TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 21.7.2021.
Jedan od najefektnijih makeup proizvoda u svakoj beauty torbici upravo je crveni karmin.
On daje dozu glamura svakom izdanju te dokazuje da tek jedan potez može napraviti veliku promjenu u konačnom dojmu. Izazov je naravno naći i idealnu nijansu, teksturu i formulu koja će biti dugotrajna kroz dan. Zbog toga smo istražili koji će biti idealan odabir za svaki podton kože.
Prije nanošenja crvenog karmina bitno je napraviti kvalitetan piling usana kako bi se uklonile mrtve stanice kože, a za precizan izgled, nanesite prvo olovku za usne kojom ćete isrctati njihov rub, a onda karmin.
KAKO ODREDITI PODTON KOŽE?
Ključ za odabir savršene crvene boje karmina je razumijevanje tona vaše kože kao i nijansi karmina - i kako oni rade zajedno. Ton kože je razina melanina u koži koja se kreće od svijetle do tamne, dok su podtonovi boje (žuta ili plava) koje unutar vašeg tona kože stvaraju specifičan ten.
Da biste prepoznali podton svoje kože, jednostavno provjerite zglob. Ako vam se vene čine ljubičastim ili plavkastim, imate hladan podton (cool). Ako vaše vene izgledaju zelenije, imate topliji podton (warm). Tačnije, kod toplog podtona prevladava žućkasti pigment, a kod hladnog roskasti.
Baš kao i koža i karmin za usne ima svoj podton. Topliji podton karmina je obično narandžasto-crven dok hladni karmin obično ima plavo-crveni podton.
Sada imate dva izbora. Ako želite crvenu nijansu karmina koja se stvarno ističe, odaberite karmin sa podtonom koji je suprotan podtonu vaše kože, a ako želite crvene usne koje izgledaju nedovoljno chic, odaberite karmin za usne koji ima isti podton kao i vaša koža.
CRVENI KARMIN ZA HLADNI PODTON KOŽE
Za hladnijI podton kože savršeni karmin crvene nijanse neka bude na bazi plave boje. Jednostavan trik kojim ćete prepoznati je li vaš crveni karmin hladnog podtona prvo je nanošenje laganog sloja. Ako izgleda ružičasto, onda je najvjerojatnije hladne boje.
CRVENI KARMIN ZA TOPLI PODTON KOŽE
Tople crvenkaste nijanse ili breskvaste nijanse sa zlatnim odsjajem su savršen odabir za ovaj podton kože.
***
Naslovna fotografija: @estelanewbold
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!