TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 13.6.2022.
Kad je na našu e-mail adresu stigla pozivnica za ovaj event u potpisu parfemske kuće Creed, znali smo da nas čeka uzbudljivo putovanje i posebno iskustvo za pamćenje.
U Beogradu, točnije u restoranu „Salon 1905“, u četvrtak 9.6.2022. održano je predstavljanje parfema Wind Flowers parfemske kuće Creed koje je osvojilo brojne dame u regiji. Upravo je Bonjour tim imao priliku sudjelovati na ovom ekskluzivnom eventu i među prvima u regiji isprobati novi parfem.
Cijelo putovanje započelo je letom iznad sanjivih oblaka koji su poslužili kao odlična uvertira u bajkovitu večer koja nas je čekala u Beogradu. Nakon što smo sletjeli, osoblje hotela Jump Inn velikodušno nas je dočekalo, a osmijeh na lice nam je posebno naslikao pažljivi poklon koji je Creed tim spremio za nas.


Košulja sa natpisom 'Čudo od žene' na leđima u potpisu brenda Ivica i Majica iz Srbije bila je jedinstveno iznenađenje pred samo spremanje za događaj. Pažljivi poklon dao je nagovjestiti kako ćemo se osjećati noseći novi Creed parfem. Nakon što smo detaljno proučili agendu znali smo da jedva čekamo uživo vidjeti posebnu lokaciju na kojoj je rezervirano predstavljanje novog parfema za žene - Wind Flowers.

Restoran „Salon 1905“ u Beogradu dio je starog grada i plijeni pažnju već pri samom pogledu izvana. Kada zakoračite u sami prostor, isprva je jasno zašto je upravo ova lokacija izabrana za glamurozno predstavljanje parfema. Visoki stropovi ukrašeni rezbarijama i projekcije na zidu brzo su kreirali ugođaj radi kojeg se osjećamo još posebnije.



Pri ulasku hostese su nam ljubazno ponudile da nanesemo novi Wind Flowers parfem i tijekom cijelog eventa budemo inspirirani njegovim cvjetnim i voćnim notama. Ubrzo smo doznali da je pet godina Olivier Creed radio na stvaranju ovog mirisnog remek djela. Sa top notama jasmina i cvijeta naranče, srednjim notama ruže i sandalovine, te baznim notama irisa i mošusa, kao i iznenadne praline, Creed Wind Flowers rado postaje novi omiljeni parfem za ovo ljeto.



Nakon toga, ubrzo su nam se obratili i Miloš Milutinović, direktor DP Lux grupe, kao i Stojka Glazer, predstavnica kuće Creed.
,,Nakon Londona, Majamija, Dubaija, Beograd je četvrti grad u kome je predstavljen ovaj miris. Čast mi je što smo u našem gradu, pred gostima iz celog regiona, imali mogućnost da dočaramo deo svetskog glamura i sjaja mirisne avanture kuće Creed“ rekao je Miloš Milutinović.

,,Stvaranje novog parfema predstavlja poseban događaj kako za mene tako i za Creed. Nova mirisna nota u kojoj večeras, nadam se, uživate, pokrenuće vas, navesti da osetite strast moći, karakter. Ovaj univerzalni parfem inspirisan je gracioznošću i snagom plesa u pokretu. To je zavodljiv i osvežavajući miris dugovečnosti, koji se zadržava na koži i sa kojim se sve dame mogu poistovetiti – rekla je Stojka Glazer.

Cijela filozofija parfema pretočena je i u baletni nastup primabalerine Tatjane Tatić i Nicole Bianco koji je uslijedio nakon govora, kao i nastup gudačkog kvarteta koji je stvorio savršenu ugođajnu glazbu za sve prisutne.


U sklopu eventa mogli smo doslovce i kušati novi Creed Wind Flowers parfem. Krsto Radović, vrhunski slastičar i suosnivač „Mandarina Cake Shop“ slastičarnice posebno je za ovu priliku kreirao desert koji je svojim sastojcima dao fantastičan omaž notama parfema. Tako smo u svakom kremastom zalogaju mogli nagađati kakve će emocije u nama buditi parfem tijekom svakog nanošenja.



Savršen završetak ovog mirisnog druženja uslijedio je sutradan kad smo išli u posjetu Belodore parfumeriji u West 65 Mallu. Ekskluzivna niche parfumerija Belodore napravila je ugodnu dobrodošlicu i upoznala nas sa najaktualnijim parfemima. Pored toga, doznali smo da upravo u Belodore parfumeriji možete nabaviti novi Wind Flowers parfem koji će vas, vjerujemo, oduševiti onako brzo kao i nas.


Veselimo se da ove neodoljive mirisne kompozicije budu dostupne i damama u BiH, ne sumnjamo da će imati posebno mjesto na polici u kupaonici, a do tada, uživajte u jednom čarobnom mirisnom putovanju i djeliću atmosfere s predstavljanja Creed parfema o kojem ćete još mnogo čitati.







***
Foto: Creed PR & privatna arhiva
TEKST: PR
Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.



U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.
Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.

Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića.




Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.

Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.

Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.
Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.
Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.
Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.











Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!