TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.12.2021.
U zimskom periodu, posebice nas veseli uživanje u toplim napitcima i nešto raskošnijim desertima koji bude najslađe uspomene te instant zadovoljavaju želju za slatkim.
U potrazi za dnevnom dozom neodoljivih i zanimljivih gourmet adresa u gradu, koje svojim interijerom pozivaju na istraživanje, posjetili smo Bubble Waffle na adresi Sime Milutinovića Sarajlije 3 i oduševili se novitetima koje nude.

Uz fotogeničan i iznimno cozy, topao interijer, nude toliko različitih kombinacija okusa da je izazov zaustaviti se samo na jednom. Istovremeno mekane, slatke, kremaste, s mnoštvo okusa i tekstura – pronašli smo adresu na kojoj ćemo rado svratiti na waffle doručak, ali i punjenje baterija. U razgovoru s Bubble Waffle timom, saznali smo više o ovoj slatkoj priči.
***
Tko čini vaš tim?
Bubble Waffle tim čine četiri osobe. Dvije dame - Ana i Selma koje pripremaju ukusne waffle, palačinke i sutlije. Pored njih su tu Senad i Faris koji su ujedno i vlasnici Bubble Waffle Marketa a zaduženi su za papirologiju, logistiku i naravno promociju.




Kako biste vi opisali Bubble Waffle u tri riječi?
Preukusno slatko zadovoljstvo.

Što svakako moramo isprobati kada dolazimo po prvi put u Bubble Waffle?
Definitivno Bubble Waffle ? - koji su unikatni i jedinstveni na BiH tržištu. Meni je kreiran tako da zadovolji potrebe sladokusaca i ljubitelja slatkiša. Potrudili smo se da ponudimo mnoštvo okusa a posjetiteljima preporučujemo da prilikom kreiranja svoga waffla puste maštu na volju.

Za one koji radije jedu nešto „laganije“ slastice preporučujemo naše sutlije koje su uistinu od kupaca dobile mnoge pohvale. Da dodamo da je naše waffle moguće i naručiti, tako da ih možete isprobati/kreirati i u ugodnosti svoga doma.

Što je bila inspiracija za uređenje interijera?
Cilj nam je bio da postignemo ugođaj koji je prilagođen svim generacijama obzirom da smo i mnogim mališanima omiljena destinacija, a posebno kada je proslava rođendana u pitanju.
Topli i umjereni tonovi koji prevladavaju Bubble Waffle prostorom pozivaju na opuštanje što i želimo svakom našem kupcu - uživanje u svakom trenutku koji provedu kod nas. Prostor nikoga ne ostavlja ravnodušnim i svi koriste priliku da se uslikaju u Bubble Waffle interijeru, naravno sa najdražim wafflom.


Noviteti koje pripremate za zimski period?
Ove zime smo se potrudili biti inovativni, među novitetima imamo nekoliko waffli koje bi posebno izdvojili. Recimo za bubble waffle pod nazivom Luna Park su nas inspirisala naša djeca pa smo mu dodali sve one okuse i dodatke koje su nam oni preporučili. Inspiraciju pronalazimo u razgovorima sa našim kupcima i prijateljima, jako nam je bitno da odgovorimo na potrebe kupaca i da im ponudimo pored ukusnih slatkiša i nešto što će im na neki način popraviti dan ili izazvati osmijeh na lice.

Ranije smo nudili pretežno čokoladne okuse međutim primijetili smo da kupci sve više traže voćne okuse.
Stoga smo ove zime meni obogatili sa mnoštvom voćnih namaza te sada uviđamo da je to bio puni pogodak. Za sve one koji nisu probali, naša preporuka je waffle sa pistacija namazom u kombinaciji sa bijelom čokoladom i Nutellom.

***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Marko Jovančić za Bonjour.ba
TEKST: Bonjour.ba
Da se razumijemo, kod nas kafa nikada nije samo kofein. Ona je izgovor da nekoga saslušaš, pauza između dva velika koraka, mala dnevna ceremonija koja se ponavlja godinama. U zemlji u kojoj se dan planira oko kafe, a ne obrnuto, postoji nešto posebno u načinu na koji čuvajmo ovaj ritual.
Upravo zato, kada Bonjour.ba tim osmišljava nova iskustva, postoji jedno pravilo: ako radimo nešto o kafi onda to ne može biti površno. Mora biti osjećaj. Mora biti blisko. Mora biti naše.

A ko je prirodniji partner u tome od Grand kafe, domaće kafe uz koju smo odrasli, koju pijemo sa prvom tišinom jutra dok još niko ne šalje poruke, u razgovoru s prijateljicom koji traje duže nego što smo planirali.




Zato je ovo okupljanje bilo zamišljeno kao putovanje kroz svijet kafe od gotove šoljice Grand Gold, Grand Aroma, Grand Strong ili Grand Black’n’Easy My Way, koje su bile izložene na postamentima i servirane u sklopu cateringa, sve do toga kako izgleda zrno, kako se mijenja jačina, šta određuje aromu, i kako svaki od tih elemenata postaje dio ličnog ukusa.

