TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 21.2.2024.
„Konačno! Bio je toliki nedostatak linija za njegu kose slavnih...“
Ovo je jedan od komentara na objavu vijesti o tome da je linija proizvoda za njegu kose, koju je kreirala Beyonce, dostupna za kupovinu. Eh, da – mi čitamo komentare pa i one hejterske, jer kako bismo vam drugačije prenijeli sav juice svijeta slavnih i informacije koje su vam potrebne.
Cécred kolekciju čini osam proizvoda koji su inspirisani svakodnevnim tretiranjem kose i globalnim ritualima za njegu kose. Pored toga, kolekcija je inspirisana i salonima za njegu kose Beyoncéine majke, Tine Knowles u Houstonu.
Kolekciju čine šampon i piling za vlasište, losion, hranjivo ulje za kosu i maska za rekonstrukciju s patentiranom tehnologijom tretmana keratinom nazvanom Bioactive Keratin Ferment.
Cijena proizvoda se kreće u rasponu od 30 do 52 dolara i dostupni su isključivo putem Cécred oficijalne online trgovine. U regiji ih za sada možete kupiti ako je vaša lokacija u Hrvatskoj. Proizvodi su kreirani u saradnji sa stručnjacima, frizerom Neal Farinah, koji radi kao njen vodeći globalni stilist i dr. Kari Williams. Ovo nam govori (uz dobre reklame i reakcije influencerskog svijeta) da je riječ o kvalitetnim proizvodima za njegu.
Međutim, baš kao i kada je riječ o njenom parfemu Cé Noir koji je „lansiran“ prošle godine, većina ne očekuje da će ovaj brend izazvati veliki hype i oduševljenje javnosti. To govori većina komentara i reakcija koje ćete pročitati na društvenim mrežama ili možda čak čuti od poznanika i prijatelja. Neki od njih vrte se i oko činjenice da niko "iz publike" nije siguran kada gledamo Beyoncéinu pravu kosu, a kada periku.
Kako onda vjerovati u ove proizvode?

Foto: @beyonce
Po svemu sudeći, intenzivno dolazi do mini zasićenja celebrity brendovima za njegu i makeup. Neke ova kolekcija svojim dizajnom u potpunosti podsjeća na Kim Kardashian brend SKKN.
Šta vi kažete? Testiramo li ove proizvode ili ćemo radije preskočiti i ovaj put?
* * *
Naslovna fotografija: @beyonce
TEKST: Bonjour.ba
Zar se ne čini da naš makeup svake jeseni izgleda isto? Ok, istina da ruž mijenjamo od nude do jarkog, puder prilagodimo sezoni, rumenilo nekad bude peachy, nekad roskasto, ali maskara? Ona nekako uvijek ostane crna.
Ove jeseni trend je odlučio drugačije i mi ga potpuno podržavamo. Ako jesen već mijenja boje oko nas, vrijeme je da to uradimo i mi… barem na trepavicama.

Video: @kremmania
Maskara je konačno dočekala svoj princess momenat
Na TikToku već neko vrijeme kruži teorija da burgundy nijansa maskare posebno ističe smeđe oči jer ih čini toplijima, dubljima i daje onaj neobjašnjivi “wow, nešto je drugačije” efekat.

Naravno da smo odmah krenuli istraživati šta je dostupno kod nas i nismo morali dugo tražiti. essence Lash Princess False Lash Effect pojavila se u novom, burgundy izdanju i instantno preuzela naslov beauty favorita sezone.
@c.ilara burgundy mascara for fall season🍁🍂 #mascara #essence #burgundymakeup #autumn #makeup @essence.cosmetics ♬ original sound - whimsigothiic
Dovoljno je da pogledate komentare jer svi je hvale, od onih koji tek otkrivaju ovu liniju do onih koji su joj vjerni godinama. Cijena? Znači, u trenutku kad pomislite “okej, uzet ću da probam”, već ste u fazonu bolje odmah tri, da ne nestane.

Šta smo saznali o njoj?
Nova essence Lash Princess False Lash Effect dolazi s istom onom konusnom četkicom od vlakana koja je ovom bestselleru donijela kultni status.

Hvata svaku dlačicu od korijena do vrha, produžuje trepavice i daje im dramatičan volumen, ali bez težine ili grudvica.

Video: @marigold7_25
Ambalaža je prepoznatljiva “večernja haljina” u kombinaciji bordo i nježne nude nijanse. Ako vam je naziv poznat, nije slučajno jer iz iste linije dolazi maskara koja je bila najprodavanija na Amazonu.


Možda nećete promijeniti cijelu rutinu, ali promjena boje maskare mogla bi biti onaj beauty zaokret koji donese svježinu cijelom licu. A ako pritom pronađete maskaru koja košta manje od 8 KM i daje efekat kao da ste prespavali u salonu ljepote… to se zove jesen koja obećava.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!