Ekskluzivno iz Dubaija: Vodimo vas na festival Icons of Porsche! - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Ekskluzivno iz Dubaija: Vodimo vas na festival Icons of Porsche!

Tekst:

Bonjour.ba

EVENT
6.12.2022.

Kada je na našu adresu stigla pozivnica brenda Porsche kojom nas pozivaju na festival Icons of Porsche koji se održava u Dubaiju, bili smo uzbuđeni jer ćemo kao jedini medij iz BiH iskusiti ovakav festival uživo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dobiti pozivnicu na ovakav event stvar je prestiža i sretni smo što je upravo Bonjour.ba kroz osobno iskustvo, iskusio esenciju brenda Porsche u jednom spektakularnom okruženju kakav je Dubai Design District.

Vizija Porsche brenda usmjerena je na aktivno oblikovanje budućnosti, inovaciju, održivost, učinkovitost, pružanje vrijednosti korisnicima.
Upravo su ove vrijednosti utkane i u rad našeg tima koji želi na pažljiv te pomno biran način prenijeti poruku našoj vjernoj publici.

Znali smo da nas čeka jedinstvena avantura i da ćemo dobiti nova znanja, uspomene, iskustva i prijateljstva. Bonjour.ba fotograf, Marko Jovančić, za nas je zabilježio sve trenutke ovog sasvim posebnog putovanje dugog 72h kako bi prenio atmosferu, strast i energiju utkanu u Icons of Porsche kroz fotografije, tekst, ukratko, sva čula…
U nastavku s vama dijelimo Markove dojmove koje nam donosi kroz vlastito iskustvo i fotografije te otkriva sav šarm festivala Icons of Porsche u Dubaiju.

Marko Jovančić

Primam poziv i manje od 48 sati da se spremim za novo životno iskustvo – festival Icons of Porsche u Dubaiju. Krupne riječi iza kojih se krije moje ogromno oduševljenje dok se trudim i dalje ostati u taktu, priseban i profesionalan. Takva iznenadna putovanja, gdje pakujete kofer u posljednji minut paralelno razmišljajući o vremenskim, temperaturnim i kulturološkim razlikama zemlje u koju idete, odlična su najava za sva moja čula.
U kratkim crtama to bi izgledalo ovako:

Čulo ukusa: Kafa od pinjola u Bluewaters DRVN by Porsche kafeu;
Čulo mirisa: Prirodni sapun od limuna i meda u 25hours Dubai Central One hotelu;
Čulo sluha: Motor 911 Dakar na Icons of Porsche eventu;
Čulo vida: Arhitektura muzeja Louvre u Abu Dabiju;
Čulo dodira: Zagrljaj stranca iz Kazahstana na Sabiha Gokcen aerodromu u Istanbulu.

Za nešto duže crtice s ovog bonjourističnog Icons of Porsche putovanja, nastavite čitati.
Poletio sam. Devet sati, trideset stepeni i tri vremenske zone kasnije, stižem u Dubai. Pomalo sam dezorijentisan, oko mene niko poznat, ali s kim god ostvarim kontakt ima prijateljsku iskru. Svi znaju engleski i veoma su kulturni, a ako primijete da si prvi put kod njih zaustavljaju te da upitaju kako se osjećaš i treba li ti nešto pomoći.
Pomislih: „Da li sam zaista prvi put u Dubaiju?“ Svi i sve oko mene zračilo je pozitivnom energijom, onom koju osjećam kada sam kući i u društvu najbližih prijatelja.

Stižem do 25hours Dubai Central One hotela s pet zvijezdica koji će biti naša baza naredna tri dana.
Smješten je na super lokaciji sa još boljim pogledom na okolinu, svega šest minuta pješke od prve metro stanice i četiri minute pješke od prepoznatljivog Muzeja budućnosti.
Interijer hotela - od lobija, kafića, barova i restorana koje nudi, do soba i ostalog propratnog sadržaja - uređen je s daškom boho stila koji poziva na „nomadski“ način života.

