TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 24.1.2023.
Kroz rubriku Bonjour.stilski upitnik volimo ugostiti sagovornike sa zanimljivim modnim izričajem te govoriti o različitim stilskim izazovima te modi i stilu općenito.
Kada govorimo o kombinacijama koje kradu pažnju, bez sumnje bismo na tu listu stavili i Ernu Saljević. Mnogima poznatu kao @divaisback na Instagramu, gdje njen lifestyle prati 100.000 followera koji žele saznati više o njenim kombinacijama, gledati njene #getreadywithme videa, ali i skupa s njom putovati svijetom.
Ljubav prema odjevnim komadima je odnedavno pretočila i u sjajan biznis poduhvat u vidu brenda Anre, s estetikom kakvu gaji i sama Erna i komadima rađenim od kvalitetnih materijala i bezvremenskih krojeva. Erna je po zanimanju i žurnalistica pa smo sigurni da nas kroz ovaj stilski upitnik čekaju zanimljivi odgovori. Posebno će vas dojmiti i Ernin odgovor na posljednje pitanje – Šta je po vama moda? Kao i odgovor na naše omiljeno pitanje iz riznice sjećanja - Koja lična fashion era vam je bila najzabavnija?
Erna Saljević
Kada je počelo vaše interesovanje za modu?
Vjerujem da je od malena kreativni dio mog mozga upijao sve vizualno glede mode od žena u mom životu, ali od kraja osnovne se probudila ta kreativnost za ispitivanjem stilova, pa je počelo s krađom tatinih kravata da bih ih vezala oko struka u mojoj pank eri...
Da morate izabrati vaš 1 outfit koji ćete nositi zauvijek, koji bi to bio?
Slip svilena haljina golih leđa, dužine do sredine lista, tankih bretela, jednostavnog V dekoltea, zlatne halka narukvice oko ruke, sitne naušnice u ušima, tanki dugi zlatni lanac oko vrata, ravne sandale s puno kožnih kajišića… preplanuli ten s tek mrvom mejkapa uz sreću na licu. Dakle, zauvijek bih bila na moru. :)
Kako biste opisali vašu modnu filozofiju?
Prije nego modu, nazvala bih je stilskom filozofijom. I ja sam konstantno u reinventiranju sebe u stilskim pravcima, ali zasigurno znam da dobro slušam sebe i to kako se osjećam u nečemu. Mora mi biti udobno u smislu da ispoljim sebe u potpunosti, ono što sam, u šta vjerujem, šta predstavljam, kako bih voljela da me se doživi, prije svega kako sebe doživljavam, da slika prati ton što bi se reklo, a biram da se moj najčešće čuje, da je nepokolebljiv, ženski, senzualan, nježan, ali postojan - to sve samo prati moje odijevanje.
Ne bježim od grešaka, jer tako bolje spoznajem šta jeste za mene šta nije, niti od toga da eksperimentišem, jer ljudi se mijenjaju, iako često ne vjerujemo u to. Mijenjamo pogled i stavove glede mode, stila, svog odnosa prema tome, svom tijelu, njegovom obliku i potrebama kroz period kako odrastamo. Onaj osjećaj kada nešto obučete, pogledate se ogledalom i kažete „e, to je to, to sam ja“ - tu filozofiju koristim u odijevanju, u ostajanju u nekom društvu, provodu... gdje god sam ja - ja, i nemam potrebu da budem neko drugi – nema greške.
Koji je vaš proces biranja kombinacije za svaki dan, a koji za poseban event?
Kada se baš dobro organizujem, svoje outfite posložim noć prije, ali uglavnom jutrom ustanem u nekom određenom raspoloženju i biram po tome uz imanje na umu kako mi teku obaveze tog dana, od recimo sastanaka na različitim lokacijama do odlaska u Atelje71.
Za poseban event je već malo konkretnije: ako ne pronalazim u našem gradu nešto inspirativno i adekvatno za datu priliku i/ili određeni dresscode, dam svom Ateljeu zadatak da mi izrade nešto, što potom ponekad i uvrstimo u kolekciju za prodaju, ili pronađem neki sjajan komad kod brendova širom regije i tako krene odabir ostalih asesoara i full frizure i mejkapa.
