TEKST: Ana Rotim
DATUM OBJAVE: 16.1.2023.
Mnogi će se složiti da su slatkiši nešto čemu teško možemo odoljeti još od malih nogu. Baš zato bez obzira na dob i dan danas brojni vole eksperimentirati s različitim okusima koji će nas osvježiti, ali i dati nam onaj potrebni boost energije.
Tragajući za nešto drugačijim slasticama, kao i onim koje pamtimo još od najranijih dana koje smo ušuškani pod dekicom grickali uz omiljene animirane serije zavirili smo na jednu lokaciju koja je slatkoljupcima posljednjih dana izmamila osmijeh na lice.
Riječ je o novootvorenom candy shopu Slatkish koji se nalazi u Tuzli, a koji svojim kupcima nudi različite vrste slatkih proizvoda. Stoga, kako bismo otkrili kako je izgledao sami proces otvorenja u našoj rubrici Gourmet ugostili smo Mirzu Mustafagića koji stoji iza samog projekta, te koji nam je podijelio brojne zanimljivosti, kao i što bi se trebalo naći u vašoj Slatkish košarici.

Prvenstveno bismo željeli čestitati na otvorenju Slatskisha. Možete li nam otkriti kako ste došli na ovu ideju te kako je izgledao sami proces otvorenja?
Draga Bonjour ekipa, prije svega hvala vam pa podržavate lijepe domaće priče, kao i uvijek. Na ideju sam nadolazio dugi vremenski period, da budem iskren. U razgovoru sa mojom prijateljicom, direktoricom Bingo city centra Tuzla, Lidijom Zulić sam došao na ideju da to bude upravo Slatkish u ovom obliku kakav je danas.
Naravno, bilo je dosta varijacija na temu, ali sam sretan sa finalnim proizvodom. Htio sam nešto drugačije i neočekivano od influencera jer kada kažete influencer, najčešće očekujete merch odjeće ili šminku i sličan proizvod, protiv čega nemam ništa, naprotiv i podržavam, ali ja sam u privatnom biznisu već pet godina i dosta sam poduzetan pa sam uvijek tražio priliku da tu svoju poduzetnost dodatno ispoljim i evo, tako sam došao do Slatkisha!

Koju lokaciju ste odabrali za Slatkish?
Ništa u životu nije slučajno, tako da sam i ja izabrao da to bude moj dugogodišnji suradnik, najveći shopping centar u sjeveroistočnoj Bosni i Hercegovini, Bingo City Centar Tuzla.
Moji prijatelji i saradnici iz BCC Tuzla su još jednom dokazali koliki su profesionalci i znalci svog posla te sam dobio rekao bih jednu od najboljih pozicija u centru, a to je kod uvijek popularnog Food courta. Slatkish se nalazi na drugom spratu i neizbježan je ukoliko dolazite u centar.

Što biste izdvojili kao najveći izazov s kojim ste se susreli tijekom realizacije projekta?
Huh! Puno ih je, da budem iskren. Najveći izazov je bila birokracija u našoj državi i suočavanje sa velikim broj potvrda, priznanica, rješenja i sličnog, ali ja sam osoba kojoj je uvijek čaša na pola puna tako da ćemo pričati o onim malo ljepšim izazovima, a to je kako u 6m2 smjestiti što više proizvoda i da to izgleda vizualno prijemčivo i mislim da smo uspjeli.
Arhitektica koja je radila na ovom projektu je Sofija iz Koncept studia iz Bijeljine i jako sam zadovoljan kako se isto realiziralo. Mislim da smo uz moje sugestije izvukli maksimum iz prostora i jako mi je drago da sam u Tuzlu donio nešto što do sada nije postojalo u mom gradu, candy shop!