Netipični položaj turskog kupatila zauzima centralni i veći dio sobe, a viseća pletena stolica je tu više radi dekora nego udobnosti.
Najdraži dio sobe bili su mi prirodni tečni sapuni od limuna i meda, čiji je miris postojan kroz dan.

Neformalna večera dobrodošlice, uz čašu vina i kraft pivo, bila je savršena prilika da se upoznamo međusobno, ali i sa Porsche marketing timom koji će biti naši domaćini tokom cijelog Icons of Porsche iskustva. Naime, Icons of Porsche je festival koji se održao pored spektakularne panorame centra Dubaija, a namijenjen je svim ljubiteljima off-road avantura.

Došao je i dan Festivala. Kao uvod u festivalsko iskustvo i sve što ono predstavlja, otišli smo u posjetu muzeju Louvre Abu Dhabi. Da, tako je.
Ujedinjeni Arapski Emirati i Francuska su napravili sporazum u martu 2007. godine, a prema kojem Francuska daje na korištenje ime Louvre na period od trideset godina. Muzej je podijeljen na dvanaest poglavlja, a taj broj je odabran zbog njegove univerzalnosti u raznim kulturama (12 mjeseci u godini, 12 znakova zodijaka, 12-časovno brojanje vremena).

Prva prostorija ne sadrži detaljne opise eksponata, a tu je kako bi zagolicala maštu i nagovijestila čitavu ideju muzeja.
Kroz obilazak poglavlja, polako razumijevamo da je u pitanju slavljenje kulturoloških poveznica, sve u cilju boljeg razumijevanja među kulturama koje zapravo imaju više zajedničkog nego što mislimo.

Djelo koje se posebno ističe je Sveti Ivan Krstitelj koje je naslikao Leonardo da Vinci. Smatra se da je to njegovo posljednje djelo prije smrti, ali i najvrijednije nakon Mona Lise.

Louvre Abu Dhabi nije veliki kao francuski Louvre niti se njegova postavka može staviti rame uz rame sa francuskom, ali ono što impresionira i ostavlja bez daha je njegova arhitektura koju potpisuje francuski arhitekta Jean Nouvel.
Po obilasku svih dvanaest poglavlja izašli smo u centralni dio građevine gdje su nas okupali sunce i miris mora.
Kupola kao da je tu nekim čudom prirodno izrasla, a oči su mi ostale hipnotisane simfonijom betona, mora i suptilnom igrom svjetla i sjene. Cijela konstrukcija kupole je teška kao Ajfelov toranj i smatra se jednim od modernih urbanih čuda svijeta.

Već dolaskom u Dubai Design District bilo je jasno da nas čeka jedinstveno iskustvo. Sve je odisalo nekom pozitivnom energijom i uzbuđenjem u zraku.
Strast koju su posjetioci Icons of Porsche pokazivali istražujući svih pet zona na festivalu, pokazala je da Porsche filozofija povezuje ljude kroz filozofiju brenda - ljubav prema avanturi, pomicanju granica, nevjerovatno iskustvo vožnje, kreiranje posebnih uspomena i istraživanje impresivnih ruta.

Festival je stekao titulu glavne i najveće izložbe automobila na Bliskom istoku, nakon što ju je u dva dana trajanja posjetilo oko 15 000 ljudi.
Ovogodišnji festival je tematski bio „Safari izdanje“, a u skladu s ukusom ljubitelja i entuzijasta za off-road avanturu.

Dr. Manfred Bräunl, glavni izvršni direktor Porsche brenda za Srednju Aziju i Afriku, komentarisao je: „U samo dvije godine Icons of Porsche izrastao je u najveći festival automobila na Bliskom Istoku. Ovo pokazuje koliko je jaka Porsche zajednica u ovoj regiji. Fascinantno je vidjeti uzbuđenje među velikom i raznolikom publikom.

