TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 30.11.2018.

„Budi toliko zauzet obožavanjem svog života, da ne nalaziš vremena za mržnju, žaljenje ili strah.“ Dozu motivacije nerijetko pronalazimo u iskrenim komentarima uspješnih ljudi koji su kroz praksu naučili kako se nositi i s najstresnijim situacijama i ustrajati u ostvarenju svojih snova.

Bez obzira nalazite li se trenutno u kreativnoj blokadi, razmišljate li o promjeni posla ili želite tražiti povišicu, ove motivacijske izjave uspješnih dama i muškaraca su tu kako bi vas potaknule na velike korake i pomaknuli iz zone ugode.

 

 

„Ne prihvaćaj ničiju definiciju svog života. Definiraj sam sebe.“ Harvey Fierstein

„Vjeruj u sebe. Znaš više no što misliš.“ 

„Neki ljudi naprave puno, neki malo i to nema nikakve veze s visinom njihove plaće." Janene Murphy

„Budite vjerni onome što vas prirodno zanima i dovoljno hrabri da preokrenete vašu opsesiju u profesiju.“ Shelly Branch

„Budi mjesec. Već previše žena pokušava biti zvijezda.“


izreke1

Slijedite svoju strast, ali se nemojte udati za nju.“ Ashok Kallarakkal

„Kada se jedna vrata zatvore, druga se otvore, ali je često duuuug hodnik između.“ Rick Jaeow

„Tko god nikada nije pogriješio, nije ni pokušao nešto novo.“ Albert Einstein

„Zapravo biste trebali raditi što god tjera vaše srce da pjeva.“ Barbara Sher

„Ljudi često svoj život žive naopako. Pokušavaju imati što više stvari i što više novca kako bi dobili ono što žele i bili sretniji. Stvari zapravo funkcioniraju obrnuto. Morate biti ono što jeste i raditi ono što trebate kako biste dobili ono što želite.“ Margaret Young

„Počnite odnekud. Ne možete izgraditi reputaciju samo na željama.“ Liz Smith

„Karijera je prekrasna, ali nije nešto čime se možete omotati na hladnu večer.“ Marilyn Monroe

„Ako vam se ponudi mjesto na avionu za svemir, ne pitajte koje je sjedalo vaše, nego samo sjedajte.“ Sheryl Sandberg

„Ne mogu sve napraviti, ali mogu nešto.“ Helen Keller

„Želim se osvrnuti na svoju karijeru i biti ponosan na svoj posao i na sve što sam isprobao.“ Jon Stewart

„Najbolji način da predvidite budućnost jeste da ju kreirate.“ Abracham Lincoln

„Neuspjeh ne znači da ste vi neuspješni, već da još uvijek niste ostvarili cilj.“ Robert H.Schuller

„Pronađite ono što najviše volite radite i nekoga tko će vam plaćati da radite upravo taj posao.“ – Katherine Whitehorn



Foto: victoriadahlberg.com, josefinedahlberg.com


Bonjour

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.

Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku. 


woman_comm5bonjour_ba

Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“. 

 

„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi. 


woman_comm15bonjour_ba

Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“

 

Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“



woman_comm8bonjour_ba

Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi

 

Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.


woman_comm9bonjour_ba
 

U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.

 

U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija. 


woman_comm12bonjour_ba

Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.

 

Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta. 

To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate. 


woman_comm13bonjour_ba


 

„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.

Nove teme: Krize, AI i event marketing

 

Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“. 


woman_comm11bonjour_ba

S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.


woman_comm1bonjour_ba

Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga,  sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.

 

O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“


woman_comm6bonjour_ba

Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice

 

Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.

„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.


woman_comm10bonjour_ba


 

Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti  i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!