TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 13.11.2023.
Kultni francuski brend kozmetike i mirisa, Bourjois ima naslijeđe koje je duboko ukorijenjeno u pariškoj i radosnoj ljepoti već 160 godina.
Pored toga sa svojim asortimanom osnažuju i inspiriraju žene da budu razigrane i eksperimentiraju sa šminkom, jer vjeruju da što više uživaju u samom životu, to su ujedno i ljepše.
U ambijentu sarajevskog restorana „Four seasons“ u četvrtak, 08. novembra održan je najveći Bourjois event do sad – Mon Bourjois gala night. Više od 80 zvanica imalo je priliku da prisustvuje obilježavanju 160. rođendana Bourjois te osjete moć Pariza odakle potiče ovaj kultni brend.

Od 1863. Bourjois Paris stvara inovativne kozmetičke proizvode za podršku i olakšavanje života žena. Godine 1924. Bourjois je izazvao senzaciju likom Babette u svojim oglasima objavljenim u svim većim novinama tog vremena. Babette je imaginarna muza koja predstavlja modernu i neovisnu Parižanku koja zrači joie de vivre.

Bourjois je tako postao brend šminke za slobodne i samouvjerene žene. Od tada, za Bourjois, ljepota je u rukama svake žene. Brend se nametnuo kao brend šminke Parižanki i svih onih koji zagovaraju ljepotu koja se rimuje sa zadovoljstvom i slobodom!
Na eventu imali smo priliku proći kroz ovaj vremeplov od samih početaka koji su vezani za nastanak Bourjois brenda, ali i osjetiti čari pariške ljepote.

Prisutni su na licu mjesta mogli dobiti i korisne savjete stručnjaka o pravilnoj primjeni ovih proizvoda. Pored toga, predstavljeni su i noviteti koji nas očekuju u ovom periodu.


U sklopu eventa predstavljen je Healthy Mix Serum Foundation, puder sa snagom seruma. Blistavost bez napora u nekoliko obojanih kapi! Bourjois vam je otkrio parišku tajnu zdrave kože koja izgleda sočno!

Na eventu je predstavljena i prva ambasadorica brenda Bourjois za Bosnu i Hercegovinu, bh. influenserica Iman Karović.
Ljepota je u rukama i snazi svake žene!
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Festival koji svake godine okuplja najbolje iz svijeta kreativnosti, tržišnih komunikacija i digitalnih inovacija ponovno donosi ono zbog čega nije „samo još jedna konferencija“: inspiraciju, ideje i atmosferu koja se dugo pamti.
U 5. mjesecu očekuju vas tri uzbudljiva dana posvećena komunikacijama, kreativnosti i digitalnim inovacijama! Novo izdanje Dana komunikacija održat će se od 7. do 10.05.2026. u hotelu Lone u Rovinju, a prijave su sada i službeno otvorene.

Prepoznatljivi po jedinstvenoj festivalskoj ponudi koja iskače iz uobičajenoga i potiče na promjenu, Dani komunikacija svojim netipičnim pristupom žele nastaviti osvajati srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija.
„Kraj godine obično je razdoblje kada sabiremo učinjeno, ali i radimo velike planove za naredno razdoblje. Teško da postoji bolji dar koji netko sebi može pokloniti od uvrštavanja Dana komunikacija u kalendar za iduću godinu. Jer dok neke novogodišnje odluke padnu u vodu već nakon prvih tjedana, planiranje dolaska na Dane komunikacija nešto je čega se ne odričemo, što konstantno veseli, prvu polovinu godine ispunjava slatkim iščekivanjem, a drugu polovinu sažimanjem dojmova i primjenom naučenog. Iako u ovoj fazi ne možemo još otkriti puno više od samog datuma, pripreme su se već zahuktale, prvi su predavači dogovoreni, teme za panele slažu se kao i obično, bit će pun pogodak i super aktualne i korisne“, poručila je Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala.

Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala
„Hej, konkurencijo! Možda bolje da preskočite Dane komunikacija 2026. Bit će previše inspiracije, kontakata i ideja koje bismo radije zadržali za sebe. Kao i nagrade. A dragi oglašivači, pogotovo vi kojima je KPI ‘kontinuirani napredak, učenje i razvoj’ – vidimo se u Rovinju od 7. do 10. svibnja 2026.”, poručio je Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala.

Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala
Predavanja kreativaca, dijalog s domaćim i regionalnim stručnjacima, radionice, svečane dodjele strukovnih nagrada, partyji, niz drugih sadržaja i brojna iznenađenja – sve su to Dani komunikacija, omiljeno okupljalište ključnih oglašivača, agencija, dizajnera i kreativaca, stručnjaka za odnose s javnošću, digitalaca, predstavnika medija i ostalih profesionalaca iz komunikacijske industrije ključnih za stvaranje i pokretanje promjena.



Podsjetimo, uz više od 200 govornika, 80 programskih segmenata, 730 prijavljenih projekata, preko 130 partnera i sponzora, čak 125 članova žirija i odbora natjecanja te 5 festivalskih pozornica – proteklo izdanje Dana komunikacija, u organizaciji HURA-e i IAB-a Croatia, bilo je najopsežnije dosad.
Prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o rezervaciji early bird kotizacija, ali i smještaju u luksuznim Maistrinim hotelima očaravajućega Rovinja, jedne od najljepših europskih destinacija, u ponudi koja vrijedi do 16.01. za rane prijave i rezervacije. Iz godine u godinu najveći dio ukupnih smještajnih kapaciteta rasproda se u prvih desetak dana, zato je dobro svoja mjesta rezervisati na vrijeme.


Prva lica ovogodišnjeg festivala bit će predstavljena u prvom mjesecu, a dotad rezervišite svoje mjesto na jednom od najiščekivanijih festivala 2026. godine.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!