U pravom festivalskom stilu, ima nekoliko tematskih zona koje svi mogu vidjeti i uživati. Posebno mi je drago vidjeti da interes za Icons of Porsche raste, ne samo u cijeloj regiji, već i u cijelom svijetu.
Dolaze nam turisti, novinari i članovi Porsche auto klubova iz Europe i s drugih kontinenata. To nas potiče da i dalje razvijamo događaj. Icons of Porsche pokazuju koliko je strast za Porsche autima snažno prisutna među ljudima svih dobi. Zato smo objavili i datum za 2023. godinu, tako da svako može zapisati ovaj vikend u svoje kalendare punih 12 mjeseci unaprijed. Miks klasičnih automobila, umjetnosti i kulture važan je, ne samo za Porsche brend, nego i za cijelu regiju.“

Festival je imao i regionalnu premijeru modela 911 Dakar, 911 GT3 RS i 911 Sport Classic.
Kultni vozači Formule 1, među kojima su Mark Webber, Timo Bernhard i šestostruki "Le Mans" pobjednik Jacky Ickx, publici su pojasnili posebnost ovih modela.

Obožavatelji Porsche filozofije su mogli krenuti i na uzbudljive vožnje u najnovijem Cayenneu na namjenski izgrađenim stazama unutar eventa.
Nedavno restaurisana Cayenne auta prve generacije također su bila izložena, kao dio regionalne proslave 20 godina modela Cayenne.

Koliko god želio sjesti u Porsche 911 GT3, osjetiti položaj volana, sjedišta, zvuk motora i vibracija koje se prenose dok se u njemu vraćam nazad za Sarajevo, ta želja će pričekati malo. Ipak, nazad sa sobom nosim djelić Porsche festivala, a u vidu custom-made Porsche merchandise koje smo dobili tokom trajanja Festivala.

Naše druženje smo započeli uz večeru, pa kako ga drugačije završiti nego uz zajednički doručak i to u DRVN by Porsche kafeu, lociranom na ostrvu Bluewaters.
U razgovoru sa vlasnikom kafea, saznali smo šta mu je bila inspiracija za stvaranje jednog ovakvog kafića i kako je došlo do saradnje sa brendom Porsche.

Nastao je zapravo iz ljubavi vlasnika prema automobilima i oldtajmerima. Znao je da Dubai već ima dosta ljubitelja vintage automobila, pa je želio pronaći rješenje kako da potakne ljude da dođu i vide baš njegovu kolekciju automobila.
Dosjetio se da ih gostima predstavi u formatu dječjih igračaka, tačnije da ih 'upakuje'.
Njegovu kreativnu ideju prepoznao je upravo brend Porsche. Danas ćete u njegovom kafiću pronaći najnovije modele Porsche automobila 'upakovane' u providne kutije, koje možete istražiti dok uživate u ukusnim gourmet zalogajima.
Svakih par mjeseci postavka automobila se mijenja, a unutar kafića nalazi se i Porsche merchandise. Uz nevjerojatan ambijent, ovo je mjesto na kojem sam uživao po prvi put u kafi od pinjola i možda najukusnijoj acai bowl.

Ostalo mi je nešto manje od dvanaest sati prije ukrcavanja u avion, te sam vrijeme maksimalno posvetio otkrivanju Dubaija. Vidio sam najveći toranj na svijetu, Burj Khalifa.
Posjetio sam i Dubai Mall, drugi najveći tržni centar na svijetu.

A šta je odlazak u Dubai bez posjete pješčanim plažama? Otišao sam u Dubai Marina, prošetao plažom, ispričao se sa kamilama…
Za kraj sam obišao 150 metara visok Dubai Frame (inače obzervator, muzej i spomenik).

Pun dojmova, s mnoštvo (foto) uspomena, spreman za novu avanturu uputio sam se ka Sarajevu, upisujući u kalendar naredno izdanje Icons Of Porsche te novu posjetu gradu koji oduševljava sva čula!
Za najslađi kraj putovanja, zaslužna su dva potpuna stranca koja sam upoznao na aerodromu i kojima sam podijelio Internet putem mobitela, a oni su mi uzvratili uz kolače, topao zagrljaj i poziv u Kazahstan.
Još jedna avantura koju sam upisao u kalendar.