TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 9.12.2010.
Karl Lagerfeld je za posljednju kolekciju Chanela inspiraciju potražio u starom Bizantu. Prezentacija Paris-Byzance kolekcije održana je u couture salonu Chanela, na drugom katu legendarnog pariškog butika u ulici Cambon. Za razliku od prethodne revije koja je bila pravi mali spektakl, ova je nalikovala na druženje stotinjak bliskih prijatelja u ugodnoj atmosferi prostora posebno preuređenog za ov
Dizajner je prisutnima pojasnio da je inspiraciju našao u bizantskoj vladarici Teodori, koja je bila cirkuska zvijezda, a postala je carica, baš kao što je Coco Chanel od nepoznate pjevačice postala caricom modnog svijeta. No Lagerfeld je možda ovaj put malo pretjerao s usporedbama. Istina je da je i sama Coco, u suradnji sa draguljarskom kućom Gripoix, dizajnirala nakit i modne dodatke inspirirane Bizantom, te se ideja nametnula samim pogledom u modnu ostavštinu Chanela.
Kolekcija je sadržavala nekoliko stilova uvezanih i bizantsku temu zlatnim dodacima i vezom. Bilo je tu pletiva u vidu haljina i tunika, zatim haljina i kaputa čiji su krojevi prisutne vratili u London šezdesetih godina, ali i satenskih i svilenih haljina koje su odisale tipično Chanelovskom bezbrižnom i opuštenom elegancijom. Da, da, Karl je ponovno uspio.
A.S.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Pravo ostvarenje sna za dobitnike specijalnih nagrada međunarodne HELL ENERGY nagradne igre: sretni dobitnici iz devet zemalja stigli su u Italiju kako bi učestvovali u ekskluzivnom iskustvu koje je uključivalo gala večeru u društvu poznatog italijanskog glumca i pjevača Michelea Morronea, a među njima su bili i dobitnici iz Bosne i Hercegovine.
Poseban događaj je održan na obali jezera Maggiore. Kao dio programa, gosti su istražili ostrvo Isola Bella, jednu od najromantičnijih i najznačajnijih znamenitosti Italije. Nakon putovanja, uslijedio je najiščekivaniji trenutak večeri u elegantnom okruženju: gala večera na kojoj su gosti imali priliku lično upoznati zaštitno lice HELL kampanje, Michelea Morronea.
Italijanska zvijezda toplo je pozdravio goste iz svih zemalja učesnica, izražavajući zahvalnost na srdačnoj dobrodošlici i radost što je dio tako zajedničkog iskustva uz brend HELL. Atmosferu je dodatno učinio posebnom fantastični bend uživo koji je spajao šarm italijanskog načina života s modernim elementima.
Do kraja večeri atmosfera je postala istinski intimna i posebna. Gosti su večerali sa zvijezdom, te su imali priliku i da se fotografišu s njim, pretvarajući ovo iskustvo u nešto više od pukog sjećanja, u vječnu uspomenu.
„Kada smo osmišljavali ovu nagradnu igru, naš cilj nije bio samo ponuditi materijalne nagrade, već pružiti prave, inspirativne trenutke. Zaista posebno veče o kojem će učesnici rado pričati čak i godinama kasnije. Ovaj događaj savršeno odražava koliko nam naši potrošači znače. Željeli smo svakom pobjedniku pružiti vrhunsko iskustvo brenda, ono koje znači stil, zahvalnost i istinski osjećaj povezanosti“, rekla je Adrienn Popovics, direktorica marketinga kompanije HELL ENERGY.
HELL nagradna igra bila je veća nego ikad prije, privukavši milione učesnika iz devet zemalja. Dok je glavna nagrada potpuno novi Mercedes-AMG A35 bila impresivna sama po sebi, veče provedeno s Micheleom Morroneom nesumnjivo je postalo jedan od najupečatljivijih trenutaka kampanje.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!