Omiljeni komad u ormaru?
Signature Anre Tote u konjak vegetabil koži bojenoj bojom dobijenom organskim putem iz kukuruza. Komad za generacije.
Torba ili cipele?
Priznajem da sam veći zaljubljenik u cipele negoli torbe, ali dobra torba je uvijek dobra asesoar investicija jer ćete je nositi uz razne outfite i jako često, bez obzira na vremenske uslove ili godišnje doba, dok je obuća ipak većinski ograničena na taj faktor…
Inspiracija za kombinacije: Instagram ili Pinterest?
Pinterest – iz razloga što mi je tu sve mirnije. Kako su većinski samo fotografije bez dodatnih ispisa ili odvraćanja pažnje, potpuno me smiri i fokusira um na pretragu, inspiraciju, organizaciju...
Sigurni smo da se vaš stil mijenjao s vašim odrastanjem. Koja lična fashion era vam je bila najzabavnija?
Pank era koja me je pratila krajem osnovne i početkom srednje škole. Tada sam strastveno vozila skejt, furala oversized jeans i cargo pantalone, različite boje vezica u patikama i imala simpatiju sa dredovima, što je sve činilo dodatno zabavnijim :).
Koliko često 'padate' na trendove?
Svako 2-3 godine kada se u „trend“ vrati ono što istinski volim da nosim konstantno. Šalu na stranu, jako rijetko osim ako mi zaista ne leži savršeno uz ono što već furam.
Koja je posljednja pjesma koju ste slušali na repeat?
Miley Cyrus: Flowers – guilty as charged :D
Omiljeni materijal i boja za odjevne komade?
Svi mogući prirodni materijali poput svile, lana, kože, ali i neki izvedeni koji su bez štetnosti po okoliš poput viskoze, tencela, materijala budućnosti. Kada je kolorit u pitanju, zemljani tonovi su mi najbliži i najbolje ih kombinujem: sve nijanse bijelih, krem, smeđih, ali i sivih, ma sve boje u pastelnim varijantama.
Koji stil vam je omiljeni, a koji nikada ne biste nosili?
Moj stil, a njega bih opisala ponekad kao neki boho šik, katkad kao neka klasika... i nikad ne kažem nikad, jer mislim da i nema stila koji nisam probala profurati, makar za neki editorijal ili slično.
Šta je po vama moda?
Moda je nešto što pripada svima nama, kao društvu, stil je već nešto što svako od nas kao pojedinac predstavlja drugačije. Moda je kada imate pun ormar, a nemate šta da obučete, moda je kada iz svog ormara nosite 20%, a 80% stoji zaboravljeno, a stil – e to je kada vas počnu prepoznavati po komadima koje nosite isključivo na svoj poseban način. Moda vas može učiniti urnebesno smiješnom pojavom, stil, ako ga istinski osjećate svojim, će vas uvijek ostaviti upečatljivim gdje god da vas ugledaju.
* * *
Fotografije: @divaisback
TEKST: Bonjour.ba | FOTO: Sanela Babić, Enida Kajević, Monika Andrić za Bonjour.ba
Sinoć je Sarajevo zasjalo u svom punom sjaju, postajući epicentar glamura i sofisticiranosti zahvaljujući drugom po redu Bonjour.ba x Via Media Gala Night druženju.
Ova večer, koja je okupila vrh bosanskohercegovačke modne i lifestyle scene, bila je prožeta elegancijom, iznenađenjima i nezaboravnim trenucima.
Govor Ane Ćavar, vlasnice i direktorice portala Bonjour.ba, bio je službeni znak da Gala Night može početi. U svom obraćanju naglasila je da je ovo event koji bh. lifestyle scena zaslužuje: “sasvim drugačija gala zabava" onakva kakva se i očekuje od imena kao što su Bonjour.ba i Via Media.
Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba
Amna Džambić Branković, Via Media partner i Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba
Okupljeni su imali priliku uživati u atmosferi luksuza i sofisticiranosti, uz iznenađenja koja su se nizala jedno za drugim, ali ako postoji jedna stvar koja je privukla posebnu pažnju, to je svakako ekskluzivni goody bag.
