TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 22.12.2020.

Modni dodaci su ti koji svakom našem modnom odabiru daju poseban pečat.

U cijeloj modnoj jednadžbi, torba igra itekako važnu ulogu, a posebice klasična, svestrana i chic crna torba koja je postala ultimativan artikal u ormaru svake zaljubljenice u modu.

Dame vole crne torbe jer olakšavaju kreiranje modnih kombinacija svojom jednostavnošću, pa se kao takve vrlo lako uklapaju u baš sva naša modna izdanja. Nešto veće, tote ili shopping crne torbe odličan su saveznik kada su u pitanju svakodnevna izdanja jer u njih stane baš sve što nam je potrebno tijekom dana, dok oni nešto manji modeli odlično će se uklopiti u svečanim izdanjima.

Da crna torba ima modnu notu koja izgleda atraktivno uz jesenje i zimske kombinacije uvjerit će vas izdanja ovih bh. cura koje pratimo na Instagramu.

Foto: @lelanuska

Foto: @ramoviclejla

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tatjana (@turquoiselove9)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hana Babajic (@hanababajic)

Foto: @milica.budimir 

Foto: @ilda_humic 

 

Foto: @shmeezla

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Irma M. (@irmapijanistkinja)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Magdalena S. (@xenaratnica) 

Foto: @nadijakoric

***

Naslovna fotografija: @lelanuska
Tekst: Ilda Lihić-Isović 

FOTO: @lelanuska


Bonjour

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

TEKST: Bonjour.ba/PR | FOTO: PR

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore. Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

 

Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom  “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.

 



Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?

Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?

Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?

 



Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.

Više detalja uskoro ovdje.

* * *
Naslovna foto: PR

FOTO: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!