TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 19.6.2023.
CineLink Industry Days, industrijski odjel Sarajevo Film Festivala, će od 20. do 24.06. organizovati CineLink radionicu u Slanom (Hrvatska), gdje će u fokusu biti osam filmskih projekata u razvoju.
CineLink tim će se u Slanom fokusirati na unapređenje produkcijskih vrijednosti povezujući projekte s filmskim profesionalcima te će kroz opsežne sesije autorima ponuditi pomoć u razvoju scenarija.
Osam projekata sa radionice u Slanom dio su ovogodišnje selekcije CineLink Co-Production Marketa. CineLink Co-Pro Market 2023 će za vrijeme održavanja 29. Sarajevo Film Festivala predstaviti ukupno 11 dugometražnih igranih filmskih projekata u razvoju pred više od 150 producenata, distributera i sales agenata iz preko 40 zemalja.
Dok se u blizini održava Ponta Lopud festival, učešće u radionici u Slanom će pružiti učesnicima priliku za interakciju i umrežavanje sa filmskim profesionalcima i renomiranim gostima. Također će prisustvovati i masterclassu koji će na Ponta Lopud festivalu održati Ruben Östlund, dvostruki dobitnik Zlatne palme na Filmskom festivalu u Cannesu i prošlogodišnji dobitnik Počasnog Srca Sarajeva Sarajevo Film Festivala.
Ovogodišnju selekciju CineLink Co-Production Marketa čine etablirani filmski autori, ali i oni koji debituju sa dugometražnim filmovima. CineLink dočekuje nagrađene alumniste Sarajevo Film Festivala među kojima su Zeynep Dilan Süren, Dušan Kasalica i Gabriel Tzafkas. U selekciji su i autori koji su prethodne filmove premijerno prikazali na renomiranim filmskim festivalima, poput Erenika Beqirija s filmom The Van koji je nominovan na Filmskom festivalu u Cannesu za najbolji kratki film, a osvojio je i nagradu za najbolji kratki film na Les Arcs European Film Festivalu, zatim Olivéra Rudolfa s filmom Fonica M-120, nominovanog za nagradu Cinefondation na Filmskom festivalu u Cannesu 2021, Mariusa Olteanua s igranim filmom Monstri, premijerno prikazanim na Berlinaleu 2019 i Kateryne Gornostai s filmom Stop-Zemlia, premijerno prikazanim na Berlinaleu 2021. CineLink želi dobrodošlicu novim i najperspektivnijim autorima iz regije među kojima su Josip Lukić, Đorđe Vojvodić, Ana Kitanova i Brigita Kanyaro.
Sarajevo Film Festival i CineLink Industry Days, stekli su reputaciju marljivim podsticanjem i otkrivanjem talenata kroz različite programe. Među uspješnim filmskim ostvarenjima koja nastaju uz CineLink Industry Days, izdvaja se film Sigurno mjesto Juraja Lerotića, koji je na prošlogodišnjem Sarajevo Film Festivalu osvojio dva Srca Sarajeva: za najbolji film i najboljeg glumca.
CineLink Industry Days za Co-Production Market nudi i značajan broj nagrada kroz saradnju s regionalnim filmskim fondovima kao što su Slovenski filmski centar, Filmski centar Srbije i Filmski centar Crne Gore, ali i međunarodnim partnerima: Eurimages i Arte. Raznoliki raspon priznanja predstavljenih na CineLink Industry Days čini ga stabilnom početnom platformom za ostvarenje međunarodnog i regionalnog uspjeha.
29. Sarajevo Film Festival bit će održan od 11. do 18.08. 2023. godine.
***
Naslovna fotografija: Sarajevo Film Festival PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!