TEKST: Marija Perić

DATUM OBJAVE: 11.2.2022.

Shebek soaps brend je koji ćete sve češće čuti, a njihove proizvode htjeti ćete što prije dodati u svoju rutinu.


Pažljivo ručno rađeni sapuni izgledaju toliko neodoljivo da ih gotovo poželite pojesti. Ovaj brend krije mnoštvo prednosti za vašu beauty rutinu. Shebek soaps napravljeni su od kvalitetnih prirodnih sastojaka, a njihovom kupnjom podržavate proizvod sa #MadeInBiH etiketom. U razgovoru s Azrom, damom koja se krije iza brenda Shebek Soaps, saznali smo kako teče priprema jednog sapuna, zašto su ovi sapuni drugačiji, a otkrila nam je i nešto više o drugim proizvodima u njihovoj ponudi.

Uz to, odnedavno je Shebek soaps dobio i re-fresh svog brandinga kojeg su radile Mirna i Nera ispred brenda MxN. Upravo smo Mirnu pitali nešto više o samom re-freshu i što im je bila inspiracija. Sve detalje i njihove odgovore otkrijte u nastavku.

***


Azra, za početak, kako teče priprema vaših sapuna i koliko vremena protekne od pravljenja smjese do finalnog preslatko urađenog sapuna?

Prva faza je osmišljavanje izgleda i sastava sapuna. Uvijek u torbi nosim blokić u kojem pišem i crtam nove ideje, jer se ideje najčešće javljaju neplanirano. Zatim se pravi receptura tj. određuje sastav i tačan omjer pojedinih ulja i putera te otopine natrijum-hidroksida za saponifikaciju. Sapune izrađujemo tradicionalnom metodom hladnog postupka, koja omogućava sastojcima da ostanu na niskoj temperaturi i zadrže svoju hranjivost. Proces kreće rastvaranjem natrijum hidroksida u tečnosti (vodi, mlijeku, čaju, jogurtu). Potom se rastvor polako doda u mješavinu ulja, pažljivo rukujući miješa dok smjesa ne počne stvarati trag. U trag se dodaju eterična ulja i druge komponente prisutne u manjem procentu, smjesa se promiješa i ulije u kalup. Za 1-2 dana sapun iz kalupa se reže na pojedinačne sapune i potom ostavi da sazrijeva 4-6 sedmica do korištenja.

 




Po čemu su Shebek sapuni drugačiji i posebniji od ostalih sapuna na tržištu?

Azra: Shebek sapuni spadaju u kategoriju luksuznih prirodnih sapuna koji sadrže pažljivo birane visoko kvalitetne sastojke. Posebnu pažnju posvećujemo formulisanju receptura, svaki sastojak je tu sa svrhom te svaki ima hranjivi efekat na kožu.

 



 

Primijetili smo i da imate novi vizualni identitet u potpisu MxN djevojaka. Kako ste se odlučili upravo za motiv tulipana kao svoj novi zaštitni znak?

Azra: Djevojke M&N, Mirna i Nera, su uradile odličan posao i zaista sam jako zadovoljna. Uradile su i više nego sam mogla zamisliti. Rekla sam da želim da bude minimalistički, elegantno i da ima tulipan, skicirala sam, a one su uradile sve ostalo :).

 




Tulipan je cvijet kojeg najčešće crtam i jedan je od najljepših cvjetova. Bašta moje nane je u proljeće bila prepuna tulipana, to je bio predivan prizor zajedno sa prirodom koja se budi. On, također, ima posebno značenje a to je „potpuna, duboka, bezuslovna ljubav“, te vjerujem da na svakom proizvodu kojem bude otisnut prenijet će svoju nježnu i pozitivnu energiju.

 

Mirna, kako teče vaš proces od ideje do konačnog brendinga koji ugleda svjetlo dana?

Mirna: Proces od ideje do konačnog dizajna zavisi od projekta do projekta. Konkretno za Shebek Beauty smo imali veliki zadatak da radimo re-fresh već postojećeg brenda. Klijentica Azra je jasno znala objasniti šta je njoj najbitnije kada je u pitanju njen brend, i šta je ono na što mi moramo obratiti pozornost kada kreiramo vizuelni identitet za nju i njene proizvode.





