TEKST: Marija Perić

DATUM OBJAVE: 13.6.2022.

Kad je na našu e-mail adresu stigla pozivnica za ovaj event u potpisu parfemske kuće Creed, znali smo da nas čeka uzbudljivo putovanje i posebno iskustvo za pamćenje.

U Beogradu, točnije u restoranu „Salon 1905“, u četvrtak 9.6.2022. održano je predstavljanje parfema Wind Flowers parfemske kuće Creed koje je osvojilo brojne dame u regiji. Upravo je Bonjour tim imao priliku sudjelovati na ovom ekskluzivnom eventu i među prvima u regiji isprobati novi parfem.

Cijelo putovanje započelo je letom iznad sanjivih oblaka koji su poslužili kao odlična uvertira u bajkovitu večer koja nas je čekala u Beogradu. Nakon što smo sletjeli, osoblje hotela Jump Inn velikodušno nas je dočekalo, a osmijeh na lice nam je posebno naslikao pažljivi poklon koji je Creed tim spremio za nas.

 



Košulja sa natpisom 'Čudo od žene' na leđima u potpisu brenda Ivica i Majica iz Srbije bila je jedinstveno iznenađenje pred samo spremanje za događaj. Pažljivi poklon dao je nagovjestiti kako ćemo se osjećati noseći novi Creed parfem. Nakon što smo detaljno proučili agendu znali smo da jedva čekamo uživo vidjeti posebnu lokaciju na kojoj je rezervirano predstavljanje novog parfema za žene - Wind Flowers.
 



Restoran „Salon 1905“ u Beogradu dio je starog grada i plijeni pažnju već pri samom pogledu izvana. Kada zakoračite u sami prostor, isprva je jasno zašto je upravo ova lokacija izabrana za glamurozno predstavljanje parfema. Visoki stropovi ukrašeni rezbarijama i projekcije na zidu brzo su kreirali ugođaj radi kojeg se osjećamo još posebnije. 

 



Pri ulasku hostese su nam ljubazno ponudile da nanesemo novi Wind Flowers parfem i tijekom cijelog eventa budemo inspirirani njegovim cvjetnim i voćnim notama. Ubrzo smo doznali da je pet godina Olivier Creed radio na stvaranju ovog mirisnog remek djela. Sa top notama jasmina i cvijeta naranče, srednjim notama ruže i sandalovine, te baznim notama irisa i mošusa, kao i iznenadne praline, Creed Wind Flowers rado postaje novi omiljeni parfem za ovo ljeto.

 



Nakon toga, ubrzo su nam se obratili i Miloš Milutinović, direktor DP Lux grupe, kao i Stojka Glazer, predstavnica kuće Creed.

,,Nakon Londona, Majamija, Dubaija, Beograd je četvrti grad u kome je predstavljen ovaj miris. Čast mi je što smo u našem gradu, pred gostima iz celog regiona, imali mogućnost da dočaramo deo svetskog glamura i sjaja mirisne avanture kuće Creed“ rekao je Miloš Milutinović.

 



,,Stvaranje novog parfema predstavlja poseban događaj kako za mene tako i za Creed. Nova mirisna nota u kojoj večeras, nadam se, uživate, pokrenuće vas, navesti da osetite strast moći, karakter. Ovaj univerzalni parfem inspirisan je gracioznošću i snagom plesa u pokretu. To je zavodljiv i osvežavajući miris dugovečnosti, koji se zadržava na koži i sa kojim se sve dame mogu poistovetiti – rekla je Stojka Glazer.

 



Cijela filozofija parfema pretočena je i u baletni nastup primabalerine Tatjane Tatić i Nicole Bianco koji je uslijedio nakon govora, kao i nastup gudačkog kvarteta koji je stvorio savršenu ugođajnu glazbu za sve prisutne.

 



U sklopu eventa mogli smo doslovce i kušati novi Creed Wind Flowers parfem. Krsto Radović, vrhunski slastičar i suosnivač „Mandarina Cake Shop“ slastičarnice posebno je za ovu priliku kreirao desert koji je svojim sastojcima dao fantastičan omaž notama parfema. Tako smo u svakom kremastom zalogaju mogli nagađati kakve će emocije u nama buditi parfem tijekom svakog nanošenja.

 



Savršen završetak ovog mirisnog druženja uslijedio je sutradan kad smo išli u posjetu Belodore parfumeriji u West 65 Mallu. Ekskluzivna niche parfumerija Belodore napravila je ugodnu dobrodošlicu i upoznala nas sa najaktualnijim parfemima. Pored toga, doznali smo da upravo u Belodore parfumeriji možete nabaviti novi Wind Flowers parfem koji će vas, vjerujemo, oduševiti onako brzo kao i nas.

 



Veselimo se da ove neodoljive mirisne kompozicije budu dostupne i damama u BiH, ne sumnjamo da će imati posebno mjesto na polici u kupaonici, a do tada, uživajte u jednom čarobnom mirisnom putovanju i djeliću atmosfere s predstavljanja Creed parfema o kojem ćete još mnogo čitati.

 

***
Foto: Creed PR & privatna arhiva


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!