TEKST: Ana Rotim

DATUM OBJAVE: 1.6.2022.

Uz to što mnoge djevojke redovno prate njene savjete kako bi oplemenile svoj stil elegancijom, Bojana Mutić jedna je od dama kojoj veoma rado zavirimo na društvene mreže u potrazi za svakodnevnom inspiracijom u svijetu mode.


Bojana, dama koja se krije iza profila @modaitakoto ovog puta našu pažnju je ukrala čarobnom proslavom rođendana modnog i lifestyle bloga koja je inspirirana regentskim dobom, točnije serijom Bridgerton zbog čega smo ju morali kontaktirati za informaciju više. Raskošna modna izdanja ukrašena perjem i svilom, otmjeni ambijent i bogati cvjetni aranžmani u nježnim bojama samo su dio čarolije koja je činila cjelokupnu atmosferu ove rođendanske zabave. Slavljenica nam je kroz kratak intervju, koji donosimo u nastavku, otkrila sve detalje petog rođendana bloga poznatijeg pod nazivom Moda i tako to.

 




Imali ste jedinstvenu modnu kombinaciju. Tko potpisuje dizajn kreacije i što je poslužilo kao inspiracija?

Hvala na komplimentu, ali ne bih mogla reći da je jedinstvena. Jedinstvena je možda samo moja interpretacija i uloga koju sam joj namijenila.
Naime, u pitanju su „obična“ safari košulja i suknja iz aktuelne Elisabetta Franchi kolekcije, ali ja sam ih (zlo)upotrijebila u svojoj maskenbalskoj ideji, obzirom da je party bio tematski, „Bridgerton inspired“ -  inspirisan raskošnom estetikom, scenografijom i kostimima, zbog kojih je, između ostalog, Bridgerton serijal i dospio među najgledanije serije ikada.
Iako, nisam komplet kupila s tom namjerom, ali se ispostavilo da je idealan upravo za tu priliku, jer se nisam htjela doslovce maskirati u odjeću tipičnu za početak 19. vijeka, krinoline, korzete i sl., nego napraviti originalan spoj prošlosti i sadašnjosti, u modernoj interpretaciji balske odjeće, zbog čega sam košulju odlučila ležerno zavezati u čvor, a modnim dodacima, frizurom i makeup-om, pretjerati na prepoznatljivi bridgertonski način.

 




Kraljica Charlotte mi je svakako omiljeni lik iz serije, i kao uloga koju tumači, ali i kao estetska figura, umjetnički izraz, fenomen... jer trud i budžet uložen u stvaranje tih kostima je zaista impozantan, tako da moj pokušaj da imitiram njenu pojavu, možda možemo nazvati jedinstvenim, ali vrlo amaterskim.

Fotografije pokazuju da ste pazili na svaki detalj. Koliko vremena je bilo potrebno za organizaciju?

U mom slučaju, paženje na svaki detalj ne iziskuje vrijeme ni poseban trud, to je permanentan poremećaj.
Utoliko više, što sam – zbog okolnosti kojima vas ne bih gnjavila – organizovala party iz bolnice, u zadnji čas, u roku od desetak dana. Ali imala sam tu sreću da pronađem ljude koje sam zarazila svojim entuzijazmom i voljom da se party desi po cijenu da ja ne budem prisutna i oni su dali sve od sebe da u nevjerovatno kratkom roku stvore čudo!
Pomno smo birali svaku dekoraciju, cvijet i nijansu, preslagivali stolove, stalke, panoe, salvete, „mijesili“ adekvatnu boju za tortu, štimali vatromet i mjehuriće uz playlistu... sad kad to sve nabrajam, mogu reći da djeluje zastrašujuće u šta smo se upustili i na kakav način. Suludo.

 




Koju lokaciju ste odabrali za proslavu rođendana?

Lokacija je odabrala mene.
Slučajno sam ugledala video kojim se najavljuje otvaranje novog svečanog salona, na profilu moje drage saradnice Slađane (koju sam prije par godina upoznala takođe zbog party-ja koji se tada desio u njenoj vili Damjanis). To je bila video najava za novi salon Bambus Loft, koji je trebao biti spreman tek u junu, ali moj party se morao desiti 27.05. i Slađa je rekla, citiram: „To je savršeno mjesto za tvoju proslavu, ali malter je na zidovima“.
Ja sam joj odgovorila da nema veze, da sam ja u bolnici i da vjerovatno neću moći prisustvovati party-ju, tako da – nemamo prostor, nemamo slavljenicu, let's do it!

I desilo se. Imala sam čast da – mogla bih tako reći – premijerno otvorim salon Bambus Loft svojim party-jem. To je bila prva „svečanost“ održana u tom prostoru, i ako se po party-ju dan poznaje, prognoziram im sjajnu budućnost.

 




Što je bila inspiracija za uređenje ambijenta?

Jednako kao i za kostime, serija Bridgerton.
S tim da, naravno, nismo bili u mogućnosti doslovce kopirati ideju, već se samo voditi glavnim motivima, pa je cvijeće, kao highlight cijelog serijala, bilo osnovni sastojak te čarolije. Ja sam prezentovala svoje želje i zamisli, i naposlijetku ih sprovela u djelo zajedno sa fantastičnim timom zaduženim za dekoracije - Magic moment.

Moram reći i da je trud svih učesnika u ovom procesu bio nevjerovatan, gotovo pa dirljiv! Iako sam ja u suštini vrlo pedantna, disciplinovama i organizovana, pa mi je profesionalnost svih saradnika uvijek najvažnija stavka, ovaj put se ispostavilo da su neke stvari mnogo važnije od znanja, sposobnosti i discipline, a to je srce. I ludost i radost. Moraš biti ushićen i blesav kao malo dijete, da se upustiš u ovo u što smo se mi upustili, bez imalo kalkulacije i razuma, samo sa velikom voljom i željom.

 

* * *
Naslovna fotografija: Nikola Zelenković


Bonjour

Po čemu je APRÈS SKI EXPERIENCE na Jahorini bio drugačiji ove godine?

TEKST: PR

Po čemu je APRÈS SKI EXPERIENCE na Jahorini bio drugačiji ove godine? Po čemu je APRÈS SKI EXPERIENCE na Jahorini bio drugačiji ove godine?

Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.
 

apres-ski-event-jahorina-1-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-2-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-8-bonjour-ba


U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.

Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.
 

apres-ski-event-jahorina-bonjour-ba-5


Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića
 

apres-ski-event-jahorina-10-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-22-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-23-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-38-bonjour-ba


Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.
 

apres-ski-event-jahorina-5-bonjour-ba-1

apres-ski-event-jahorina-3-bonjour-ba


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.
 

apres-ski-event-jahorina-7-bonjour-ba


Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.
 

apres-ski-event-jahorina-4-bonjour-ba


Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.

Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.
 

apres-ski-event-jahorina-9-bonjour-ba
 

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.

Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.

Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.
 

apres-ski-event-jahorina-19-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-18-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-24-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-39-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-25-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-31-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-11-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-13-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-17-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-16-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-35-bonjour-ba

 

Foto : PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!