Proces je bio zanimljiv jer sam prvo ja morala da riješim copywriting dio posla s obzirom da se radi o jako puno različitih proizvoda. Pisala sam sastojke proizvoda, how to za svaki proizvod, tips and tricks, te pomogla Azri u kreiranju novog naziva brenda, koji se danas zove Shebek Beauty. Kada sam ja završila svoj dio posla, onda je došao red na Neru i konkretan dizajn. Tu smo isto dobile odlične smjernice od Azre, i moram reći da je jako bitno kada vam klijent tačno zna prenijeti svoju viziju. Nera je radila prvo dizajn loga, a onda iz tog dizajna radile smo dalje na vizit karti, karticama za poklon kutije, kesama, i naljepnicama.

 



Kao i za svaki naš projekat poslale smo Azri prezentaciju sa finalnim dizajnom, dobile smo njen feedback, i radile smo sitne prepravke dok nismo došle do one tačke na i. Nakon toga, nestrpljivo smo čekale da možemo objaviti naš rad na društvenim mrežama.

 

Što je bila inspiracija za Shebek re-fresh, ali i što su bile upute za dizajn i kako ste vi odgovorili na te upute?

Mirna: Inspiracija za re-fresh Shebek Beauty-a je bila priroda. Obzirom na kvalitet sastojaka koje Azra koristi za izradu svojih proizvoda, priroda i ono što nam ona pruža je esencija Shebeka. Azra je bila vrlo jasna da želi tulipan kao glavni simbol i onda smo joj ponudile dizajn tulipana na više načina. Bilo nam je također bitno da prenesemo poruku da su Shebek proizvodi luksuzni proizvodi koji su napravljeni sa puno ljubavi. Također, htjeli smo da ljudi znaju da kada kupuju jedan ovakav proizvod, prepuštaju se svom novom ritualu, pa smo tako došli i na ideju za slogan da je Shebek vaš novi ritual.

 



Povjerenje koje je Azra imala u nas je najljepša stvar koju nam je mogla dati, i zbog toga smo dale još više od sebe da njen brend zaista odiše svim onim što je i ona sama. Mislim da smo Nera i ja uzele sve informacije koje smo dobile od Azre i pretočile ih u dizajn već prepoznatljiv za nas. Razigrani minimalizam, pastelne boje, i beskompromisni kvalitet.

 

Azra, osim sapuna, u svojoj ponudi imate i druge proizvode?

Da, imamo. To su Lotion bar i Body Butter Bar. Lotion bar je namijenjen njezi kože ruku i suhih dijelova tijela. Sadrži domaći pčelinji vosak koji stvara zaštitni sloj na površini kože štiteći je od isušivanja, te putere i bademovo ulje koji obnavljaju i njeguju kožu. Naročito je korisna njegova primjena tokom hladnijih mjeseci kada je koža više izložena hladnom zraku i vjetru, ali i za njegu ruku tokom čitave godine.

 



Body Butter Bar je čvrsti puter za tijelo. Nanosi se na vlažnu kožu nakon tuširanja, u tankom sloju, potom ravnomjerno razmaže te višak vode ukloni tapkanjem sa peškirom. Sadrži njegujuća ulja i putere, te antioksidans koji sprječava starenje kože, čineći je nahranjenom i hidriranom duže vrijeme.

 



U ponudi imamo i poklon pakete koji sadrže kombinaciju Shebek proizvoda upakovanih u čvrstu kutiju od recikliranog drveta.

 



 

Što vi smatrate ključnim kako bi se kod ljudi u BiH pojavila veća svjesnost o važnosti korištenja kozmetičkih proizvoda koji u sebi sadrže prirodne sastojke?

Azra: Mi vjerujemo da svako treba izabrati kozmetiku koja njemu odgovara i onu s kojom se on osjeća lijepo. Mi smo izabrali prirodnu i to smo željeli ponuditi i drugima. Naše vjerovanje je da neke stvari u životu kao što je kozmetika možemo birati, dok neke kao što je zrak i zemljište itd. ne možemo. Zbog toga želimo da biramo ono što je zdravo da stavljamo na kožu sebe i drugih, u što više izvornom obliku, da bude hranjivo i visoko kvalitetno, i da pri tome ne narušavamo prirodu. U prirodi se nalaze tvari potrebne za najbolje funkcionisanje našeg tijela pa tako i kože. Sve te tvari nose energiju u sebi koju tijelo prepoznaje i koja mu je potrebna.

