TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 20.8.2015.
U sarajevskom Narodnom pozorištu, jučer je u poslijepodnevnim satima održana projekcija debitantskog dugometražnog filma „Ti mene nosiš”, redateljice i scenaristice Ivona Juka. „Ti mene nosiš”, nastao je u produkciji 4film produkcijske kuće, a već svojim prvim prikazivanjem i svečanom premijerom izazvao je interes javnosti i mnoge pozitivne kritike kako se radi o jednom od najboljih filmova na o
Njegova snažna poruka i kvalitetna priča razlog su njegove popularnosti i pokazatelj zašto je podjednako hvaljen i od strane filmskih kritičara i od strane javnosti. Aplauz nakon završetka koji je trajao nekoliko minuta, poneka suza i oduševljenje viđenim, pokazatelj su da je film i u Sarajevu pronašao svoju publiku i da je nastavio svoj uspješan filmski put.
Anita i Ivona Juka, Lana Barić
Redateljica Ivona Juka u Sarajevu se predstavila 2006. godine i osvojila Srce Sarajeva za svoj odličan dokumentarni film „Što sa sobom preko dana”, pa iako je u Sarajevu nije bilo gotovo 10 godina, nakon projekcije filma nije krila oduševljenje i zadovoljstvo što je u Sarajevu ponovo doživjela ovacije i što je publika prepoznala njen rad.
Dragan Marovina, Lana Barić, Ivona Juka, Elma Tataragić, Anita Juka, Damir Markovina
Damir Markovina, Anita Juka, Ivona Juka, Lana Barić, Dragan Markovina
„Svakom redatelju laska ovakva reakcija publike jer nakon svega, film se radi za ljude i oni su najmjerodavniji da daju konačnu ocjenu jeste li uspjeli u onom što ste radili ili ne. Ja vjerujem da sam uspjela, a ova divna sarajevska publika samo je potvrdila moju tezu. Još od svog prvog pojavljivanja, iz Sarajeva nosim samo pozitivna iskustva, a nagrada «Srce Sarajeva» mi je bila uistinu nešto posebno. «Ti mene nosiš», je namijenjen, onima koji ga žele gledati, a ja sam večeras uvidjela da mnogi žele vidjeti i gledati ovaj film. A festivali kao takvi su jako bitni, jer su događaj, onaj big event, koji ljudima skrene pažnju na – film. I to autorski film. Kad je film u redovnoj distribuciji, imate, pa nemate vremena, pa odlažete gledanje..., i na kraju možda čak i ne pogledate taj film. Festivali su spotlight na film, ljudi se okupljaju zbog filmova, druže, a upravo je Sarajevo kroz svoj festival uspio okupiti ljude, približiti im film, a kroz neposrednu komunikaciju s glumcima i redateljima ovaj festival učiniti jednim od najdražih i najposjećenijih filmskih festivala u Europi. Festivala treba biti što više, pogotovo poput Sarajevo Film Festivala. A večerašnja reakcija publike, njihova pitanja i komentari i činjenica da znaju prepoznati film razlog su zašto se uvijek s veseljem vraćam u Sarajevo.“, rekla je Ivona Juka, redateljica filma. Više o filmu, kao i trailer filma možete pogledati ovdje.
Aleksandra Kovač, Ivona Juka, Lana Barić, Anita Juka
TEKST: Bonjour.ba - PR
Pravo ostvarenje sna za dobitnike specijalnih nagrada međunarodne HELL ENERGY nagradne igre: sretni dobitnici iz devet zemalja stigli su u Italiju kako bi učestvovali u ekskluzivnom iskustvu koje je uključivalo gala večeru u društvu poznatog italijanskog glumca i pjevača Michelea Morronea, a među njima su bili i dobitnici iz Bosne i Hercegovine.
Poseban događaj je održan na obali jezera Maggiore. Kao dio programa, gosti su istražili ostrvo Isola Bella, jednu od najromantičnijih i najznačajnijih znamenitosti Italije. Nakon putovanja, uslijedio je najiščekivaniji trenutak večeri u elegantnom okruženju: gala večera na kojoj su gosti imali priliku lično upoznati zaštitno lice HELL kampanje, Michelea Morronea.
Italijanska zvijezda toplo je pozdravio goste iz svih zemalja učesnica, izražavajući zahvalnost na srdačnoj dobrodošlici i radost što je dio tako zajedničkog iskustva uz brend HELL. Atmosferu je dodatno učinio posebnom fantastični bend uživo koji je spajao šarm italijanskog načina života s modernim elementima.
Do kraja večeri atmosfera je postala istinski intimna i posebna. Gosti su večerali sa zvijezdom, te su imali priliku i da se fotografišu s njim, pretvarajući ovo iskustvo u nešto više od pukog sjećanja, u vječnu uspomenu.
„Kada smo osmišljavali ovu nagradnu igru, naš cilj nije bio samo ponuditi materijalne nagrade, već pružiti prave, inspirativne trenutke. Zaista posebno veče o kojem će učesnici rado pričati čak i godinama kasnije. Ovaj događaj savršeno odražava koliko nam naši potrošači znače. Željeli smo svakom pobjedniku pružiti vrhunsko iskustvo brenda, ono koje znači stil, zahvalnost i istinski osjećaj povezanosti“, rekla je Adrienn Popovics, direktorica marketinga kompanije HELL ENERGY.
HELL nagradna igra bila je veća nego ikad prije, privukavši milione učesnika iz devet zemalja. Dok je glavna nagrada potpuno novi Mercedes-AMG A35 bila impresivna sama po sebi, veče provedeno s Micheleom Morroneom nesumnjivo je postalo jedan od najupečatljivijih trenutaka kampanje.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!