S obzirom da smo i sami ljubitelji slastica, možete li nam otkriti koje sve proizvode nudi Slatkish?
Najslađa tema, definitivno! Trudio sam se pri nabavci proizvoda da što budemo dostupni ka što većoj skupini osoba, te da nemamo samo slatkiše za djecu, nego i za nas koji smo djeca u duši zauvijek.
Veliki dio radnje čine gumene bombone koje do sada nisu bile dostupne u Tuzli u ovom obimu, preko 90 vrsta gumenih bombona, od kojih je 90% halal, a oko 50 vrsta bez glutena je nešto na što sam posebno ponosan. Osobe koje su intolerantne na gluten su u ovih prvih nekoliko dana presretne zbog toga što konačno mogu kupiti nešto i za sebe.

Pored toga, za osobe koje ne vole gumene bombone smo također pripremili veliki asortiman čokoladiranih zdravih namirnica kao što su bademi, grožđice, lješnjaci u čokoladi, a jedan od mojih favorita su hurme u čokoladi kao i praline punjene hurmama. Za osobe koje ne vole slatko smo pripremili veliki izbor i „slaniša“, a moj favorit u tom dijelu su slane pistacije koje su zaista iznimno ukusne.
Pored toga, jako mi je bitno da za sebe nešto mogu pronaći i dijabetičari koji barem u Tuzli rijetko šta mogu pronaći, te sam u stalnim pregovorima za nove dobavljače u tom sektoru. Ponosan sam i na asortiman limitiranih slatkisha koji su dostupni samo u zemljama EU. Ako ćemo iskreno, ponosan sam na sve. U Bosni i Hercegovini otvoriti nešto i truditi se da to uspije je sam uspjeh za sebe i ovo će da razumije svako ko ima svoju firmu.

Sigurni smo da ste već pronašli svoj omiljeni slatkiš. Što biste preporučili našim čitateljima da moraju probati?
Sve, haha, šalim se! Zavisi šta volite, ali evo dati ću vam prijedlog iz svakog segmenta. Ako su gumene bombone u pitanju, onda je lubenica moj favorit. Od limitiranih slatkiša moj favorit je Manner limitirana verzija Salt caramel. Ako pričamo o slanom programu, jako volim slane pistacije, a kod zdravih slatkisha volim jako hurme u čokoladi i pekmez od presanih hurmi.

Jako sam sretan što sam uspio da povežem što više bh. proizvođača, ali i jednu od najuspješnijih bh. dizajnerica, moju dragu prijateljicu Irmu Kohel koja je uradila uniforme za moje uposlenice i koja je savršeno zaokružila cijelu priču.


Ekskluzivno za vas, ovo je prva napunjena poklon kutija koja će od sada biti dostupna u Slatkishu, a koja će biti sa naljepnicama personalizirana do kraja.

