TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 29.2.2020.
Već nekoliko godina, sve dame koje su u potrazi za kvalitetno izrađenim torbicama, pomno osmišljenog dizajna i ručne izrade rado biraju modele koji dolaze s Lovely Bags etiketom. U ponudi ovog brenda pronaći ćete modele za baš svačiji stil, ali i priliku.
Svaka kolekcija uvijek sadrži nekoliko modela idealnih za sve minimalistice, kao i torbe raznih veličina i u bojama, koje uz pomno birane detalje poput remena na kojem je ispisano My Lovely Bag ili zakački u obliku leptira, uistinu dobiju posebnu notu i prepoznatljiv Lovely Bags prizvuk.
Nedavno su ponudu obogatili i novčanicima, remenjem, ali i drugim praktičnim dodacima, što ih je pretvorilo u saveznika svake urbane žene. Diljem regije.
„U proizvodnji trenutno imamo 28 zaposlenih, a indirektno na svim prodajnim mjestima upošljavamo preko sto ljudi! Torbice se proizvode u Tomislavgradu, a prodaju se u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori, Bugarskoj i Švicarskoj.“ – komentirala je Marija Perić, osnivačica brenda na naš upit tko čini njen tim, kao i gdje se torbe proizvode.
Nova kolekcija bila nam je povod da u razgovoru s Marijom, poduzetnicom u čiji bismo ormar rado zavirili, saznamo više detalje o ovom brendu, kao i kako nastaju ove torbice.
Marija Perić
Gdje pronalaziš inspiraciju za dizajn? Zašto baš torbe i koliko je trebalo da izgradiš svoju prepoznatljivu estetiku?
Inspiraciju za dizajn torbica i novih kolekcija pronalazim u putovanjima; nedavno sam posjetila Tajland, gdje sam i dobila inspiraciju za novu kolekciju. Naime, ljudi koji su stalno u pokretu trebaju imati veću torbicu u koju će im stati sve što im je potrebno za jedan radni dan, zato ova kolekcija ima čak tri modela većih torbica! A torbice sam odabrala jer su mi definitivno, uz cipele, najdraži modni dodatak i jednostavno upotpune svaki outfit. Nasreću, za kratko vrijeme sam uspjela izgraditi prepoznatljiv brend kojem se naše klijentice stalno iznova vraćaju i prepoznaju ljubav i trud uložen u izgled naših torbica.
Koliko je vremena potrebno za izradu jedne torbice i koliko ranije krećete s pripremama za novu kolekciju torbi?
U početku je trebalo čak par sati za izradu jedne torbice, ali modernizacijom strojeva i stalnom edukacijom naših radnica, to se vrijeme izrade znatno smanjilo. Sada dnevno izradimo preko sto torbica! A što se tiče izrade nove kolekcije, uvijek imamo nešto u planu. Uvijek se trudimo smisliti nešto novo, nešto bolje i nešto drugačije, ali za kompletnu realizaciju nove kolekcije je potrebno par mjeseci intenzivnog rada!
Koji su najveći izazovi s kojima se susrećete pri izradi?
U svakom slučaju je najveći izazov kako postići da se klijentice svaki put iznova oduševe torbicama i zaljube u njih. One su nam ipak najveća inspiracija i naši najveći kritičari.
Koliko je izazovno pratiti sve segmente poslovanja brenda?
To je zasigurno jedan veliki izazov, još uvijek držim sve konce uspješno, ali polako stvaram tim kojemu ću moći povjeriti većinu zadataka koje ja određujem. Vjerujem da je jako bitno imati ljude koji razumiju moje želje, moj način poslovanja, ali i ljude u koje imam povjerenja i smatram se jako sretnom što upravo takve ljude imam oko sebe!
5 omiljenih artikala iz tvog ormara?
Vintage crni sako koji sam dobila u nasljedstvo od bake, za koji me još uvijek svi pitaju gdje je kupljen i sigurno jedan odjevni predmet kojem se uvijek dive! Drugi predmeti bi bile crne čizmice River Island, koje sam kupila u Dubaiju prije nekoliko godina i umjetna krznena jaknica, nepoznatog brenda iz Londona. A zbog redovnih putovanja i gostovanja, često obnavljam svoju garderobu i ne vežem se puno za odjevne artikle, ali ova tri su mi ipak posebno draga!
Torbica ili kolekcija koja je vama ukrala najviše simpatija?
Uvijek na ovo pitanje odgovorim “svaka nova”. Kad god stvorimo nešto novo, iznova se zaljubim u kolekciju i torbicu i mislim da je upravo to čar ovoga posla! Stvarati nešto što volite i u čemu istinski uživate.
Na kraju našeg razgovora, vodimo vas u Lovely Bags radionicu. Pogledajte kako nastaju ove Made in BiH torbice u koje je utkano mnogo ljubavi, truda i znanja.
This is how we made it!Handmade with love, just for you!
Posted by My Lovely Bag on Wednesday, 26 February 2020
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
Šta dobijete kada spojite najnježnije tkanine, dozu kreativnosti i veče poezije? Pidžama party koji se ne propušta.
Alma Ras je predstavila svoju novu kolekciju pidžama kroz ekskluzivno večernje druženje održano u toplom ambijentu Alma Ras HQ.
U svijetu gdje moda spava samo kad sanjari, Bonjour i Alma Ras su zajedno probudili jedno sasvim posebno veče. Onu vrstu večeri u kojoj pidžame postaju manifest stila, udobnosti i nježnosti.
