TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.11.2011.
U Sarajevu počeo projekt Modiko HD Sinoć je u punoj dvorani art kina Kriterion u Sarajevu održano predavanje o modnom filmom u sklopu događaja Modiko HD. Modiko HD je modni projekt u kojem će osim sinoć održanih predavanja biti i trodnevne radionice modnog filma s dizajnerima iz udruženja MODIKO i lokalnim redateljima. Bosanskohercegovački dizajneri koji će sa rež
Kathryn se u početku osvrnula na početke stvaranja kratkih modnih filmova, koji se vežu za početak 50-ih i koji se ogledao kroz rijetke promotivne kampanje. U 70-im naglasak je već polako stavljan na odjeću i pojedine kreacije. Ubrzo je uslijedio skok u 90-e. Nick Knigh, britanski fotograf, je zauzeo posebno mjesto u njenom govoru, budući da je Nick jedan od priznatijih fotografa koji je surađivao s Vogueom, i-D i poznatim dizajnerima, među kojima je najzanimljiviji Gareth Pugh.
Našli su se i tu video zapisi s revija Alexandera McQueena, među kojima je i revija s Kate Moss, koju je nakon kokainskog skandala, McQueen ipak „angažirao“ i prikazao kroz hologram kao veličanstvenu božicu obavijenu bijelom haljinom. Za vrijeme prikazivanja filma s Katinim hologramom skoro da smo mogli osjetiti kako svi prisutni u sebi potvrdno klimaju glavom i govore: „Da, zbog ovog osjećaja se bavim modom.“. A da i modni film itekako zabavan dokazuju video zapisi poput Lanvinove posljednje kampanje u kojem manekenke, ali i sam Alber plešu na poznati hit I know you want me.
Nakon Kathryn, uslijedilo je predstavljanje David Saundresa. David se počeo baviti dizajnom sasvim spontano. Naime, on je školovani slikar i jednom ga je cimerica pozvala na fancy event, kako je on to rekao. Budući da nije imao što odjenuti otišao je vani i na cesti je vidio štand s bijelim majicama. Kupio je jednu i na njoj oslikao tavu. Majica mu se učinila zanimljivom, pa se usudio otići u njoj na event. Iako je priznaje, jednim dijelom mozga mislio da će ga svi ismijati, ugodno se iznenadio kada je vidio kako ostali uzvanici pozitivno reagiraju na njegovu majicu. Davidov talent prepoznao je i francuski Vogue, a kada su u pitanju modni filmovi, komentirao je da su oni odličan način promocije dizajnera, pogotovo za one umjetnike kojima modna pista i nije baš draga.
Naposljetku je Elisha okupljenima predstavila svojim modnim filmovima koji uvijek u sebi sadrže dozu humora. Elisha je također surađivala s mnogim priznatim dizajnerima, kao što je Fred Butler, koji je dizajnirao šešir u obliku telefona koji Lady Gaga nosi u spotu za pjesmu Telephone.
Ovo inspirativno predavanje je zbilja sve prisutne uvjerilo u prednosti novih medija u koje se pod broj jedan svakako ubrajaju internet kanali. Iako su se predavači fokusirali na razradu tematike modnog filma jer je to i osnovica ovog događaja, pokazane su prednosti po dizajnere gdje modne piste i predstavljanje pred ograničenim brojem ljudi „izlazi iz mode“, a dolaze novi multifunkcionalni kanali –internet, film i multimedija. Drago nam je da su i domaće dizajnerske snage dobile priliku napraviti svoje modne filmove pomoću kojih će se predstaviti gdje god požele u cijelom svijetu, a ne sumnjamo da će početak tog predstavljanja u Bosni i Hercegovini, biti kako i priliči, na prvom bh. modnom portalu Modamo.info. Stay tuned.
{gallery}studeni_jedanaest/modiko_predavanje{/gallery}
modamo.info
Foto: Dževad Arnautović
TEKST: Bonjour.ba - PR
Na vrhuncu ljeta u zlatnoj dolini i uz neizostavni Aperol Spritz u ruci, sprema se iskustvo o kojem će se dugo pričati – i to 17. jula u 19 sati, na krovu zgrade Svjetlosti.
Neće to biti još jedan u nizu ljetnih događaja. Ovo je trenutak kreiran za one koji su znali prepoznati pravu stvar i dovoljno brzo registrirali svoju pozivnicu za dvije osobe.
Događaj je zaključan, popunjena su sva mjesta!
Zbog iznimnog interesa organizator nas je iznenadio ovaj put – pušteno je još samo 25 ulaznica u varijanti „+1“, a svi koji žele biti dio ovog jedinstvenog događaja mogu još uvijek klikom ovdje osigurati svoje mjesto.
Bez velike pompe, bez nepotrebne buke. Samo pravi ljudi, savršen koktel i atmosfera koju ne možete opisati riječima – morate je doživjeti.
Aperol Spritz, najpopularnije ljetno piće u Evropi, ovog ljeta ne ostaje samo u čaši – on postaje scena. Povod za okupljanje, slavlje ljeta, slobode i urbanog duha. Događaj koji donosi dašak Italije u srcu grada, na posebno odabranoj lokaciji koja oduzima dah.
Aperol Spritz je stvoren 1919. godine u Padovi, a danas je globalni simbol neopterećenog uživanja. Njegov poznati recept, tri dijela prosecca, dva dijela Aperola, jedan dio gazirane vode, kriška narandže, nije samo formula za koktel, već i za savršen ljetni vibe.
Pripremite naočale za sunce i društvo koje volite jer prava iskustva nisu za svakoga, nego za one koji znaju gdje treba biti.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!