TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 11.11.2020.
Kraj kalendarske godine je uvijek rezerviran za nove planove, a samim time i za predstavljanje CHICovnika, najšarmantnijeg planera u regiji.
Naime, već pet godina kupci CHICovnik rado kupuju na blagajnama Bingo trgovina širom BiH, a uz činjenicu da je CHICovnik planer koji nosi Made in BiH etiketu, kupci su posebno ponosni i na činjenicu što njegovom kupovinom u Bingu doniraju 1 KM za podršku aktivnostima SOS Dječijih sela u BiH.
„Godina iza nas nam je pokazala koliko je za naše zdravlje bitno boraviti na otvorenom. Situacija s COVID-19 nas je okrenula više prema prirodi, posebice prema ljepotama koje Bosna i Hercegovina nudi. Mnogi od nas su vikende s obitelji provodili u izletima na planinama ili u parkovima i taj osjećaj zajedništva nas je motivirao da priliku za takvim izletima pružimo i djevojčicama i dječacima iz SOS Dječijih sela BiH. Upravo zato smo zajedno s našim partnerom Bingom odlučili ovogodišnju donaciju usmjeriti prema organizaciji izleta za djevojčice i dječake iz SOS Dječijih sela BiH kojima ćemo omogućiti da posjete neke od prirodnih ljepota u BiH. Sigurni smo da će to za njih biti jedinstveno i nezaboravno iskustvo na što smo jako ponosni.“, povodom ove suradnje izjavila je Ana Ćavar, osnivačica brenda CHICovnik i portala BONJOUR.ba.
Ana Ćavar, osnivačica brenda CHICovnik i portala BONJOUR.ba
„Zahvaljujući Bingo kupcima u prethodnim godinama kroz ovu suradnju donirali smo već 14.200 KM, od čega 10.600 KM SOS Dječijim selima BiH koje su uložene u podmirenje troškova SOS porodica, zatim u nabavku knjiga i udžbenika za školarce te za edukacije koje će pomoći pri zaposlenju mladih iz SOS Dječijih sela BiH nakon što završe sa školovanjem. Zbog teške situacije izazvane epidemijom, naredne godine ćemo ipak novac usmjeriti na drugačiji način, kako bismo djeci pružili prijeko potreban odmor, pri čemu smo vodili računa da ih ne ugrozimo na bilo koji način, te da im omogućimo upoznavanje prirodnih ljepota naše zemlje“, istakla je Tatjana Paunoski, rukovoditeljica službe marketinga kompanije Bingo.
Tatjana Paunoski, rukovoditeljica službe marketinga kompanije Bingo
„U SOS Dječijim selima BiH smo od početka pandemije morali osigurati da djeca, mladi, SOS roditelji i profesionalci u direktnom radu očuvaju zdravlje u najširem smislu, jer osim uspješne prevencije širenja COVID-19, naš dodatni zadatak je prevenirati retraumatizaciju kod djece i mladih koju ovako stresne okolnosti mogu uzrokovati. Posebnu pažnju i podršku je potrebno pružiti SOS roditeljima, koji sa 5 ili 6 djece različitog uzrasta moraju osigurati ne samo adekvatno praćenje online nastave, nego i ispunjavanje svih zadataka, uz kreiranje dodatnih porodičnih rutina koje će nadomjestiti potrebnu socijalizaciju djece sa vršnjacima. Utoliko su aktivnosti odlaska u prirodu iznimno važne za djecu, mlade i roditelje, ne samo u imunološkom smislu, nego posebno u pogledu očuvanja emotivnog zdravlja. Dugujemo istinsku zahvalnost našim posvećenim prijateljima CHICovniku i Bingu što razumiju one kvalitativne potrebe djece i mladih.“, istakla je Mirela Grunether-Đečević, nacionalna direktorica SOS Dječijih sela BiH.
Mirela Grunether-Đečević i Ana Ćavar tijekom CHICovnik x Bingo donacije SOS Dječijim selima BiH u sklopu projekta za bolje mogućnosti zaposlenja mladih iz brige i podrške SOS Dječijih sela u BiH
U CHICovnik timu ponosno ističu kako je CHICovnik bh. proizvod koji je dizajniran kako bi inspirirao svaku ženu da uz CHICovnik kreira i održi balans u svom životu tako što će u svakom danu imati dovoljno vremena za stvari koje su uistinu bitne. Jer sreću čine male stvari. Baš poput ovog malog, šarmantnog planera kojeg ćete pronaći na blagajnama odabranih Bingo trgovina širom BiH.
Popis Bingo trgovina unutar kojih ćete pronaći CHICovnik
TEKST: Ada Ćeremida
Ako niste vidjeli ove modne parove sa Wimbledona, jeste li uopće pratili turnir?
Svake godine, Wimbledon osim teniskih mečeva donosi i modne mečeve i ništa ne izaziva više pažnje od parova koji se pojave u besprijekornom stilu.
Ovo je trenutak kada moda i ljubav igraju isti set, a svijet pažljivo promatra ko će “uzeti modni trofej”. Tradicionalno, jedan par ukrade pažnju svih, ali ove godine konkurencija je bila ozbiljna.
Najviše pažnje ove sezone pripalo je Oliviji Rodrigo i Louisu Partridgeu, koji su doslovno pokorili Wimbledon sa svojim preppy-meets-cool kombinacijama. Olivia u crvenoj gingham haljini s vintage vibeom, Louis u klasičnom sako-prugasta košulja-kravata spoju koji vrišti “britanski šarm”.
Andrew Garfield i njegova djevojka Monica Barbaro su odabrali tonalni bijeli Ralph Lauren look. Andrew u lanenim pantalonama i laganoj košulji, a Monica u satenskoj bijeloj slip haljini i minimalističkoj torbici, savršeno za londonsko ljeto.
Priyanka Chopra i Nick Jonas nastavili su s klasičnim glamom: Priyanka u haljini bez rukava s visokim ovratnikom, a Nick u dvorednom sako stilu u mornarskoplavoj, s kravatom i zlatnim satom. Čista sofisticiranost.
Lily Collins i Charlie McDowell odabrali su opušteni chic pristup: Lily u lepršavoj haljini s šarenim detaljima, dok je Charlie bio casual u šarenoj košulji i bordo pantalonama, dokaz da se udobno i moderno mogu voljeti.
Na kraju, Rainn Wilson i njegova supruga Holiday Reinhorn donijeli su artsy Wimbledon stil: ona s pletenicama i statement šeširom, on u bucket hat-u, blejzeru i prugastoj majici. Njih dvoje su izgledali kao da su na teniskom festivalu i to najkul mogućem.
Wimbledon je možda o tenisu, ali ljubav i stil su igrali jednako veliku ulogu. Ko je vaš favorit?
Foto: @wmag
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!