TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 12.6.2018.
Uz pomoć manikure možete ostaviti sjajan stilski dojam te ju iskoristiti kao detalj koji će biti začin svakoj kombinaciji. I iako je nošenje identične nijanse manikure i pedikure dio naše beauty rutine već neko vrijeme, sve više stilista naglasak stavlja na igru s bojama i uzorcima te kreiranje kontrasta između tonova koje biramo za uređenje ruku i stopala.
Ova opcija idealna je i za sve dame koje su neodlučne kada je u pitanju odabir samo jedne boje laka. Tako će nude manikura pokazati vašu elegantnu stranu i biti primjerena za sve vaše poslovne obveze, dok će šljokice na stopalima biti odličan kontrast i otkriti i vaš razigran i otkačen duh. Slično je i s pastelnim nijansama koje rado biramo u toplim danima – svjetlije nijanse na rukama bit će jednostavnije za održavanje i lako će se prilagoditi svim vašim izdanjima, dok će pedikura u jarkim bojama biti statement detalj koji čini razliku. U nastavku smo izdvojili još par neodoljivih ideja za upečatljive i usklađene nijanse na vašim noktima.
TEKST: Bonjour.ba
Estetika, preglednost i iskustvo kupovine kakvo zaslužuje svaka beauty entuzijastica – dobrodošli na novu digitalnu adresu najpoznatije parfumerije u BiH.
Zamislite mjesto gdje su luksuz, elegancija i tehnologija isprepleteni u savršen sklad. Mjesto gdje se klikom otvaraju vrata svijeta najfinijih parfema, luksuzne njege kože i make up brendova koji kroje ljepotu modernog doba.
Plaza parfumerija, kultna destinacija za sve ljubitelje beauty proizvoda, upravo je lansirala svoj redizajnirani web shop, sofisticiran, intuitivan i dizajniran da odgovori na najviše estetske i funkcionalne zahtjeve.
Na www.plaza.ba, iskustvo online kupovine sada podsjeća na šetnju najluksuznijim beauty kutkom neke evropske metropole. Novi dizajn donosi prozračan i pregledan izgled, naglasak na vizualima proizvoda i personalizirano korisničko iskustvo.
Kupci sada s lakoćom mogu provjeriti dostupnost artikala po poslovnicama, pratiti stanje svojih loyalty bodova – cvjetića, te uživati u jasnijoj prezentaciji akcija, noviteta i ekskluzivnih ponuda.
“Željeli smo kreirati prostor koji ne samo da prezentira proizvode, već koji priča priču svakog brenda koji zastupamo. Web shop nije više samo alat za kupovinu – on je naš digitalni butik, produžetak identiteta Plaza parfumerije” - poručuje Selver Fajković, marketing menadžer Plaza parfumerije.
Redizajnirani web shop Plaza parfumerije nije samo nova stranica, to je nova era beauty kupovine u BiH. Elegantna, promišljena i digitalno besprijekorna. Luksuz je konačno stigao online i izgleda savršeno!
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa PLAZA parfumerija.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!