TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 14.5.2015.
U modnoj industriji postoje dva sinonima Oscarima – Met gala održana nedavno u New Yorku i glamurozni Cannes film festival.
Jedan od najprestižnijih filmskih festivala u svijetu, prvi put je održan od 20. rujna do 5. listopada 1946., a od tada, festival se održava svake godine u svibnju. Za Zlatnu palmu, koja će biti dodijeljena 24. svibnja, ove se godine natječe 19 filmova, uključujući pet francuskih. Festival je otvorio film „La Tete Haute" francuske redateljice Emmanuelle Bercot s Catherine Deneuve u glavnoj ulozi koji se prikazuje izvan konkurencije. To je prvi put od 1987. da festival otvara film jedne redateljice. „Žena, glumica, simbol je ljubavi na kojoj se temelji filmska umjetnost", komentirao je voditelj Lambert Wilson.
Lupita je još jedanput uspjela ukrasti pozornost fotografa u svojoj zelenoj Gucci haljini uz koju je nosila frizuru inspiriranu onom kakve nose žene iz Ugande, a Julianne Moore je izgledala glamurozno u Armani Prive haljini s perjem.
Ovo je bila i velika večer za Dior, koji je odjenuo Natalie Portman u jednostavnu, ali efektnu crvenu haljinu, kao i Angelababy u asimetričnu bijelu toaletu. Jednostavna elegancija bila je nit vodilja i Sienne Miller u odabiru toaleta, a svoju premijeru na crvenom tepihu dobila je i često spominjana romantična Chloe haljina.
Zato, ukoliko ste u potrazi za elegantnim i glamuroznim haljinama, svakako naredna dva tjedna pratite sva događaja na ovom festivalu smještenom u ljetovalištu Cannes, na jugu Francuske. I da, jesmo li spomenuli da su na ovom festivalu na crvenom tepihu zabranjene selfie fotografije?
{gallery}2015/2015_05/cannes{/gallery}
TEKST: Bonjour.ba/PR
Na 13. Brending konferenciju stiže legendarni Ali Rez, kreativni genije sa više od 1.000 međunarodnih nagrada, uključujući Grand Prix na Cannes Lions, Clio, One Show, Loeries i Effies.
Kao Chief Creative Officer u agenciji Impact BBDO za područje cijelog Bliskog istoka, Sjeverne Afrike i Pakistana, zaslužan je za njen ogromni poslovni uspjeh i osvajanje više od 40 nagrada za agenciju godine.
Njegov rad je primjer vrhunske kreativnosti u službi društvene odgovornosti. Spajajući umjetničku inovaciju sa sviješću o najvažnijim problemima društva, on kreira kampanje koje ne samo da osvajaju priznanja, već doprinose trajnim, pozitivnim promjenama.
Primjeri njegovog rada su kampanja “Child Wedding Cards“ kreirana za UN Women u Pakistanu, kao i kampanja "The Election Edition" za libanonski list An-Nahar.
Ali Rez u Sarajevo donosi poziv na buđenje. Jer, baš kao što je to danas slučaj sa BiH, Rez dolazi iz regije čija je kreativnost donedavno bila podcijenjena. Njegovo predavanje neće biti samo još jedan “inspirativni“ govor, nego će donijeti konkretne odgovore na pitanja kako izgraditi kulturu kreativne izvrsnosti i koji su to alati, tehnike i razmišljanja koji vode do ideje koja ima globalni potencijal. Jer, Ali Rez dokazuje da velike ideje ne pitaju odakle dolaziš, već gdje ideš.
Ovogodišnje izdanje Brending konferencije inspirisano je cirkusom kao metaforom savremenog svijeta, te okuplja vrhunske stručnjake koji će ponuditi uvide u najnovije i najuspješnije svjetske prakse.
Tako će se, uz Alija Reza, na pozornici naći i Maurizio Tozzini, izvršni kreativni direktor u agenciji Dentsu Creative Italy, i Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes i jedan od najtraženijih edukatora kreativnog razmišljanja u svijetu.
Zato, ne prepustite najveću predstavu u industriji brendinga i osigurajte svoju kotizaciju na Branding Conference web stranici.
Foto: Branding Conference PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!