TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 8.9.2022.
Sinoć je zvanično objavljena smrt najduže vladajućeg monarha Ujedinjenog Kraljevstva, Elizabete II.
S ovom vijesti smo instant počeli razmišljati o promjenama koje ova tužna vijest nosi, njenoj vladavini i događajima po kojima će je svijet pamtiti. Kraljica je svoju ulogu preuzela neočekivano u 27. godini života, koja je uslijedila odmah nakon smrti njenog oca. Iako su mnogi njeno krunisanje dočekali s nepovjerenjem, Elizabet je tokom svoje vladavine dokazala drugačije.
Njena izuzetna posvećenost
Iako je njeno obrazovanje bilo donekle ograničeno, uvijek je željela biti u potpunosti informisana, upozorena i savjetovana. Od malih nogu je pokazivala da je odgovorna, pa je i premijer Winston Churchill za nju rekao da je imala autoritet kojeg je bilo neobično vidjeti kod djeteta. Kroz neke od najtežih trenutaka koje je njeno kraljevstvo osjetilo pokazala je posvećenost.
Ljubav prema životinjama
BBC navodi kako je kao mala rekla da želi biti djevojka s farme koja će biti okružena konjima i psima. Bez obzira na titulu koju je imala nije propuštala priliku da provodi vrijeme upravo sa svojim konjima i prepoznatljivim psima rase corgy. Moramo priznati da smo fotografije kraljice kako se smije nekako uvijek povezivali upravo sa životinjama koje su je okruživale.
Pojavljivanje na televiziji
Njeno krunisanje je bilo prvo koje se prikazivalo na televiziji, pored toga prva je iz vladajuće monarhije koja je 1957. poželjela sretan Božić svom narodu. To je postala njena tradicija. Također, 1969. je prikazan i prvi dokumentarac iz kraljevske palate koji je gledaocima dao na uvid privatni i poslovni život kraljevske porodice.
Njezini outfiti
Outfiti koje je birala kraljica će zauvijek ostati prepoznatljivi. Uvijek je nosila monohromatska izdanja koja su uključivala najčešće jarke boje, od odijela sa suknjom pa sve do neizostavnih šešira.
Proslava 70te godišnjice na tronu
U junu ove godine, kraljica je proslavila 70 godina vladanja na britanskom tronu. Istraživanje provedeno u tom periodu pokazuje da 80% stanovništva ima pozitivno mišljenje o kraljici, što je nakon 70 godina vladanja briljantan rezultat.
* * *
Naslovna fotografija: @theroyalfamily
TEKST: Ada Ćeremida
SoMo Borac, jedno od najznačajnijih regionalnih priznanja za digitalne projekte i kampanje, ove godine slavi svoje trinaesto izdanje u zagrebačkom Mozaik Event Centru.
SoMo Borac slavi inovativnost, odvažnost i utjecaj digitalnih kampanja u regiji, stoga je za naš tim velika potvrda to što je upravo Bonjour.ba jedini bh. medij koji je ušao u finale ovogodišnjeg natjecanja.
U finale smo ušli sa projektom “Promocija bh. kulture kroz digitalne formate na Bonjour.ba”, koji se nalazi u kategoriji SoMo Media: Best Storytelling, a na kojem naš tim strateški i posvećeno radi već više od godinu dana sa istom idejom: da kulturu približimo publici na nov, savremen i estetski način.
Šta je SoMo Borac i zašto je važan?
SoMo Borac je jedno od najuglednijih regionalnih priznanja koje već više od decenije nagrađuje najbolje digitalne radove iz cijele regije od oglašivačkih kampanja do inovativnih medijskih projekata.
Žiri od više od 80 stručnjaka iz cijelog regiona bira finaliste i dobitnike u 16 kategorija unutar Advertising i Media stream-ova, prepoznajući originalnost, kreativnost i utjecaj digitalnih sadržaja.
Foto: @somoborac
Ovogodišnje izdanje donosi i novitete, među njima i nagradu Northern Star, koja ističe projekte i saradnje koje doprinose neovisnosti i inovativnosti digitalnog ekosistema.
