TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 24.8.2021.
Aida je dama koju rado pratimo na Instagramu upravo radi njenog retro stila, talenta za fotografiju, kao i stalnog promoviranja ljepota Bosne i Hercegovine te proizvoda sa #MadeinBiH etiketom.
Njen dom također nam je poslužio kao dodatna inspiracija kada je u pitanju uređenje kuhinje, trpezarije ili pak prostrane i prozračne dnevne sobe.
Već pri prvom pogledu na Aidin dom na društvenim mrežama znali smo da će Bonjour. čitatelji htjeti rado zaviriti u uređenje njenog stana u potrazi za odličnim idejama i trikovima.
U razgovoru sa Aidom saznali smo zašto je birala otvorenu kuhinju u neodoljivoj zelenoj boji. Također, otkrila nam je tko se krije iza uređenja interijera, gdje je pronalazila inspiraciju za uređenje te koji bh. brendovi su pronašli svoje mjesto u njenom domu. Njene odgovore kao i fotografije Aidinog doma otkrijte u nastavku.
Preseljenje u novi dom uvijek traži posebne razine logistike i strpljenja. Što je vama pomoglo u boljoj organizaciji, spremanju i u konačnici preseljenju stvari na novu adresu?
Godinama sam uživala pregledavajući Pinterest, interior design knjige i blogove u potrazi za inspiracijom i divnim interijerima, međutim kada je došao dan da se sve te ideje stope u jednu i pretvore u stvarnost shvatila sam da to neću moći sama. Stan je bio u izvornom stanju, pa sam se najviše plašila adaptacije. Slijedeći želje supruga i mene od prve skice, analize investicije, te idejnog i izvedbenog rješenja projekat smo povjerili dizajnerskom studiju Borna interior (@borna.interior), bez njih bi zaista sve bilo mnogo teže.
Vaš novi dom krase neodoljive police sa knjigama, pregrade za dnevni boravak, kao i mnogi drugi detalji koje bismo rado dodali i u svoj dom. Kako ste se inspirirali za ovakvo uređenje?
Interijer je uređen u retro-skandinavskom stilu, sa željom da bude funkcionalan, jednostavan i udoban. Stoga smo tokom adaptacije stana odlučili ukloniti vrata dnevne i par zidova, tako da smo dobili dosta otvorenog prostora, a time i mnogo dnevnog svjetla sa dvije strane.
Toplinu prostoru dali su elementi od drveta: coffee stolovi u dnevnom boravku, trpezarijski stol i stolice te kuhinjska pomagala kao i hrastov parket, a sa nijansama bež, bijele i sive smo željeli unijeti dojam čistine, prostornosti i urednosti.
Kuhinja u boji mente odvažan je odabir. Zašto ste birali baš ove nijanse i što vam je bila inspiracija za uređenje?
Drvo je dalo prostoru dozu opuštenosti i udobnosti te dašak prirode u kombinaciji sa zelenom bojom.
Obožavam zemljane tonove, a nijansa zelene za koju smo se odlučili više nego ijedna druga nijansa unosi svježinu i smirenost u prostor pa utiče vrlo povoljno na naše raspoloženje. Podsjeća nas na šumu i zelenilo i prirodu: smirujuće i inspirativno.
Zaljubili smo se u vašu trpezariju koja donosi neodoljiv spoj drveta i modernih linija. Kako se rodila ljubav između vas i brenda Artisan?
Dok smo živjeli u Dubaiju, moj suprug i ja nikad nismo pažljivo birali namještaj za prostor u kojem smo živjeli, uglavnom su to bili komadi koji bi imali kratak “životni vijek”.
Često smo maštali kako ćemo jednog dana imati svoj dom koji ćemo urediti sa kvalitetnim komadima namještaja.
Dugo smo istraživali šta to naše tržište nudi s obzirom da imamo kvalitetno drvo i tada je moj suprug istraživajući po internetu sasvim slučajno pronašao Artisan.
Oduševili smo se njihovim dizajnom, čiji pečat dugotrajnosti unosi eleganciju i stil u prostor.
Konačno kad smo doselili nazad u Bosnu, odlučili smo se za Neva stol i stolice izrađene od oraha za našu trpezariju.
