TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 7.10.2020.

Svi oni koji su bili dio Festivala savremene žene u Tuzli s ovog eventa nose brojna nova poznanstva, kao i inspirativne savjete i priče.

Kroz četiri dana trajanja Festivala, na panelima se, uz uspješne dame (i muškarce) iz regije i svijeta u ulozi govornika, razgovara o kulturi, kreativnim industrijama, medijima, politici, ali i trendovima u svijetu marketinga, menadžmenta i prodaje.

Festival je zamišljen kao platforma otvorenog dijaloga, a ove godine, održava se u nešto drugačijem, no, jednako inspirativnom formatu od 8.-11.10. u Tuzli. Već je poznat i sam program s gotovo 80 govornica iz cijelog svijeta. 
O pripremama za Festival više smo saznali od umjetnice i direktorice Festivala, Edine Selesković, koja nam je otkrila i kako započinje radni dan, kao i koje tri navike ne preskače bez obzira koliko zahtjevan dan bio. 

Edina Selesković
Foto: Una Storia

***
Kada započinju pripreme za Festival Savremene Žene?

Festival savremene žene je ove godine u svom trećem izdanju. Kako je organizacija jako kompleksna, jer pored konferencijskog dijela koji uključuje stotinu govornica, organizujemo i mnoštvo kulturnih dešavanja, kako jedan Festival okončamo tako počinjemo na organizaciji sljedećeg.

Inače smo navikli da se družimo u četvrtom mjesecu, no Covid-19 je pomjerio ovogodišnji datum. Kako ste se izborili s izazovima organizacije eventa u ovom periodu?

Zaista živimo u ‘interesantnim vremenima’. Termin Festivala smo ove godine morali pomjeriti, ali smo ostali duboko uvjereni da ga trebamo održati ove godine. Da bi to uspjeli morali smo biti dodatno inovativni, kreativni i fleksibilni. Naš tim i svi koji su dio Festival se zaista nada da će ovaj Festival donijeti ogromnu dozu pozitivne energije koja nam je svima potrebna.

Foto: Una Storia

Kako započinje vaš radni dan u finalnim pripremama za Festival?

Radni sastanci sa svim timovima koji rade na određenim segmentima organizacije Festivala su neizostavni početak mog dana, ovih dana. Ponosim se njihovim radom, trudom i energijom. Komunikacija u finalnim danima prije početka Festivala je ključ uspjeha.

Amra Avdić, PR menadžerica Festivala i Edina
Foto: Una Storia

Koje su tri navike koje ne preskačete bez obzira koliko zahtjevan dan bio?

Druženje s kćerkom Ayom, jutarnja kafa sa suprugom i ako vrijeme dopušta, vožnja biciklom.

Edina s kćerkom Ayom
Foto: Una Storia

Foto: Una Storia

Što je prvo što napravite dan nakon Festivala?

U teoriji, nakon Festivala, pokušam da nadoknadim izgubljeni san. Ali u suštini, vratim se drugim projektima i svom ateljeu, koji me ljubomorno čeka da ispratim naše drage gošće.

U ateljeu
Foto: Una Storia


Bonjour

Više od 4.000 razloga za slavlje: Evo kako Argeta dijeli uspjeh s potrošačima i zajednicom

TEKST: Bonjour.ba - PR

Više od 4.000 razloga za slavlje: Evo kako Argeta dijeli uspjeh s potrošačima i zajednicom Više od 4.000 razloga za slavlje: Evo kako Argeta dijeli uspjeh s potrošačima i zajednicom

Argeta i ove godine potvrđuje zašto je jedan od najprepoznatljivijih brendova na našem tržištu. Uz rekordnu prodaju, uspjeh ne mjeri samo brojkama, već ga dijeli s potrošačima kroz zabavnu turneju i sa zajednicom kroz vrijednu donaciju onima kojima je najpotrebnija.

Već više od dvije decenije, Argeta ostaje simbol ‘Dobre strane hljeba’ i prvi izbor potrošača. 

 



Uz jasno definisanu strategiju i angažman svih svojih uposlenih, Argeta neumorno nastavlja stvarati kvalitetne proizvode i graditi partnerske odnose u poslovnoj zajednici, jer je to jedini način da se osigura održiv budući rast. 


argeta3bonjour_ba

U poslovnom lancu najvažnije mjesto ipak zauzimaju potrošači, koji iz godine u godinu svoje povjerenje poklanjaju Argeti, stoga je Argeta u četiri velika bosanskohercegovačka grada, odlučila s njima zajednički proslaviti novi prodajni rekord, više od 4.000 tona proizvoda. 

 

argeta8bonjour_ba

Sa više od 4.000 razloga za slavlje, tokom decembra traje Argeta turneja kojoj su domaćini Sarajevo, Mostar, Zenica i Banja Luka, a tokom koje posjetioci imaju priliku da se dobro zabave uz DJ-a i prigodne sadržaje na otvorenom, te naravno i da degustiraju omiljene Argeta proizvode. 


argeta6bonjour_ba

Sarajevo i Mostar su već bili domaćini ovom fantastičnom događaju sa sjajnom atmosferom, a preostaju još Zenica i Banja Luka. Tokom posjeta bh. gradovima Argeta planira svojim potrošačima podijeliti ukupno 40.000 pašteta.

Značajan poslovni uspjeh nadahnuo je Argetu da kao društveno odgovorna kompanija da svoj doprinos i onima kojima je pomoć prijeko potrebna. 


argeta2bonjour_ba

argeta7bonjour_ba

Ovom prilikom,  Argeta će donirati proizvode u vrijednosti od 49 hiljada KM Udruženju Pomozi.ba za potrebe projekta ‘Obrok za sve’, u okviru kojeg Udruženje ljudima u potrebi širom BiH isporuči više od 1.000 obroka dnevno. 

Rad ovog Udruženja motiviše širu društvenu zajednicu i često nas ujedinjuje kada je građanima pomoć neophodna. Kroz ovu donaciju i Argeta se nada da će pomoć mnogima donijeti osmijeh na lice, a drugima biti snažna motivacija da učestvuju u projektu ‘Obrok za sve’. 


argeta1bonjour_ba

Svi ovi uspjesi potvrđuju da je Argeta više od paštete, brend koji godinama gradi kvalitet i povjerenje, ostajući dosljedan onome što ga čini prepoznatljivim.

Foto: PR  
Naslovna fotografija: @argeta_official


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!