TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 13.11.2023.
Kultni francuski brend kozmetike i mirisa, Bourjois ima naslijeđe koje je duboko ukorijenjeno u pariškoj i radosnoj ljepoti već 160 godina.
Pored toga sa svojim asortimanom osnažuju i inspiriraju žene da budu razigrane i eksperimentiraju sa šminkom, jer vjeruju da što više uživaju u samom životu, to su ujedno i ljepše.
U ambijentu sarajevskog restorana „Four seasons“ u četvrtak, 08. novembra održan je najveći Bourjois event do sad – Mon Bourjois gala night. Više od 80 zvanica imalo je priliku da prisustvuje obilježavanju 160. rođendana Bourjois te osjete moć Pariza odakle potiče ovaj kultni brend.

Od 1863. Bourjois Paris stvara inovativne kozmetičke proizvode za podršku i olakšavanje života žena. Godine 1924. Bourjois je izazvao senzaciju likom Babette u svojim oglasima objavljenim u svim većim novinama tog vremena. Babette je imaginarna muza koja predstavlja modernu i neovisnu Parižanku koja zrači joie de vivre.

Bourjois je tako postao brend šminke za slobodne i samouvjerene žene. Od tada, za Bourjois, ljepota je u rukama svake žene. Brend se nametnuo kao brend šminke Parižanki i svih onih koji zagovaraju ljepotu koja se rimuje sa zadovoljstvom i slobodom!
Na eventu imali smo priliku proći kroz ovaj vremeplov od samih početaka koji su vezani za nastanak Bourjois brenda, ali i osjetiti čari pariške ljepote.

Prisutni su na licu mjesta mogli dobiti i korisne savjete stručnjaka o pravilnoj primjeni ovih proizvoda. Pored toga, predstavljeni su i noviteti koji nas očekuju u ovom periodu.


U sklopu eventa predstavljen je Healthy Mix Serum Foundation, puder sa snagom seruma. Blistavost bez napora u nekoliko obojanih kapi! Bourjois vam je otkrio parišku tajnu zdrave kože koja izgleda sočno!

Na eventu je predstavljena i prva ambasadorica brenda Bourjois za Bosnu i Hercegovinu, bh. influenserica Iman Karović.
Ljepota je u rukama i snazi svake žene!
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!