TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 25.3.2021.
Iako je dizajniran prije sto godina, Chanel N°5 ostao je sinonim za eleganciju i luksuz.
Predstavljen je 1921. godine i prvi je miris koji je stvorila vizionarska modna dizajnerica Gabrielle Chanel, koja je ujedno i prva dizajnerica koja je lansirala miris pod svojim imenom.
Namjera joj je bila osloboditi ženstvenost od njušnih ograničenja na isti način na koji je koristila svoje kreacije za oslobađanje umova i uspostavljanje novog stila. Tijekom ove ere mirisi na tržištu uglavnom su ograničavali žene na miris jednog cvijeta, poput đurđevka, ljubičice ili jasmina. Prekidajući tradiciju svog doba, apstraktni mirisni trag N°5 odraz je osobnosti Gabrielle Chanel. Njezin zrcalni odraz, u obliku mirisa.

„Polazna točka bio je vrlo bogat cvjetni miris, koji je u to vrijeme bio potpuno nov", otkriva Olivier Polge. Znajući da Gabrielle Chanel želi da njezin miris bude „neponovljiv“, parfumer Ernest Beaux u formulu je uvrstio najluksuznije sastojke koje je imao na raspolaganju. Intenzivni cvjetni buket sadrži posebnu mješavinu svibanjske ruže i jasmina iz Grassea. Njegov sastav, krajnje raskošan je u kontrastu s minimalističkim dizajnom boce. A to su samo neke od zanimljivosti koje se vežu uz ovu jedinstvenu mirisnu kompoziciju.

GABRIELLE CHANEL KAO PRVA ŽENA KOJA JE POSTALA ZAŠTITNO LICE VLASTITOG MIRISA
1937. godine Gabrielle Chanel postala je prva žena koja je postala zaštitno lice vlastitog mirisa N°5. Naslonivši se na kamin u apartmanu u Ritz hotelu u Parizu, pozirala je ispred kamere Françoisa Kollara za reklamu koja se pojavila u magazinu Harper’s Bazaar.

OČUVANJE KULTNE FORMULE CHANEL N°5 – OD JEDNOG PARFUMERA DO SLJEDEĆEG
Ernest Beaux dizajnirao je avangardni sastav, kombinirajući najfinije prirodne sastojke sa sintetičkim molekulama zvanim aldehidi, koji su u to vrijeme još uvijek bili novi, u neviđenim omjerima kako bi uzvisili note mirisa. Broj 5 izmiče usporedbi s drugim mirisima i nije u skladu s nikakvim pravilima. Zahvaljujući svom radikalnom karakteru, postao je prijelomna točka koja je započela moderno doba parfema i promijenila njegovu povijest.

Trojica parfumera koji su naslijedili originalnog dizajnera ovog parfema, Ernesta Beauxa naslijedili su i zajedničku dužnost – zaštititi legendarni miris kuće. Tajna formula N°5 prenesena je na Henrija Roberta, Jacquesa Polgea i sada Oliviera Polgea. „Očuvanje N°5 zahtijeva moju stalnu pažnju“, ističe Olivier Polge, interni tvorac parfema od 2015. godine. Njegova je odgovornost nadgledati izvor sirovina koje postaju dio kultnog mirisa i osigurati njegovu kvalitetu. Od žetve do metode ekstrakcije, Olivier Polge provodi svaki korak ovog mukotrpnog procesa koji nastaje sastavni dio njegovog svakodnevnog rada, u partnerstvu s CHANEL-ovim laboratorijem. To osigurava da proizvodnja N°5 ostane izvanredna iz godine u godinu.
SNAŽNE ŽENE I PROSLAVA ŽENSTVENOSTI NA REKLAMNIM KAMPANJAMA ZA PARFEM
1952. godine Marilyn Monroe otkrila je da u krevet nije nosila ništa osim „nekoliko kapi Chanelovog parfema N°5 ."
Ovo priznanje, o kojem je kasnije pričala i u intervjuu za Marie Claire 1960. godine, postalo je legenda.
Chanel N°5 se od tada etablirao kao apsolutna ikona.

Šezdesetih godina Jacques Helleu, umjetnički direktor za CHANEL parfeme, pokrenuo je eru ambasadorica brendova. Odabrao je neke od najljepših žena na svijetu i pozvao najveća imena fotografije i filma da zabilježe njihovu ljepotu za reklamne kampanje koje će ući u povijest.

