TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 25.4.2025.
Svaka savršena slika nosi priču, a iza svake od tih slika stoji tim posvećenih profesionalaca koji donose svoje vještine, strast i viziju.
Bonjour digitalna naslovnica Heritage Reimagined nije bila izuzetak, to je bio projekt koji je tražio pažljivo planiranje s naše strane, uz to preciznu posvećenost detaljima i naravno, kreativni izraz koji je na svakom koraku prožimao našu filozofiju.
U srcu ovog kompleksnog shootinga, gdje smo spajali modnu sofisticiranost s bogatstvom kulturnog naslijeđa, radili smo u saradnji s najistaknutijim brendovima i dizajnerima iz Bosne i Hercegovine. Tu su bile kreacije brendova i dizajnera: Kaftan Studio, Marko Feher, Elysian i plusminus, kao i nakit Zlatare Sofić.
Lokacija, Zemaljski muzej u Sarajevu, nije bio samo pozadina snimanja, već su njegovi prostori postali pravi izvođači, koji su svojim historijskim slojevima donijeli duboku dimenziju svakom kadru.
No, iza svake fotografije koju ste vidjeli, stajali su ljudi koji su oblikovali svaki trenutak. Bez duljenja, vodimo vas u pozadinu snimanja digitalne naslovnice Heritage Reimagined u Zemaljskom muzeju, kroz fotografije Monike Andrić, koja je zabilježila svaki detalj iza kamere, energiju, strast, usmjerenost i rad cijelog tima.
Sama fotografija, koju je sa izuzetnom preciznošću realizovala Aida Redžepagić, sa svakim klikom otkrivala je dubinu, kontrast i igru svjetla i sjene, omogućujući našem modelu, Zinaidi da postane prenositelj naše priče.
Modni video je sa svojom prepoznatljivom stručnošću snimao Marko Jovančić, donoseći dinamiku svakog pokreta.
Za frizuru se pobrinuo Ensar Dervišebegović čiji je rad donio ne samo ljepotu nego i stručno i istrenirano oko kojem ništa ne može promaknuti.
Adi Hasić je bio zadužen za makeup te je ovom editorijalu dodao dozu sofisticirane elegancije koja je savršeno dopunjavala svaki look.
Za nas na Bonjour.ba, svaki shoot je prilika da zajedno sa našim timom istražimo granice kreativnosti, prilika da bh. dizajnere predstavimo na dostojan način, da pružimo našoj publici uvid u proces stvaranja i snimanja koji prethodi završnom rezultatu.
Ova BTS galerija je prilika da doživite duh našeg tima, našu posvećenost izvrsnosti i našu strast prema stvaranju nečeg što nije samo vizualno privlačno, već nosi veću vrijednost, priču i emociju.
Produkcija: Bonjour.ba
Art direkcija: Emina Smaka
Brand Specialist i Social Media: Marija Perić
Fotografija: Aida Redžepagić
BTS: Monika Andrić
Video: Marko Jovančić
Model: Zinaida Suljić / Swan Model Management
Frizura: Ensar Dervišbegović
Makeup: Adi Hasić
Lokacija: Zemaljski muzej BiH
TEKST: Bonjour.ba/PR
H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.
U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje.
Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje.
Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!