TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 6.1.2022.
Prošla godina je obilježena godišnjicom Chanel N°5 mirisa, a ove godine idu korak naprijed sa novom linijom N°1 De Chanel, koja se zasniva na svjesnom i odgovornom pristupu kreiranja skincare linije proizvoda.
Ako krenemo analizirati, počevši od pakovanja, vidjet ćemo i pristup ka trendu održivosti. Sve bočice su kreirane od recikliranog stakla, pakovanja za kreme su dopunjive, a ni u jednom pakovanju nisu koristili plastiku, što je naravno veliki iskorak.
Nova beauty linija brenda Chanel je imala inspiraciju u cvijetu kamelija, omiljenom cvijetu Coco Chanel. Chanelov visoki standard i težnja ka savršenstvu počinje duboko u korijenu ove biljke.
U svojim laboratorijama su razvili tehnologiju za analizu, ekstrakciju i filtriranje koncentrata biljnih molekula, te kreirali liniju koja se zasniva na prirodnim sastojcima. Chanel je odabrao nevjerovatne prirodne arome ovog potpuno rascvjetalog cvijeća i poboljšao ih u vodi dobijenoj od nekoliko vrsta kamelije, koja je ugrađena u sastav nove linije za njegu kože.
Chanel skincare i Makeup
Sve formule su razvijene tako da stvaraju optimalan afinitet s kožom i pružaju nenadmašnu efikasnost i senzualni osjećaj. U ovoj kolekciji ćete pronaći proizvode od seruma za njegu kože, do make up proizvoda, a mi smo izdvojili najznačajnije komade.
Red Camellia revitalizing serum
Prvi korak u Chanelovoj beauty rutini je revitalizirajući serum sa formulom od čak 95% sastojaka prirodnog porijekla, od kojih 76% dolazi upravo iz ovog cvijeta. Kontinuiranom upotrebom vidljivo smanjuje vidljivost bora i pora, poboljšava elastičnost kože i pruža udobnost i blistav izgled tena.
Red Camellia Revitalizing Cream
Krema koja zaglađuje, daje koži volumen, a pruža udobnost i blistavost. Kreirana je u ekstraktu i ulju cvijeta Kamelije, procenat prirodnih sastojaka je također 95%.
Red Camellia Revitalizing Eye Cream
Ova krema za oči, obogaćena skvalenom biljnog porijekla i hijarulonskom kiselinom, smanjuje pojavu podočnjaka i natečenosti, te hidrira i osvježava područje oko očiju.
Red Camellia Revitalizing Foundation
Puder namijenjen za dugo nošenje, izjednačava ten kože i ispravlja nepravilnosti. Kožu instant čini ugodnijom na dodir, te je čini uglađenijom nakon jednomjesečnog nanošenja.
Red Camellia Revitalizing Lip And Cheek Balm
Ovaj višenamjenski balzam se može nanositi vrhovima prstiju na usne i jagodice, kako bi se pojačala njihova prirodna nijansa. Obogaćen je uljem crvene kamelije i voskom biljnog porijekla, a njegova glatka, nemasna tekstura se trenutno topi na koži i pruža trenutni osjećaj udobnost i hidratacije.
* * *
Fotografije: Chanel Press
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Već treće ljeto zaredom, sve postavke beauty ljeta u jednom trenutku prestanu biti pitanje trenda i postanu pitanje Hailey Bieber.
Ona više nije samo model s besprijekornim tenom. Ona je ta it-girl koja ujedinjuje cijeli beauty svijet: od TikTok virala do backstage briefing-a, od prvih swipeova na Rhode webshopu do analiza sastava i finish efekta na koži.
Šta je to novo?
Ako ste se i vi pitali „zar nije kasno da pišemo o Rhode Lemontini kolekciji?“, odgovor je: ne, samo smo čekali pravi trenutak.
Rhode nas je ovoga ljeta opet podsjetio da je s razlogom hype, a Hailey Bieber da je ta priča pažljivo ispisana, nijansirano upakovana i sezonski savršeno tempirana.
Nova Lemontini Summer kolekcija je stigla, ali ono što je zanimljivo nije samo ono što piše na ambalaži već šta stoji iza nje.