Također, narudžbe za cijelu BiH su već sada dostupne putem Instagram profila ili na Facebook stranici, uskoro će biti dostupan i webshop.
* * *
Foto: Promo Slatkish
TEKST: Bonjour.ba
Praznični period ima tu naviku da nas iznenadi baš onda kad mislimo da još ima vremena da kupimo poklon.
Stojiš negdje između polica, u glavi listaš ljude koje voliš i pokušavaš se sjetiti onog nečega što bi ih stvarno obradovalo. Ne još jednog poklona ‘reda radi’, nego sitnice koja kaže: mislila sam na tebe. Jer s godinama shvatiš da najljepši pokloni nisu veliki ni glasni.
To su oni koji se uklapaju u nečiji dan. U večer kad se reže sir i sipa vino. U jutro koje počinje pažljivo biranim namirnicama. U rutinu njege koju neko ne preskače ni kad je umoran.
Zato smo se ovaj put vodili osjećajem, a ne listom želja. Razmišljali smo o navikama, malim ritualima i stvarima koje ljudi vole, ali ih rijetko sami sebi kupe.
Među policama Tropic i Crvena jabuka marketa takve ideje nastaju spontano, bez puno razmišljanja, kao da se same slože u poklon s jasnim razlogom. Zato smo ih ovaj put posložili prema onome što ljudi zaista vole: ukusima, navikama i malim ritualima koji čine dan ljepšim.
Za one koji uživaju u sirevima, polako i s guštom
Neki ljudi sir ne jedu usput. Znaju koji se reže prvi, koji se kombinuje s kojim pićem i dodacima i zašto se sirna plata ne slaže na brzinu. To je mali ritual koji traži malo pažnje i pravi razlog da se uspori.
Za takve ljubitelje, poklon koji uključuje selekciju ekskluzivnih sireva ima posebno značenje. Gruyere, Parmigiano Reggiano, Roquefort i Tete de Moine čine bogatu priču koja se rijetko nađe na jednom mjestu, ovdje upotpunjenu praktičnim bambus poslužavnikom s noževima, spremnim za svaku večer u kojoj se ostaje za stolom malo duže.
Ovo je poklon koji se ne ostavlja po strani. On se otvara, servira, fotografiše i postaje dio večeri u kojoj se razgovori produže, a planovi pomjere za sutra.
Za ljubitelje vina i malih večernjih rituala
Za neke ljude, vino nije povod, nego mali lični ritual kojim se dan privodi kraju. Čaša u koju to vino sipamo bez žurbe, tiša muzika u pozadini i osjećaj da se tempo dana konačno usporava.
Poklon za ljubitelje vina oslanja se na selekciju Lunaria etiketa, dostupnih ekskluzivno u Crvenoj jabuci i Tropic marketima, uz elegantne vinske čaše koje cijeli ritual čine potpunim.
Ono što Lunaria vina čini posebnim je proizvodnja certifikovanih organskih i biodinamičkih vina. Zanimljivo je to da se, prema običaju koji se prenosi kroz generacije, narandžasti konac ručno vezuje na sva Lunaria vina, kao simbol poštovanja biodinamike i povezanosti sa tradicijom i podnebljem. 
Crvena, bijela, rosé i orange vina otvaraju prostor za različite ukuse, ali i slobodu da se bira prema raspoloženju, večeri ili društvu. Ovo je poklon koji se ne čuva za posebnu priliku. Otvara se istu večer, bez najave, samo kao mali znak da se uspori i uživa.
Za one koji paze šta jedu i kako se osjećaju
Poklon za osobe koje paze na ishranu često traži dodatnu pažnju. Ne zato što je izbor mali, nego zato što mora imati smisla. Mora biti dobar za tijelo, ali i dovoljno privlačan da se u njemu stvarno uživa.
Zato je ovaj bio paket zamišljen kao pažljivo složena košarica Verival, Vivani i Janis proizvoda, dostupnih u Tropic i Crvena jabuka marketima, koja spaja nutritivnu vrijednost i puni okus.
Organsko bademovo brašno, bio kaše, namazi od paprike i bundeve, čokolada bez mlijeka, sezam pločice i mali slatki zalogaji zajedno čine cjelinu u kojoj se podjednako osjete briga i uživanje.
Ovo je poklon koji pokazuje pažnju prema nečijim navikama, ali i razumijevanje da uživanje i briga o sebi mogu ići ruku pod ruku.
Za skincare obožavaoce i one koji njegu ne preskaču
Zimski mjeseci imaju svoj tempo, ali i svoje male izazove. Koža traži više pažnje, više njege i malo sporiji ritam koji joj prija.
Zato je ovaj skincare paket osmišljen za suhu i osjetljivu kožu, s pažljivo odabranim Beesline proizvodima, dostupnim u Tropic i Crvena jabuka marketima, već dobro poznatim onima koji njegu shvataju ozbiljno, ali jednostavno. Čistač, toner, serum i dnevna krema zajedno čine rutinu koja se lako uklapa u dan i ne traži dodatno razmišljanje.
Ovo je poklon koji ne ostaje na polici. Koristi se redovno, tiho i s razlogom i vrlo brzo postane dio nečije svakodnevice.
Kada poklon govori umjesto vas
U mjesecu darivanja često se traži poklon koji neće ostati samo lijep gest, nego mali znak pažnje koji se uklapa u nečiji život. Takvi pokloni ne nastaju slučajno. Nastaju onda kada znamo šta neko voli, kako provodi vrijeme i u čemu zaista uživa. 
Upravo zato se među policama Tropic i Crvena jabuka marketa lako pronađu ideje koje imaju smisla, jer su birane s istim tim osjećajem pažnje i razumijevanja.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!