Svi uzvanici imali su priliku ponijeti kući pomno kreirane poklone, a mi vam otkrivamo šta se sve našlo u ovoj elegantnoj vrećici.
Centralni koncept večeri, intrigantno nazvan "What's Inside The Box", unio je dodatnu dozu uzbuđenja i iščekivanja među prisutnima. Svaki gost je na svom mjestu zatekao elegantnu crnu kutiju s natpisom "Do not open yet", pobuđujući znatiželju i anticipaciju.
Taj element iščekivanja otvaranja kutije preslikao se savršeno na cijeli događaj. No, mi ćemo taj šarmantni vibe iznenađenja zadržati i kroz ovaj članak jer vam želimo postepeno otkrivati šta se sve skrilo u goody bag koju su uzvanice ponijele kući.
Goody bag: tajni saveznik savršene večeri
Svaka sitnica u ovogodišnjem goody bagu nije tu slučajno jer svaka ima svoju priču i svrhu. Crna lepeza, osmišljena kao dio Eronet poklona, bila je više od elegantnog modnog dodatka.
U rukama gostiju postala je savršen alat za suptilnu misteriju na fotografijama. Bilo je dovoljno podići je i sakriti osmijeh, ostavljajući da oči pričaju priču i stvaraju poveznicu. Nakon plesnih ritmova, dobro je došla i kao stylish način da rashladi atmosferu.
S druge strane, O'Plant pouch je bio saveznik u kasnim satima kad su gosti nakon sati uživanja u DJ setovima, tražili dozu energije baš u pravom trenutku.
Sve je bilo osmišljeno tako da svaki detalj prati dinamiku večeri, a sa svakim novim iskustvom gosti su imali priliku dodati još jedan poseban detalj u svoju elegantnu Bonjour.vrećicu. Poklon za poklonom, iznenađenje za iznenađenjem, goody bag se punio kao luksuzna kolekcija uspomena na večer ispunjenu glamurom, elegancijom i pažljivo biranim trenucima.
Tu su se našli i sitni užici koji mirišu na uživanje bez žurbe: Grand kafa cappuccino, savršeno za one "jutro poslije" trenutke kad se glamur još uvijek osjeća u zraku.
Za mini after koji se spontano nastavi kod kuće ili na terasi s najbližima, idealan duo stiže iz kolekcije osvježavajućih gotovih koktela: bezvremenski Millhill’s gin&tonic s okusom jagode i Stock&Cola, klasična kombinacija koja nikada ne izlazi iz mode. Dodatno, u goody bagu su pronašli i knjižicu s Pelinova koktelima, pozivajući ih da uz jednostavne recepte i sami iskušaju kreativnost u ulozi koktel-majstora.
Kako je u konačnici sve izgledalo otkrivamo u nastavku.
Inside the Box
Startamo s elementom "wow" iznenađenja koji je odmah postavio ton večeri. Prvi box, koji je svaki gost primio, bio je pravi luksuzni uvod u događaj.
Unutra su se našle savršene mliječne praline s lješnjak kremom i tartufima, a kao posebno iznenađenje, svaki box je sadržavao karticu Zlatarne Celje s 10 % popusta. Rekli bismo, pravi šlag na pralinu.
Od prvog zalogaja do posljednjeg gutljaja, gosti su uživali u pomno osmišljenom gourmet putovanju. Podravka je svojim premium sastojcima oblikovala ekskluzivni desert na bazi O'Plant muesli-a i bademovog mlijeka, čime je svaki tanjir nosio priču o nešto posebnijem i vrhunskom okusu.
Kao što smo već pomenuli gosti su u svojim goody bags pronašli već O'Plant pouch s inspirativnom porukom dodajući personalizirani pečat ovom jedinstvenom iskustvu.
Sladoled koji već tri decenije osvaja srca ljubitelja slatkih zalogaja imao je posebno mjesto na ovom eventu. Ledo King, koji ove godine slavi 30 godina postojanja, predstavljen je kao desert večeri, posluživan na posebno dekorisanim kolicima, donoseći dašak nostalgije i vrhunskog užitka.
