TEKST: Marija Perić

DATUM OBJAVE: 11.2.2022.

Shebek soaps brend je koji ćete sve češće čuti, a njihove proizvode htjeti ćete što prije dodati u svoju rutinu.


Pažljivo ručno rađeni sapuni izgledaju toliko neodoljivo da ih gotovo poželite pojesti. Ovaj brend krije mnoštvo prednosti za vašu beauty rutinu. Shebek soaps napravljeni su od kvalitetnih prirodnih sastojaka, a njihovom kupnjom podržavate proizvod sa #MadeInBiH etiketom. U razgovoru s Azrom, damom koja se krije iza brenda Shebek Soaps, saznali smo kako teče priprema jednog sapuna, zašto su ovi sapuni drugačiji, a otkrila nam je i nešto više o drugim proizvodima u njihovoj ponudi.

Uz to, odnedavno je Shebek soaps dobio i re-fresh svog brandinga kojeg su radile Mirna i Nera ispred brenda MxN. Upravo smo Mirnu pitali nešto više o samom re-freshu i što im je bila inspiracija. Sve detalje i njihove odgovore otkrijte u nastavku.

***


Azra, za početak, kako teče priprema vaših sapuna i koliko vremena protekne od pravljenja smjese do finalnog preslatko urađenog sapuna?

Prva faza je osmišljavanje izgleda i sastava sapuna. Uvijek u torbi nosim blokić u kojem pišem i crtam nove ideje, jer se ideje najčešće javljaju neplanirano. Zatim se pravi receptura tj. određuje sastav i tačan omjer pojedinih ulja i putera te otopine natrijum-hidroksida za saponifikaciju. Sapune izrađujemo tradicionalnom metodom hladnog postupka, koja omogućava sastojcima da ostanu na niskoj temperaturi i zadrže svoju hranjivost. Proces kreće rastvaranjem natrijum hidroksida u tečnosti (vodi, mlijeku, čaju, jogurtu). Potom se rastvor polako doda u mješavinu ulja, pažljivo rukujući miješa dok smjesa ne počne stvarati trag. U trag se dodaju eterična ulja i druge komponente prisutne u manjem procentu, smjesa se promiješa i ulije u kalup. Za 1-2 dana sapun iz kalupa se reže na pojedinačne sapune i potom ostavi da sazrijeva 4-6 sedmica do korištenja.

 




Po čemu su Shebek sapuni drugačiji i posebniji od ostalih sapuna na tržištu?

Azra: Shebek sapuni spadaju u kategoriju luksuznih prirodnih sapuna koji sadrže pažljivo birane visoko kvalitetne sastojke. Posebnu pažnju posvećujemo formulisanju receptura, svaki sastojak je tu sa svrhom te svaki ima hranjivi efekat na kožu.

 



 

Primijetili smo i da imate novi vizualni identitet u potpisu MxN djevojaka. Kako ste se odlučili upravo za motiv tulipana kao svoj novi zaštitni znak?

Azra: Djevojke M&N, Mirna i Nera, su uradile odličan posao i zaista sam jako zadovoljna. Uradile su i više nego sam mogla zamisliti. Rekla sam da želim da bude minimalistički, elegantno i da ima tulipan, skicirala sam, a one su uradile sve ostalo :).

 




Tulipan je cvijet kojeg najčešće crtam i jedan je od najljepših cvjetova. Bašta moje nane je u proljeće bila prepuna tulipana, to je bio predivan prizor zajedno sa prirodom koja se budi. On, također, ima posebno značenje a to je „potpuna, duboka, bezuslovna ljubav“, te vjerujem da na svakom proizvodu kojem bude otisnut prenijet će svoju nježnu i pozitivnu energiju.

 

Mirna, kako teče vaš proces od ideje do konačnog brendinga koji ugleda svjetlo dana?

Mirna: Proces od ideje do konačnog dizajna zavisi od projekta do projekta. Konkretno za Shebek Beauty smo imali veliki zadatak da radimo re-fresh već postojećeg brenda. Klijentica Azra je jasno znala objasniti šta je njoj najbitnije kada je u pitanju njen brend, i šta je ono na što mi moramo obratiti pozornost kada kreiramo vizuelni identitet za nju i njene proizvode.





