TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 21.2.2024.

„Konačno! Bio je toliki nedostatak linija za njegu kose slavnih...“


Ovo je jedan od komentara na objavu vijesti o tome da je linija proizvoda za njegu kose, koju je kreirala Beyonce, dostupna za kupovinu. Eh, da – mi čitamo komentare pa i one hejterske, jer kako bismo vam drugačije prenijeli sav juice svijeta slavnih i informacije koje su vam potrebne. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CÉCRED (@cecred)



Cécred kolekciju čini osam proizvoda koji su inspirisani svakodnevnim tretiranjem kose i globalnim ritualima za njegu kose. Pored toga, kolekcija je inspirisana i salonima za njegu kose Beyoncéine majke, Tine Knowles u Houstonu. 

Kolekciju čine šampon i piling za vlasište, losion, hranjivo ulje za kosu i maska za rekonstrukciju s patentiranom tehnologijom tretmana keratinom nazvanom Bioactive Keratin Ferment.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CÉCRED (@cecred)



Cijena proizvoda se kreće u rasponu od 30 do 52 dolara i dostupni su isključivo putem Cécred oficijalne online trgovine. U regiji ih za sada možete kupiti ako je vaša lokacija u Hrvatskoj. Proizvodi su kreirani u saradnji sa stručnjacima, frizerom Neal Farinah, koji radi kao njen vodeći globalni stilist i dr. Kari Williams. Ovo nam govori (uz dobre reklame i reakcije influencerskog svijeta) da je riječ o kvalitetnim proizvodima za njegu.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CÉCRED (@cecred)



Međutim, baš kao i kada je riječ o njenom parfemu Cé Noir koji je „lansiran“ prošle godine, većina ne očekuje da će ovaj brend izazvati veliki hype i oduševljenje javnosti. To govori većina komentara i reakcija koje ćete pročitati na društvenim mrežama ili možda čak čuti od poznanika i prijatelja. Neki od njih vrte se i oko činjenice da niko "iz publike" nije siguran kada gledamo Beyoncéinu pravu kosu, a kada periku.

Kako onda vjerovati u ove proizvode?


Foto: @beyonce



Po svemu sudeći, intenzivno dolazi do mini zasićenja celebrity brendovima za njegu i makeup. Neke ova kolekcija svojim dizajnom u potpunosti podsjeća na Kim Kardashian brend SKKN.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SKKN BY KIM (@skkn)



Šta vi kažete? Testiramo li ove proizvode ili ćemo radije preskočiti i ovaj put?

* * *
Naslovna fotografija: @beyonce


Bonjour

KIKO Milano stiže u Sarajevo, a ovih 5 proizvoda idu s nama pravo na kasu.

TEKST: Adelisa Mašić

KIKO Milano stiže u Sarajevo, a ovih 5 proizvoda idu s nama pravo na kasu. KIKO Milano stiže u Sarajevo, a ovih 5 proizvoda idu s nama pravo na kasu.

Beauty vijest koja nam je ovih dana ozbiljno zagolicala pažnju je dolazak brenda koji smo godinama vezale za putovanja, aerodrome i online wishlistu.

KIKO Milano konačno otvara vrata u Sarajevu i donosi onu prepoznatljivu italijansku filozofiju makeupa: dobar kvalitet, trendi formule i cijene zbog kojih se lako zadržiš duže nego što si planirala.

 



Zato smo izdvojili 5 KIKO Milano proizvoda koji važe za najpopularnije i koje ćemo bez puno razmišljanja ubaciti u korpu odmah.

1. 3D Hydra Lipgloss  

Ako KIKO ima jedan kultni proizvod, onda je to ovaj. 3D Hydra Lipgloss daje staklasti sjaj, vizualno puni usne i pritom ne ostavlja onaj neugodni, ljepljivi osjećaj. Nosiv je i solo i preko ruža, a nijanse su takve da ćete htjeti više od jedne.

 



2. Unlimited Double Touch Liquid Lipstick  

Ruž koji je postao pouzdan saveznik za dane kada želimo da makeup traje. Kombinacija boje i završnog sjaja čini ga postojanim, intenzivnim i praktičnim, bez potrebe za stalnim popravljanjem.

 



3. Smart Colour Blush  

Minimalističko, ali jako zahvalno rumenilo. Smart Colour Blush daje svježinu i prirodan flush, lako se dozira i uklapa u svaki svakodnevni makeup. Jedan od onih proizvoda koji brzo postane stalni dio torbice.

 



4. Smart Colour Eyepencil  

Kremasta olovka koja se lako nanosi i još lakše prilagođava. Bilo da volite čistu liniju ili blago razmazan look, Smart Colour Eyepencil je onaj praktični proizvod koji se uvijek nađe u neseseru.

 



5. Maxi Mod Waterproof Mascara  

Maskara koju KIKO fanovi stalno izdvajaju. Maxi Mod daje volumen, intenzivnu crnu boju i traje cijeli dan, bez razmazivanja. Vodootporna verzija je posebno popularna, pogotovo za duge dane i večeri koje se oduže.

 



Dolazak KIKO Milano brenda u Sarajevo znači manje čekanja, više isprobavanja i onu poznatu situaciju kada iz prodavnice izađemo s barem jednim proizvodom više nego što smo planirale.

A mi već znamo s kojim proizvodima počinjemo.

Foto: @kikomilanocentralamerica


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!