TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.8.2020.
Belinda je kreativna arhitektica koja je nakon završenog studija na Arhitektonskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu u Kiseljaku, gdje je i odrasla svoju strast i fokusiranost pretočila u arhitektonski studio BELINDA DESIGN.
Studio za cilj ima svaki privatni i javni prostor, kroz ideje sa stilom, pretvoriti u funkcionalan i estetski primamljiv prostor.
Nakon što smo zavirili u njen ured koji krije pomno osmišljene detalje poput neonskog dizajna i zlatnih ukrasa, ali i upoznali se s projektima koje potpisuje studio, znali smo da je Belinda odlična sugovornica na temu svakodnevnog balansa, organizacije kroz dan, trikova za uređenje doma, kao i ljepoti i modi.
***
Koji su rituali dio vaše jutarnje rutine?
Kako sam odnedavno postala majka prekrasnog dječaka, jutarnja rutina se vrti oko mališana. Buđenje, presvlačenje, hranjenje..., ali i neizostavno vrijeme za igru.
Uz sve to uspijem popiti jutarnju kavu, spremiti se te tipkajući u mobitel napraviti raspored za taj dan prije nego krenem na posao.
Što uvijek napravite kada dođete u ured?
Naš posao se bazira na zadovoljstvu klijenata našim rješenjima i radom. Kada dođem na posao, prelazim s kolegama u uredu aktivne projekte i u kojima se fazama trenutno koji nalazi. Izuzetno nam je bitno da se držimo dogovorenih rokova tako da uvijek pratimo timeline projekata ili radova. Obavljam kratak briefing, pravimo dogovore, podjelu zadataka i bacamo se na posao.
Što vam pripomaže da ostanete organizirani kroz dan?
Uvijek sam bila organizirana, čak i najsitnije detalje nastojim planirati kako bih izbjegla bilo kakva iznenađenja. Kolegice u uredu mi kažu da pravim spisak spiskova, što me nasmije svaki put. Mobitel mi je baš neizostavno pomagalo u ovome poslu te uz računalo na kojem radimo sve projekte glavni alat za uspješan završetak svih projekata.
Najvažnija lekcija o majčinstvu koju ste naučili do sada?
Kao majka sam uvidjela da žene u sebi imaju neizmjernu ljubav prema svome djetetu te beskonačnu snagu da prebrode sve teškoće i nedaće koje ih mogu snaći.
Pronaći balans između tek rođenog djeteta i arhitektonskog biroa u kojemu projekti ne mogu čekati je ogroman izazov. Kada uzmete u obzir nebrojene neprospavane noći, svakojake brige uz to i dojenje koje je priča za sebe, tek sad pomislim pa šta sam ja radila sa svojim prošlim ogromnim slobodnim vremenom?
Obitelj je bila i ostala na prvom mjestu, tako da sam dobru organizaciju uspostavila sa svojim kvalitetnim suradnicima te su svi naši projekti uspješno završeni, o čemu mogu najbolje posvjedočiti naši zadovoljni klijenti.
Čime ste se vodili pri uređenju vašeg ureda? Najdraži kutak u uredu?
Nastojala sam osigurati prozračan, inspirativan i svjež prostor, ali sam od starta ostavila opciju redizajna u samo par jednostavnih koraka. Obzirom da prevladava bijela boja, s par sitnih izmjena kao što je zidna obloga, nova polica i par dekoracija mogu u potpunosti transformirati prostor, kako bi imali drugačije radno okruženje.

Najdraži kutak je svakako prostor gdje dočekujemo naše klijente, slušamo njihove zamisli i želje te im prezentiramo naše ideje i rješenja.
Trenutak kada kod prezentacije projekta vidite na licu klijenta zadovoljstvo i ushićenost mi pruža posebno zadovoljstvo te dodatni motiv da radim još bolje ovaj posao.

Koji dodaci s radnog stola vam pomažu da ostanete fokusirani i motivirani kroz dan?
Svoj radni stol sam uredila do posljednjeg detalja. Smatram da svaka funkcija može imati svoju estetiku, tako da počevši od olovke, heftarice, kutije za selotejp, bloka, sve sam posebno naručila preko interneta što nisam mogla pronaći u blizini. Volim cvijeće na stolu, lijep pribor, svjež i uredan radni prostor. Tada sam jako produktivna i ugodno mi je raditi kroz dan.


