Borovo i modni brend Sugar Ants izradili su „najljenije“ Startasice na svijetu
Tekst:Bonjour.ba
MODNI DODACIKada spojite simpatične ilustracije ljenjivaca i popularne tenisice koje su završile na stranicama američkog Vogue magazina, dobit ćete proizvod za kojim će poludjeti publika iz cijelog svijeta. Nove Startasice, s motivom ovih zanimljivih životinja, produkt su suradnje dva slavonska brenda. Sugar Ants i Borovo udružili su snage i izradili kolekciju limitiranih Startasica koje će postati hit ovog ljeta. Ova suradnja savršeno se uklopila u kratki portfolio mladog brenda iz Vinkovaca. Kroz svoje kolekcije Sugar Ants tim brzo je stekao simpatije među publikom streetwear odjeće i ljubiteljima životinja.
Mladi kreativci iz Vinkovaca uspjeli su na hrvatsku modnu scenu pustiti dvije kolekcije s majicama kratkih i dugih rukava te platnenih torbi. Svaka je kolekcija nosila određenu poruku, a kako su obje uspješno našle put prema publici iz cijele Hrvatske, ali i šire, povezivanje s Borovom i izrada tenisica sa Sugar Ants motivom ljenjivaca bila je samo pitanje vremena. „Kada smo vidjeli u kojoj mjeri ljudi pokazuju oduševljenje za slobodne životinje odlučili smo kontaktirati Borovo i upustiti se u izradu naših prvih Startasica. Namjerno smo odabrali motiv ljenjivaca jer su ljudi posebno dobro reagirali na njih kroz zimsku kolekciju i oni su svojevremeno postali njezin zaštitni znak. Osmislili smo priču i sve ostalo je povijest. Naime, po modelu Startasica napravljena je limitirana kolekcija najljenijih tenisica na svijetu iza koje stoji još smješnija priča. Na svakoj Startasici nalazi se preko dvadeset ljenjivaca pa smo ih zamislili kao veliku obitelj iz brazilske tropske šume koja traži jednog nestalog člana. Zajedništvo im je vrlo bitno te svaki pojedinac u društvu ima svoje mjesto. Upravo iz tog razloga ova obitelj krenula je na daleki put. Kako nam je glavna inspiracija za kampanju bio crtić iz našeg djetinjstva „Gdje je Jura“- ljenjivci su iz daleke tropske šume Brazila došli na Startasice kako bi na njima njihov put bio brži i kako bi pronašli nestalog člana“- kaže Zvonimir Šarić osnivač brenda.
Promotivna kampanja će se voditi paralelno na internetu preko društvenih mreža Sugar Ants brenda (Facebook i Instagram) i terenski. U kampanji će se postavljati i lažni tragovi, mozgalice, a bit će i animiranih videa s raznim porukama, kažu iz Sugar Ants kreativnog tima. Ova simpatična suradnja oduševljava još više zbog činjenice da se oba brenda nalaze na području Slavonije- Vinkovci i Vukovar. Dok od tamo dolaze samo loše vijesti o iseljavanju, nezaposlenosti i mukotrpnoj borbi za boljim sutra neke pozitivne vijesti i trud mladih ljudi ipak izbijaju na površinu. Ove prekrasne Sugar Ants Startasice koje će, nedvojbeno, velikom brzinom zauzeti hrvatske ulice mogu se kupiti isključivo preko društvenih mreža Sugar Ants brenda kao i na njihovoj web stranici.
Fotografije i obrada: Luana Muškić i Tea Sorko