TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 19.11.2020.
Iako je Arduana svima dobro poznato lice s malih ekrana, simpatije javnosti ukrala je upravo i kroz svoj blog Delicious by Arduana gdje dijeli jednostavne, zdrave recepte iz domaće, ali i sa svjetske kuhinje.
Višegodišnje iskustvo u medijima, rad na blogu, zanimljiv modni izričaj, kao i vješto žongliranje između poslovnih putovanja, intervjua i obiteljskih obveza, potaknulo nas je da saznamo kako započinje dan, organizira sve obveze i zadržava pozitivan duh.

Dijana Ćavar, urednica BONJOUR.ba i Arduana Pribinja
Naše druženje započeli smo na kišovit dan u Sarajevu, u lobiju hotela Courtyard by Marriott Sarajevo, gdje smo u cozy interijeru, uz šalicu čaja i kave razgovarale o timskom radu, izazovima rada u medijima, ali i ukusnim jelima koje volimo i projektima na kojima trenutno marljivo radimo.

Dijana Ćavar i Arduana Pribinja
Druženje se nastavilo uz smijeh, girl talk o balansu i zdravim navikama, kao i par Arduanih preporuka za čaj uz koji će svako jutro biti ljepše (otkrivamo ga u nastavku intervjua), a sve je fotoaparatom za BONJOUR.ba zabilježio Marko Jovančić.
***
Kako izgleda tvoja jutarnja rutina?
Jutra počinjem čašom mlake vode s limunom. Nastavljam praveći ručak za taj dan dječacima, a onda kreće užurbano spremanje za posao. Uz šolju cikorije provjeravam mail, čitam najnovije vijesti. Na putu do posla u slušalicama mi je jutarnji podcast BBC vijesti.


Što se uvijek krije u tvojoj torbici?
Olovka, maleni notes, telefon, sjajilo za usne i krema za ruke.

U 15:00h kada mi je potrebna dodatna motivacija i boost biram:
Kombinaciju slanih badema i brusnica u čokoladi.
Lekcije o modi i organizaciji koje me je uloga novinarke naučila su:
Lekcija 1: Kad si u shoppingu uvijek se zapitaj da li u tome možeš stati na LIVE!
Lekcija 2: Jednostavni krojevi i dobri materijali su nepogrešiva kombinacija.
Lekcija 3: Dobro ukrojeni sako je idealan izbor za kameru, ali i svaku drugu priliku, izuzev možda večernjeg izlaska. Kada nađeš, ne propusti priliku da kupiš dobro ukrojen sako!

Koji su tvoji rituali nakon uspješnog radnog dana? Kako se odmaraš?
Teretana, dobra knjiga ili TV. Ovisno o tome koliko je naporan dan iza mene.
Kako ostaješ organizirana kroz dan? Što ti pomaže da zadržiš fokus na najvažnije zadatke?
Moj fokus u biti ovisi o dinamici dana. Ako sam pretrpana obavezama, onda sam i odlučnija, organizovanija i više skoncentrirana. Važno mi je da pri ruci uvijek imam nešto za grickanje. Ne trpim prazan trbuh. Također, zeleni čaj mi je odličan za fokus. On mi kompenzira kafu.
Kako se pripremaš za intervju ili TV javljanje?
Pravi sam štreber. Osim vanrednih situacija, nikada na live nisam stala bez dobre pripreme. Tako je i sa intervjuima. Iskopam sve dostupno o određenoj temi ili gostu, čitam, razgovaram s kolegama. Improvizacija u mom poslu nije poželjna. Ležernost da, ali improvizacija nikako. Novinari trebaju insistirati na preciznosti i tačnosti, a toga nema bez dobre pripreme.

Najzanimljiviji gost kojeg si imala i zašto?
Često mi postavljaju ovo pitanje na koje uvijek jednako odgovorim. U životu sam intervjuisala nebrojeno različitih profila. Obični ljudi i njihove priče su mi uvijek bili srcu prijemčljiviji od razgovora s političarima ili slavnim ličnostima.
Da nisi novinarka, čime bi se bavila?
To je pitanje koje često sebi postavim i izostanak adekvatnog odgovora me plaši.

Imaš li možda uzore u nekim svjetskim voditeljima ili voditeljicama?
Tim Sabastian, prvi voditelj HARDtalka je moja vječna inspiracija.
Imaš li neke svoje beauty rituale kojih se predano držiš?
Imam. Nikad na spavanje ne idem bez dobro očišćene i nahranjene kože. Makar jednom mjesečno odlazim u FAUBC beauty centar na dubinsku hidrataciju i često mijenjam kremice. Iz nekog razloga, moja koža se brzo zasiti jednog proizvoda bez obzira koliko je on dobar.

Gdje pronalaziš ideje za recepte?
Posvuda! Na internetu, na TV food kanalima, u samim sastojcima, u bojama povrća i teksturama različitih namirnica.
Koje bi kulinarske vještine voljela savladati?
Voljela bih naučiti raditi dobar sushi. Pravim ga, ali nikada nisam do kraja zadovoljna.
Koliko ti je vremena potrebno za izradu blog posta o hrani?
Nekada mi jedna objava uzme najkvalitetniji dio dana. Ovisno o kompleksnosti jela sama priprema može trajati satima. Potom fotkanje, pa obrada fotografije i na kraju raspisivanje recepta. To traži vremena i posvećenosti. Zbog toga recepte postavljam isključivo na slobodne dane.
Koliko ti je posao novinarke pripomagao u fotografiranju jela i kreiranju upečatljivih opisa na društvenim mrežama?
Mnogo, jer vas novinarstvo uči prepoznavanju dobrog kadara i razvija kreativno izražavanje u svakom smislu.

Talijanska ili francuska kuhinja?
Francuska.
Ruž za usne ili maskara?
Ruž za usne.

Film ili knjiga?
Knjiga.

Vino ili čaj?
Čaj.
More ili planina?
More.
'Go out' ili 'stay in'?
Stay in.

***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Marko Jovančić
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!