TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 5.3.2019.
Veliko interesovanje građana već vlada za multipleksom CineStar, koje će biti četvrto kino ovog najvećeg lanca u zemlji, uz Tuzlu, Mostar i Bihać. Multipleks CineStar uskoro otvara svoja vrata u trgovačkom centru Delta Planet, koji Banjalučani željno iščekuju.
Ljubitelji filma svih generacija će napokon doći na svoje, jer je CineStar prepoznatljiv brend, koji njeguje slogan kina s pet zvjezdica. Ovaj multipleks posljednje generacije će u Banjaluci predstaviti sasvim novi koncept “Destination cinema”, koji je najnoviji trend u svjetskoj kino branši.
Riječ je o multifunkcionalnom prostoru u kojem će svaki posjetilac, pronaći nešto za sebe, jer CineStar multipleks na jednom mjestu objedinjuje dizajnerski bar s bibliotekom, vrhunske kino dvorane, “Rođendaonice” za djecu, kao i druge zanimljive sadržaje.
Kino će imati ukupno 6 dvorana sa 731 sjedištem izrađenim od kože s pokretnim dijelom za dodatnu udobnost. Biće opremljeno “Barco” laserskim projektorima, a sve dvorane će biti opremljene vrhunskom tehnologijom, te će gledaocima obezbijediti pravi užitak gledanja filma na “wall-to-wall” platnima, uz laserske projektore, kao i “JBL” i “Crown” zvučni sistem. Potpuna digitalizacija omogućila je da se udovolji i najzahtjevnijim ljubiteljima kina. Oni željni nove dimenzije zabave, moći će se upustiti u “RealD - 3D” avanturu ili se prepustiti ekstremnom doživljaju filma uz “eXtreme” specijalni format, koji gledaocima osigurava doživljaj filma na većem platnu uz jači zvuk i bolji doživljaj s laserskim projekcijama. Poseban ugođaj svim posjetiocima pružit će dvije dizajnerske dvorane, koje su odgovor na potrebe pravih filmofila, koji od kina traže više nego što nude klasični multipleksi. U njima se savršeno isprepliće moderni i upečatljiv dizajn sa najsuvremenijom tehnologijom.
Osim tehnologije, u CineStaru se veoma mnogo vodi računa i o udobnosti posjetilaca. Posebnu ponudu čini “LOVE BOX” koji boravak u kinu čini privatnijim i opuštenijim. Svako “LOVE BOX” sjedište ograđeno je sa strane od drugih sjedišta, kako bi posjetioci imali što veću privatnost, te su omiljen izbor za zaljubljene parove. U dvoranama će se nalaziti i specijalno dizajnirana “VIP RELAX” sjedišta. Pomenuta sjedišta pružaju dodatnu udobnost, više prostora, pokretna su i obično pozicionirana u najbolje područje gledanja svake dvorane. Osim mjesta za odlaganje pića imaju i stolić, te bežični punjač za mobilni telefon.
Najmlađi posjetioci će moći slaviti svoje rođendane nakon filma u posebno dizajniranoj dječjoj “Rođendaonici”, dok će roditelji uživati u ugodnom ambijentu dizajnerskog bara s vanjskom terasom.
Posjetiocima kina će biti ponuđen “Loyalty program” za skupljanje bodova i kupovinu ulaznica putem interneta, nagradnih besplatnih ulaznica, te povoljnije uživanje u ponudi kina s pet zvjezdica. Posjetioci banjalučkog CineStara moći će uživati i u već prepoznatljivim uslugama poput: Moja CineSrijeda najpovoljnijeg dana u sedmici, Matinejama, Family paketu, proslavama rođendana. Oni koji su željni kulturne svjetske scene, mogu da uživaju u programu “Spektakli” u CineStaru. Također, svi posjetioci CineStara će uz kino ulaznicu imati osiguran besplatan parking u trajanju od 3 sata.
U okviru investicijskog ciklusa koji “Blitz-CineStar” provodi od svog osnivanja 2003. godine do danas, u okviru CineStar Cinemas grupe u Bosni i Hercegovini i regionu, uključujući i najnoviji u Banjaluci, otvorena su ukupno 22 multipleksa sa 138 digitalnih dvorana i više od 21.500 sjedišta, što s gotovo 4,5 milijuna prodanih ulaznica godišnje, čini CineStar Cinemas najvećim i najuspješnijim kino prikazivačem u regionu.