Vaš dom krije još par zanimljivih dodataka bh. brendova poput Zanat vaze. Koji su još #madeinBiH proizvodi našli svoje mjesto u vašem domu?
Spoj skandinavskog dizajnerskog izraza i visoko-kvalitetnog bosanskog zanata i rezbarije daje jedan zanimljivi kontrast u koji sam se zaljubila na prvu.
Zanat vaza je zaista bila must have u našoj kuhinji.
Coffee stolovi u dnevnom boravku su izrađeni po mojoj skici #madeinBiH brenda @mooki.originals.
U kuhinji imamo dosta drvenih elemenata, pa sam pažljivo odabrala daske za mezu i rezanje bh. brenda @waga.wood.
Dječiju sobu još nismo završili, a odlučili smo se za drveni krevetac bh. brenda Stribbo @stribbofurniture.
Zajedničko svim nabrojanim bh. bredovima je da izrađuju komade namještaja od visoko kvalitetnog drveta.
Vaš dnevni boravak dobio je poseban šarm i zahvaljujući umjetnini na zidu, pardon multifunkcionalnom TV-u. Koliko se on uklopio u vaš interijer i zašto ste birali baš ovaj TV?
The Frame je jedini TV koji mi se dopao iz više razloga; pored funkcionalnosti, izgleda jednostavno i elegantno u prostoru i bez mnogo kablova. Od trenutka kad se ugasi, on postaje prilagodljivo i prostrano slikarsko platno sa elegantnim okvirom, na čijem Art Modu mogu prikazivati omiljena umjetnička djela.
I za kraj, koji dio novouređenog doma trenutno najviše volite?
U svaku prostoriju smo uložili mnogo truda i ljubavi, ali kuhinja je nekako srce doma koje čuva toplinu za našu porodicu i prijatelje.
Sjećam se kuhinja naših majki, relativno mračne, odvojene od ostatka prostorija, kuhanje iza zatvorenih vrata, same, a ponekad i usamljene.
Na svu sreću danas svi volimo otvorene prostorije, pa uživamo kuhajući i komunicirajući s našim najmilijima kada dođu u goste.
U nastavku vas kroz fotografije vodimo kroz ostale prostorije Aidinog doma.
***
Naslovna fotografija: Aida Đapo
Tekst: Bonjour.ba
TEKST: Bonjour.ba
Via Media, najnagrađivanija marketinška agencija u BiH, ovog ljeta se uselila u svoj novi dom.
Bonjour. je prvi imao priliku zaviriti unutra, a priča koju vam donosimo je priča o poslovnoj filozofiji pretočenoj u prostor i priča o tome šta je sve moguće kad nam je istinski stalo do našeg posla i kad odbijamo da pristajemo na prosjek.
Ova zgrada je fizički manifest vrijednosti i duha agencije. Svaki sprat, svaka soba, svaki detalj je izraz onoga u šta Via Media vjeruje. Njen slogan, The Art of Giving a F*ck, nije samo provokativna rečenica, već princip koji definiše potpunu posvećenost kreativnosti, poslu i izgradnji snažnih odnosa sa kolegama i klijentima.
Ta posvećenost je savršeno vidljiva i opipljiva i u svakom detalju novog prostora.
Na sedam nivoa i sa više od 2.000 m2, koncipiran je tako da potakne razmjenu ideja, ubrza kreativne procese i otvori put ka neočekivanim rješenjima. Unikatan je u BiH, ali i regiji, a kroz njega nas je provela suvlasnica agencije Amna Džambić Branković
“Prostor je osmišljen tako da podstiče ono što nam je najvažnije – kreativnost", kaže Amna.
Htjeli smo razigran, ali profesionalan ambijent koji odražava naš slogan 'The art of giving a f*ck'. To znači da nam je zaista stalo do našeg posla. Do ideje. Do kvalitete. Do drugih ljudi. Do toga kako komuniciramo, kako rješavamo probleme i kako razmišljamo. To je naša kultura. Zato smo, kada nam je prethodna zgrada postala previše tijesna, okupili kolege iz svih odjela i pitali ih šta im je potrebno za idealne uslove za rad.“
Završni dizajn novog prostora potpisuje arhitektonski studio Brigada, čiji su Damjan Geber i Virna Šonje Kuljiš sa svojim timom u potpunosti razumjeli ideju, prirodu posla i identitet agencije.
