TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 7.7.2010.
U pariškoj Velikoj palači sinoć je održana revija haute couture odjeće s potpisom Chanela. Vlasnik modne kuće ponovno je dokazao da pravi najzanimljivije revije na svijetu te da je svaki posjet jednoj takvoj prava multiosjetilna avantura. U ogromnom prostoru natkrovljenom staklom i čelikom, svjetski poznatom, postavio je bijelu kružnu pistu koju je, nakon sijena i ledenjaka, ukrasio golemom m
U kreacijama se osjetio utjecaj ruskoga, ponajviše na moćnim kaputima i čestoj upotrebi krzna kao završetaka na rukavima i rubovima suknji. Čest je bio i A-kroj, kako na kaputima, tako i na suknjama i haljinama. Nas su ipak osvojila tvid odjela od saoka s podkraćenim rukavima i suknja olovka-kroja, te slične haljine. Kako je revija odmicala, nadolazilo je sve više obilno ukrašene odjeće, ponajviše haljina prekrivenih šljokicama ili onih s detaljnim vezovima.
Koliko god ozbiljna bila njegova odjeća, Lagerfeld se pobrinuo i za određenu dozu svog provjerenog humora. Reviju su, naime, zatvorili manekenka i gospodin u odijelu koji je na glavi imao ogromnu masku lava. Svi su očekivali ugledati ikoničnu sijedu glavu ispod maske, no ispostavilo da je tajnoviti muškarac zapravo Lagerfeldov obožavani Baptiste Giabiconi.
Pogledajte najzanimljivije trenutke s revije.
I.R.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!