TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 25.3.2021.
Iako je dizajniran prije sto godina, Chanel N°5 ostao je sinonim za eleganciju i luksuz.
Predstavljen je 1921. godine i prvi je miris koji je stvorila vizionarska modna dizajnerica Gabrielle Chanel, koja je ujedno i prva dizajnerica koja je lansirala miris pod svojim imenom.
Namjera joj je bila osloboditi ženstvenost od njušnih ograničenja na isti način na koji je koristila svoje kreacije za oslobađanje umova i uspostavljanje novog stila. Tijekom ove ere mirisi na tržištu uglavnom su ograničavali žene na miris jednog cvijeta, poput đurđevka, ljubičice ili jasmina. Prekidajući tradiciju svog doba, apstraktni mirisni trag N°5 odraz je osobnosti Gabrielle Chanel. Njezin zrcalni odraz, u obliku mirisa.

„Polazna točka bio je vrlo bogat cvjetni miris, koji je u to vrijeme bio potpuno nov", otkriva Olivier Polge. Znajući da Gabrielle Chanel želi da njezin miris bude „neponovljiv“, parfumer Ernest Beaux u formulu je uvrstio najluksuznije sastojke koje je imao na raspolaganju. Intenzivni cvjetni buket sadrži posebnu mješavinu svibanjske ruže i jasmina iz Grassea. Njegov sastav, krajnje raskošan je u kontrastu s minimalističkim dizajnom boce. A to su samo neke od zanimljivosti koje se vežu uz ovu jedinstvenu mirisnu kompoziciju.

GABRIELLE CHANEL KAO PRVA ŽENA KOJA JE POSTALA ZAŠTITNO LICE VLASTITOG MIRISA
1937. godine Gabrielle Chanel postala je prva žena koja je postala zaštitno lice vlastitog mirisa N°5. Naslonivši se na kamin u apartmanu u Ritz hotelu u Parizu, pozirala je ispred kamere Françoisa Kollara za reklamu koja se pojavila u magazinu Harper’s Bazaar.

OČUVANJE KULTNE FORMULE CHANEL N°5 – OD JEDNOG PARFUMERA DO SLJEDEĆEG
Ernest Beaux dizajnirao je avangardni sastav, kombinirajući najfinije prirodne sastojke sa sintetičkim molekulama zvanim aldehidi, koji su u to vrijeme još uvijek bili novi, u neviđenim omjerima kako bi uzvisili note mirisa. Broj 5 izmiče usporedbi s drugim mirisima i nije u skladu s nikakvim pravilima. Zahvaljujući svom radikalnom karakteru, postao je prijelomna točka koja je započela moderno doba parfema i promijenila njegovu povijest.

Trojica parfumera koji su naslijedili originalnog dizajnera ovog parfema, Ernesta Beauxa naslijedili su i zajedničku dužnost – zaštititi legendarni miris kuće. Tajna formula N°5 prenesena je na Henrija Roberta, Jacquesa Polgea i sada Oliviera Polgea. „Očuvanje N°5 zahtijeva moju stalnu pažnju“, ističe Olivier Polge, interni tvorac parfema od 2015. godine. Njegova je odgovornost nadgledati izvor sirovina koje postaju dio kultnog mirisa i osigurati njegovu kvalitetu. Od žetve do metode ekstrakcije, Olivier Polge provodi svaki korak ovog mukotrpnog procesa koji nastaje sastavni dio njegovog svakodnevnog rada, u partnerstvu s CHANEL-ovim laboratorijem. To osigurava da proizvodnja N°5 ostane izvanredna iz godine u godinu.
SNAŽNE ŽENE I PROSLAVA ŽENSTVENOSTI NA REKLAMNIM KAMPANJAMA ZA PARFEM
1952. godine Marilyn Monroe otkrila je da u krevet nije nosila ništa osim „nekoliko kapi Chanelovog parfema N°5 ."
Ovo priznanje, o kojem je kasnije pričala i u intervjuu za Marie Claire 1960. godine, postalo je legenda.
Chanel N°5 se od tada etablirao kao apsolutna ikona.