 



 

I za kraj, kako možemo doći do vaših proizvoda?

Azra: Shebek proizvodi se mogu naručiti preko naše Instagram i Facebook stranice, a uskoro će biti dostupan i webshop. Također Shebek možete naći u concept shopu „Bazerdžan“ na Baščaršiji u Sarajevu te online na njihovom webshopu, u „Maab spa centru“ u Sarajevu, „Handmade gallery Mostar“ u Mostaru i „Studiu Elosso“ u Zenici.

 

***
Foto: Shebek soaps & MxN


Bonjour

16 žena, 16 skica i jedna kolekcija pidžama. Čekajte da vidite broj 5!

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

16 žena, 16 skica i jedna kolekcija pidžama. Čekajte da vidite broj 5! 16 žena, 16 skica i jedna kolekcija pidžama. Čekajte da vidite broj 5!

Udobnost je jednog dana dobila novu definiciju... onu koja počinje dugmetom koje su one same izabrale.

Ne kroji je trend, ne diktira sezona već žena koja zna šta joj prija. Tkanina koja klizi niz rame je izbor. Boja koja odgovara raspoloženju. Poruka koju nosi samo ona.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_5_bonjour_ba
 

Govorimo o udobnosti s karakterom. O onoj pidžami ili spavaćici koja nije slučajan komad u ladici, nego pažljivo birana uniforma za me time rituale. O komadu koji kaže: “Večeras biram sebe.”

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_85_bonjour_ba
 

Poseban Bonjour.boutique event u organizaciji Bonjour.ba i Alma Ras, dao je priliku 16 gošći da prezentuju osjećaj šta znači biti stvarno svoja. U ambijentu koji je mirisao na inspiraciju i pažnju, uz dozu poezije, smijeha, foto-kutka i goodie bagu iz snova, nastajala su djela od udobnosti, doslovno od tkanine do posljednjeg dugmeta.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_7
 

Večer je započela toplim govorom dobrodošlice Ane Ćavar, direktorice portala Bonjour.ba, a goste je srdačno pozdravila i Mervana Muhović, PR i marketing specijalistica kompanije Alma Ras.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_6_bonjour_ba

Ana Ćavar, direktorice portala Bonjour.ba i Mervana Muhović, PR i marketing specijalistica kompanije Alma Ras  
 

Kako su u konačnici izgledale njihove udobne priče? Pogledajte u nastavku.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_17_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_18_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_21_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_25_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_22_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_103_bonjour_ba
 

Kolekcija TARA: za žene koje vole dom i sebe u njemu


Večer je započela njenim toplim riječima. Ana Ćavar je biralaTara pidžamu kao manifest svega što ova priča nosi, a to su toplina, kreativnost, zajedništvo i ženstvenost.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_50_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_51_bonjour_ba
 

Tara sa širim krojevima, pamukom koji diše i dugmićima koji se ne gube, stvorena je za cozy trenutke. Ogrtač do listova? Da, i on je tu kad zatreba dodatna doza nježnosti.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_34_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_16_bonjour_ba
 

Kolekcija IRIS: za snove koji traju i kad otvorite oči  

Eda Bukvić odabirom plave Iris spavaćice kreirala je outfit za žene koje znaju reći sebi: “Večeras ne radim ništa i to je plan.”

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_75_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_65_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_66_bonjour_ba
 

Bh. glumica Amila Terzimehić kreirala je izdanje koje izgleda kao scena iz savremenog baleta. Svaki pokret u spavaćici Iris kod Amile će izgledati kao pažljivo koreografisan. Nježna tkanina, lagani tonovi… sve odražava Amilin umjetnički mir, onu vrstu mira koju nosite iznutra.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_67_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_74_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_27_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_28_bonjour_ba
 

Elegantna i samouvjerena, Zerina Suyabatmaz odlučila se za Iris kao neko ko zna da minimalizam nije dosadan nego duboko smislen. Sve je bilo bez ijednog suvišnog detalja, a opet sa stilom koji se pamti.