Započnimo s činjenicama
Nova Rhode kolekcija za ljeto 2025. dolazi pod imenom Lemontini Summer. Ovo je limitirano izdanje koje dolazi s cijelom vizualnom, teksturalnom i funkcionalnom filozofijom ljeta koju je Hailey Bieber pažljivo isplanirala.
Glavni proizvod? Peptide Lip Tint u nijansi Lemontini sjaj za usne zlatnog shimmera, prozirne teksture i mirisa koji podsjeća na citrusni koktel s ivice bazena. Formula, naravno, ostaje vjerna Rhode standardima: s peptidima, shea i cupuaçu maslacem, babassu uljem i skvalanom, pruža intenzivnu hidrataciju, idealnu za tople dane.
Rhode nije stao tu. Lemontini liniju prati i novi, limitirani Bubble Phone Case u istoj žutoj nijansi, s posebnim držačem za tubicu lip glossa. Dizajniran da odgovara svim postojećim Rhode veličinama maski, ovaj dodatak je kreiran ekskluzivno za Lemontini izdanje i bit će dostupan samo tokom ljeta.
Tu je i Summer Kit, kao zaokružena ljetna postava Rhode klasika: rumenilo u sticku (Tan Line ili Sun Soak), zlatni Lemontini lip tint i fina maglica za sjaj kože. Sve dolazi spakovano u mini verziji žute bubble torbice. Lansiranje je zakazano za 14. juli, naravno, uz waitlistu.
Zašto sve ovo sad pišemo?
Hailey Bieber već treću godinu zaredom uspijeva da u isto vrijeme bude i muza i marketing lider u beauty svijetu. Sve što lansira Rhode… od Glazing Milk-a, preko Pineapple Refresh Cleansera do ovog ljeta Lemontinija, pažljivo je usklađeno s godišnjim dobom, trendovima, bojama i TikTok filterima. Rekli bismo, školski odrađen marketing po svim standardima.
Foto: @haileybieber
Nije slučajno da Lemontini miriše na limun jer citrusi su zvijezde sezone u svemu, od parfema do lakova za nokte (žuta je nova nude). Rhode je jednostavno znao šta radimo ovog ljeta: pravimo spritzeve, fotkamo ruke sa slamkama i... mažemo usne limunastim slojem sjaja.
Ok, Rhode je brend, a Hailey? Hailey kao glavni beauty narator generacije.
Hailey ne prodaje samo skincare. Ona kreira (čitaj prodaje) početke dana, lagane zalaske sunca, fotografije bez filtera koje i dalje izgledaju savršeno. Daje taj osjećaj da je sve moguće ako imate slicked bun, SPF i Rhode tubicu.
Foto: @haileybieber
To je upravo ono što čini Lemontini zanimljivim danas jer on dolazi kao statement: „Znam šta je u trendu i idem u korak s njim.“
Kad hype uđe u Sephoru, više nije samo hype
Rhode je do sada bio digitalni darling u smislu direktna prodaja, limited dropovi, lista čekanja, ali ovog ljeta Hailey je napravila zaokret koji jasno pokazuje da Rhode više ne računa samo na internet generaciju.
Ulazak u Sephoru, najveći svjetski beauty lanac, signal je da Rhode postaje ozbiljan globalni brend. Dostupnost u fizičkim prodavnicama znači dodir s novom publikom, onom koja ne refresh-a stranice, već testira formule na ruci, poredi teksture i kupuje bez filtera. To je najtiši, ali najmoćniji potez cijele marketing strategije jer kada proizvod za koji su vas učili da ga čekate u redu, sada možete samo uzeti s police, onda znate da se brend pomjerio i Hailey s njim.
Foto: @haileybieber
A šta smo sve još poželjeli zbog nje?
Da naš makeup torbica bude samo tri proizvoda.
Da nokti uvijek budu milky, short and clean.
Da sjaj za usne može biti jednako cool kao i bold ruž.
Da koža izgleda „glass“, i kad nismo popili dovoljno vode.
I da limun na usnama može biti lifestyle, ne samo aroma.
I možda ne možemo svi imati njen lifestyle, stan u Beverly Hillsu ili beauty tim iza scene, ali kad zavežemo kosu, nanesemo rumenilo prstima i stavimo zlatni sloj sjaja na usneosjećamo se tačno onako kako je ona zamislila… works for us.
Foto: @rhode
Pogledaj najnovije teme na Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!