Prije nego što krenemo u obilazak, važno je znati da je Via Media full-service marketinška agencija, što znači da pruža sveobuhvatan spektar usluga na jednom mjestu. Upravo zato ona okuplja veći broj timova koji rade u bliskoj koordinaciji.
“Iako odjeli funkcionišu samostalno“, kaže Amna, “njihov raspored omogućava stalnu komunikaciju. Vjerujemo i da sam prostor može biti pokretač ideja, pa smo svaki detalj prilagodili tom konceptu.“
Tako su na jednom od spratova, u neposrednoj blizini, smješteni Account, Digital i PR odjeli, kao i ured strateškog planera, te kancelarije suvlasnica, Amne i Vesne.
Upravo na ovom spratu oblikuju se strategije kampanja, a otvoreni raspored stolova i blizina timova potiču stalnu komunikaciju i brzu razmjenu informacija, što je u ovom poslu nezamjenjivo.
Ipak, neki dijelovi posla zahtijevaju drugačiju koncepciju prostora. Tako je jedan sprat u potpunosti posvećen video i audio produkciji.
Tu se nalaze dva studija, filmski i muzički, kojima upravlja ekipa koja piše, režira, montira, animira i producira sve od reklamnih ili muzičkih spotova, pa do dokumentarnih filmova i još mnogo toga između.
A tačno osamnaest stepenica iznad produkcije nalazi se odjel čiji je posao potpuno drugačiji, Event & BTL. Ovo je logistički mozak agencije.
U prostoriji ispunjenoj policama i ormarima, oko širokog barskog stola, svoje planove prave ljudi koji stoje iza nebrojenih uspješnih evenata poput konferencija, promocija, gala večeri, proslava ili koncerata.
Ukratko, šta god zamislite, oni će to ostvariti. Zapravo, vjerovatno već jesu.
Sale za sastanke nalaze se na istom spratu kao i community zona. Ovi prostrani i otvoreni prostori su mjesto na kojem se isprepliću neobavezni razgovori i brainstorm-i, a osmišljeni su upravo u duhu ideje da iz spontane razmjene često nastaju najbolje zamisli.
Popnemo li se sprat više, naći ćemo se tačno ispred Zen sobe. Ova udobna i zvučno izolovana prostorija osmišljena je kao oaza mira u dinamičnom radnom okruženju.
Ovdje se svako može povući da napravi pauzu, obnovi energiju i osvježi kreativnost. Locirana je tačno na pola puta između kreativnog odjela, koji se može pohvaliti sa više nego inspirativnim pogledom, te minimalistički uređenog ureda CEO-a kompanije, sa jednako spektakularnim pogledom na grad.
Na istom spratu nalazi se i prostorija s mnogobrojnim priznanjima agencije. Ovo je svojevrsna zbirka priča o projektima, ljudima i trenucima koji su oblikovali agenciju Via Media. To su podsjetnici na predanost, kreativnost i drugačiji pristup u svakom novom izazovu.
Naš obilazak završavamo u Amninom uredu. Zid krasi djelo mlade bh. umjetnice Hanne Dujmović, a prostor spaja snagu i jednostavnost, eleganciju i funkcionalnost.
U razgovoru, Amna ističe da je agencija usmjerena na hrabru kreativnost, onu koja tjera ljude da misle, osjećaju i reaguju. Ne boje se izazova, otvoreno zagovaraju različitost u mišljenju, karakterima i pristupima, i duboko cijene odgovornost, integritet i otvorenost.
Via Media njeguje kulturu u kojoj se autentičnost ne shvata kao fraza, već kao obaveza. U kojoj razlike nisu tolerisane, nego slavljene. U kojoj se vjeruje da odvažna kreativnost zaista može promijeniti svijet – makar onaj naš kutak pod nebom.
Produkcija: Bonjour.ba
Foto/Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!