TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 7.7.2023.
Ako ste i vi pomislili: „Još jedna društvena mreža?“ kad ste čuli za novi Threads, niste jedini.
Dolazak Threads aplikacije u naše Google Play i App Store trgovine u mnogima je probudio malenu dozu skepticizma i upitnike nad glavom. Posebice se stvorila dilema kako koristiti aplikaciju s obzirom da izgleda dosta slično kao Twitter, a povezana je sa vašim Instagram profilom.
Kako bi razbili sve dileme, odlučili smo iz prve ruke saznati o čemu se radi, koje sve opcije pruža aplikacija, što ona znači za jednog influencera ili business, a otkrivamo i naše iskrene dojmove.
Što je Threads?
Ako bismo izlaganje otvorili sa tehničkim detaljima, tada bismo rekli kako Threads instalirate i kreirate profil koji je direktno vezan za vaš Instagram profil. Tako kreiran Threads ne možete obrisati, samo deaktivirati, a ako želite obrisati Threads profil u potpunosti, trebat ćete obrisati i svoj Instagram profil.
Uz to, dodali bismo da možete kreirati svoj opis profila, zalijepiti link i povezati se sa istim ljudima koje pratite i koji vas prate na Instagramu.
No, pređimo na zabavni dio korištenja ove aplikacije. Jednom kad se povežete sa svojim Instagram pratiteljima, vaš feed ispunit će linkovi, fotografije, statusi i galerije. Iste možete lajkati, na njih komentirati ili uraditi repost.

Zabava počinje kada uvidite da možete stvari sa Instagrama dijeliti na Threads i obrnuto.
Dvije aplikacije su povezane na više načina. Osim što Threads objave možete direktno objaviti na Instagram i Instagram objave na Threads, jedna značajka će vas posebno iznenaditi. Naime, jednom kad napravite svoj Threads profil, dobivate i posebnu privremenu značku s brojem koja se ističe u opisu vašeg Instagram profila i vodi osobu direktno na vaš Threads profil.
Što Threads znači za influencere i businesse?
Dolazak nove aplikacije koja na jednom mjestu omogućava dijeljenje više formi sadržaja ne mora nužno osigurati puno toga. No, velike su šanse da ćemo uskoro i kroz Threads aplikaciju dobiti priliku za monetizaciju sadržaja. Od reklama do sponzoriranih objava, Threads bi također mogao postati dobro mjesto za oglašavanje.
No, naravno uz monetizaciju, ovo može biti nešto posebniji, još uvijek ne toliko zasićen medij za povezivanje sa fanovima. Omogućava nešto osobniju i opušteniju komunikaciju, što može ojačati brending. Također, ovo je prilika da se plasira insajderski, ekskluzivniji, zabavniji, i usuđujemo li se reći, inovativniji sadržaj za ljude koji prate vaš profil.
Naši dojmovi
Bonjour.ba ima svoj Threads profil, naš broj je @60594879, a trenutno radimo na strategiji kako naše pratitelje inspirirati ili podučiti kroz novi medij. Pregledavajući Threads feed vidimo mnoštvo potencijala za neke nove priče, posebne kategorije i suradnje.

Iako isprva zbunjujući koncept, vrlo brzo uhvatite niti i naučite koristiti Threads. No, moramo priznati da nevjerojatna sličnost sučelja sa Twitter sučeljem, u našoj mentalnoj listi bilježi jedan minus za ovu aplikaciju. Voljeli bismo vidjeti kako će Threads ponuditi nešto drugačije i inovativnije u budućnosti, a do tada, preostaje nam okupiti naše vjerne Threads pratitelje i graditi neku sjajnu publiku koja će pratiti zbivanja na bh. lifestyle sceni.
Što kažete, želite li vi instalirati Thread?
***
Foto: Freepik
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!