Proces je bio zanimljiv jer sam prvo ja morala da riješim copywriting dio posla s obzirom da se radi o jako puno različitih proizvoda. Pisala sam sastojke proizvoda, how to za svaki proizvod, tips and tricks, te pomogla Azri u kreiranju novog naziva brenda, koji se danas zove Shebek Beauty. Kada sam ja završila svoj dio posla, onda je došao red na Neru i konkretan dizajn. Tu smo isto dobile odlične smjernice od Azre, i moram reći da je jako bitno kada vam klijent tačno zna prenijeti svoju viziju. Nera je radila prvo dizajn loga, a onda iz tog dizajna radile smo dalje na vizit karti, karticama za poklon kutije, kesama, i naljepnicama.

 



Kao i za svaki naš projekat poslale smo Azri prezentaciju sa finalnim dizajnom, dobile smo njen feedback, i radile smo sitne prepravke dok nismo došle do one tačke na i. Nakon toga, nestrpljivo smo čekale da možemo objaviti naš rad na društvenim mrežama.

 

Što je bila inspiracija za Shebek re-fresh, ali i što su bile upute za dizajn i kako ste vi odgovorili na te upute?

Mirna: Inspiracija za re-fresh Shebek Beauty-a je bila priroda. Obzirom na kvalitet sastojaka koje Azra koristi za izradu svojih proizvoda, priroda i ono što nam ona pruža je esencija Shebeka. Azra je bila vrlo jasna da želi tulipan kao glavni simbol i onda smo joj ponudile dizajn tulipana na više načina. Bilo nam je također bitno da prenesemo poruku da su Shebek proizvodi luksuzni proizvodi koji su napravljeni sa puno ljubavi. Također, htjeli smo da ljudi znaju da kada kupuju jedan ovakav proizvod, prepuštaju se svom novom ritualu, pa smo tako došli i na ideju za slogan da je Shebek vaš novi ritual.

 



Povjerenje koje je Azra imala u nas je najljepša stvar koju nam je mogla dati, i zbog toga smo dale još više od sebe da njen brend zaista odiše svim onim što je i ona sama. Mislim da smo Nera i ja uzele sve informacije koje smo dobile od Azre i pretočile ih u dizajn već prepoznatljiv za nas. Razigrani minimalizam, pastelne boje, i beskompromisni kvalitet.

 

Azra, osim sapuna, u svojoj ponudi imate i druge proizvode?

Da, imamo. To su Lotion bar i Body Butter Bar. Lotion bar je namijenjen njezi kože ruku i suhih dijelova tijela. Sadrži domaći pčelinji vosak koji stvara zaštitni sloj na površini kože štiteći je od isušivanja, te putere i bademovo ulje koji obnavljaju i njeguju kožu. Naročito je korisna njegova primjena tokom hladnijih mjeseci kada je koža više izložena hladnom zraku i vjetru, ali i za njegu ruku tokom čitave godine.

 



Body Butter Bar je čvrsti puter za tijelo. Nanosi se na vlažnu kožu nakon tuširanja, u tankom sloju, potom ravnomjerno razmaže te višak vode ukloni tapkanjem sa peškirom. Sadrži njegujuća ulja i putere, te antioksidans koji sprječava starenje kože, čineći je nahranjenom i hidriranom duže vrijeme.

 



U ponudi imamo i poklon pakete koji sadrže kombinaciju Shebek proizvoda upakovanih u čvrstu kutiju od recikliranog drveta.

 



 

Što vi smatrate ključnim kako bi se kod ljudi u BiH pojavila veća svjesnost o važnosti korištenja kozmetičkih proizvoda koji u sebi sadrže prirodne sastojke?

Azra: Mi vjerujemo da svako treba izabrati kozmetiku koja njemu odgovara i onu s kojom se on osjeća lijepo. Mi smo izabrali prirodnu i to smo željeli ponuditi i drugima. Naše vjerovanje je da neke stvari u životu kao što je kozmetika možemo birati, dok neke kao što je zrak i zemljište itd. ne možemo. Zbog toga želimo da biramo ono što je zdravo da stavljamo na kožu sebe i drugih, u što više izvornom obliku, da bude hranjivo i visoko kvalitetno, i da pri tome ne narušavamo prirodu. U prirodi se nalaze tvari potrebne za najbolje funkcionisanje našeg tijela pa tako i kože. Sve te tvari nose energiju u sebi koju tijelo prepoznaje i koja mu je potrebna.

