Čaj u 5: Ugodnim druženjem u 4 sobe gospođe Safije u Sarajevu predstavljeni novi okusi NATURAVITA čajeva
Tekst:Bonjour.ba
EVENTRegionalno prepoznatljivi brend NATURAVITA, predstavio je nove okuse čajeva, koji su od sada dostupni i na tržištu Bosne i Hercegovine. Ugodna atmosfera, neodoljive arome čajeva i posebno odabrano društvo, uz akustični nastup poznate muzičarke Ine Hamzić, obilježili su „Čaj u 5“, koji je održan 18. oktobra u restoranu „4 sobe gospođe Safije“ u Sarajevu. Događaju su prisustvovale brojne javne ličnosti, kao i predstavnici mnogobrojnih medijskih kuća, koji su uživali u novim okusima i mirisima Naturavita čajeva.
Acai malina, zatim kruška, jabuka i šljiva, guarana, đumbir i čili, aronija, jabuka i crni ribiz, sljez, kao i metvica, matičnjak i narandža, upotpuniće već bogatu ponudu Naturavita okusa. Novi i jedinstveni okusi će oduševiti i najprobirljivije čajoljupce, koji će istinski uživati u novim aromama predstojećih jesenjih i zimskih dana. Ideja o novim okusima je došla internom analizom trendova i ponašanja potrošača u regionu i svijetu, koju je sprovela Spider grupa, a koja se vodila težnjama čajoljubaca da probaju nešto novo i malo više egzotično.
Branko Kičema, direktor marketinga Spider grupe je istakao da brend Naturavita teži konstantnim inovacijama, kako bi svojim kupcima ponudili još veću ponudu čajeva na tržištu.
„Pokušavamo da svaki naš novitet na tržištu bude inovativan, te da nije već prisutan. Na taj način se želimo izdvojiti od konkurencije i uobičajenih okusa. Glavna vodilja nam je da naši čajevi moraju biti 'ukusni i korisni', ali i praktični za upotrebu bilo kada i na bilo kojem mjestu. Osim konvencionalnih, od sada proizvodimo i funkcionalne čajeve u filter vrećicama. Dug rok trajanja prije upotrebe, omogućuju zaštitni omotači koji čuvaju svježinu mirisa, okusa i boje“, dodao je Kičema.
Predsjednik Spider grupe Denis Nemčević, istakao je kako je veoma zadovoljan reakcijama na brend Naturavita, koje dolaze od kupaca sa bh. tržišta.
„Ponosni smo na činjenicu da konstantno ulažemo u infrastrukturu i ljudstvo, kako bi bili konkurentni na regionalnom tržištu i potrošačima ponudili inovativne proizvode sa kvalitetnom sirovinom, ali i modernim pakovanjem. Naše postrojenje u Pitomači se nadograđuje, te ćemo u dogledno vrijeme imati još veći kapacitet za preradu sirovina i proširenje ponude. Partnerski odnos sa Ataco BiH, nam daje prostor za distribuciju našeg proizvoda do krajnjih konzumenata, te smo izuzetno zadovoljni ostvarenom saradnjom“, istakao je Nemčević.
Novim okusima, Naturavita će osvojiti i srca mlađe populacije, koji će uživati u jedinstvenom okusu kruške, jabuke i šljive, kao i acai maline. Veliku pažnju privukao je jedinstven okus – guarana, đumbir, čili, koji su sa oduševljenjem degustirali mnogobrojni posjetioci na događaju. Djelotvornost sirovina je već dobro poznata. Naturavita čajevi sadrže posebno birane sastojke, koji pružaju ono najbolje od prirode što potvrđuje i slogan „Živjeti s prirodom“. Ljekovito i aromatično bilje pažljivo se uzgaja prema certifikovanom bio uzgoju na kontrolisan i siguran način.