TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 21.2.2024.
„Konačno! Bio je toliki nedostatak linija za njegu kose slavnih...“
Ovo je jedan od komentara na objavu vijesti o tome da je linija proizvoda za njegu kose, koju je kreirala Beyonce, dostupna za kupovinu. Eh, da – mi čitamo komentare pa i one hejterske, jer kako bismo vam drugačije prenijeli sav juice svijeta slavnih i informacije koje su vam potrebne.
Cécred kolekciju čini osam proizvoda koji su inspirisani svakodnevnim tretiranjem kose i globalnim ritualima za njegu kose. Pored toga, kolekcija je inspirisana i salonima za njegu kose Beyoncéine majke, Tine Knowles u Houstonu.
Kolekciju čine šampon i piling za vlasište, losion, hranjivo ulje za kosu i maska za rekonstrukciju s patentiranom tehnologijom tretmana keratinom nazvanom Bioactive Keratin Ferment.
Cijena proizvoda se kreće u rasponu od 30 do 52 dolara i dostupni su isključivo putem Cécred oficijalne online trgovine. U regiji ih za sada možete kupiti ako je vaša lokacija u Hrvatskoj. Proizvodi su kreirani u saradnji sa stručnjacima, frizerom Neal Farinah, koji radi kao njen vodeći globalni stilist i dr. Kari Williams. Ovo nam govori (uz dobre reklame i reakcije influencerskog svijeta) da je riječ o kvalitetnim proizvodima za njegu.
Međutim, baš kao i kada je riječ o njenom parfemu Cé Noir koji je „lansiran“ prošle godine, većina ne očekuje da će ovaj brend izazvati veliki hype i oduševljenje javnosti. To govori većina komentara i reakcija koje ćete pročitati na društvenim mrežama ili možda čak čuti od poznanika i prijatelja. Neki od njih vrte se i oko činjenice da niko "iz publike" nije siguran kada gledamo Beyoncéinu pravu kosu, a kada periku.
Kako onda vjerovati u ove proizvode?

Foto: @beyonce
Po svemu sudeći, intenzivno dolazi do mini zasićenja celebrity brendovima za njegu i makeup. Neke ova kolekcija svojim dizajnom u potpunosti podsjeća na Kim Kardashian brend SKKN.
Šta vi kažete? Testiramo li ove proizvode ili ćemo radije preskočiti i ovaj put?
* * *
Naslovna fotografija: @beyonce
TEKST: Adelisa Mašić
Beauty vijest koja nam je ovih dana ozbiljno zagolicala pažnju je dolazak brenda koji smo godinama vezale za putovanja, aerodrome i online wishlistu.
KIKO Milano konačno otvara vrata u Sarajevu i donosi onu prepoznatljivu italijansku filozofiju makeupa: dobar kvalitet, trendi formule i cijene zbog kojih se lako zadržiš duže nego što si planirala.
Zato smo izdvojili 5 KIKO Milano proizvoda koji važe za najpopularnije i koje ćemo bez puno razmišljanja ubaciti u korpu odmah.
1. 3D Hydra Lipgloss
Ako KIKO ima jedan kultni proizvod, onda je to ovaj. 3D Hydra Lipgloss daje staklasti sjaj, vizualno puni usne i pritom ne ostavlja onaj neugodni, ljepljivi osjećaj. Nosiv je i solo i preko ruža, a nijanse su takve da ćete htjeti više od jedne.
2. Unlimited Double Touch Liquid Lipstick
Ruž koji je postao pouzdan saveznik za dane kada želimo da makeup traje. Kombinacija boje i završnog sjaja čini ga postojanim, intenzivnim i praktičnim, bez potrebe za stalnim popravljanjem.
3. Smart Colour Blush
Minimalističko, ali jako zahvalno rumenilo. Smart Colour Blush daje svježinu i prirodan flush, lako se dozira i uklapa u svaki svakodnevni makeup. Jedan od onih proizvoda koji brzo postane stalni dio torbice.
4. Smart Colour Eyepencil
Kremasta olovka koja se lako nanosi i još lakše prilagođava. Bilo da volite čistu liniju ili blago razmazan look, Smart Colour Eyepencil je onaj praktični proizvod koji se uvijek nađe u neseseru.
5. Maxi Mod Waterproof Mascara
Maskara koju KIKO fanovi stalno izdvajaju. Maxi Mod daje volumen, intenzivnu crnu boju i traje cijeli dan, bez razmazivanja. Vodootporna verzija je posebno popularna, pogotovo za duge dane i večeri koje se oduže.
Dolazak KIKO Milano brenda u Sarajevo znači manje čekanja, više isprobavanja i onu poznatu situaciju kada iz prodavnice izađemo s barem jednim proizvodom više nego što smo planirale.
A mi već znamo s kojim proizvodima počinjemo.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!