 



 

I za kraj, kako možemo doći do vaših proizvoda?

Azra: Shebek proizvodi se mogu naručiti preko naše Instagram i Facebook stranice, a uskoro će biti dostupan i webshop. Također Shebek možete naći u concept shopu „Bazerdžan“ na Baščaršiji u Sarajevu te online na njihovom webshopu, u „Maab spa centru“ u Sarajevu, „Handmade gallery Mostar“ u Mostaru i „Studiu Elosso“ u Zenici.

 

***
Foto: Shebek soaps & MxN


Bonjour

Stiže sutra, ali mi već znamo: CHANEL ima novo skincare iznenađenje

TEKST: Bonjour.ba/PR

Stiže sutra, ali mi već znamo: CHANEL ima novo skincare iznenađenje Stiže sutra, ali mi već znamo: CHANEL ima novo skincare iznenađenje

Dok temperatura raste, a makeup postaje sve lakši par proizvoda ostaju sa vama od jutra do noći. Čak stanu u torbicu i daju onaj efekt svježine koji je nemoguće lažirati.


chanel_so2024_14_0023_1_rgb_jpeg-haute-definition1-LD
 

Jer svježina više nije stvar trenutka, već navike. A CHANEL je ovu naviku pretočio u mistu. N°1 DE CHANEL Serum-in-Mist je novi odgovor na pitanje: Kako izgledati odmorno kad dan traje 15 sati?



a2


U elegantnoj, vatreno crvenoj bočici, ova maglica ne samo da njeguje kožu, već joj pruža moćnu zaštitu od oksidativnog stresa čak 141% jaču otpornost, zahvaljujući ekstraktu crvene kamelije. 

Jedan spritz umiruje, drugi vraća sjaj, treći produžava trajanje makeupa, a svaki podsjeća na osjećaj: "da, mogu ponovo".
 

chanel_so2024_14_0033_rgb_jpeg-haute-definition-1-LD

 

Snaga  N°1 DE CHANEL Serum-in-Mist-a je u jednostavnosti jer se koristi kad god i gdje god. Na pauzi za kafu, u vožnji biciklom, na festivalskoj travi, između dva sastanka ili na večeri s prijateljima. Shake, spray, reset i sve počinje iznova.


a1


A sve počinje s čistom kožom i jednom pjenom koja čini razliku

Ljeto se ne oprašta od SPF-a, smoga, make-upa, ni vrućine, ali vaša koža može. CHANEL LA MOUSSE je pjena za umivanje koja u kontaktu s vodom postaje bogata poput oblaka, a lagana poput jutarnje magle. Čisti bez trljanja, bez kompromisa i bez narušavanja mikrobioma.


chanel_so2024_us08_0001_1_rgb_jpeg-haute-definition-LD

 

Nova formula sadrži ceramide kamelije, koji čuvaju hidrataciju i jačaju kožnu barijeru. Već nakon 7 dana korištenja, koža je glađa, svježija, a osjećaj udobnosti se sve više pojačava čak 56% više nakon mjesec dana.


chanel_so2024_us08_0002_1_rgb_jpeg-haute-definition-LD

 

Dodajte LA MOUSSE svojoj rutini i pretvorite čišćenje u mini ritual. CHANEL je razvio i poseban pokret  Le Geste Ultra Mousse koji ovaj trenutak pretvara u senzualni dance break za vaše lice.

Pjena. Maglica. Dva proizvoda. Jedan osjećaj. Ljeto koje ostaje na koži.


b1


Dva potpisa CHANEL ljeta: osvježavajući mist i lagani mousse, rutina ljepote koja osvaja ne samo dodirom, već i učinkom.

Teksture koje miluju kožu, mirisi koji smiruju um, i formule koje prate ritam dana od prvog pogleda u ogledalo do posljednjeg izlaska. Jer sjaj počinje iznutra, ali uz pravi touch vidi se odmah.

 

 

Foto: copyright CHANEL


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!