TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 25.3.2021.

Iako je dizajniran prije sto godina, Chanel N°5 ostao je sinonim za eleganciju i luksuz.

Predstavljen je 1921. godine i prvi je miris koji je stvorila vizionarska modna dizajnerica Gabrielle Chanel, koja je ujedno i prva dizajnerica koja je lansirala miris pod svojim imenom.

Namjera joj je bila osloboditi ženstvenost od njušnih ograničenja na isti način na koji je koristila svoje kreacije za oslobađanje umova i uspostavljanje novog stila. Tijekom ove ere mirisi na tržištu uglavnom su ograničavali žene na miris jednog cvijeta, poput đurđevka, ljubičice ili jasmina. Prekidajući tradiciju svog doba, apstraktni mirisni trag N°5 odraz je osobnosti Gabrielle Chanel. Njezin zrcalni odraz, u obliku mirisa.

Polazna točka bio je vrlo bogat cvjetni miris, koji je u to vrijeme bio potpuno nov", otkriva Olivier Polge. Znajući da Gabrielle Chanel želi da njezin miris bude „neponovljiv“, parfumer Ernest Beaux u formulu je uvrstio najluksuznije sastojke koje je imao na raspolaganju. Intenzivni cvjetni buket sadrži posebnu mješavinu svibanjske ruže i jasmina iz Grassea. Njegov sastav, krajnje raskošan je u kontrastu s minimalističkim dizajnom boce. A to su samo neke od zanimljivosti koje se vežu uz ovu jedinstvenu mirisnu kompoziciju.



GABRIELLE CHANEL KAO PRVA ŽENA KOJA JE POSTALA ZAŠTITNO LICE VLASTITOG MIRISA

1937. godine Gabrielle Chanel postala je prva žena koja je postala zaštitno lice vlastitog mirisa N°5. Naslonivši se na kamin u apartmanu u Ritz hotelu u Parizu, pozirala je ispred kamere Françoisa Kollara za reklamu koja se pojavila u magazinu Harper’s Bazaar.


OČUVANJE KULTNE FORMULE CHANEL N°5 – OD JEDNOG PARFUMERA DO SLJEDEĆEG

Ernest Beaux dizajnirao je avangardni sastav, kombinirajući najfinije prirodne sastojke sa sintetičkim molekulama zvanim aldehidi, koji su u to vrijeme još uvijek bili novi, u neviđenim omjerima kako bi uzvisili note mirisa. Broj 5 izmiče usporedbi s drugim mirisima i nije u skladu s nikakvim pravilima. Zahvaljujući svom radikalnom karakteru, postao je prijelomna točka koja je započela moderno doba parfema i promijenila njegovu povijest.


Trojica parfumera koji su naslijedili originalnog dizajnera ovog parfema, Ernesta Beauxa naslijedili su i zajedničku dužnost – zaštititi legendarni miris kuće. Tajna formula N°5 prenesena je na Henrija Roberta, Jacquesa Polgea i sada Oliviera Polgea. „Očuvanje N°5 zahtijeva moju stalnu pažnju“, ističe Olivier Polge, interni tvorac parfema od 2015. godine. Njegova je odgovornost nadgledati izvor sirovina koje postaju dio kultnog mirisa i osigurati njegovu kvalitetu. Od žetve do metode ekstrakcije, Olivier Polge provodi svaki korak ovog mukotrpnog procesa koji nastaje sastavni dio njegovog svakodnevnog rada, u partnerstvu s CHANEL-ovim laboratorijem. To osigurava da proizvodnja N°5 ostane izvanredna iz godine u godinu.

SNAŽNE ŽENE I PROSLAVA ŽENSTVENOSTI NA REKLAMNIM KAMPANJAMA ZA PARFEM

1952. godine Marilyn Monroe otkrila je da u krevet nije nosila ništa osim „nekoliko kapi Chanelovog parfema N°5 .
Ovo priznanje, o kojem je kasnije pričala i u intervjuu za Marie Claire 1960. godine, postalo je legenda.
Chanel N°5 se od tada etablirao kao apsolutna ikona.


