadorice vlastitog dizajna i modne blizanke te su za crveni tepih birale sako naglašenih ramena iz vlastite kolekcije te duge suknje zanimljive teksture što je rezultiralo elegantnim izdanjima koji odlično spajaju minimalizam, posljednje trendove i efektne krojeve u zanimljivu stilsku priču. 

Neira Sinanbašić i Mateja Dujić

Edvin je birao klasično crno odijelo brenda Mateyaneira kojem je dao dozu osobnosti i vlastitog stila odabirom prsluka čiji dizajn izgleda poput maslinasto zelene čipke i kojeg je odjenuo preko ležerno otkopčane košulje. Mladenački i cool svečani look zaokružio je crnim cipelama. 

Edvin Kalić

Neira Sinanbašić, Mateja Dujić i Edvin Kalić

U regionalnoj premijeri filma 'Take me somewhere nice' uživala su brojna poznata glumačka imena iz regije. Među njima bila je i glumica iz Hrvatske, Marija Pikić, koja je za dolazak na crveni tepih odabrala dizajn domaćeg brenda, crnu haljinu Kaftan Studija. Ženstvenoj haljini koja otkriva ramena wow efekt dan je upravo volumeniziranim topom raskošne teksture koji je crnu toaletu sa mini šlepom pretvorio u glamurozan komad. Podignuta frizura, crveni ruž i decentne naušnice zaokružili su njen look.

 

Marija Pikić

Naravno, ni ova večer na crvenom tepihu nije prošla bez voditeljskog para – Maje Čengić Miralem i Harisa Bilalovića.
Maja je nosila Amira Pertesi haljinu u boji senfa na jedno rame, koja je uz drapiranje na području struka i grudi dobila dodatnu svečanu notu. Uz kreaciju je birala jednostavne zlatne sandale, koje su dodatno naglasile boju haljine te kosu stiliziranu u kovrdže i sveprisutan ljetni trend – ukosnicu u kosi. Haris je izgledao elegantno u tamnom odijelu uz koje je birao plavu košulju i kravatu upotpunjenu sitnim točkicama. 

Maja Čengić Miralem

Maja Čengić Miralem i Haris Bilalović


Modne odabire ostalih gostiju crvenog tepiha 4. večeri Sarajevo Film Festivala pogledajte kroz fotografije u nastavku.


 


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!