TEKST: Emina Smaka

DATUM OBJAVE: 3.8.2021.

YouTube već dugo nije mjesto gdje samo gledamo muzičke spotove ili smiješna videa. To je društvenu mreža koju možemo iskoristiti i da se edukujemo u raznim poljima.

Vogue YouTube kanal nam daje uvid i u celebrity svijet u koji do sad nismo imali pristup. Mnoge poznate ličnosti donose svoje beuty rutine i tajne, a mi vam predstavljamo neke od njih.

***

WHITNEY PEAK 

Ukoliko ste počeli gledati reboot serije Gossip Girl, niste mogli a da ne primijetite savršene obrve Whitey Peak. U svojoj beauty rutini priča o tome kako održava svoje lokne i naravno koja je tajna njenih obrva. Kako kaže mnogi su joj savjetovali da ih ne čupa, tako da to ne dozvoljava ni svojoj mami.

https://www.youtube.com/watch?v=lgQnjxBoJI8&t=563s

JEANNE DAMAS 

Omiljena francuska it cura koju mnogi prate na instagramu zbog njenog effortless stila za Vogue beauty otkriva svoje tajne kada je u pitanju briga o koži i make-up za svaki dan. Ona je poznata po svom prirodnom svježem izgledu. Ne koristi maskaru, tako da joj je uvijač za trepavice najbolji prijatelj. Nakon što pritisne trepavice uvijačem, lagano prstima ostatak dlačica preusmjeri prema vani.

https://www.youtube.com/watch?v=R_Ws7lxYvOM

EMILY RATAJKOWSKI

Emily nam donosi svoju make-up rutinu za dnevni look koji lako može biti i večernji. Svi smo se našli u situaciji da poslije posla idemo na večeru, tako da su ovi trikovi dobro došli. Pri nanošenju rumenila, ne koristi ga na uobičajenom mjestu nego ga nanosite bliže očima. Ovako radi prirodni lifting lica i kako kaže izgleda manje blijedo i življe.

https://www.youtube.com/watch?v=WneaHMzgurk

ALEXA CHUNG

Kada je u pitanju moderni pristup klasičnom cat eye looku, Alexa je prva osoba koja nam pada na pamet. Omiljena modna blogerica I model za Vogue donosi svoju make-up rutinu. Na koji način nanosi tuš, pogledajte u videu.

https://www.youtube.com/watch?v=rt_ulE5zvbE

GIGI HADID

Kao nova mama, Gigi dijeli svoj način njegovanja kože lica nakon trudnoće. Pravo je osvježenje vidjeti poznatu ličnost oja koristi proizvode koji su pristupačniji mnogima. Video počinje pričom o tome kako ona tretira svoju suhu kožu. U nastavku videa na simpatičan i pristupačan način pokazuje kako konturisati lice.

https://www.youtube.com/watch?v=XMCZEJVlyRY&list=PLztAHXmlMZFS9ZN7GTlZ2UOB2JmxICdt8&index=22

* * * 

Naslovna fotografija: @gigihadid
Tekst: Emina Smaka


Bonjour

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

TEKST: Ilda Lihić-Isović

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI” O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.

I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
 

 

Facelift koji je sve pokrenuo

 

Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
 

 

Leak koji je prerastao u kampanju

 

Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
 


 

“This is a case for the FBI…”

 

Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
 

 

Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu

Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
 

mac_kris_bonjour_ba
 

Kritički pogled (jer, budimo realni)

 

Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?

U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
 


Foto: @maccosmetics


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!