TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 3.12.2020.
Adrijana je dobro poznato TV lice. U njenoj višegodišnjoj karijeri upisan je rad u raznim televizijskim formatima, od uloge voditeljice u sportskoj redakciji do vođenje showa Zvijezde sa zvijezdama, kroz koje nam je pokazala da odlično odgovara na nove izazove i dinamično okruženje.
Dio tima Nova BH već je više od godinu dana, a zajedno s kolegama Milicom Kokotović i Ajdinom Kulenovićem kreira nešto drugačiji, kreativan i inspirativan sadržaj s vijestima iz svakodnevnice kojima žele uljepšati poslijepodne gledaocima.
Adrijana nas je jedan dan ugostila u studiju i pokazala koliko je zapravo vremena i pripreme u pozadini kreiranja jedne TV emisije.

Zavirili smo u backstage i saznali kako se Adrijana nosi sa tremom, kako bira odjeću za set, ali i van seta, kako puni baterije, ali i gdje pronalazi inspiraciju. Otkrila nam je i koje je beauty lekcije naučio voditeljski posao, kao i što krije u torbici.

Dijana Ćavar, urednica BONJOUR.ba i Adrijana Bikić
***
Kada započinje tvoje jutro? Imaš li neke male jutarnje rituale kojih se pridržavaš?
Ranoranilac sam. Volim se buditi 2 sata ranije kako bih na miru popila svoju jutarnju kafu i spremila se za novi radni dan. Moja jutarnja rutina uključuje jutarnji detoks sa toplom limunadom, zatim pripremu kafe i lediranje lica. To me na najbolji način razbudi.
Kako izgleda jedan tvoj radni dan? Razlikuje li se on od dana do dana ili?
Moji radni dani se ne razlikuju mnogo jedni od drugih. Rad na televiziji je sam po sebi veoma dinamičan. Većina mojih obaveza zahtijeva prijepodnevnu pripremu. Nakon kolegija i dogovaranja snimanja, slijedi šminkanje i priprema za snimanje emisije.

Kako birate teme o kojima pričate na setu Nova IN?
Kroz našu emisiju Nova IN trudimo se biti aktuelni, zanimljivi, zabavni, ali i poučni. Upotpuniti slobodno vrijeme naših gledatelja svakoga dana je velika odgovornost, ali i izazov i dodatna motivacija za cijeli tim našeg magazina.

Koncept Nove IN je posve originalan i zanimljiv, miks urbanog i tradicionalnog, jedinstvenog identiteta i s jasnim je ciljem da svakom gledatelju priuštimo lijepo i zabavno popodnevno druženje, bilo da je riječ o modernoj publici, bilo o onoj malo tradicionalnijoj koja više preferira priče o tradiciji, običajima, neobičnim društvenim vrijednostima koje se njeguju na našim prostorima. Trudimo se udovoljiti različitim ukusima naše publike, ali i sami stvarati trendove i sadržaj koji će voljeti. U magazinu Nova IN smatramo da svako ima priču vrijednu snimanja i svakoga dana krećemo u potragu za novom.




Imaš li već omiljeno gostovanje? Koju bi osoba voljela ugostiti na setu emisije, a još uvijek nisi?
Bilo je zaista mnogo gostiju koji zaslužuju biti na listi omiljenih. Ali, ako bih već trebala nekoga izdvojiti, omiljeno mi je prvo gostovanje u prvoj emisiji i mom prvom pojavljivanju na Novoj BH, a to je razgovor sa Amelom Tukom nakon što je osvojio srebro na Svjetskom prvenstvu u Dohi.

Emisiju pored tebe vode Milica i Ajdin. Što je ključ timskog rada?
Timski rad je ono što je sastavni dio svakog kolektiva, jer samo tako se mogu ostvariti svi zadani ciljevi na duže staze. Ono što karakteriše zabavnu redakciju Nove BH je upravo ta konstantna komunikacija, razmjena mišljenja i predlaganje kreativnih ideja kako bi naša emisija ostvarila ono što svi istinski i zajednički želimo, a to je sat vremena opuštanja i relaksacije od svakodnevnih teških tema, koje su nažalost neizbježne pogotovo u novonastalim okolnostima pandemije korona virusa. Uglavnom svi dijelimo istu viziju o emisiji i sadržajnoj koncepciji, a privatno uvijek pomažemo jedni drugima sa savjetima i obično taj poslovni odnos uvijek preraste u prijateljski. Svakako bude tu i diskursa, koje smatram poželjnim u ovom poslu, jer na taj način iznjedre se najkreativnije ideje. Naša redakcija satkana je od ljudi različitih preferencija i osobnosti i upravo je to negdje ključ uspjeha za ekipu koja radi dobre priče i polučuje dobre rezultate gledanosti. Naravno, uz konstantno osluškivanje želja naših gledatelja.

