TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 19.6.2023.
CineLink Industry Days, industrijski odjel Sarajevo Film Festivala, će od 20. do 24.06. organizovati CineLink radionicu u Slanom (Hrvatska), gdje će u fokusu biti osam filmskih projekata u razvoju.
CineLink tim će se u Slanom fokusirati na unapređenje produkcijskih vrijednosti povezujući projekte s filmskim profesionalcima te će kroz opsežne sesije autorima ponuditi pomoć u razvoju scenarija.
Osam projekata sa radionice u Slanom dio su ovogodišnje selekcije CineLink Co-Production Marketa. CineLink Co-Pro Market 2023 će za vrijeme održavanja 29. Sarajevo Film Festivala predstaviti ukupno 11 dugometražnih igranih filmskih projekata u razvoju pred više od 150 producenata, distributera i sales agenata iz preko 40 zemalja.
Dok se u blizini održava Ponta Lopud festival, učešće u radionici u Slanom će pružiti učesnicima priliku za interakciju i umrežavanje sa filmskim profesionalcima i renomiranim gostima. Također će prisustvovati i masterclassu koji će na Ponta Lopud festivalu održati Ruben Östlund, dvostruki dobitnik Zlatne palme na Filmskom festivalu u Cannesu i prošlogodišnji dobitnik Počasnog Srca Sarajeva Sarajevo Film Festivala.
Ovogodišnju selekciju CineLink Co-Production Marketa čine etablirani filmski autori, ali i oni koji debituju sa dugometražnim filmovima. CineLink dočekuje nagrađene alumniste Sarajevo Film Festivala među kojima su Zeynep Dilan Süren, Dušan Kasalica i Gabriel Tzafkas. U selekciji su i autori koji su prethodne filmove premijerno prikazali na renomiranim filmskim festivalima, poput Erenika Beqirija s filmom The Van koji je nominovan na Filmskom festivalu u Cannesu za najbolji kratki film, a osvojio je i nagradu za najbolji kratki film na Les Arcs European Film Festivalu, zatim Olivéra Rudolfa s filmom Fonica M-120, nominovanog za nagradu Cinefondation na Filmskom festivalu u Cannesu 2021, Mariusa Olteanua s igranim filmom Monstri, premijerno prikazanim na Berlinaleu 2019 i Kateryne Gornostai s filmom Stop-Zemlia, premijerno prikazanim na Berlinaleu 2021. CineLink želi dobrodošlicu novim i najperspektivnijim autorima iz regije među kojima su Josip Lukić, Đorđe Vojvodić, Ana Kitanova i Brigita Kanyaro.
Sarajevo Film Festival i CineLink Industry Days, stekli su reputaciju marljivim podsticanjem i otkrivanjem talenata kroz različite programe. Među uspješnim filmskim ostvarenjima koja nastaju uz CineLink Industry Days, izdvaja se film Sigurno mjesto Juraja Lerotića, koji je na prošlogodišnjem Sarajevo Film Festivalu osvojio dva Srca Sarajeva: za najbolji film i najboljeg glumca.
CineLink Industry Days za Co-Production Market nudi i značajan broj nagrada kroz saradnju s regionalnim filmskim fondovima kao što su Slovenski filmski centar, Filmski centar Srbije i Filmski centar Crne Gore, ali i međunarodnim partnerima: Eurimages i Arte. Raznoliki raspon priznanja predstavljenih na CineLink Industry Days čini ga stabilnom početnom platformom za ostvarenje međunarodnog i regionalnog uspjeha.
29. Sarajevo Film Festival bit će održan od 11. do 18.08. 2023. godine.
***
Naslovna fotografija: Sarajevo Film Festival PR
TEKST: Bonjour.ba
U Bonjour.ba redakciji vjerujemo da kreativnost i zajednički trenuci imaju moć da nas izvuku iz rutine i ponude novo iskustvo.
Upravo s tim ciljem, kreirali smo intimnu radionicu The Style Room osmišljenu da pokaže kako se moda i energija mogu spojiti kroz personalizirano iskustvo, u skladu s bojama Cedevita vitaminske vode i emocijama koje bude.
Da bi se ta ideja pretočila u stvarnost, jučer smo okupili naše goste u prirodno osvjetljenom studiu, pretvorivši ga u kreativno druženje gdje su bijele majice, šareni konci i vitaminska voda postali polazište za priču o personalizaciji, stilu i dobrim vibracijama.
Bijele majice, konci u svim bojama i boce vitaminske vode bile su polazište, a sve ostalo kreirali su učesnici svojim rukama, idejama i dobrim raspoloženjem.
Personalizacija nikad nije bila ovako zabavna (ni osvježavajuća)
Prvi dojam bio je važan. Studio je tog dana izgledao kao malo kreativno utočište u centru Sarajeva. Brendirani prozori odmah na ulazu davali su poseban ton događaju, dok su dugi stolovi u prostoru pozivali na druženje i zajednički rad.
Na stolovima su bili izloženi proizvodi Cedevita vitaminske vode, a QR kodovi diskretno su usmjeravali na dodatne informacije.
Finger food zalogaji, šarena pića i lagani razgovori među gostima stvorili su atmosferu opuštenosti prije nego što je sve krenulo.
A onda je svako mjesto za stolom, s bijelom majicom, priborom za vez i malom porukom dobrodošlice, postalo polazna tačka za priču koja se tek trebala isplesti.
Nismo znali šta će nastati i tu je bila čar
Kada je ova custom made radionica počela, svako je ispred sebe imao bijelu majicu s natpisom Body & Mind, kao i riječi Focus, Relaxing,
Upravo te riječi odražavale su suštinu samog druženja, trenutak da se opustimo, usmjerimo pažnju i napunimo energijom, dok je instruktorica ručnog veza povela prve poteze, a onda su svi ubrzo pronašli vlastiti ritam.
Na majicama su se pojavljivali inicijali, mala srca, emotikoni, sitni simboli koji nose ličnu priču. Upravo u tome je bila čar jer svaka majica postala je drugačija, baš kao što svako od nas bira vitaminsku vodu po raspoloženju i potrebama.
Dok su konci klizili kroz tkaninu, Cedevita vitaminske vode bile su na dohvat ruke.
Male kartice, velike istine (i par dobrih fora)
Nakon što su posljednji konci prošli kroz tkaninu i svaka majica dobila svoj unikatni pečat, učesnike je čekalo još jedno iznenađenje… kartice s pitanjima. Na njima nisu bile klasične rečenice, već mala pozivnica na iskrenost i razgovor.
Odgovori su donosili smijeh, neočekivane priče i nekoliko ozbiljnih misli koje se možda inače ne bi izgovorile naglas. Upravo ti trenuci, uhvaćeni kroz Bonjour intervjue, s Mirzom Mustafagićem, Josipom Milanovićem, Magdalenom Paradžik, Dejanom Rosuljaš i Zerinom Suyabatmaz, pokazali su da personalizacija ne znači samo detalj na majici, nego i ono što odlučimo podijeliti s drugima.
Šta smo zapravo ponijeli kući?
Više od personalizirane majice. Ponijeli smo iskustvo koje je bilo kreativno, zabavno i iskreno.
Ova radionica pokazala je da događaj ne mora biti “još jedan u nizu”. Kada se spoje moda, energija, Cedevita vitaminska voda i ljudi spremni da se otvore i ostave svoj trag, nastaje momenat koji se pamti i koji vas nasmije kad god pogledate detalj izvezen na svojoj majici.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Cedevitom vitaminskom vodom
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Studio Soba za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!