Zahvaljujući svojoj reputaciji i stručnosti žirija, SoMo Borac već godinama postavlja standarde kvalitete u digitalnim medijima i komunikacijama u regiji.
Bonjour.ba projekat: Novo poglavlje izvještavanja bh. kulture
Digitalno izvještavanje o kulturi u Bosni i Hercegovini godinama je bilo ograničeno na formalne najave zbog čega je publika teško mogla osjetiti stvarnu povezanost s teatrom, filmom ili umjetnošću što je rezultiralo pasivnošću publika.
Zato smo mi na Bonjour.ba odlučili promijeniti taj narativ.
Bonjour.ba tim je razvio potpuno novi behind-the-scenes format koji kombinuje pripovijedanje, vizuelnu estetiku i interaktivne formate kroz rubriku Kultura kao i na društvenim mrežama. Cilj je bio jasan, a to je da učinimo kulturu angažovanom, emotivnom i bliskom mlađim generacijama.
U fokus smo stavili momente iza scene, produkcijske procese, razgovore s umjetnicima, editorijale i pažljivo kreirane video formate, sadržaje koji kulturu prikazuju ne kao udaljenu i formalnu, već kao živu, savremenu i blisku.
Da bismo ovaj pristup implementirali, analizirali smo podatke o čitanosti, dijeljenju i angažmanu, kako na Bonjour.ba, tako i u širem digitalnom pejzažu BiH i na osnovu tih uvida razvili format koji je otvorio novi način pričanja o kulturi u digitalnom prostoru.
Rezultati su nadmašili sva očekivanja jer…
članci u novom formatu ostvarili su 75 puta više pregleda nego člaci u prijašnjem formatu,
prva serija tekstova imala je rast čitanosti od +400% do +1.150%,
najnoviji tekstovi bilježe i do +500% rasta u čitanosti u odnosu na prve članke sa istim pristupom,
na društvenim mrežama zabilježen je rast od +278,2% u dosegu,
+14,92% u interakcijama publike,
te +264,5% u pregledima foto i video sadržaja na društvenim mrežama.
Tokom Sarajevo Film Festivala, posebno ovog augusta, naš novi koncept izvještavanja donio je potpuno svježu perspektivu gdje je publika dijelila, komentarisala i pratila svaki trenutak Festivala, potvrđujući da emocija i estetika mogu ponovo povezati ljude s umjetnošću.
Ovaj pristup nije samo donio rekorde, već i stvorio novi i prepoznatljivi hero content model lifestyle magazina, koji objedinjuje tržišnu vrijednost, relevantnost i prepoznatljiv Bonjour.ba estetski potpis.
Rubrika Kultura, svakim danom raste kroz priče o filmu, muzici, teatru, književnosti, vizuelnim umjetnostima i društvenim fenomenima iz Bosne i Hercegovine i regije, a sada je prepoznata i među najboljima u regiji.
Kroz taj rast, Kultura je postala je digitalni most između umjetnosti i publike.
Ko su finalisti SoMo Borca 2025?
Ovogodišnji finalisti predstavljaju najkreativnije medijske i oglašivačke projekte regije. U Media stream-u, gdje su se takmičili izdavači i redakcije, među finalistima su se našli i projekti iz Hrvatske, Srbije i Slovenije, a Bonjour.ba je jedini medijski predstavnik Bosne i Hercegovine.
Pobjednici će biti proglašeni 24. oktobra u Zagrebu, na dodjeli koja okuplja najvažnije regionalne kreatore digitalnog sadržaja, urednike i medijske inovatore. Svi finalisti su objavljeni na službenim stranicama SoMo Borca.
Bez obzira na ishod, ulazak među finaliste potvrđuje ono što nas svakodnevno vodi, da i u digitalnom svijetu, priče iz kulture imaju snagu da povezuju, inspirišu i traju.
Naš cilj ostaje isti, da kroz digitalne priče i estetiku nastavimo donositi kulturu koja inspiriše, povezuje i otvara nova pitanja.
Dok se pripremamo za dodjelu u Zagrebu, ponosni smo što upravo iz BiH dolazi projekat koji pokazuje da kultura u digitalnom prostoru može biti jednako živa, emotivna i bliska.
Vidimo se u Zagrebu.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!