Šezdesetih godina Jacques Helleu, umjetnički direktor za CHANEL parfeme, pokrenuo je eru ambasadorica brendova. Odabrao je neke od najljepših žena na svijetu i pozvao najveća imena fotografije i filma da zabilježe njihovu ljepotu za reklamne kampanje koje će ući u povijest.

Lauren Hutton
Kroz desetljeća, N °5 predstavljale su neke od najvećih glumica svog vremena, uključujući Ali MacGraw, Lauren Hutton, Catherine Deneuve, Carole Bouquet i Nicole Kidman. Pozirale su poznatim fotografima kao što su Richard Avedon, Patrick Demarchelier i Dominique Issermann…

Nicole Kidman

Marion Cotillard
***
Tekst: BONJOUR.ba/Promotivni članak
Foto: Chanel
TEKST: Bonjour.ba
Kad su u pitanju pokloni za muškarce, znamo da potraga često može postati pravi izazov. Želite pronaći onaj savršen poklon koji će ga istovremeno iznenaditi, ali i pokazati koliko ga zaista poznajete.
Pred nama su blagdani, savršeno vrijeme da se pažljivo biranim poklonima kaže “hvala”, “volimo te” ili jednostavno “vrijediš”.
A ako ove sezone tražite poklon koji spaja eleganciju, funkcionalnost i dozu tech-savršenstva, imamo prijedlog koji će ga zaista impresionisati.

Upravo takav je Philips OneBlade 360, uređaj koji podrezuje, oblikuje i brije dlačice bilo koje dužine, na licu i tijelu. Drugim riječima, onaj gadget koji će zauzeti prvo mjesto u vašoj kupaonici.
Udobnost koja postaje standard
Zaboravite na različite britvice i uređaje za svaki dio tijela posebno. OneBlade 360 je onaj jedan praktični alat koji podrezuje, oblikuje i brije sve dlačice od glave do pete, brzo i precizno.
Njegova inovativna 360 oštrica pomiče se u svim smjerovima, prateći konture lica i tijela, omogućavajući neprekidan kontakt s kožom i iznimnu kontrolu.

Zaboravite crvenilo, iritacije i neugodan osjećaj nakon brijanja. OneBlade 360 koristi dvostruki zaštitni premaz i zaobljene vrhove koji klize po koži i čine svako brijanje ugodnim, čak i bez pjene.
Poseban štitnik za kožu štiti osjetljiva područja, pa se možete prepustiti rutini bez brige i uživati u osjećaju glatkoće koji traje.
Brzo, precizno i uredno, baš onako kako volimo
Znamo… jutra su kratka, rasporedi gusti, a svaki trenutak vrijedi. Zato je OneBlade 360 osmišljen da bude spreman onda kad ste i vi.
Njegov prilagodljivi 5-u-1 češalj lako se nosi s različitim dužinama i gustoćom dlačica, bez zastoja ili zagušenja.

Vodootporan, elegantan i iznimno praktičan, jednako dobro funkcioniše u kupaonici i na putovanju. Može se koristiti na mokroj ili suhoj koži, a čišćenje traje doslovno nekoliko sekundi, samo isperite pod mlazom vode.
Uz oštricu od nehrđajućeg čelika koja traje do četiri mjeseca, OneBlade postaje onaj beauty alat koji se jednostavno uklapa u vašu rutinu.
Nova rutina počinje jednim klikom
Ako ste tražili ideju za poklon koji nije “još jedan parfem”, Philips OneBlade 360 je izbor koji se pamti, amožete ga pronaći u dm i CM dućanima.
Jedan uređaj koji mijenja svakodnevnu rutinu, donosi jednostavnost i, priznajmo, izgleda tako da ga i sami poželite koristiti. Jer najbolji pokloni su oni koji se dijele. A ovaj? Ovaj će, vrlo vjerovatno, iz njegove kupaonice uskoro pronaći put i do vaše.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!