Šezdesetih godina Jacques Helleu, umjetnički direktor za CHANEL parfeme, pokrenuo je eru ambasadorica brendova. Odabrao je neke od najljepših žena na svijetu i pozvao najveća imena fotografije i filma da zabilježe njihovu ljepotu za reklamne kampanje koje će ući u povijest.

Lauren Hutton

Kroz desetljeća, N °5 predstavljale su neke od najvećih glumica svog vremena, uključujući Ali MacGraw, Lauren Hutton, Catherine Deneuve, Carole Bouquet i Nicole Kidman. Pozirale su poznatim fotografima kao što su Richard Avedon, Patrick Demarchelier i Dominique Issermann…

Nicole Kidman

Marion Cotillard

***
Tekst: BONJOUR.ba/Promotivni članak
Foto: Chanel


Bonjour

7 lekcija o muškom zdravlju koje smo saznali od stručnjaka i želimo da ih čujete

TEKST: Bonjour.ba

7 lekcija o muškom zdravlju koje smo saznali od stručnjaka i želimo da ih čujete 7 lekcija o muškom zdravlju koje smo saznali od stručnjaka i želimo da ih čujete

Muško zdravlje često postane prioritet tek kada tijelo povuče ručnu kočnicu. 

Činjenica je da mnogi muškarci i dalje ne znaju prepoznati prve znakove da im tijelo pokušava nešto reći. Upravo zato je važno da sadržaj o muškom zdravlju postoji tokom cijele godine i tu je dm kompanija već godinama važan partner, jer dosljedno otvara teme o izazovima, navikama i pregledima koje muškarci često odgađaju.
 

muško-zdravlje-dm-movember-13-bonjour-ba


Kroz razgovore sa stručnjacima i rad na ovoj temi, izdvojili smo sedam lekcija koje mijenjaju način na koji gledamo na muško zdravlje i Movember. One su konkretne, jasne i, najvažnije, korisne.


Prvi znakovi nisu tamo gdje ih najčešće tražimo


Većina muškaraca misli da je prvi ozbiljan signal problem s mokrenjem. Stručnjaci su nam objasnili suprotno. Rani simptomi su mnogo tiši, konstantan umor, pad koncentracije, rjeđe jutarnje erekcije, slabiji libido, promjene raspoloženja. To su detalji koje mnogi ignorišu, a upravo oni nose najviše informacija.

 

muško-zdravlje-dm-movember-4-bonjour-ba


Porodična historija ponekad je jača od simptoma


Jedna od najkorisnijih lekcija koju smo čuli: porodična historija može povećati rizike više nego što mislimo. Naime, određene bolesti u porodici, uključujući karcinom dojke, mogu imati veze s rizikom od agresivnijih vrsta karcinoma prostate. Drugim riječima: porodična historija je jednako važna kao simptomi.


Pregled traje kratko, ali donosi mir koji traje mjesecima


Postoji percepcija da je muški pregled dug, neugodan i “za neki drugi dan”. Istina je potpuno drugačija. Detaljan pregled traje 10-15 minuta, a olakšanje koje donese često ukloni mjesece brige i nagađanja. To je manje od pauze za kafu, manje nego što provedete na telefonu, a može otkriti nešto što spašava godine zdravlja.

 

muško-zdravlje-dm-movember-11-bonjour-ba


Google stvara strah, razgovor donosi rješenje


Simptomi upisani u pretragu nikada ne daju realnu sliku. Stručnjaci su jasno rekli: pretraga daje neke informacije, ali često produbljuje strah. Razgovor sa stručnjakom pojašnjava stvarnost


Suplementi nisu samo za sportiste


Da, suplementi nisu “fitness dodatak”, nego podrška muškarcima. Određene amino kiseline, vitamini i mikronutrijenti učestvuju u metabolizmu hormona, šećera, masti i nitričnog oksida i zato mogu biti važan dio svakodnevne rutine.

