Brend QSit u Sarajevu organizirao prvi networking event za arhitekte i dizajnere enterijera
Tekst:Bonjour.ba/PR
EVENTSinoć je u Sarajevu održan prvi QSit “Interior Experience” event, posvećen umrežavanju bh. arhitekata, dizajnera enterijera, predstavnika medija i prijatelja brenda.
Ovaj jedinstveni koncept događaja prisutnima je pružio potpuno novi doživljaj kupovine asortimana stolova i stolica, otvorio nove mogućnosti networkinga i suradnje prisutnih profesionalaca, a svojim stalnim kupcima i prijateljima ponudio jedinstvenu zabavu u nesvakidašnjem okruženju u koje će poželjeti da se vrate.
Event je održan u prekrasnom ambijentu QSit prodajnog salona, sa lokacijom u TC Robot Socijalno, a koji je u samo nekoliko sati pretvoren u magično mjesto za organizaciju događaja.
„Zahvalan sam na podršci kolega iz naše industrije što su se odazvali i prihvatili jedan ovakav koncept druženja i umrežavanja. Ovo je prvi QSit “Interior Experience” event, za koji želim da preraste u redovno kvartalno druženje, networking, promociju naših noviteta, trendova, zajedničkih projekata i mjesto okupljanja profesionalaca. QSit je novi bh. brend na tržištu, sa tendencijom širenja i na ostale veće gradove u BiH, ali i u regionu. Sretan sam što mogu da kolegama predstavim bogatu ponudu našeg asortimana, kojeg 90% čine stolice u tri segmenta: PREMIUM, COMFORT i HOME , dok ostatak asortimana čini ponuda stolova”, poruka je vlasnika i osnivača brenda Armina Mehića.
Armin je u svom obraćanju istakao važnost zajedničkog djelovanja svih profesionalaca iz ove industrije u daljem razvoju bh. brendova, jer samo zajedno mogu kreirati bolja, drugačija, inovativnija i kvalitetnija iskustva za svoje klijente.
Ovom pričom QSit najavljuje i strateški ton komunikacije i pristupa klijentima, tako što ih involvira direktno u svoje projekte i živi njihov lifestyle. Da su na pravom putu pokazali su i oduševljeni gosti, koji su uživali u ambijentu, novim poznanstvima, muzičkom performansu i posebno odabranom cateringu. Više fotografija otkrijte u nastavku.
***
Naslovna fotografija: QSit PR