TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 26.7.2010.

Bura oko pariškog Fashion Weeka i revija haute couture odjeće (Dior, Chanel, Elie Saab, Valentino) već se stišala, te sada na red dolazi nošenje predstavljenih dizajnerskih proizvoda. To jest, gledanje kako ih nose celebrityji.  Ipak, kako bismo vam pokazali da mrvicu sjaja s tih glamuroznih revija možete nositi i vi, donosimo vam kratki pregled haute couture make-upa i frizura – s

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Giorgio Armani

 

Image 

 

Armanijevi vizažisti modelima su osim savršene svijetle puti namijenili i crno-sivi smokey eyes s gomilom visoko svjetlucavog brončanog sjenila u unutarnjim kutevima i na unutarnjoj polovici kapka. Od modela do modela, sjenila su sezala do obrva ili malo niže, a svima je zajednički bio svilenkasti nude ruž i veoma blago brončano rumenilo.

 

Kosa je pak bila savršeno isfenirana, uglađena, elegantna, živa i puna volumena. Nekim modelima frizeri su potpuno pomaknuli i iskosili razdjeljak tako da im je kosa u šarmantnim lukovima prekrivala veći dio lica.

 

 Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


 

 

 

Elie Saab

 

Image

 

Make-up umjetnici koji stoje iza Elia Saaba igrali su na provjereni beauty recept koji je isprobala skoro svaka od nas. Vrlo svijetla podloga sa smeđim rumenilom, tamni smokey eyes, ogromne, volumizironirane, savršene trepavice, malo zlatnog i srebrnog sjenila u unutarnjim kutevima očiju, te klasično nude sjajilo za usne.

 

Ni Saabovi frizeri nisu pristajali na manje od savršenstva. Izrađivali su jednu standardnu frizuru – potpuno ravnu ali volumizioniranu kosu s razdjeljkom na strani i stražnjim dijelom nadignutim u stilu 50-ih. Kosa modela na reviji padala je samo preko leđa u potpunosti ne ometajući pogled na prednji dio kreacije.

 

 Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image 

 

 

 

 

Chanel

 

Image

 

Chanelovi stručnjaci za dekorativnu kozmetiku kreirali su look koji slavi bogati crveni ruž, pritom ne dopuštajući da se na licu primjeti ikakav drugi namaz osim njega. Bež sjenilom i bijelom olovkom, pak, modelima su podarili look svježih i odmornih očiju.

 

S druge strane, frizure nisu bile ni blizu dotjeranosti i savršenstva Chanelovog make-upa. Nasuprot, izgledale su kao ne-frizure ili kao sve popularnija 'tek osušena kosa', pomalo neuredna i razbarušena. Modeli su kosu nosili skoro kako su htjeli, čak i sklonjenu za uho, a poseban zahtjev stilista bila je kosa neizvučena iz ovratnika kaputa.

 

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image 

 

 

 

 

Dior

 

Image

 

Dior couture make-up team predstavio je, kao i obično, ekstremne, avangardne i nenosive lookove. Nanosio je debele linije crnog tuša i jarka sjenila u svakojakim kombinacijama kojima je na kapcima oblikovao stroge geometrijske oblike. Usne su pak bile rezervirane za jako taman mat ruž, mješavinu smeđe i bordo boje.

 

Frizure su također bile odraz kreativnosti stilista a nipošto ostvarenja primjerena nošenju u stvarnom životu. Modeli su, naime, na vrhu glava imali ogromne pundže s uvijenim repovima.

 

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

 

 

 

 

Valentino

 

Image

 

Valentinovi vizažisti ove su sezone bili jedinstveni jer jedini nisu kreirali look teškog couture make-upa, nego nasuprost, u skladu s predstavljenom kolekcijom, pripremili nježni i romantični izgled minimalnog intenziteta boja. Njihovi aduti bile su veoma tanke linije crnoga tuša, svijetlo smeđe sjenilo kao podloga koja je sezala sve do obrva, svijetlo plavo/sivo sjenilo sa svjetlucavim česticama, bijela olovka za oči te prozirno sjajilo za usne. Koža je bila savršeno glatka i porculanski bijela.

 

Nasuprost ovom bajkovitom, vilenjačkom i prozračnom djelu vizažista, frizeri se nisu povodili za idiličnim. Njihove visoke pundže bile su neuredne, s izvučenim pramovima kose, potpuno sljepljene gomilom svjetlucavog laka za kosu.  

 

Image

Image

Image

Image

Image

Image

 

 

 

I.R.


Bonjour

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

TEKST: Ilda Lihić-Isović

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI” O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.

I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
 

 

Facelift koji je sve pokrenuo

 

Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
 

 

Leak koji je prerastao u kampanju

 

Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
 


 

“This is a case for the FBI…”

 

Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
 

 

Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu

Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
 

mac_kris_bonjour_ba
 

Kritički pogled (jer, budimo realni)

 

Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?

U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
 


Foto: @maccosmetics


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!