TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 13.11.2023.
Kultni francuski brend kozmetike i mirisa, Bourjois ima naslijeđe koje je duboko ukorijenjeno u pariškoj i radosnoj ljepoti već 160 godina.
Pored toga sa svojim asortimanom osnažuju i inspiriraju žene da budu razigrane i eksperimentiraju sa šminkom, jer vjeruju da što više uživaju u samom životu, to su ujedno i ljepše.
U ambijentu sarajevskog restorana „Four seasons“ u četvrtak, 08. novembra održan je najveći Bourjois event do sad – Mon Bourjois gala night. Više od 80 zvanica imalo je priliku da prisustvuje obilježavanju 160. rođendana Bourjois te osjete moć Pariza odakle potiče ovaj kultni brend.

Od 1863. Bourjois Paris stvara inovativne kozmetičke proizvode za podršku i olakšavanje života žena. Godine 1924. Bourjois je izazvao senzaciju likom Babette u svojim oglasima objavljenim u svim većim novinama tog vremena. Babette je imaginarna muza koja predstavlja modernu i neovisnu Parižanku koja zrači joie de vivre.

Bourjois je tako postao brend šminke za slobodne i samouvjerene žene. Od tada, za Bourjois, ljepota je u rukama svake žene. Brend se nametnuo kao brend šminke Parižanki i svih onih koji zagovaraju ljepotu koja se rimuje sa zadovoljstvom i slobodom!
Na eventu imali smo priliku proći kroz ovaj vremeplov od samih početaka koji su vezani za nastanak Bourjois brenda, ali i osjetiti čari pariške ljepote.

Prisutni su na licu mjesta mogli dobiti i korisne savjete stručnjaka o pravilnoj primjeni ovih proizvoda. Pored toga, predstavljeni su i noviteti koji nas očekuju u ovom periodu.


U sklopu eventa predstavljen je Healthy Mix Serum Foundation, puder sa snagom seruma. Blistavost bez napora u nekoliko obojanih kapi! Bourjois vam je otkrio parišku tajnu zdrave kože koja izgleda sočno!

Na eventu je predstavljena i prva ambasadorica brenda Bourjois za Bosnu i Hercegovinu, bh. influenserica Iman Karović.
Ljepota je u rukama i snazi svake žene!
* * *
Foto: PR
TEKST: PR
Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.



U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.
Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.

Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića.




Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.

Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.

Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.
Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.
Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.
Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.











Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!