Dodajmo ovome još jednu činjenicu, a to je da je Iris linija izrađena od modala, prirodnog vlakna poznatog po mekoći i prozračnosti, idealnog za osjetljivu kožu i sve one koje žele luksuz koji traje.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_8_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_9_bonjour_ba
 

Kolekcija VANESA: kad udobnost nosi stav

Iman Karović birala je kompletVanesa u kojem će sigurno izgledati kao žena koja zna šta hoće i zna kako to reći bez riječi. Udobnost u njenoj izvedbi nije izgovor, nego stav. I da, izgledat će kao neko ko u ovoj pidžami donosi ozbiljno dobre odluke.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_36_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_54_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_35_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_37_bonjour_ba
 

Izbor Maje Topčagić je bio razigran, ali precizan baš kao i njene fotografije. Maju u Vanesa kompletu zamišljamo kako već piše dnevnik u boji i sanja u HD rezoluciji.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_102_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_53_bonjour_ba
 

Nikolina Sabljić odabrala je Vanesa pidžamu s jednostavnom elegancijom koja odašilje poruku: “Ovo je moje vrijeme.” Svaki detalj na njenom odabiru djeluje promišljeno, nježno i ženstveno.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_20_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_55_bonjour_ba

 

Ono što liniju Vanesa čini posebnom nije samo to što je od 100% pamuka finije obrade, već i što svaka njena kombinacija djeluje kao da je skrojena upravo za taj dan: lagana kad želite mir, razigrana kad vam treba boja i uvijek spremna da vas prati u ritmu vašeg raspoloženja.

 

Kolekcija ARIA: full nježnost, ali sa stavom


Nježna boja, lagan kroj, a opet dovoljno upečatljivo da kažete: „Ovo je moja omiljena verzija mene.“ Magdalena Paradžik sebe vidi u Aria pidžami kao neko ko zna gdje se krije nježnost… u detaljima, u šapatima, u prvim gutljajima jutarnje kafe.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_62_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_56_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_31_bonjour_ba
 

Merima Ikanović također birala je Aria pidžamu u kojoj planira pisati manifest udobnosti. Sve izgleda opušteno, ali zna da je pažljivo birano.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_32_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_68_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_72_bonjour_ba
 

Aria je stvorena za one koje vole pastelne boje, trendy krojeve i čipku umjesto klasične gume. Satenske mašnice? Da, i to je dio ovog stylish paketa.  
 

Kolekcija HELENA: klasika koja se ne objašnjava, nego osjeća


Glumica koja živi svaki kadar čak i kad je kući, bez šminke je Hana Zrno. U kombinaciji Aria + Helena, Hana se odlučila za udoban set kao žena koja zna da je najbolji plan za večer onaj koji uključuje ogrtač, masku za lice i tišinu.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_70_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_30_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_29_bonjour_ba
 

Voditeljica koju vežemo za televizijsku eleganciju, Dejana Rosuljaš je ovdje u potpuno drugom moodu. Dejana je odabrala Helena pidžamu u kojoj će izgledati kao da je cozy njena nova religija i niko je neće moći razuvjeriti.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_52_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_13_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_12_bonjour_ba
 

Kombinacija za žene koje ne vole pola rješenja. Emina Bašić Poljak u Heleni dat će vibe da je sve već posložila i garderobu i misli i raspoloženje. Ona je birala pidžamu kao manifest stila, a stil u ovom slučaju znači pamuk sa dodatkom elastina, bezvremenski kroj i čipku koja daje onaj diskretan, ali moćan šarm. 

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_69_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_73_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_64_bonjour_ba

 

Helena je odabir kad želite izgledati elegantno, a osjećati se kao kod kuće.  

U svijetu u kojem se često traži da budemo produktivne, dorađene i “na visini zadatka” ovaj koncept vraća stvari na početak. Na emociju. Na udobnost. Na autentičnost.

Pidžame iz ove kolekcije nisu nastale da prate trendove, već da prate vas kad zaspite s knjigom, kad plešete u kuhinji bosi, kad konačno kažete “večeras ništa ne moram”.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_86_bonjour_ba

 

Možda je pravo pitanje za kraj: kako bi izgledala pidžama koju biste vi osmislili? Ako osjećate da je vrijeme da i vaša udobnost dobije ime, oblik i dugmad po vašem izboru… znate gdje početi.
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!