Svaki zalogaj je bio poput vožnje kroz različite okuse… kakao, amarena višnja i mliječna čokolada skladno su se prožimali, dok su hrskavi komadići savršeno upotpunili elemenat iznenađenja i užitka za nepce.
Nakon deserta, gosti su uživali u signature koktelu s notama Grand kafe. Naime, ovaj koktel, obogaćen nježnim notama vrhunske kafe, pružio je savršen balans između luksuza i topline što je bilo upravo ono što je trebalo za podizanje energije.
Fokus je bio na savršenom spoju mirisa i ukusa, stvarajući trenutak za uživanje uz dobro društvo.
Carski vinogradi Emporia i Pelinova postavili su visoke standarde u svakom trenutku večeri, od savršenog uparivanja vina s glavnim jelom do otkrivanja posebnog šanka, koji je bio posebna kutija iznenađenja ovog luksuznog doživljaja.
Gosti su uživali u vrhunskim pićima, svaki gutljaj bio je poput malog rituala koji je zaokruživao trenutke večeri.
Na samom izlazu, svaki gost je uz svoj goody bag ponio i bocu vina Carskih vinograda, kao trajni podsjetnik na večer prožetu sofisticiranošću.
Luksuz nije bio rezervisan samo za gourmet dio već se reflektirao i u pažljivo osmišljenim stilskim trenucima. Fashion&Friends su unijeli posebnu dozu elegancije kroz odjevne kombinacije istaknutih gostiju, dok su elegantni buketi, zajedno s poklonom za kupovinu dizajnerskih artikala dodatno podigli sofisticiranost cijelog događaja i išli divno pod ruku sa goody bag detaljima.
Na beauty sceni, Lancôme je predstavio novi Rénergie Triple Serum Retinol. Ova kutija je bila prava mala oaza luksuza. Gosti su imali priliku doživjeti trenutnu transformaciju kroz miris i teksturu seruma, dok su u svojim kutijama pronašli uzorak ovog luksuznog proizvoda, zajedno s travel-size paketima najpoznatijih Lancôme bestsellera.
Uzvanici su mogli isprobati, testirati teksture i posebnost seruma te nakratko postati dio Lancôme Skin Science Cluba, što je sve zajedno stvorilo atmosferu iščekivanja i želje za otkrivanjem svakog proizvoda.
Kérastase je dodatno uljepšao beauty iskustvo s novim proizvodom iz linije Gloss Absolu, pakovanim u praktično travel pakovanje.
Pri otvaranju bočica gosti su odmah osjetili miris divlje ruže i zapazili bogatu teksturu i obećanje luksuznog sjaja za kosu. "Live your life in gloss" – upravo tako jer sve što je ostalo bilo je nestrpljenje da se proizvodi isprobaju u svom punom sjaju.
Zanimljiv detalj večeri? Ambijent je bio IQOS only što je suptilan, ali jasan potpis eventa koji je i u tom segmentu ostao vjeran estetici profinjenosti.
*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne pušače.
Na kraju, sve što je uslijedilo bilo je kulminacija onog što je započelo s elementom iznenađenja otvaranjem kutije. Svaka kutija nosila je emociju iščekivanja, istraživanja i ekskluzivnosti, što je u potpunosti oslikavalo atmosferu ove nezaboravne večeri.
A goody bag? Ona je bila putovanje kroz pažljivo odabrane trenutke večeri. Svaka nova kutija, svako otkriće i svaki poseban detalj pronašao je svoje mjesto u njoj, čineći je elegantnom zbirkom uspomena na noć.
U konačnici još jedna Bonjour x Via Media Gala Night koja potvrđuje da čarolija koja je počela prošle godine, sada je dobila svoj savršeni nastavak. Kad se ovako nešto dogodi drugi put zaredom, znate da prava magija tek dolazi.
Partneri Bonjour x Via Media Gala night:
Fashion&Friends, Lancôme, Kérastase, Zlatarna Celje, Ledo, Eronet, Grand kafa, Podravka, Pelinova Pelinkovac, Carski vinogradi Emporia, IQOS Curious X
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!