TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 25.3.2021.
Iako je dizajniran prije sto godina, Chanel N°5 ostao je sinonim za eleganciju i luksuz.
Predstavljen je 1921. godine i prvi je miris koji je stvorila vizionarska modna dizajnerica Gabrielle Chanel, koja je ujedno i prva dizajnerica koja je lansirala miris pod svojim imenom.
Namjera joj je bila osloboditi ženstvenost od njušnih ograničenja na isti način na koji je koristila svoje kreacije za oslobađanje umova i uspostavljanje novog stila. Tijekom ove ere mirisi na tržištu uglavnom su ograničavali žene na miris jednog cvijeta, poput đurđevka, ljubičice ili jasmina. Prekidajući tradiciju svog doba, apstraktni mirisni trag N°5 odraz je osobnosti Gabrielle Chanel. Njezin zrcalni odraz, u obliku mirisa.
„Polazna točka bio je vrlo bogat cvjetni miris, koji je u to vrijeme bio potpuno nov", otkriva Olivier Polge. Znajući da Gabrielle Chanel želi da njezin miris bude „neponovljiv“, parfumer Ernest Beaux u formulu je uvrstio najluksuznije sastojke koje je imao na raspolaganju. Intenzivni cvjetni buket sadrži posebnu mješavinu svibanjske ruže i jasmina iz Grassea. Njegov sastav, krajnje raskošan je u kontrastu s minimalističkim dizajnom boce. A to su samo neke od zanimljivosti koje se vežu uz ovu jedinstvenu mirisnu kompoziciju.
GABRIELLE CHANEL KAO PRVA ŽENA KOJA JE POSTALA ZAŠTITNO LICE VLASTITOG MIRISA
1937. godine Gabrielle Chanel postala je prva žena koja je postala zaštitno lice vlastitog mirisa N°5. Naslonivši se na kamin u apartmanu u Ritz hotelu u Parizu, pozirala je ispred kamere Françoisa Kollara za reklamu koja se pojavila u magazinu Harper’s Bazaar.
OČUVANJE KULTNE FORMULE CHANEL N°5 – OD JEDNOG PARFUMERA DO SLJEDEĆEG
Ernest Beaux dizajnirao je avangardni sastav, kombinirajući najfinije prirodne sastojke sa sintetičkim molekulama zvanim aldehidi, koji su u to vrijeme još uvijek bili novi, u neviđenim omjerima kako bi uzvisili note mirisa. Broj 5 izmiče usporedbi s drugim mirisima i nije u skladu s nikakvim pravilima. Zahvaljujući svom radikalnom karakteru, postao je prijelomna točka koja je započela moderno doba parfema i promijenila njegovu povijest.
Trojica parfumera koji su naslijedili originalnog dizajnera ovog parfema, Ernesta Beauxa naslijedili su i zajedničku dužnost – zaštititi legendarni miris kuće. Tajna formula N°5 prenesena je na Henrija Roberta, Jacquesa Polgea i sada Oliviera Polgea. „Očuvanje N°5 zahtijeva moju stalnu pažnju“, ističe Olivier Polge, interni tvorac parfema od 2015. godine. Njegova je odgovornost nadgledati izvor sirovina koje postaju dio kultnog mirisa i osigurati njegovu kvalitetu. Od žetve do metode ekstrakcije, Olivier Polge provodi svaki korak ovog mukotrpnog procesa koji nastaje sastavni dio njegovog svakodnevnog rada, u partnerstvu s CHANEL-ovim laboratorijem. To osigurava da proizvodnja N°5 ostane izvanredna iz godine u godinu.
SNAŽNE ŽENE I PROSLAVA ŽENSTVENOSTI NA REKLAMNIM KAMPANJAMA ZA PARFEM
1952. godine Marilyn Monroe otkrila je da u krevet nije nosila ništa osim „nekoliko kapi Chanelovog parfema N°5 ."
Ovo priznanje, o kojem je kasnije pričala i u intervjuu za Marie Claire 1960. godine, postalo je legenda.
Chanel N°5 se od tada etablirao kao apsolutna ikona.
Šezdesetih godina Jacques Helleu, umjetnički direktor za CHANEL parfeme, pokrenuo je eru ambasadorica brendova. Odabrao je neke od najljepših žena na svijetu i pozvao najveća imena fotografije i filma da zabilježe njihovu ljepotu za reklamne kampanje koje će ući u povijest.
