TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 14.5.2015.
U modnoj industriji postoje dva sinonima Oscarima – Met gala održana nedavno u New Yorku i glamurozni Cannes film festival.
Jedan od najprestižnijih filmskih festivala u svijetu, prvi put je održan od 20. rujna do 5. listopada 1946., a od tada, festival se održava svake godine u svibnju. Za Zlatnu palmu, koja će biti dodijeljena 24. svibnja, ove se godine natječe 19 filmova, uključujući pet francuskih. Festival je otvorio film „La Tete Haute" francuske redateljice Emmanuelle Bercot s Catherine Deneuve u glavnoj ulozi koji se prikazuje izvan konkurencije. To je prvi put od 1987. da festival otvara film jedne redateljice. „Žena, glumica, simbol je ljubavi na kojoj se temelji filmska umjetnost", komentirao je voditelj Lambert Wilson.
Lupita je još jedanput uspjela ukrasti pozornost fotografa u svojoj zelenoj Gucci haljini uz koju je nosila frizuru inspiriranu onom kakve nose žene iz Ugande, a Julianne Moore je izgledala glamurozno u Armani Prive haljini s perjem.
Ovo je bila i velika večer za Dior, koji je odjenuo Natalie Portman u jednostavnu, ali efektnu crvenu haljinu, kao i Angelababy u asimetričnu bijelu toaletu. Jednostavna elegancija bila je nit vodilja i Sienne Miller u odabiru toaleta, a svoju premijeru na crvenom tepihu dobila je i često spominjana romantična Chloe haljina.
Zato, ukoliko ste u potrazi za elegantnim i glamuroznim haljinama, svakako naredna dva tjedna pratite sva događaja na ovom festivalu smještenom u ljetovalištu Cannes, na jugu Francuske. I da, jesmo li spomenuli da su na ovom festivalu na crvenom tepihu zabranjene selfie fotografije?
{gallery}2015/2015_05/cannes{/gallery}
TEKST: PR
Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.



U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.
Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.

Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića.




Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.

Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.

Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.
Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.
Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.
Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.











Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!