Lauren Hutton
Kroz desetljeća, N °5 predstavljale su neke od najvećih glumica svog vremena, uključujući Ali MacGraw, Lauren Hutton, Catherine Deneuve, Carole Bouquet i Nicole Kidman. Pozirale su poznatim fotografima kao što su Richard Avedon, Patrick Demarchelier i Dominique Issermann…

Nicole Kidman

Marion Cotillard
***
Tekst: BONJOUR.ba/Promotivni članak
Foto: Chanel
TEKST: Bonjour.ba
Farmaceuti su često prva osoba kojoj se ljudi obrate kada koža “ne sarađuje”. Akne, dehidracija, osjetljivost ili iznenadne promjene traže brze, ali promišljene odgovore.
Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Zato smo kreirali Beauty Lab format fokusiran na praksu, dijalog i testiranje proizvoda iz prve ruke.
Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab, ovog puta u Mostaru gdje Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete.
Četrdeset farmaceuta okupilo se u opuštenoj, ali radnoj atmosferi, gdje su pitanja dolazila prirodno, a testiranje proizvoda bilo centralni dio druženja za razmjenu iskustava iz svakodnevne prakse.



Kada stručno znanje postane dio svakodnevne rutine
Poseban segment susreta bio je razgovor s dr. Mateom Ćorlukom, spec. dermatovenerologije iz Klinike za kožne i spolne bolesti SKB Mostar. Kroz praktične primjere iz rada s pacijentima, dr. Ćorluka otvorila je teme sa kojima se najčešće susreću u profesiji.
Dr. Matea Ćorluk, spec. dermatovenerologije u Klinici za kožne i spolne bolesti SKB Mostar
Poseban fokus bio je na razbijanju čestih mitova, ali i na savjetima koji se mogu odmah primijeniti u praksi, bez komplikovanja i nepotrebnih koraka.

Četiri proizvoda u fokusu: Gdje se praksa najviše zadržala
Testiranje u Beauty Labu bilo je usmjereno na četiri proizvoda koji se u praksi najčešće traže: dva rješenja za kožu sklonu aknama i dva proizvoda za hidrataciju i jačanje kožne barijere. Acnemy linija prirodno je otvorila razgovore o problematičnoj koži, dok su proizvodi za hidrataciju, linije Transparent Lab-a, potaknuli diskusiju o teksturama, slojevitosti i osjećaju na koži kroz dan.
Upravo kroz taj kontrast, farmaceuti su mogli direktno uporediti teksture, osjećaj na koži i očekivane rezultate.


U fokusu nije bio opis formulacija, već njihovo ponašanje na koži, kako se upijaju, kako se osjećaju nakon nekoliko minuta i kako se uklapaju u realne, svakodnevne rutine.
Za problematičnu kožu, fokus je bio na proizvodima iz Academy linije.
Acnemy Zitclean gel za čišćenje testiran je kao prvi korak rutine, farmaceuti su posebno komentarisali njegovu laganu teksturu i osjećaj čiste kože bez isušivanja. Uz njega, Acnemy Zitproof spot flasteri otvorili su razgovor o praktičnim, ciljanim rješenjima koja korisnici često traže za brzu reakciju na pojedinačne nepravilnosti.





U segmentu hidratacije, pažnja je bila usmjerena na proizvode brenda Transparent Lab .
Niacinamide Glow Cream i Pure Glycerin Face Serum testirani su zajedno, upravo onako kako se često koriste u rutini, kao kombinacija koja pruža hidrataciju, ujednačen izgled kože i osjećaj ugode tokom dana. Diskusija se prirodno vodila oko slojevitosti, brzine upijanja i toga kako se proizvodi ponašaju nekoliko minuta nakon nanošenja.
Umjesto opisivanja sastava, fokus je bio na iskustvu, kako proizvodi “rade” na koži i kako se uklapaju u realne potrebe korisnika koje farmaceuti svakodnevno susreću.






Prostor za znanje, pitanja i razmjenu iskustava
Nakon stručnog dijela, gosti su dobili kratki upitnik s pitanjima o niacinamidu, flasterima i aktivnim sastojcima. Upravo ti trenuci bilježenja odgovora, komentara i poređenja iskustava dali su dodatnu vrijednost cijelom susretu.





Edukacija se nastavila i izvan prezentacije, kroz razgovore koji su povezivali teoriju s praksom i otvarali nova pitanja. Atmosfera je bila opuštena, ali fokusirana.
Bez žurbe i bez unaprijed zadanih odgovora, gosti su imali priliku da testiraju proizvode, komentarišu dojmove i međusobno razmjenjuju iskustva iz prakse.


Beauty Lab u Mostaru pokazao je koliko je važno farmaceutima dati prostor za testiranje, pitanja i razmjenu mišljenja. Kada proizvodi prođu kroz ruke onih koji ih svakodnevno preporučuju, razlike postaju jasnije, a povjerenje u preporuku jače.
U nastavku donosimo izdvojene trenutke s Beauty Laba.
















Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!