TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 15.1.2021.
Pokloni dragim osobama katkad mogu predstavljati velik izazov, a kupovina odjeće, nakita i kozmetike su postale očekivan poklon, stoga moramo priznati da smo neprestano u potrazi za nešto originalnijim idejama i poklonima koji će dragim ljudima biti pravo iznenađenje, ali i izmamiti osmjeh na lice.
Ovog puta pronašli smo Instagram profil koji dolazi pod imenom @brendo_pokloni, a ono što ovaj profil krije sigurni smo da će oduševiti svakoga.
Riječ je o poklon kutijama ili kutijama iznenađenja unutar kojih se kriju posebno birani proizvodi po želji. Od simpatičnih poruka, personaliziranih šoljica, čokoladica, bombonica do omiljenih pića u njihovim kutijama možete pronaći sve što je potrebno za savršeno iznenađenje stoga je bez imalo razmišljanja riječ o poklonu koji je idealan za sve one koji dragoj osobi vole i žele pokloniti nešto posebno, unikatno i drugačije.
Više detalja i informacija možete pronaći na njihovoj Facebook stranici i Instagram profilu.
Foto: @brendo_pokloni
Foto: @brendo_pokloni
Foto: @brendo_pokloni
Foto: @brendo_pokloni
***
Naslovna fotografija: @brendo_pokloni
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Ada Ćeremida
Pariz je otvorio vrata izložbi koja vraća posjetioce u zlatno doba Art Décoa i luksuznog putovanja.
U galeriji luksuzne modne kuće Louis Vuitton, LV Dream, tik uz Samaritaine, javnosti je predstavljena velika izložba posvećena stogodišnjici Međunarodne izložbe dekorativnih i industrijskih umjetnosti iz 1925. godine, događaja koji je definisao umjetnički pravac Art Décoa.
Više od 300 rijetkih predmeta i arhivskih dokumenata oživljava duh tog vremena i pokazuje kako je luksuzno putovanje postalo simbol modernog života kroz ovaj brend.
Art Déco: zlatno doba elegancije
Nastao u dvadesetim godinama prošlog stoljeća, Art Déco je spojio geometriju, luksuzne materijale i optimizam “ludih godina”. Bio je to jezik nove urbane elite: u arhitekturi se oglašavao kroz monumentalne linije i simetriju, dok su moda i primijenjena umjetnost prštale bojama, geometrijskim uzorcima i profinjenim detaljima.
Pariz je bio epicentar tog pokreta, a 1925. godina ostala je upisana kao trenutak kada se modernost susrela s glamuroznom dekoracijom.
Kako je kuća pratila duh vremena
Za kuću koja je svoje ime gradila na putnim koferima, Art Déco je otvorio prostor za inovacije. Gaston-Louis Vuitton, unuk osnivača, prepoznao je da luksuzno putovanje traži više od funkcionalnosti ono mora odražavati i estetsku avangardu.
U saradnji s vodećim kreatorima epohe, oblikovao je personalizirane kovčege, sofisticirane setove za toaletne potrepštine i predmete u koži i platnu s prepoznatljivim geometrijskim linijama.
Na izložbi se danas može vidjeti, između ostalog, neseser Jeanne Lanvin, vintage bočice parfema i kovčeg izrađen posebno za couturiera Paula Poireta, artefakti koji pokazuju kako je brend postao sinonim za modernu eleganciju.
Foto: @luxuriousbymm
Postavka je raspoređena u osam imerzivnih prostorija unutar LV Dream centra, preko puta robne kuće Samaritaine. Izložba je besplatna, uz prethodnu rezervaciju, i nudi jedinstvenu priliku da se istraži kako je kuća, kroz dizajn i majstorstvo, utkala svoj trag u Art Déco epohu.
Stoljeće kasnije, taj vizionarski duh i dalje oblikuje Pariz kao svjetsku prijestolnicu stila.
Foto: @salutlesgarcones
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!