TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 25.3.2021.
Iako je dizajniran prije sto godina, Chanel N°5 ostao je sinonim za eleganciju i luksuz.
Predstavljen je 1921. godine i prvi je miris koji je stvorila vizionarska modna dizajnerica Gabrielle Chanel, koja je ujedno i prva dizajnerica koja je lansirala miris pod svojim imenom.
Namjera joj je bila osloboditi ženstvenost od njušnih ograničenja na isti način na koji je koristila svoje kreacije za oslobađanje umova i uspostavljanje novog stila. Tijekom ove ere mirisi na tržištu uglavnom su ograničavali žene na miris jednog cvijeta, poput đurđevka, ljubičice ili jasmina. Prekidajući tradiciju svog doba, apstraktni mirisni trag N°5 odraz je osobnosti Gabrielle Chanel. Njezin zrcalni odraz, u obliku mirisa.

„Polazna točka bio je vrlo bogat cvjetni miris, koji je u to vrijeme bio potpuno nov", otkriva Olivier Polge. Znajući da Gabrielle Chanel želi da njezin miris bude „neponovljiv“, parfumer Ernest Beaux u formulu je uvrstio najluksuznije sastojke koje je imao na raspolaganju. Intenzivni cvjetni buket sadrži posebnu mješavinu svibanjske ruže i jasmina iz Grassea. Njegov sastav, krajnje raskošan je u kontrastu s minimalističkim dizajnom boce. A to su samo neke od zanimljivosti koje se vežu uz ovu jedinstvenu mirisnu kompoziciju.

GABRIELLE CHANEL KAO PRVA ŽENA KOJA JE POSTALA ZAŠTITNO LICE VLASTITOG MIRISA
1937. godine Gabrielle Chanel postala je prva žena koja je postala zaštitno lice vlastitog mirisa N°5. Naslonivši se na kamin u apartmanu u Ritz hotelu u Parizu, pozirala je ispred kamere Françoisa Kollara za reklamu koja se pojavila u magazinu Harper’s Bazaar.

OČUVANJE KULTNE FORMULE CHANEL N°5 – OD JEDNOG PARFUMERA DO SLJEDEĆEG
Ernest Beaux dizajnirao je avangardni sastav, kombinirajući najfinije prirodne sastojke sa sintetičkim molekulama zvanim aldehidi, koji su u to vrijeme još uvijek bili novi, u neviđenim omjerima kako bi uzvisili note mirisa. Broj 5 izmiče usporedbi s drugim mirisima i nije u skladu s nikakvim pravilima. Zahvaljujući svom radikalnom karakteru, postao je prijelomna točka koja je započela moderno doba parfema i promijenila njegovu povijest.

Trojica parfumera koji su naslijedili originalnog dizajnera ovog parfema, Ernesta Beauxa naslijedili su i zajedničku dužnost – zaštititi legendarni miris kuće. Tajna formula N°5 prenesena je na Henrija Roberta, Jacquesa Polgea i sada Oliviera Polgea. „Očuvanje N°5 zahtijeva moju stalnu pažnju“, ističe Olivier Polge, interni tvorac parfema od 2015. godine. Njegova je odgovornost nadgledati izvor sirovina koje postaju dio kultnog mirisa i osigurati njegovu kvalitetu. Od žetve do metode ekstrakcije, Olivier Polge provodi svaki korak ovog mukotrpnog procesa koji nastaje sastavni dio njegovog svakodnevnog rada, u partnerstvu s CHANEL-ovim laboratorijem. To osigurava da proizvodnja N°5 ostane izvanredna iz godine u godinu.
SNAŽNE ŽENE I PROSLAVA ŽENSTVENOSTI NA REKLAMNIM KAMPANJAMA ZA PARFEM
1952. godine Marilyn Monroe otkrila je da u krevet nije nosila ništa osim „nekoliko kapi Chanelovog parfema N°5 ."
Ovo priznanje, o kojem je kasnije pričala i u intervjuu za Marie Claire 1960. godine, postalo je legenda.
Chanel N°5 se od tada etablirao kao apsolutna ikona.

Šezdesetih godina Jacques Helleu, umjetnički direktor za CHANEL parfeme, pokrenuo je eru ambasadorica brendova. Odabrao je neke od najljepših žena na svijetu i pozvao najveća imena fotografije i filma da zabilježe njihovu ljepotu za reklamne kampanje koje će ući u povijest.

Lauren Hutton
Kroz desetljeća, N °5 predstavljale su neke od najvećih glumica svog vremena, uključujući Ali MacGraw, Lauren Hutton, Catherine Deneuve, Carole Bouquet i Nicole Kidman. Pozirale su poznatim fotografima kao što su Richard Avedon, Patrick Demarchelier i Dominique Issermann…

Nicole Kidman

Marion Cotillard
***
Tekst: BONJOUR.ba/Promotivni članak
Foto: Chanel
TEKST: Adelisa Mašić
Zimski mjeseci nose sa sobom posebnu eleganciju, onu koju prepoznajemo u bogatijim, toplijim notama parfema koje griju poput kašmira na koži.
U INOMA ponudi pronašli smo tri luksuzna parfemska seta koji su idealni pokloni, bilo za voljenu osobu ili kao zasluženi poklon samoj sebi.
Svaki set dolazi s elegantnim parfemom i mini putnim izdanjem, savršenim za torbu ili zimska putovanja.
1. Yves Saint Laurent Libre
Elegantna kombinacija lavande, narandžinog cvijeta i mošusa čini Libre jednim od onih mirisa koji odišu samopouzdanjem. Njegova bočica, prepoznatljiva po zlatnom YSL logu jednako je raskošna kao i sam miris. Idealan je za žene koje vole profinjene, ali snažne note koje se zadržavaju cijeli dan.
Za koga je? Za one koje zimu doživljavaju kao sezonu luksuza i odlučnosti.
2. Giorgio Armani Sì Passione
Crvena boja bočice otkriva sve, ovaj parfem je strast, snaga i elegancija u jednom dahu. Sì Passione spaja note crnog ribiza, kruške i vanilije, stvarajući miris koji osvaja svojom toplinom i senzualnošću. 
Za koga je? Za one koje zimu pretvaraju u sezonu emocija i smjelosti.
3. Gucci Flora Gorgeous Gardenia Intense
Luksuzan, cvjetno-voćni miris koji u zimskim danima donosi dašak topline i raskoši. Kombinuje crvenu bobicu, jasmin i gardeniju, uz bogatu bazu pačulija i šećernih nota. Rezultat je parfem koji je istovremeno romantičan i intenzivan, pravi izbor za večernje prilike i zimske praznike.
Za koga je? Za one koje zimu doživljavaju kao sezonu elegancije, sjaja i senzualnosti.
Bilo da birate Libre, Sì Passione ili Gucci Flora Gorgeous Gardenia Intense, ovi setovi iz INOME predstavljaju više od poklona, oni su znak pažnje, stila i luksuza koji traje. Savršeni za hladne dane i još ljepši kada ih dijelite s nekim posebnim.
Foto: @etual_beauty_al
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!