TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 22.12.2020.
Modni dodaci su ti koji svakom našem modnom odabiru daju poseban pečat.
U cijeloj modnoj jednadžbi, torba igra itekako važnu ulogu, a posebice klasična, svestrana i chic crna torba koja je postala ultimativan artikal u ormaru svake zaljubljenice u modu.
Dame vole crne torbe jer olakšavaju kreiranje modnih kombinacija svojom jednostavnošću, pa se kao takve vrlo lako uklapaju u baš sva naša modna izdanja. Nešto veće, tote ili shopping crne torbe odličan su saveznik kada su u pitanju svakodnevna izdanja jer u njih stane baš sve što nam je potrebno tijekom dana, dok oni nešto manji modeli odlično će se uklopiti u svečanim izdanjima.
Da crna torba ima modnu notu koja izgleda atraktivno uz jesenje i zimske kombinacije uvjerit će vas izdanja ovih bh. cura koje pratimo na Instagramu.
Foto: @lelanuska
Foto: @ramoviclejla
Foto: @milica.budimir
Foto: @ilda_humic
Foto: @shmeezla
Foto: @nadijakoric
***
Naslovna fotografija: @lelanuska
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba/PR | FOTO: PR
Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.
Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.
Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?
Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?
Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?
Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.
Više detalja uskoro ovdje.
* * *
Naslovna foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!