Posebno su istaknuti:

muško-zdravlje-dm-movember-2-bonjour-ba

Kao praktičan svakodnevni izbor izdvojeni su i dmBio sokovi: jabuka i mango, cvekla, aronija i narandža.

Ukratko: suplementi i kvalitetni sokovi mogu pomoći muškarcima da održe balans u danima punim obaveza.

 

muško-zdravlje-dm-movember-10-bonjour-ba


Male navike prave veliku razliku i zato je podrška važna


Ovo je lekcija koju su svi stručnjaci jednoglasno naglasili, samo iz različite perspektive: redovni pregledi, manje stresa, bolji san, redovna aktivnost, pravilna ishrana, suplementacija kada je potrebna. Tu nastaje prostor u kojem dm trgovine imaju važnu ulogu: kroz vitamine, minerale, magnezij, proizvode za oporavak nakon treninga i njegu kože, muškarci mogu lakše izgraditi svakodnevnu rutinu koja donosi stabilnost i dugoročnu dobrobit.
 

muško-zdravlje-dm-movember-6-bonjour-ba


Trening je hormonalni balans u pokretu


Fizička aktivnost je više od teretane i estetike. Tačnije, iako muškarci često treniraju “radi forme”,i zapravo rade mnogo više:

- podižu testosteron,

- poboljšavaju san,

- regulišu stres,

- stabiliziraju raspoloženje i

- ubrzavaju oporavak.

Uz to, dobili smo i vrlo praktičan savjet o ishrani nakon treninga: poslije vježbanja tijelu treba brza, lako dostupna energija.

Zato je preporuka da se poslije treninga posegne za Sportness proteinskim shakeom u kombinaciji s voćem, dok je Sportness Protein 50% čokoladica bolji izbor za duže aktivnosti, poput planinarenja ili zahtjevnijih dana.

 

muško-zdravlje-dm-movember-5-bonjour-ba


Za kraj lekcija koju želimo da pročita svaki muškarac


Muško zdravlje ne počinje problemom. Počinje navikom da poslušate kada tijelo prvi put šapne. Movember svake godine podsjeti koliko je važno govoriti o ovim temama, ali stvarna promjena dešava se kada briga traje cijelu godinu u navikama, pregledima, razgovorima i malim izborima koje pravite svaki dan.

Upravo zato dm kompanija već godinama stoji uz priče koje ohrabruju muškarce da upoznaju svoje tijelo, prepoznaju rane signale i brinu o sebi onda kada je najvažnije.
 

muško-zdravlje-dm-movember-12-bonjour-ba
 

Ako postoji trenutak da uradite nešto za sebe, pregled, trening, razgovor, rutina… onda je to sada.

 

Ovo su proizvodi iz dm trgovine koje stručnjaci preporučuju:

 

mivolis-omega3-bonjour

Kupi ovdje


mivolis-vitaminc-selen-d3-bonjour-ba

Kupi ovdje


 mivolis-magnezij-bonjour-ba

Kupi ovdje


sok-od-cvekle-dmbio-bonjour-ba

Kupi ovdje


jabuka-mango-sok-dmbio-bonjour-ba

Kupi ovdje

 

proteinski-shake-dm-bonjour-ba

Kupi ovdje


sportness-proteinska-čokolada-dm-bonjour-ba

Kupi ovdje



mivolis-magnezij-dm-bonjour-ba

Kupi ovdje



mivolis-cink-dm-bonjour-ba

Kupi ovdje

 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa dm drogerie markt

 
Bonjour.ba produkcija  
Voditeljica projekta: Semra Manjura   
Autorica članka: Ilda Lihić-Isović  
Foto i video: Marko Jovančić  


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!