Na početku programa uzvanike su pozdravili Ana Ćavar, vlasnica Bonjour.ba portala i Srđan Dabić, Senior Brand Building Manager za Grand kafu, uvodeći ih u koncept događaja i iskustva koje će, kroz aktivnosti tokom dana, rezultirati stvaranjem njihovog personaliziranog coffee blend-a.
Ana Ćavar, vlasnica Bonjour.ba portala

Srđan Dabić, Senior Brand Building Manager za Grand kafu
Ali, evo iskrenog pitanja: znamo li zapravo šta pijemo? Znamo li prepoznati note koje volimo, razliku između blendova, zašto nam je jedna kafa “ona prava”, a druga “nekako nije to to”?
Zato smo kreirali intimno okupljanje ljudi koji razumiju važnost tih rituala i pozvali ih da prođu kroz nešto što obično uzimamo zdravo za gotovo: svijet kafe.


Kroz ovo iskustvo nas vode stručnjaci, korak po korak, od prvog šota do personaliziranog blenda od prepoznavanja nota do razumijevanja onoga što u kafi zaista volimo.
Pa dobro… kako zapravo izgleda kafa koju volite?
Prvi dio druženja bio je mali reality check degustacija u šotovima. Da, dobro ste pročitali. U malim čašicama, bez mlijeka, bez šećera, bez dekoracije. Samo kafa i vi.
U ovom prvom koraku, Ilija Đurić, specijalista za kafu i Zorica Đorđević, rukovodilac razvoja Atlantic Grand, vodili su goste kroz cupping četiri različite vrste i jačine: Santos, Colombia, Rio Minas i robusta mix (Uganda i Vijetnam). Svaka od njih nosi drugačiji intenzitet arome, gorčine, tijela i kiseline, sve precizno prikazano kroz cupping “spidere” koje su gosti imali na stolovima.





Stručnjaci su vodili goste kroz kratko, ali precizno putovanje: kako blend nastaje, šta znači jača, aromatičnija, mekša, gdje se sve u ukusu kriju godine znanja i fine razlike koje nikada ne primijetiš dok ne znaš gdje gledati.
Ono što se desilo bilo je prekrasno, većina je otkrila da kafa koju pije godinama nije ista ona koju najviše voli po ukusu. To je onaj trenutak kada se svijet malo otvori, kada shvatite da i u kafi postoji lični potpis koji do sada niste umjeli prepoznati.










Umijeće mirisa: Gdje se zapravo krije karakter kafe?
Drugi korak bio je potpuno drugačiji: arome. Ako ste mislili da sve kafe mirišu isto, ovo je bio trenutak koji to razbije kao džezva kad se prevrne.
Vodila ga je Zorica Đorđević, koja je gostima otvorila svijet od 36 različitih aroma: zemljanih, cvjetnih, drvenastih, spicy, citrusnih… onih koje možda nikada ne imenujemo, ali ih uvijek osjetimo.

Gosti su isprobavali različite mirisne note koje se dodaju zrnu. Ne parfemski, ne umjetno, nego suptilno dovoljno da prepoznaš zašto jedna kafa djeluje toplije, druga svježije, treća punije.
U tišini koja nastaje kada svi pokušavaju uhvatiti nijanse, mogle su se čuti rečenice tipa: “Čekaj, ovo je ona nota koju stalno tražim…”
“Ja u životu nisam ovako razmišljala o kafi.” To je onaj momenat kada od obične navike nastane znanje.



Blend kao lična karta: Trenutak u kojem pravite svoju kafu
A onda finale. Ustajanje, odlazak do pulta koji izgleda kao mali laboratorij, ali s toplinom domaće kuhinje. Gdje je Mirjana Ševo, tehnolog razvoja, vodila goste kroz posljednji korak: kreiranje vlastitog blenda.
Miješali su note koje su najviše voljeli. Dodavali aromu koja im najviše “sjeda”. Određivali jačinu po svom osjećaju, a ne po tuđem receptu. 


Na osnovu odabranog zrna iz prvog koraka i omiljenih aroma iz drugog, svako je miješao omjere, određivao jačinu i kreirao kafu po svom osjećaju.
Na licu mjesta je mlinac meljao upravo taj, personalizirani blend, koji se pakovao u brendirane smeđe vrećice i dodavao u goody bags. Uz ovaj blend, gosti su dobili i Grand Single Origin Peru kafu, kao i Grand Black’n’Easy My Way, dva proizvoda koja su upotpunila priču o različitim svjetovima i karakterima kafe.

To je onaj dio iskustva u kojem se najbolje osjeti koliko znanja, strasti i stvarne stručnosti stoji iza tima koji ovo svijetom kafe vodi.
Detaljnije o njihovim procesima, metodama i filozofiji ćete čitati u posebnom članku uskoro.


Na kraju, dok su se papirići sa odabranim notama slagali u male vrećice, a gosti odlazili sa blendom koji su sami kreirali, desila se ona mala, tiha spoznaja koju može dati samo kafa: da su i najobičnije navike često najposebniji dijelovi našeg dana, samo ih ponekad treba vidjeti izbliza.








Ovo druženje nije promijenilo način na koji pijemo kafu ali jeste način na koji je razumijemo. Pokazalo je da iza svake šoljice stoji priča, proces, vještina i znanje, ali i da postoji nešto duboko lično u tome koju notu preferiramo, koju jačinu biramo i zašto nam baš ta kafa “legne”.




Možda je baš to najljepši dio ovog iskustva: činjenica da su gosti otišli kući ne samo sa blendom, nego i sa malim aha-momentom. Onim koji kaže da i svakodnevni ritual može biti bogatiji, svjesniji, topliji ako mu damo prostor.
Jer u svijetu koji stalno žuri, lijepo je znati da se neke stvari i dalje piju polako i da je kafa jedna od njih.
Behind the sips: Ko je sve popio kafu sa nama? 




















Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!