TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 14.5.2015.
U modnoj industriji postoje dva sinonima Oscarima – Met gala održana nedavno u New Yorku i glamurozni Cannes film festival.
Jedan od najprestižnijih filmskih festivala u svijetu, prvi put je održan od 20. rujna do 5. listopada 1946., a od tada, festival se održava svake godine u svibnju. Za Zlatnu palmu, koja će biti dodijeljena 24. svibnja, ove se godine natječe 19 filmova, uključujući pet francuskih. Festival je otvorio film „La Tete Haute" francuske redateljice Emmanuelle Bercot s Catherine Deneuve u glavnoj ulozi koji se prikazuje izvan konkurencije. To je prvi put od 1987. da festival otvara film jedne redateljice. „Žena, glumica, simbol je ljubavi na kojoj se temelji filmska umjetnost", komentirao je voditelj Lambert Wilson.
Lupita je još jedanput uspjela ukrasti pozornost fotografa u svojoj zelenoj Gucci haljini uz koju je nosila frizuru inspiriranu onom kakve nose žene iz Ugande, a Julianne Moore je izgledala glamurozno u Armani Prive haljini s perjem.
Ovo je bila i velika večer za Dior, koji je odjenuo Natalie Portman u jednostavnu, ali efektnu crvenu haljinu, kao i Angelababy u asimetričnu bijelu toaletu. Jednostavna elegancija bila je nit vodilja i Sienne Miller u odabiru toaleta, a svoju premijeru na crvenom tepihu dobila je i često spominjana romantična Chloe haljina.
Zato, ukoliko ste u potrazi za elegantnim i glamuroznim haljinama, svakako naredna dva tjedna pratite sva događaja na ovom festivalu smještenom u ljetovalištu Cannes, na jugu Francuske. I da, jesmo li spomenuli da su na ovom festivalu na crvenom tepihu zabranjene selfie fotografije?
{gallery}2015/2015_05/cannes{/gallery}
TEKST: Bonjour.ba
U Bonjour.ba redakciji vjerujemo da kreativnost i zajednički trenuci imaju moć da nas izvuku iz rutine i ponude novo iskustvo.
Upravo s tim ciljem, kreirali smo intimnu radionicu The Style Room osmišljenu da pokaže kako se moda i energija mogu spojiti kroz personalizirano iskustvo, u skladu s bojama Cedevita vitaminske vode i emocijama koje bude.
Da bi se ta ideja pretočila u stvarnost, jučer smo okupili naše goste u prirodno osvjetljenom studiu, pretvorivši ga u kreativno druženje gdje su bijele majice, šareni konci i vitaminska voda postali polazište za priču o personalizaciji, stilu i dobrim vibracijama.
Bijele majice, konci u svim bojama i boce vitaminske vode bile su polazište, a sve ostalo kreirali su učesnici svojim rukama, idejama i dobrim raspoloženjem.
Personalizacija nikad nije bila ovako zabavna (ni osvježavajuća)
Prvi dojam bio je važan. Studio je tog dana izgledao kao malo kreativno utočište u centru Sarajeva. Brendirani prozori odmah na ulazu davali su poseban ton događaju, dok su dugi stolovi u prostoru pozivali na druženje i zajednički rad.
Na stolovima su bili izloženi proizvodi Cedevita vitaminske vode, a QR kodovi diskretno su usmjeravali na dodatne informacije.
Finger food zalogaji, šarena pića i lagani razgovori među gostima stvorili su atmosferu opuštenosti prije nego što je sve krenulo.
A onda je svako mjesto za stolom, s bijelom majicom, priborom za vez i malom porukom dobrodošlice, postalo polazna tačka za priču koja se tek trebala isplesti.
Nismo znali šta će nastati i tu je bila čar
Kada je ova custom made radionica počela, svako je ispred sebe imao bijelu majicu s natpisom Body & Mind, kao i riječi Focus, Relaxing,
Upravo te riječi odražavale su suštinu samog druženja, trenutak da se opustimo, usmjerimo pažnju i napunimo energijom, dok je instruktorica ručnog veza povela prve poteze, a onda su svi ubrzo pronašli vlastiti ritam.
Na majicama su se pojavljivali inicijali, mala srca, emotikoni, sitni simboli koji nose ličnu priču. Upravo u tome je bila čar jer svaka majica postala je drugačija, baš kao što svako od nas bira vitaminsku vodu po raspoloženju i potrebama.
Dok su konci klizili kroz tkaninu, Cedevita vitaminske vode bile su na dohvat ruke.
Male kartice, velike istine (i par dobrih fora)
Nakon što su posljednji konci prošli kroz tkaninu i svaka majica dobila svoj unikatni pečat, učesnike je čekalo još jedno iznenađenje… kartice s pitanjima. Na njima nisu bile klasične rečenice, već mala pozivnica na iskrenost i razgovor.
Odgovori su donosili smijeh, neočekivane priče i nekoliko ozbiljnih misli koje se možda inače ne bi izgovorile naglas. Upravo ti trenuci, uhvaćeni kroz Bonjour intervjue, s Mirzom Mustafagićem, Josipom Milanovićem, Magdalenom Paradžik, Dejanom Rosuljaš i Zerinom Suyabatmaz, pokazali su da personalizacija ne znači samo detalj na majici, nego i ono što odlučimo podijeliti s drugima.
Šta smo zapravo ponijeli kući?
Više od personalizirane majice. Ponijeli smo iskustvo koje je bilo kreativno, zabavno i iskreno.
Ova radionica pokazala je da događaj ne mora biti “još jedan u nizu”. Kada se spoje moda, energija, Cedevita vitaminska voda i ljudi spremni da se otvore i ostave svoj trag, nastaje momenat koji se pamti i koji vas nasmije kad god pogledate detalj izvezen na svojoj majici.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Cedevitom vitaminskom vodom
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Studio Soba za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!