Lauren Hutton
Kroz desetljeća, N °5 predstavljale su neke od najvećih glumica svog vremena, uključujući Ali MacGraw, Lauren Hutton, Catherine Deneuve, Carole Bouquet i Nicole Kidman. Pozirale su poznatim fotografima kao što su Richard Avedon, Patrick Demarchelier i Dominique Issermann…
Nicole Kidman
Marion Cotillard
***
Tekst: BONJOUR.ba/Promotivni članak
Foto: Chanel
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
Kada su obaveze stisnute sa svih strana, a lice nam govori da je vrijeme da stanemo i posvetimo mu pažnju, želimo proizvode koji donose rezultate ali i ulijevaju povjerenje. Upravo tu nastupa korejski brend koji se sve češće pojavljuje na feedovima Mirze Mustafagića, regionalnih influenserica i globalnih zvijezda poput Kylie Jenner i Hailey Bieber
Riječ je o pravim skincare herojima: kremama, serumima i maskama koje ostaju kad se kamere ugase, a koži treba stvarna njega. Dermatološki testirani, klinički potvrđeni, a sada i dostupni kod nas, zahvaljujući ulistanju u dm i online ponudi Beauty Garden.
Foto: @kyliejenner
Korejska rutina za stvarni život
Zaboravite na 10 koraka i složene režime. Današnja žena zna što želi i zna da je svaka minuta dragocjena. Medicube donosi rješenja koja poštuju vašu rutinu, ali i znaju odgovoriti na potrebe kože u različitim fazama života. Bez nerealnih obećanja samo klinički dokazana učinkovitost, pročišćene formule i ciljani rezultati.
Od prve bore do umorne kože bez sjaja, Medicube ima linije koje odgovaraju na izazove koje mnoge od nas dijele posebno u periodu kada koža traži više njege, ali mi imamo sve manje vremena.
4 proizvoda koji mijenjaju igru (i police naše kupaonice)
Deep Vita C Capsule Cream: Za lice koje zrači i kad vi nemate vremena
Vitamin C znamo svi ali ova kapsulirana formula radi i kad vi spavate. Zahvaljujući stabiliziranoj formi vitamina C i dodatku niacinamida, krema posvjetljuje ten, smanjuje mrlje i potiče elastičnost. Ako vam treba multitasker za jutarnju i večernju rutinu ovo je to.
Collagen Jelly Cream: Hidratacija i punoća kože u samo par poteza
Lagane, ali bogate teksture, ova "jelly" krema hrani kožu kolagenom i peptidima bez težine. Ako ste primijetili gubitak tonusa ili sitne bore, ovaj proizvod djeluje poput "čepa" koji vraća punoću i svježinu.
Collagen Night Wrapping Mask: Noćna njega koja radi dok vi spavate
Maska koja se ne skida? Da, molimo! Ova noćna maska stvara zaštitni sloj preko kože, zaključava hidrataciju i intenzivno njeguje lice dok vi sanjate. Savršena za sve nas koje navečer tražimo rješenja bez puno komplikacija.
One Day Exosome Shot Pore Ampoule: Nova era njege pora i teksture kože
Eksosomi možda zvuče kao znanstvena fantastika, ali u stvarnosti donose vidljive promjene u teksturi kože. Ovaj koncentrirani serum koristi naprednu tehnologiju kako bi suzio pore, umirio crvenilo i obnovio kožnu barijeru u samo jednom danu.
Dermatološki testirano, globalnim zvijezdama omiljeno
Zahvaljujući viralnosti na Instagramu i TikToku, Medicube su mnoge od nas već uočile kod influenserica iz regije – ali sada ga možete testirati i na vlastitoj koži.
Brend se oslanja na klinička ispitivanja, dermatološki je testiran i pogodan i za osjetljivu kožu, što ga čini ozbiljnim saveznikom u dugoročnoj njezi.
Medicube proizvodi od sada su dostupni u Beauty Garden-u ali i u odabranim dm prodavnicama širom BiH što znači da svoj sljedeći skincare favorit možete pronaći doslovno usput.
Foto: @kimyazdani
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!