TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 19.6.2023.
CineLink Industry Days, industrijski odjel Sarajevo Film Festivala, će od 20. do 24.06. organizovati CineLink radionicu u Slanom (Hrvatska), gdje će u fokusu biti osam filmskih projekata u razvoju.
CineLink tim će se u Slanom fokusirati na unapređenje produkcijskih vrijednosti povezujući projekte s filmskim profesionalcima te će kroz opsežne sesije autorima ponuditi pomoć u razvoju scenarija.
Osam projekata sa radionice u Slanom dio su ovogodišnje selekcije CineLink Co-Production Marketa. CineLink Co-Pro Market 2023 će za vrijeme održavanja 29. Sarajevo Film Festivala predstaviti ukupno 11 dugometražnih igranih filmskih projekata u razvoju pred više od 150 producenata, distributera i sales agenata iz preko 40 zemalja.
Dok se u blizini održava Ponta Lopud festival, učešće u radionici u Slanom će pružiti učesnicima priliku za interakciju i umrežavanje sa filmskim profesionalcima i renomiranim gostima. Također će prisustvovati i masterclassu koji će na Ponta Lopud festivalu održati Ruben Östlund, dvostruki dobitnik Zlatne palme na Filmskom festivalu u Cannesu i prošlogodišnji dobitnik Počasnog Srca Sarajeva Sarajevo Film Festivala.
Ovogodišnju selekciju CineLink Co-Production Marketa čine etablirani filmski autori, ali i oni koji debituju sa dugometražnim filmovima. CineLink dočekuje nagrađene alumniste Sarajevo Film Festivala među kojima su Zeynep Dilan Süren, Dušan Kasalica i Gabriel Tzafkas. U selekciji su i autori koji su prethodne filmove premijerno prikazali na renomiranim filmskim festivalima, poput Erenika Beqirija s filmom The Van koji je nominovan na Filmskom festivalu u Cannesu za najbolji kratki film, a osvojio je i nagradu za najbolji kratki film na Les Arcs European Film Festivalu, zatim Olivéra Rudolfa s filmom Fonica M-120, nominovanog za nagradu Cinefondation na Filmskom festivalu u Cannesu 2021, Mariusa Olteanua s igranim filmom Monstri, premijerno prikazanim na Berlinaleu 2019 i Kateryne Gornostai s filmom Stop-Zemlia, premijerno prikazanim na Berlinaleu 2021. CineLink želi dobrodošlicu novim i najperspektivnijim autorima iz regije među kojima su Josip Lukić, Đorđe Vojvodić, Ana Kitanova i Brigita Kanyaro.
Sarajevo Film Festival i CineLink Industry Days, stekli su reputaciju marljivim podsticanjem i otkrivanjem talenata kroz različite programe. Među uspješnim filmskim ostvarenjima koja nastaju uz CineLink Industry Days, izdvaja se film Sigurno mjesto Juraja Lerotića, koji je na prošlogodišnjem Sarajevo Film Festivalu osvojio dva Srca Sarajeva: za najbolji film i najboljeg glumca.
CineLink Industry Days za Co-Production Market nudi i značajan broj nagrada kroz saradnju s regionalnim filmskim fondovima kao što su Slovenski filmski centar, Filmski centar Srbije i Filmski centar Crne Gore, ali i međunarodnim partnerima: Eurimages i Arte. Raznoliki raspon priznanja predstavljenih na CineLink Industry Days čini ga stabilnom početnom platformom za ostvarenje međunarodnog i regionalnog uspjeha.
29. Sarajevo Film Festival bit će održan od 11. do 18.08. 2023. godine.
***
Naslovna fotografija: Sarajevo Film Festival PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!