TEKST: Ana Rotim
DATUM OBJAVE: 1.6.2022.
Uz to što mnoge djevojke redovno prate njene savjete kako bi oplemenile svoj stil elegancijom, Bojana Mutić jedna je od dama kojoj veoma rado zavirimo na društvene mreže u potrazi za svakodnevnom inspiracijom u svijetu mode.
Bojana, dama koja se krije iza profila @modaitakoto ovog puta našu pažnju je ukrala čarobnom proslavom rođendana modnog i lifestyle bloga koja je inspirirana regentskim dobom, točnije serijom Bridgerton zbog čega smo ju morali kontaktirati za informaciju više. Raskošna modna izdanja ukrašena perjem i svilom, otmjeni ambijent i bogati cvjetni aranžmani u nježnim bojama samo su dio čarolije koja je činila cjelokupnu atmosferu ove rođendanske zabave. Slavljenica nam je kroz kratak intervju, koji donosimo u nastavku, otkrila sve detalje petog rođendana bloga poznatijeg pod nazivom Moda i tako to.
Imali ste jedinstvenu modnu kombinaciju. Tko potpisuje dizajn kreacije i što je poslužilo kao inspiracija?
Hvala na komplimentu, ali ne bih mogla reći da je jedinstvena. Jedinstvena je možda samo moja interpretacija i uloga koju sam joj namijenila.
Naime, u pitanju su „obična“ safari košulja i suknja iz aktuelne Elisabetta Franchi kolekcije, ali ja sam ih (zlo)upotrijebila u svojoj maskenbalskoj ideji, obzirom da je party bio tematski, „Bridgerton inspired“ - inspirisan raskošnom estetikom, scenografijom i kostimima, zbog kojih je, između ostalog, Bridgerton serijal i dospio među najgledanije serije ikada.
Iako, nisam komplet kupila s tom namjerom, ali se ispostavilo da je idealan upravo za tu priliku, jer se nisam htjela doslovce maskirati u odjeću tipičnu za početak 19. vijeka, krinoline, korzete i sl., nego napraviti originalan spoj prošlosti i sadašnjosti, u modernoj interpretaciji balske odjeće, zbog čega sam košulju odlučila ležerno zavezati u čvor, a modnim dodacima, frizurom i makeup-om, pretjerati na prepoznatljivi bridgertonski način.
Kraljica Charlotte mi je svakako omiljeni lik iz serije, i kao uloga koju tumači, ali i kao estetska figura, umjetnički izraz, fenomen... jer trud i budžet uložen u stvaranje tih kostima je zaista impozantan, tako da moj pokušaj da imitiram njenu pojavu, možda možemo nazvati jedinstvenim, ali vrlo amaterskim.
Fotografije pokazuju da ste pazili na svaki detalj. Koliko vremena je bilo potrebno za organizaciju?
U mom slučaju, paženje na svaki detalj ne iziskuje vrijeme ni poseban trud, to je permanentan poremećaj.
Utoliko više, što sam – zbog okolnosti kojima vas ne bih gnjavila – organizovala party iz bolnice, u zadnji čas, u roku od desetak dana. Ali imala sam tu sreću da pronađem ljude koje sam zarazila svojim entuzijazmom i voljom da se party desi po cijenu da ja ne budem prisutna i oni su dali sve od sebe da u nevjerovatno kratkom roku stvore čudo!
Pomno smo birali svaku dekoraciju, cvijet i nijansu, preslagivali stolove, stalke, panoe, salvete, „mijesili“ adekvatnu boju za tortu, štimali vatromet i mjehuriće uz playlistu... sad kad to sve nabrajam, mogu reći da djeluje zastrašujuće u šta smo se upustili i na kakav način. Suludo.
Koju lokaciju ste odabrali za proslavu rođendana?
Lokacija je odabrala mene.
Slučajno sam ugledala video kojim se najavljuje otvaranje novog svečanog salona, na profilu moje drage saradnice Slađane (koju sam prije par godina upoznala takođe zbog party-ja koji se tada desio u njenoj vili Damjanis). To je bila video najava za novi salon Bambus Loft, koji je trebao biti spreman tek u junu, ali moj party se morao desiti 27.05. i Slađa je rekla, citiram: „To je savršeno mjesto za tvoju proslavu, ali malter je na zidovima“.
Ja sam joj odgovorila da nema veze, da sam ja u bolnici i da vjerovatno neću moći prisustvovati party-ju, tako da – nemamo prostor, nemamo slavljenicu, let's do it!
I desilo se. Imala sam čast da – mogla bih tako reći – premijerno otvorim salon Bambus Loft svojim party-jem. To je bila prva „svečanost“ održana u tom prostoru, i ako se po party-ju dan poznaje, prognoziram im sjajnu budućnost.
Što je bila inspiracija za uređenje ambijenta?
Jednako kao i za kostime, serija Bridgerton.
