TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 6.6.2020.

Ideja 'blind food' druženja jeste okupiti sve zaljubljenike u nove okuse i hranu te ih potaknuti da uživaju u pomno osmišljenim jelima i pogađaju sastojke korištene za pripremu jela s povezom na očima, koristeći pri tome sva čula osim vida.

Upravo jedan takav event održava se za nešto više od deset dana u Mostaru.

Osnivačica Sarajevo Food Dictionaryja i organizatorica ovog eventa, Medina Dedajić otkrila nam je što više o ovom eventu koji će se održati u restoranu Prestige u shopping centru Mepas Mall u Mostaru na četvrtom katu.


Prvi Blind Food Tasting event bio je rezerviran za 18.3.2020., no, pomaknut je na 17.6. upravo zbog mjera globalne pandemije koje su uvelike promijenili planove svih nas.
Mart je bio nestvaran iz više razloga. Po povratku s puta iz Indije i Nepala i u jeku aktivnosti Sarajevo Food Dictionaryja u 10 dana život je stao.
17.3., odnosno dan pred prvobitni datum našeg prvog Blind Food Tastinga u Prestige restoranu, event je dosegao svoj sold out! 
Vijest o Sold Outu me je dočekala u Mostaru budući da sam već bila na terenu domaćina eventa zbog svih priprema... Pripremala sam se isto tako i da objavim na naše mreže i vijest o Sold Outu kada sam dobila poziv od Dade iz Prestigea s tužnom viješću da se event otkazuje jer se Mepas, zapravo, cijela država zatvaraju.  18.3.2020., na dan eventa sam se vratila kući u Sarajevu i tako je uskoro krenula i karantena... 
Ostatak slijeda događaja znamo svi kako su izgledali.
I evo nas 3 mjeseca kasnije (o prolaznosti 3 mjeseca sam iskreno tek shvatila kada sam s dizajnerom gledala u ekran dok je na istom vizualu za event mijenjao datum sa 18.3. na 17.6.2020. ) s novim datumom eventa – srijeda 17.6.2020. s početkom u 19:00h s istim fantastičnim menijem koji smo za vas prvobitno i spremili i za koji smo i dalje uvjereni da će rasplamsati vaša čula. Određeni dio mostarske publike gurmana koji su prethodno kupili karte za event su, uslijed novonastale situacije odlučili iste i vratiti, tako da prvi Blind Food Mostar nije više sold out, već imamo na raspolaganju 40 novih mjesta za sve one koji su poput nas poželjeli druženja, evente i jedinstveno iskustvo uz prvi SFD Gastro Events on Tour uz jedan od naših najreprezentativnijih gastro brendova Blind Food Tasting. 


Trebamo napomenuti da rezervacije i dalje idu putem mail adrese [email protected], nakon čega se karte mogu lično preuzeti i kupiti u samom restoranu Prestige. 
Još jedna bitna napomena je da, budući da se na Blind Food Tastingu hrana istražuje i opipava rukama, sve higijenske predostrožnosti i sva pravila zaštite u trenutnoj situaciji će biti ispoštovana i sprovedena do maksimalnih mjera bez da se ijednog trenutka naruši udobnost i uživanje samih gostiju. 
Mi se jako radujemo što smo konačno dobili mogućnost da se opet sastanemo s mostarskom ekipom foodya, radujemo se upoznavanju i nastavljamo tačno tamo gdje smo stali 18.3.2020. Idemo jako u preostalu polovicu 2020.godine, idemo uživati skupa! Čekamo vas!
“ – nadodala je Medina. 

Ne možemo vam obećati da ćete sva jela i okuse moći pogoditi, no, ono što vam možemo reći jeste da vas čeka jedno super gastro druženje uz gurmane, jedan posebno osmišljen meni i puno smijeha! Više detalja možete saznati klikom OVDJE

Na kraju nam još samo preostaje dodati:
Vidimo se na Blind Food Tastingu. :)


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!