Imaš li neke sitne rituale prije početka svake emisije? Je li se još uvijek javlja trema i kako se nosiš s njom?
Trema je nestala nakon par mjeseci rada na televiziji. S obzirom na to da je to bilo prije 15 godina, danas taj osjećaj mogu okarakterisati kao odgovornost prije svega prema sebi, a onda i prema ostatku kolektiva i na kraju najbitnije prema gledateljima koji su nam ukazali povjerenje. Većina će mene okarakterisati kao perfekcionistu, što je nekada pozitivno, ali nekada zna biti i opterećenje. Ono što je meni najvažnije jeste da ja prvenstveno budem zadovoljna sa svim urađenim tokom jednog dana. Mjesto gdje se opustim prije samog ulaska u studio je šminkeraj na televiziji. I naše tri dame koje rade tamo svakako doprinose našoj emisiji, baš kao i ljudi iza kamera. Svako od njih predstavlja važnu kariku u kreiranju dobre radne atmosfere, ali i dobrog finalnog proizvoda koji plasiramo našim gledateljima.



Na koji si trenutak u svojoj karijeri posebice ponosna?
Na svaki svoj projekat sam ponosna. Drago mi je da sam poslovno prošla gotovo sve oblasti voditeljskog posla. Imala sam sreću odmah na početku karijere sarađivati sa Oliverom Mlakarom od koga sam mnogo naučila. Uživala sam radeći i na plesnim i pjevačkim takmičenjima, kroz koje smo promovisali mnogobrojne mlade talente. Vođenje emisije u okviru fudbalske Lige prvaka ima posebno mjesto u mom srcu. Sedmično se obraćati milionskom auditoriju je san svakog voditelja i to je definitivno jedna od emisija po kojoj me ljudi najviše pamte.
Vjerujemo da je rad pod svijetlima reflektora rezultirao i s par praktičnih lekcija/trikova o modi i ljepoti. Na što posebice paziš kada je u pitanju odabir makeupa, frizure i odjeće za snimanje?
Ono što sam kroz godine rada na televiziji naučila jeste da svjetla reflektora i kamere ne vole jaku šminku. U zavisnosti od oblika lica, svako zahtijeva drugačiji način šminkanja. Imam guste i ravne trepavice tako da je u mom slučaju najbitniji lagani makeup sa uvijenim trepavicama i dosta maskare. Jedan od trikova koji dodatno pomažu da oči izgledaju svježije i otvorenije pod reflektorima je bijela olovka unutar kapka. Ista stvar je i sa odjećom, prije biram jednobojne stvari i haljine A kroja koje idealno ističu figuru.

Koji je izazov ovog posla o kojem se možda ne priča dovoljno?
Izazov je svakodnevna potreba da budete interesantni i zanimljivi gledaocima. Zahtjevno je pronalaziti zanimljive priče i sagovornike, a biti premijeran.

A što privatno biraš kada je u pitanju tvoj osobni stil? Koji je tvoj omiljeni artikl?
Ono što mi je najbitnije jeste osjećati se ugodno i udobno. Omiljene su mi ugodne traperice i udobna sportska obuća.
Što se uvijek krije u tvojoj torbi?
Uvijač za trepavice, labelo i krema za ruke. :)
Što je prva stvar koju napraviš kada završiš s radnim obvezama?
S obzirom na to da se većinom moje radne obaveze završe po završetku snimanja emisije, prva stvar koju uradim jeste da skinem televizijsku šminku. A odmah nakon toga, ukoliko nemam drugih obaveza kao što je trening, slijedi druženje sa mojim omiljenim punjačima baterija, a to su moje sestrične Mona i Mia. One su zamjena za sve moguće vidove relaksacije nakon napornog radnog dana.

Beauty rituali koje ne preskačeš, neovisno o broju obveza?
Neovisno o obavezama, redovno radim piling lica i tijela. Najviše pažnje, ukoliko nemam dovoljno vremena, posvetim području oko očiju i koži lica. Kratka masaža lica i lediranje je ono što mi najviše odgovara i pospješuje cirkulaciju lica i samim tim mu daje svježinu. Dobra hidratantna krema na licu je ono bez čega ne mogu izaći iz kuće.
Koje su tri stvari koje uvijek napraviš prije spavanja?
Hidratacija lica, čaj i gledanje opuštajućeg TV sadržaja bez mobilnog telefona.
Najveća inspiracija: Najveća inspiracija mi je moj otac.
Omiljeni film: The Theory of Everything.
Omiljena knjiga: “Hiljadu sjajnih sunaca” i “Žene koje trče s vukovima”.
Omiljena TV emisija: Kada želim da se opustim i nasmijem, onda rado pogledam Zorana Kesića na Novoj BH.
Savjet koji bi dala BONJOUR.čitateljicama?
Nedavno sam pročitala citat koji me baš dojmio: „Ako ne gradite svoje snove, neko će vas unajmiti da mu pomognete da izgradi svoje.“ Mislim da je za sreću važno biti zahvalan na malim stvarima i biti ih svjestan, jer se ne moraju podrazumijevati. Bitno je ipak imati i velike ciljeve u životu, jer su nam oni konstantna motivacija za napredovanje i ostvarivanje istih.

***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Marko Jovančić za BONJOUR.ba
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!