TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 7.10.2020.
Svi oni koji su bili dio Festivala savremene žene u Tuzli s ovog eventa nose brojna nova poznanstva, kao i inspirativne savjete i priče.
Kroz četiri dana trajanja Festivala, na panelima se, uz uspješne dame (i muškarce) iz regije i svijeta u ulozi govornika, razgovara o kulturi, kreativnim industrijama, medijima, politici, ali i trendovima u svijetu marketinga, menadžmenta i prodaje.
Festival je zamišljen kao platforma otvorenog dijaloga, a ove godine, održava se u nešto drugačijem, no, jednako inspirativnom formatu od 8.-11.10. u Tuzli. Već je poznat i sam program s gotovo 80 govornica iz cijelog svijeta.
O pripremama za Festival više smo saznali od umjetnice i direktorice Festivala, Edine Selesković, koja nam je otkrila i kako započinje radni dan, kao i koje tri navike ne preskače bez obzira koliko zahtjevan dan bio.

Edina Selesković
Foto: Una Storia
***
Kada započinju pripreme za Festival Savremene Žene?
Festival savremene žene je ove godine u svom trećem izdanju. Kako je organizacija jako kompleksna, jer pored konferencijskog dijela koji uključuje stotinu govornica, organizujemo i mnoštvo kulturnih dešavanja, kako jedan Festival okončamo tako počinjemo na organizaciji sljedećeg.
Inače smo navikli da se družimo u četvrtom mjesecu, no Covid-19 je pomjerio ovogodišnji datum. Kako ste se izborili s izazovima organizacije eventa u ovom periodu?
Zaista živimo u ‘interesantnim vremenima’. Termin Festivala smo ove godine morali pomjeriti, ali smo ostali duboko uvjereni da ga trebamo održati ove godine. Da bi to uspjeli morali smo biti dodatno inovativni, kreativni i fleksibilni. Naš tim i svi koji su dio Festival se zaista nada da će ovaj Festival donijeti ogromnu dozu pozitivne energije koja nam je svima potrebna.

Foto: Una Storia
Kako započinje vaš radni dan u finalnim pripremama za Festival?
Radni sastanci sa svim timovima koji rade na određenim segmentima organizacije Festivala su neizostavni početak mog dana, ovih dana. Ponosim se njihovim radom, trudom i energijom. Komunikacija u finalnim danima prije početka Festivala je ključ uspjeha.

Amra Avdić, PR menadžerica Festivala i Edina
Foto: Una Storia
Koje su tri navike koje ne preskačete bez obzira koliko zahtjevan dan bio?
Druženje s kćerkom Ayom, jutarnja kafa sa suprugom i ako vrijeme dopušta, vožnja biciklom.

Edina s kćerkom Ayom
Foto: Una Storia

Foto: Una Storia
Što je prvo što napravite dan nakon Festivala?
U teoriji, nakon Festivala, pokušam da nadoknadim izgubljeni san. Ali u suštini, vratim se drugim projektima i svom ateljeu, koji me ljubomorno čeka da ispratim naše drage gošće.

U ateljeu
Foto: Una Storia
TEKST: Bonjour.ba
Sigurnost je riječ koju svi volimo čuti, bilo da je riječ o poslu, porodici ili finansijama, ali koliko je zapravo realna? Da li sigurnost zaista postoji ili je samo osjećaj koji gradimo povjerenjem u ljude i sisteme oko sebe?
Upravo u tom prostoru između očekivanja i stvarnosti nastaje uloga upravljanja rizicima.
O tome šta znači biti čuvar stabilnosti u svijetu punom promjena, razgovarali smo s Arnelom Alagić, Direktoricom Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci.

Arnela Alagić, Direktorica Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci
Vi ste zaduženi za sve ono što treba spriječiti da se ne desi. Kada znate da je rizik realan, a da ga tim još ne vidi?
“Upravljanje rizicima u svakodnevnom radu ne možemo i ne trebamo posmatrati izolovano. Rizici predstavljaju sastavni dio poslovnog modela banke. Sagledavamo tržišna kretanja i regulatorni okvir. Za mene, snažan tim predstavlja ključnu ulogu u uspješnom upravljanju rizicima," objašnjava Arnela.


Ona dodaje da timski rad omogućava razmjenu znanja, transparentnu i jasnu komunikaciju, razumijevanje, ali i jednako važno poštovanje, čime rizici predstavljaju prilike za unapređenje poslovnih procesa, a nikako prijetnju u poslu.
Kako izgleda kada lider mora reći “ne”, iako zna da to niko ne želi čuti?
Arnela: Vrlo često kada dođe ‘ne’, to je izazov kojeg zajedno pretvaramo u prilike. U mojoj ulozi reći ‘ne’ posmatram u širem kontekstu, odnosno u interesu cijele organizacije, na način da nas rizik ne ograničava, nego u svakodnevnom poslu pomaže ka kvalitetnijim i razumnijim donošenjem odluka.

Postoji li u životu “sigurna opcija” ili je to samo osjećaj koji sebi kupimo?
Dotakli smo se i teme koja se rijetko postavlja naglas, a to je da li postoji u životu uopće sigurna opcija ili samo iluzija kontrole koju gradimo planiranjem i odlukama.
“Sigurna opcija u životu jeste osjećaj, a ne činjenica. Ono što nas čini sigurnim u svakodnevnom radu jesu analize različitih podataka, kontrola koju uspostavljamo u određenom poslovnom okruženju. Upravljanje rizicima jeste činjenica gdje svakodnevnim donošenjem odluka sprečavamo da se nešto desi”, objašnjava Arnela.


Za kraj, razgovor smo usmjerili ka temi koja najviše povezuje banke i ljude, a to je povjerenje.
Zašto neki korisnici osjećaju nepovjerenje prema bankama?
Arnela jasno ističe da se povjerenje ne podrazumijeva, ono se gradi i to svakodnevno: "Transparentna i jasna komunikacija prema klijentima je ključ da banka postane strateški partner sa svojim klijentima. Takav pristup upravo imamo u ASA Banci. Taj pristup dovodi do zadovoljstva klijenata, a u konačnici to je ključni pokazatelj dugoročnog povjerenja i dvosmjerne komunikacije s klijentima koju smo uspostavili.“

Razgovor s Arnelom Alagić pokazuje da sigurnost nije stanje, već proces koji se svakodnevno gradi znanjem, odgovornošću i povjerenjem. U njenom poslu, iskustvo i analitika idu ruku pod ruku s empatijom i razumijevanjem ljudi jer iza svake brojke stoji odluka, a iza svake odluke čovjek.

Upravo takav pristup čini ASA Banku mjestom gdje se odluke ne donose samo racionalno, nego i s dubokim osjećajem odgovornosti prema ljudima, a žene poput Arnele pokazuju da liderstvo nije samo u donošenju odluka, već i u načinu na koji se one žive.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!