Tko čini vaš tim?
Naš tim je trenutno u tranziciji. Dolazi nam dvoje novih kolega u narednim mjesecima koje sam odabrala na nedavno održanoj radionici. Kolegica koja je tu bila od osnivanja firme, pronašla je ljubav na daljoj adresi, tako da nas uskoro napušta i bili smo jako tužni zbog toga, ali evo kad je firma mala, vrlo brzo steknemo prijateljstva zbog kojih se nadam da ćemo uvijek ostati u kontaktu. Moja desna ruka u ovom studiju je zasigurno naša projekt menadžerica Sanja koja vodi administraciju firme, a i ono vrlo bitno u svakom projektu, budžet. Ona je oštra u svojim Excel tabelama i ne da prostora pretjeranoj mašti nama arhitektima kada je u pitanju prekoračenje budžeta.
Gdje pronalazite inspiraciju za svakodnevne projekte? O čemu najviše volite čitati/slušati?
Kod samog razgovora s klijentima, slušajući njihove želje, ideje, prijedloge i ono što im se sviđa, čak i sitnice koje na prvu ne znače mnogo kao sitni hobiji i detalji koji su im simpatični, mi omoguće da složim širu sliku što je to što klijent želi i iz toga crpim inspiraciju. U stilu sam prilagodljiva, ali kroz idejna rješenja uvijek ponudim klijentima nešto što nisu očekivali.
Što su bile teme radionica koje su nedavno održane u vašem studiju? Planirate li još radionica?
Tema radionice je bila uređenje interijera stana s određenim budžetom. Trajala je mjesec dana, a cilj je bio odabir kandidata za rad u našem studiju kao novi pristup zaposlenju, pored samog intervjua.
Svaki tjedan smo imali sastanak u našem uredu gdje smo kroz prezentacije i praksu objasnili sve aspekte izvedbenog projekta i nadzora za uređenje interijera. Time su kandidati upoznali čime se naš studio točno bavi, odnosno kako uraditi projekt uređenja interijera od samog početka do kraja.
Terenska nastava je bila na samoj lokaciji stana i u različitim tvrtkama koje nude proizvode za opremanje jednog interijera, poput salona namještaja, rasvjete, podnih i zidnih obloga te vodomaterijala. Sudionici su stekli određeno znanje o samom izvođenju projekata koje im je moglo pomoći dalje u aplikaciji za neki drugi posao i u tome da li se oni konkretno nalaze u takvom poslu, tako da je zadovoljstvo bilo obostrano.
Obzirom da su kandidati bili veoma zainteresirani i posvećeni ovoj radionici, u narednom periodu pripremamo još zanimljivih radionica koje će biti dostupne svim ljubiteljima interijera.
Prostor u čijem ste uređenju najviše uživali? Na koji ste projekt najponosniji?
Prostor u kojem sam se najviše zabavila je uređenje caffe Skripta. Projekt sam jako brzo završila jer sam odmah dobila viziju šarolikog neonskog interijera, nešto što bi podiglo energiju studentima nakon bezbroj sati predavanja, obzirom da je caffe u sklopu fakulteta. Radovi su tekli glatko bez većih problema, a sama atmosfera između struke, investitora i izvođača radova je bila opuštena i uz puno smijeha.
Osobno volim uređivati javne prostore, obzirom da tu moj tim i ja možemo izabrati i slobodnije miješati različite stilove. Iako arhitekt po meni nikad nije gotov i zadovoljan, a osobno sam i perfekcionist, volim sve takve projekte, a posebno bih izdvojila caffe Movie, pivnica The Bank, konoba Duga, sala za doručak i konferencijska sala u Hotelu Bank i Čarobni svijet.
U interijerima stanova pokušavam maksimalno iskoristiti prostor za određeni budžet, kako funkcionalno, tako i estetski. Trudim se izvući iz klijenta što je to što ih opušta u njihovom domu i kako urediti prostor da se odrazi njihova osobnost.

Interijer trend kojem se posebice veselite u ovoj godini?
Ono što mislim da je još uvijek novi trend i što mi je strast u posljednjim mjesecima su zasigurno keramičke pločice velikih formata. Prošle godine je naš studio bio na sajmu namještaja u Milanu gdje nismo imali vremena sve obići, koliko je to bilo ogromno. Tu smo naravno vidjeli mnoštvo novina u dizajnu općenito, a najviše su me dojmile upravo te pločice.
Veličine su im preko 3 metra, a teksture bezbrojne. Inovativna stvar je u tome, osim što u nekim teksturama izgledaju kao umjetničko djelo, što one više ne krase samo hodnike, kupatila i slično već, ideje su da se uklapaju i u sve ostale prostorije kao dekoracija, obloga na zidu ili namještaju.
Što po vama treba imati svaki moderan i topao dom?
Treba imati vašu osobnost. Boje, materijali, vizure koje niste ni znali da želite tek tada možete iskreno uživati u svome prostoru.

Dizajnerski komad namještaja koji biste voljeli imati u vašem domu?
Omiljeni namještaj mi se često mijenja ovisno o vremenu, a i stilu. Tom Dixon studio sam također vidjela uživo u Milanu, čiji dizajn naprosto obožavam, upravo bih njegov luster ili stolicu voljela imati u svom domu.
Tada smo posjetili i showroom Gessi proizvoda, to je bila ljubav na prvi pogled. Nešto što zasigurno planiram imati u svom domu je Gessi Hi-Fi privatni wellness program.
To su tuš baterije i česme dizajnirane baš po mome ukusu, spoj glazbe i luksuza, koje izgledaju kao pojačala. Obzirom da u kući pridajemo posebnu važnost tehnologiji i zvuku i to nam je na neki način hobi, odlično će se uklopiti u naše dizajnerske poglede u domu.
Što se uvijek krije u vašoj torbici?
Tuš za oči, metar i punjač za mobitel.
Omiljeni modni artikl u ormaru?
Ne postoji, stalno se mijenja. Volim modu, kao i većina žena, ali ne volim pričati o odjeći.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!