TEKST: Bonjour.ba
U Bonjour.ba redakciji vjerujemo da kreativnost i zajednički trenuci imaju moć da nas izvuku iz rutine i ponude novo iskustvo.
Upravo s tim ciljem, kreirali smo intimnu radionicu The Style Room osmišljenu da pokaže kako se moda i energija mogu spojiti kroz personalizirano iskustvo, u skladu s bojama Cedevita vitaminske vode i emocijama koje bude.
Da bi se ta ideja pretočila u stvarnost, jučer smo okupili naše goste u prirodno osvjetljenom studiu, pretvorivši ga u kreativno druženje gdje su bijele majice, šareni konci i vitaminska voda postali polazište za priču o personalizaciji, stilu i dobrim vibracijama.
Bijele majice, konci u svim bojama i boce vitaminske vode bile su polazište, a sve ostalo kreirali su učesnici svojim rukama, idejama i dobrim raspoloženjem.
Personalizacija nikad nije bila ovako zabavna (ni osvježavajuća)
Prvi dojam bio je važan. Studio je tog dana izgledao kao malo kreativno utočište u centru Sarajeva. Brendirani prozori odmah na ulazu davali su poseban ton događaju, dok su dugi stolovi u prostoru pozivali na druženje i zajednički rad.
Na stolovima su bili izloženi proizvodi Cedevita vitaminske vode, a QR kodovi diskretno su usmjeravali na dodatne informacije.
Finger food zalogaji, šarena pića i lagani razgovori među gostima stvorili su atmosferu opuštenosti prije nego što je sve krenulo.
A onda je svako mjesto za stolom, s bijelom majicom, priborom za vez i malom porukom dobrodošlice, postalo polazna tačka za priču koja se tek trebala isplesti.
Nismo znali šta će nastati i tu je bila čar
Kada je ova custom made radionica počela, svako je ispred sebe imao bijelu majicu s natpisom Body & Mind, kao i riječi Focus, Relaxing,
Upravo te riječi odražavale su suštinu samog druženja, trenutak da se opustimo, usmjerimo pažnju i napunimo energijom, dok je instruktorica ručnog veza povela prve poteze, a onda su svi ubrzo pronašli vlastiti ritam.
Na majicama su se pojavljivali inicijali, mala srca, emotikoni, sitni simboli koji nose ličnu priču. Upravo u tome je bila čar jer svaka majica postala je drugačija, baš kao što svako od nas bira vitaminsku vodu po raspoloženju i potrebama.
Dok su konci klizili kroz tkaninu, Cedevita vitaminske vode bile su na dohvat ruke.
Male kartice, velike istine (i par dobrih fora)
Nakon što su posljednji konci prošli kroz tkaninu i svaka majica dobila svoj unikatni pečat, učesnike je čekalo još jedno iznenađenje… kartice s pitanjima. Na njima nisu bile klasične rečenice, već mala pozivnica na iskrenost i razgovor.
Odgovori su donosili smijeh, neočekivane priče i nekoliko ozbiljnih misli koje se možda inače ne bi izgovorile naglas. Upravo ti trenuci, uhvaćeni kroz Bonjour intervjue, s Mirzom Mustafagićem, Josipom Milanovićem, Magdalenom Paradžik, Dejanom Rosuljaš i Zerinom Suyabatmaz, pokazali su da personalizacija ne znači samo detalj na majici, nego i ono što odlučimo podijeliti s drugima.
Šta smo zapravo ponijeli kući?
Više od personalizirane majice. Ponijeli smo iskustvo koje je bilo kreativno, zabavno i iskreno.
Ova radionica pokazala je da događaj ne mora biti “još jedan u nizu”. Kada se spoje moda, energija, Cedevita vitaminska voda i ljudi spremni da se otvore i ostave svoj trag, nastaje momenat koji se pamti i koji vas nasmije kad god pogledate detalj izvezen na svojoj majici.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Cedevitom vitaminskom vodom
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Studio Soba za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!