TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 22.5.2019.
Premijera filma 'Once Upon a Time In Hollywood' obilježila je sedmu večer Cannes Film Festivala.
Brojna poznata imena iz svijeta filma, mode i glazbe su došli kako bi podržali novi filmski uradak Quentina Tarantina. U filmu glavne uloge imaju Leonardo DiCaprio, Brad Pitt i Margot Robie te su se upravo oni pridružili redatelju na crvenom tepihu.

Dio ekipe filma 'Once Upon a Time In Hollywood'
https://www.youtube.com/watch?v=ELeMaP8EPAA
Leo i Brad su brzo ukrali simpatije medija i okupljenih obožavatelja na crvenom tepihu, ali i svojom glumom u filmu koji je već dobio sjajne kritike. Elegantni i usklađeni, glumci su birali crna odijela popraćena decentnom crnom mašnom.

Margot je novo zaštitno lice Chanel parfema, zbog čega ne iznenađuje da je za crveni tepih birala upravo kreaciju kuće Chanel. Riječ je o haute couture komadima iz proljetne kolekcije – šljokičastim crnim hlačama kombiniranim s topom kojeg sprijeda krasi i cvjetni broš. Kreaciju je upotpunila crnom maramom oko vrata i visećim naušnicama.

Margot Robbie u Chanel kreaciji
Elle Fanning nas od prvog dana Festivala oduševljava svojim modnim odabirima. Članica ovogodišnjeg žirija Cannes Film Festivala za jučerašnji crveni tepih je birala custom Dior kreaciju koja je unijela retro glamur na crveni tepih i bila pravo osvježenje. Volumenizirana midi suknja napravljena od mnoštvo slojeva tila i bijela mašna s XXL mašnom popraćena elegantnim šeširom ukrala je naše simpatije.

Elle Fanning u custom Dior kreaciji
Na crvenom tepihu su im se pridružila i druga poznata imena iz svijeta filma, modeli, kao i par modnih blogerica, a njihove stilske odabire vam donosimo u nastavku.

Camila Morrone u Miu Miu haljini

Hana Cross i Brooklyn Beckham

Soonam Kapoor

Karolina Kurkova

Chloe Sevigny u Miu Miu haljini

Leomie Anderson

Doutzen Kroes u Tom Ford haljini

Duckie Thot

Sara Sampaio u Georges Hobeika Couture haljini

Dakota Fanning

Winnie Harlow

Madison Headrick u Miu Miu haljini

Chiara Ferragni

Coco Rocha
TEKST: Bonjour.ba
Farmaceuti su svakodnevno prva adresa ljudi koji traže rješenje za akne, osjetljivost, isušivanje ili iznenadne promjene na koži. Ljudi očekuju jasne, sigurne i provjerene preporuke, a one su moguće samo kada stručnjaci lično poznaju teksture, aktivne sastojke i ponašanje formule na koži.

Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete. Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab.



Pozvali smo farmaceute u prostor koji je izgledao kao kombinacija edukacijskog centra i modernog skin-laba. Cilj? Stvoriti trenutak u kojem ljudi koji svakodnevno rade s kožom mogu isprobati proizvode koji mijenjaju rutine, postaviti pitanja koja se čuju samo između stručnjaka i dobiti uvide koji se ne mogu pronaći u deklaraciji.
Na samom početku goste su pozdravili iz Antonio Trade Cosmetics tima i ispred Bonjour.ba, uz kratko obraćanje koje je najavilo koncept Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Laba.

Clean, fokusirano i precizno baš kao formulacije u fokusu
Atmosfera je bila pažljivo oblikovana: clean futuristički prostor pretvoren u Beauty Lab, savršeno usklađen s temom i iskustvom koje je čekalo farmaceute.
Čim su gosti pristizali, osjetila se ona posebna atmosfera koja nastane kada se spoje znanje i dobra energija. Razgovori su krenuli odmah o iskustvima, kombinacijama proizvoda i pitanjima koja im ljudi najčešće postavljaju uz opušten, ali vrlo znatiželjan ton.


Event je zadržao taj ritam do kraja, dovoljno lagan da potakne pitanja, a dovoljno sadržajan da svako pronađe informaciju koja mu treba, uz osjećaj da je dio jednog posebnog Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab iskustva.
U trenutku kada je počeo praktični dio programa, dr. Matea Ćorluka, spec. dermatovenerologije s bogatim iskustvom u dijagnostici i tretmanu kožnih bolesti, otvorila je segment koji se osjećao više kao zajednički ritual. Uz konkretan primjer iz prakse postavilo je temelje za ono što je slijedilo, a to je testiranje tekstura.

Matea Ćorluka, dr. spec. dermatovenerologije
Tu je Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab koncept zaživio. Gosti su isprobavali formulacije na koži, komentarisali osjećaj nakon nekoliko minuta i međusobno dijelili dojmove koje mogu steći samo kroz ovakvo iskustvo.


Hero proizvodi su prirodno preuzeli pažnju: Acnemy gel za dubinsko čišćenje lica Zitclean izdvojio se već nakon prvog testiranja zbog lagane teksture, nježnog osjećaja na koži i činjenice da ne zateže, što je farmaceutima posebno važno kod njege kože sklone aknama.


Odmah iza njega, Acnemy pojedinačni flasteri Zitproof privukli su interes jer djeluju brzo i ciljano, a mnogi su komentarisali da je praktičnost upravo ono što se najčešće traži kod ovakvog tipa proizvoda.

U Transparent Lab dijelu, pažnju su preuzela dva proizvoda koja djeluju kao logičan duo: Transparent Lab Pure Glycerin Face Serum kojeg su gosti opisali kao “onaj serum koji odmah daje osjećaj mekoće” i Transparent Lab Niacinamide Glow Cream, kremu koja se brzo upija i ostavlja ujednačen i nenametljiv sjaj.




Zajedno, ovaj hidratacijski par dao je najjasniji uvid u razliku između tekstura i upravo ono što su farmaceuti najviše željeli isprobati iz prve ruke.

Završili smo u onom tihom, fokusiranom ritmu koji se dogodi kada stručnjaci izađu iz teorije i uđu u praksu.






Otvorile su se važne nijanse o kojima se obično ne stigne razmišljati tokom radnog dana, kako se tekstura ponaša nakon nekoliko minuta, šta korisnik može očekivati odmah, a šta tek kroz rutinu.










Kada formulacije prođu kroz ruke farmaceuta, sve postaje jasnije. Oni najbolje znaju šta ljudi pitaju, šta očekuju i koja tekstura daje rezultat.


Zato ovakav format ima posebnu težinu jer su proizvodi isprobani od ljudi kojima se svakog dana vraćamo po savjet. A šta je ostavilo najbolji dojam? Proizvodi koje su farmaceuti najviše spominjali nalaze se u nastavku.



Izdvojene photowall trenutke donosimo u nastavku.



















Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!