S tim da, naravno, nismo bili u mogućnosti doslovce kopirati ideju, već se samo voditi glavnim motivima, pa je cvijeće, kao highlight cijelog serijala, bilo osnovni sastojak te čarolije. Ja sam prezentovala svoje želje i zamisli, i naposlijetku ih sprovela u djelo zajedno sa fantastičnim timom zaduženim za dekoracije - Magic moment.
Moram reći i da je trud svih učesnika u ovom procesu bio nevjerovatan, gotovo pa dirljiv! Iako sam ja u suštini vrlo pedantna, disciplinovama i organizovana, pa mi je profesionalnost svih saradnika uvijek najvažnija stavka, ovaj put se ispostavilo da su neke stvari mnogo važnije od znanja, sposobnosti i discipline, a to je srce. I ludost i radost. Moraš biti ushićen i blesav kao malo dijete, da se upustiš u ovo u što smo se mi upustili, bez imalo kalkulacije i razuma, samo sa velikom voljom i željom.
* * *
Naslovna fotografija: Nikola Zelenković
TEKST: Bonjour.ba
U Bonjour.ba redakciji vjerujemo da kreativnost i zajednički trenuci imaju moć da nas izvuku iz rutine i ponude novo iskustvo.
Upravo s tim ciljem, kreirali smo intimnu radionicu The Style Room osmišljenu da pokaže kako se moda i energija mogu spojiti kroz personalizirano iskustvo, u skladu s bojama Cedevita vitaminske vode i emocijama koje bude.
Da bi se ta ideja pretočila u stvarnost, jučer smo okupili naše goste u prirodno osvjetljenom studiu, pretvorivši ga u kreativno druženje gdje su bijele majice, šareni konci i vitaminska voda postali polazište za priču o personalizaciji, stilu i dobrim vibracijama.
Bijele majice, konci u svim bojama i boce vitaminske vode bile su polazište, a sve ostalo kreirali su učesnici svojim rukama, idejama i dobrim raspoloženjem.
Personalizacija nikad nije bila ovako zabavna (ni osvježavajuća)
Prvi dojam bio je važan. Studio je tog dana izgledao kao malo kreativno utočište u centru Sarajeva. Brendirani prozori odmah na ulazu davali su poseban ton događaju, dok su dugi stolovi u prostoru pozivali na druženje i zajednički rad.
Na stolovima su bili izloženi proizvodi Cedevita vitaminske vode, a QR kodovi diskretno su usmjeravali na dodatne informacije.
Finger food zalogaji, šarena pića i lagani razgovori među gostima stvorili su atmosferu opuštenosti prije nego što je sve krenulo.
A onda je svako mjesto za stolom, s bijelom majicom, priborom za vez i malom porukom dobrodošlice, postalo polazna tačka za priču koja se tek trebala isplesti.
Nismo znali šta će nastati i tu je bila čar
Kada je ova custom made radionica počela, svako je ispred sebe imao bijelu majicu s natpisom Body & Mind, kao i riječi Focus, Relaxing,
Upravo te riječi odražavale su suštinu samog druženja, trenutak da se opustimo, usmjerimo pažnju i napunimo energijom, dok je instruktorica ručnog veza povela prve poteze, a onda su svi ubrzo pronašli vlastiti ritam.
Na majicama su se pojavljivali inicijali, mala srca, emotikoni, sitni simboli koji nose ličnu priču. Upravo u tome je bila čar jer svaka majica postala je drugačija, baš kao što svako od nas bira vitaminsku vodu po raspoloženju i potrebama.
Dok su konci klizili kroz tkaninu, Cedevita vitaminske vode bile su na dohvat ruke.
Male kartice, velike istine (i par dobrih fora)
Nakon što su posljednji konci prošli kroz tkaninu i svaka majica dobila svoj unikatni pečat, učesnike je čekalo još jedno iznenađenje… kartice s pitanjima. Na njima nisu bile klasične rečenice, već mala pozivnica na iskrenost i razgovor.
Odgovori su donosili smijeh, neočekivane priče i nekoliko ozbiljnih misli koje se možda inače ne bi izgovorile naglas. Upravo ti trenuci, uhvaćeni kroz Bonjour intervjue, s Mirzom Mustafagićem, Josipom Milanovićem, Magdalenom Paradžik, Dejanom Rosuljaš i Zerinom Suyabatmaz, pokazali su da personalizacija ne znači samo detalj na majici, nego i ono što odlučimo podijeliti s drugima.
Šta smo zapravo ponijeli kući?
Više od personalizirane majice. Ponijeli smo iskustvo koje je bilo kreativno, zabavno i iskreno.
Ova radionica pokazala je da događaj ne mora biti “još jedan u nizu”. Kada se spoje moda, energija, Cedevita vitaminska voda i ljudi spremni da se otvore i ostave svoj trag, nastaje momenat koji se pamti i koji vas nasmije kad god pogledate detalj izvezen na svojoj majici.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Cedevitom vitaminskom vodom
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Studio Soba za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!