TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 21.2.2024.
„Konačno! Bio je toliki nedostatak linija za njegu kose slavnih...“
Ovo je jedan od komentara na objavu vijesti o tome da je linija proizvoda za njegu kose, koju je kreirala Beyonce, dostupna za kupovinu. Eh, da – mi čitamo komentare pa i one hejterske, jer kako bismo vam drugačije prenijeli sav juice svijeta slavnih i informacije koje su vam potrebne.
Cécred kolekciju čini osam proizvoda koji su inspirisani svakodnevnim tretiranjem kose i globalnim ritualima za njegu kose. Pored toga, kolekcija je inspirisana i salonima za njegu kose Beyoncéine majke, Tine Knowles u Houstonu.
Kolekciju čine šampon i piling za vlasište, losion, hranjivo ulje za kosu i maska za rekonstrukciju s patentiranom tehnologijom tretmana keratinom nazvanom Bioactive Keratin Ferment.
Cijena proizvoda se kreće u rasponu od 30 do 52 dolara i dostupni su isključivo putem Cécred oficijalne online trgovine. U regiji ih za sada možete kupiti ako je vaša lokacija u Hrvatskoj. Proizvodi su kreirani u saradnji sa stručnjacima, frizerom Neal Farinah, koji radi kao njen vodeći globalni stilist i dr. Kari Williams. Ovo nam govori (uz dobre reklame i reakcije influencerskog svijeta) da je riječ o kvalitetnim proizvodima za njegu.
Međutim, baš kao i kada je riječ o njenom parfemu Cé Noir koji je „lansiran“ prošle godine, većina ne očekuje da će ovaj brend izazvati veliki hype i oduševljenje javnosti. To govori većina komentara i reakcija koje ćete pročitati na društvenim mrežama ili možda čak čuti od poznanika i prijatelja. Neki od njih vrte se i oko činjenice da niko "iz publike" nije siguran kada gledamo Beyoncéinu pravu kosu, a kada periku.
Kako onda vjerovati u ove proizvode?

Foto: @beyonce
Po svemu sudeći, intenzivno dolazi do mini zasićenja celebrity brendovima za njegu i makeup. Neke ova kolekcija svojim dizajnom u potpunosti podsjeća na Kim Kardashian brend SKKN.
Šta vi kažete? Testiramo li ove proizvode ili ćemo radije preskočiti i ovaj put?
* * *
Naslovna fotografija: @beyonce
TEKST: Bonjour.ba
Koliko puta ste sjedile na kafi s prijateljicom, primijetile da je ponijela neseser i uhvatile sebe kako vas kopka šta se zapravo nalazi unutra?
Taj mali poriv da zavirite, da vidite koje proizvode koristi svaki dan i koji joj stvarno rade posao, toliko je univerzalan da smo od njega napravili novi format.
Upravo iz te znatiželje nastala je Beauty.pauza, format koji se gleda odmah, jer nikad ne znate na koji ćete trik naletjeti ili koji ćete proizvod poželjeti zapisati još dok razgovor traje.
Svaka epizoda počinje tako što sjednemo, naručimo kafu i sasvim opušteno otvorimo nečiji neseser.
Taj trenutak uvijek donese malu dozu tišine i iščekivanja, jer znamo da pred nama nisu samo proizvodi nego i rutina koju gošća zaista živi.
Upravo ta nefiltriranost čini ovaj format onim koji se ne preskače i koji se prati iz epizode u epizodu.
Postoji nešto neodoljivo intimno u trenutku kada neko otvori svoj neseser, možda zato što unutra stoji ono najiskrenije od naše rutine.
Prvu Beauty.pauzu smo snimili u NYC Bagel-u, u atmosferi koja poziva na duže sjedenje, toplu kafu i opušten razgovor.
Format smo otvorili s Enom Avdić, influensericom, novinarkom i voditeljicom prvog bh. dating showa Hot Date, ženom koju publika već poznaje, ali čiji neseser priča sasvim novu, intimniju priču.
Ada Ćeremida, novinarka Bonjour.ba portala i Ena Avdić, influenserica i tv voditeljica
I baš tu, između dva gutljaja kafe, otvorili smo neseser…
Ena tvrdi da je pitanje koje najčešće dobiva upravo ono 'Ko te šminka?', ali da joj je 'najveći fleks to što sve radi sama'. Priznaje da ima i blush blindness i bronzer blindness, pa je njena rutina često miks svega što voli i svega što joj stoji pri ruci.
Rituali koji uvijek ostaju isti
Rumenilo joj je, kaže, skoro pa porodična navika. Mama ga je uvijek nosila, pa je i ona odmalena navikla da obrazi imaju malo boje. Baby pink joj je go-to, dok koralnu ostavlja za ljetne mjesece.
Dok prevrće proizvode po stolu, pokazuje svoj lip combo, onaj zbog kojeg joj je 'nekad i sramota', jer ponekad uključuje i do pet proizvoda.
Voli drogerijske brendove i otvoreno kaže da joj često budu bolji od high-end varijanti, što joj olakšava slaganje nijansi, formula i finisha.
Setting puder joj je must, a bez njega, kaže, ništa ne bi izdržalo tempo snimanja i stalnog kretanja tokom dana.
Trik s maskarama koji ima savršen smisao
Dok priča o proizvodima koje koristi svakodnevno, zaustavlja se na maskarama i tom dijelu rutine koji joj je posebno drag, jer je dugo eksperimentisala dok nije pronašla ono što joj zaista radi posao.
Objašnjava da većina maskara sama po sebi uvijek ima neku manu, jer jedna daje volumen, druga fino razdvaja trepavice, dok treća ima odličnu četkicu, ali slabiji pigment.
Zato je, s vremenom, razvila svoj mali trik: 'Uvijek koristite dvije maskare, jednu novu i jednu staru (naravno ne kojoj je istekao rok). Tek tada dobijete i volumen i lijepo raščešljane trepavice.'
Kaže da joj upravo ta kombinacija daje rezultat koji izgleda uredno, ali dovoljno izraženo, te da su trepavice guste, ali nisu slijepljene i zadržavaju onaj prirodni lift koji traje cijeli dan.
Pri dnu nesesera otkriva bazu i puder, iako priznaje da bi oni zapravo trebali biti na vrhu. Za svaki dan bira skin tint i prozračniji sheer finish, jer najviše voli onaj second skin osjećaj.
Full glam ostavlja za posebne prilike, dok joj je svakodnevica više u tonu prirodnog, nadogradivog sjaja.
Za kraj otkriva još jedan jednostavan, ali vrlo praktičan hack: 'Uvijek kupim nijansu svjetliji puder. Lakše ga je potamniti bronzerom i rumenilom nego se boriti s pudrom koji je pretaman.'
Razgovor s Enom bio je prirodan i lagan, baš onakav kakav poželite na jutarnjoj kafi i donio je onu vrstu energije zbog koje poželite ostati još koji minut.
A ako ste među onima koje uvijek zanima šta se krije u nečijem neseseru, pripremite se, jer sljedeće epizode Beauty.pauze donijet će još više otkrića, malih navika i proizvoda koji možda postanu i dio vaše rutine. Ovo je tek početak.
Bonjour.ba produkcija
Voditeljica projekta: Emina Smaka
Voditeljica: Ada Ćeremida
Foto i video: Marko Jovančić
Autorica članka: Adelisa Mašić
Lokacija: NYC BAGEL
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!