TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 21.2.2024.
„Konačno! Bio je toliki nedostatak linija za njegu kose slavnih...“
Ovo je jedan od komentara na objavu vijesti o tome da je linija proizvoda za njegu kose, koju je kreirala Beyonce, dostupna za kupovinu. Eh, da – mi čitamo komentare pa i one hejterske, jer kako bismo vam drugačije prenijeli sav juice svijeta slavnih i informacije koje su vam potrebne.
Cécred kolekciju čini osam proizvoda koji su inspirisani svakodnevnim tretiranjem kose i globalnim ritualima za njegu kose. Pored toga, kolekcija je inspirisana i salonima za njegu kose Beyoncéine majke, Tine Knowles u Houstonu.
Kolekciju čine šampon i piling za vlasište, losion, hranjivo ulje za kosu i maska za rekonstrukciju s patentiranom tehnologijom tretmana keratinom nazvanom Bioactive Keratin Ferment.
Cijena proizvoda se kreće u rasponu od 30 do 52 dolara i dostupni su isključivo putem Cécred oficijalne online trgovine. U regiji ih za sada možete kupiti ako je vaša lokacija u Hrvatskoj. Proizvodi su kreirani u saradnji sa stručnjacima, frizerom Neal Farinah, koji radi kao njen vodeći globalni stilist i dr. Kari Williams. Ovo nam govori (uz dobre reklame i reakcije influencerskog svijeta) da je riječ o kvalitetnim proizvodima za njegu.
Međutim, baš kao i kada je riječ o njenom parfemu Cé Noir koji je „lansiran“ prošle godine, većina ne očekuje da će ovaj brend izazvati veliki hype i oduševljenje javnosti. To govori većina komentara i reakcija koje ćete pročitati na društvenim mrežama ili možda čak čuti od poznanika i prijatelja. Neki od njih vrte se i oko činjenice da niko "iz publike" nije siguran kada gledamo Beyoncéinu pravu kosu, a kada periku.
Kako onda vjerovati u ove proizvode?

Foto: @beyonce
Po svemu sudeći, intenzivno dolazi do mini zasićenja celebrity brendovima za njegu i makeup. Neke ova kolekcija svojim dizajnom u potpunosti podsjeća na Kim Kardashian brend SKKN.
Šta vi kažete? Testiramo li ove proizvode ili ćemo radije preskočiti i ovaj put?
* * *
Naslovna fotografija: @beyonce
TEKST: Adelisa Mašić
Koliko puta se dogodi da omiljeni ruž, četkice ili parfem jednostavno „nestanu“ po ladicama, torbicama i policama?
Organizacija kozmetike često posljednja dođe na red, a upravo ona može uštedjeti najviše vremena u svakodnevnoj rutini.
Sinsay ove sezone ima posebno zanimljive organizatore za šminku i kozmetiku koji su jednostavni, funkcionalni i cjenovno pristupačni.
Od malih kutija za basic proizvode, preko većih organizatora s pregradama, do verzija koje su idealne za kupatilo: izbor je iznenađujuće raznovrstan.
Providne varijante olakšavaju pronalazak omiljenih proizvoda bez kopanja, dok zatvoreni modeli s poklopcem čuvaju kozmetiku od prašine i vlage.
Ono što ih čini još privlačnijima jeste to što se lako uklapaju u različite prostore: od minimalističkih kupatila do malih spavaćih soba u kojima svaki centimetar znači.
U nastavku izdvajamo Sinsay organizatore koji su se ove sezone posebno istaknuli i koji su idealni za sve koji vole da im kozmetika bude nadohvat ruke, ali uvijek uredno složena:






Foto: @mystackers
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!