Ovo je bio još jedan u nizu Bonjour.boutique događaja koje realizujemo s domaćim bh. brendovima, uvijek na neočekivanim lokacijama i uz neočekivana iskustva. Veče koje iznenadi, zagrli i ostane u pamćenju baš kao pidžama koja miriše na udobnost.
Prva nota večeri bila je topla dobrodošlica Ane Ćavar, vlasnice i direktorice Bonjour.ba i Mervane Muhović, PR i marketing specijalistice Alma Ras, koja je uvela uzvanice u atmosferu koju ćemo dugo pamtiti.
Večer je započela elegantno uz vina Fina Vina, gdje su zvanice uz čašu prosecca, bijelog ili crnog vina, uživale u prvim neformalnim trenucima večeri.
U središtu večeri nalazio se kreativni kutak, dugi stolovi ukrašeni Bonjour jastucima i mirisnim aranžmanima krili su posebno iznenađenje, a svaka zvanica dobila je priliku da kreira vlastitu pidžamu.
Bez pravila, bez ograničenja samo skice, bojice, dugmići, čipkice i uzorci materijala u najnježnijim nijansama. Prostor je odjednom postao mjesto igre, mašte i tihe radosti trenutak u kojem su telefoni pali u drugi plan, a dizajn preuzeo glavnu ulogu.
Uslijedilo je spontano prepuštanje bojama, teksturama i osjećajima.
Naravno da smo pripremili i photo wall ali ne klasičan, već u prepoznatljivom Bonjour x Alma Ras stilu. Poput backstagea modne radionice, kutak je uključivao šivaću mašinu, moodboarde s inspiracijom, elemente iz Alma Ras arhive i pažljivo odabrane detalje koji su zajedno pričali vizualnu priču o brendu.
A da, i da Instagram dobije svojih pet minuta jer ovaj photo wall je stvoren za klik.
Nakon toga, gošće su pozvane u Alma Ras studio, gdje ih je dočekala nova kolekcija pidžama. U intimnoj atmosferi, među mekim tkaninama i pastelnim nijansama kolekcije, pažljivo raspoređena s personaliziranim comp cards na svakom komadu, koje su otkrivale koji je model odabran baš za njih.
Ana Ćavar, Ajla Selimović i Ajna Delić su su bile dio modne priče kroz Tara liniju stvorenu za trenutke nježnosti, s udobnim širim krojevima i bojama koje odišu toplinom i nostalgijom.
Aria linija, pastelna i razigrana, osmišljena za mlade žene koje prate trendove i vole osjećaj slobode u pokretu, savršeno je pristajala Magdaleni Paradžik, Zerini Suyabatmaz i Edi Bukvić.
Hana Zrno i Iman Karović sa Majom Topčagić su utjelovile duh Vanesa linije u kojoj se klasični pamuk susreće s modernim mogućnostima kombinovanja, dozvoljavajući slobodu stila i ličnog izraza.
Dejana Rošuljas zajedno s Merimom Ikanović odabrane su za liniju Helena. Kombinaciju bezvremenskih krojeva i nježnih boja poput ružičaste i breskve, uz elegantne čipkaste detalje i meki frotir ogrtač. Njihov izgled bio je utjelovljenje opuštene elegancije.
Amila Terzimehić, Eda Bukvić, Nikolina Šabljić i Ema Bašić Poljak ponijele su Iris liniju izrađenu od luksuznog modala, prozračnu i podatnu, s nježnim čipkastim akcentima i osjećajem koji ostaje na koži i nakon nošenja.
Nova kolekcija Alma Ras za sezonu proljeće/ljeto 2025. donosi raskoš linija koje odgovaraju svim generacijama i stilskim afinitetima. Aria poziva na igru pastelnim bojama i modernim krojevima, dok Vanesa pruža slobodu kombinovanja kroz mix & match principe.
Iris je tu za ljubiteljice suptilne elegancije u dodiru s kožom, a Tara nježno grli one kojima je udobnost na prvom mjestu.
Helena donosi balansom profinjenosti i praktičnosti, dok Fiona savršeno odgovara svakodnevnim ritualima žena koje žele izgledati skladno i osjećati se slobodno. Linda osvježava ljetne noći laganom viskozom.
Na spratu uz spiralne stepenice, gošće su se prepustile opuštenom druženju u kutku uređenom za uživanje. Oversized XO igra s drvenim kockicama, lagani catering i smijeh u zraku. Sve je stvaralo atmosferu bez pritiska, ali s puno pažnje na detalj.
U toj zoni uživanja, gosti su imali priliku degustirati pažljivo odabrana vina: Prosecco One&Only Rosé kao lagani uvod u večer,
Pink Punk rosé vino iz Chichateau radionice hrabro, vibrantno, s karakterom, zatim elegantnu Ribollu iz vinarije Marjan Simčič,
i bogati Cabernet Sauvignon vinarije Zanut.
A onda, tiho i bez najave, pjesnik Josip Milanović, poznat pod umjetničkim imenom Pisoj, izveo je recital iz svoje zbirke poezije „Gromoglasni šapat“. Bio je to trenutak koji je večeri dao emocionalni crescendo, iznenađenje koje je bilo gotovo filmski.
Poezija u pidžamama? Apsolutno da.
Na kraju večeri, svaka gošća je ponijela pažljivo upakovan poklon. Naravno u pitanju je Alma Ras pidžama i nježan cvijet s porukom: ,, Smbol ljepote u detalju, pažnji i osjećaju koji traje!'' .
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!