TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 21.1.2021.
Pregledavajući fotografije nove kolekcije domaćeg brenda Smilelove nastale ispred objektiva Hamze Kulenovića instant se zaljubite u profinjenost, posvećenost detaljima i bezvremensku eleganciju koja se očituje kroz svaki detalj.
Lepršavost i razigranost su emocije koje se provlače kroz vizuale, a dizajnerica brenda, Elma Smajlović donosi modernu priču o artiklima za djecu, žene, ali i uređenje doma koji će biti jednako moderni danas, kao i za nekoliko godina. Svakog od njih krase prepoznatljive siluete i detalji, boje, ali i praktičnost.
„Sarajevski brend „Smilelove“ postoji već jedanaestu godinu. Nekima smo poznatiji kao „All about Apple“ jer smo pod tim nazivom nastali, a ime smo promijenili kada se otvorila nova firma u januaru prošle godine. Sa novom firmom je nastalo i širenje brenda na proizvodnju stvari za ženu i za uređenje doma, pored, sada već dobro poznatog, asortimana za djecu.
Uskoro pokrećemo novu web stranicu sa web shopom, ali je i sve ostalo u znaku novog. Nova kolekcija i novi koncept je u znaku unisex proizvoda za djecu jer je politika firme borba protiv konzumerizma i smatramo da proizvodi trebaju biti kvalitetni, pa samim tim da se dugoročno mogu koristiti te da svaki brat može naslijediti sestru za sve kupljeno kod nas. Ista politika se provlači i kod druga dva segmenta proizvodnje, za ženu i za uređenje doma, a posebno kod odnosa prema kvaliteti proizvoda, dok smo se kod boja odlučili za one koje najbolje „rade“ kako u prostoru, tako i u svačijem „ormaru“. Još jedna novina se odnosi na novi vizualni identitet te vam predstavljamo, premijerno i ekskluzivno, kako to izgleda na novim vizualima pod vodstvom vrsnog fotografa i suradnika na ovom projektu, Hamze Kulenovića. Ideja je bila da prikažemo stvarnu ženu i njenu prirodnu ljepotu u svakodnevnom životu, a i ujedno smo željeli prikazati koncept slobode, što i jeste krajnja filozofija samog brenda.“ – otkrila nam je Elma.
Kolekciju brenda detaljnije istražite i na njihovoj službenoj Facebook, kao i Instagram stranici.
***
Direktorica Smilelove i dizajnerica: Elma Smajlović
Fotografija / direkcija: Hamza Kulenović
Modeli: Amra, Đula i Zaid Redžepagić
TEKST: Bonjour.ba
Bosanski brend WAGA, poznat po njegovoj posvećenosti zanatstvu i očuvanju stolarske baštine Konjica, s ponosom predstavlja GARDA, novu kolekciju ručno izrađenih predmeta, nastalu u kreativnoj saradnji s arhitekticom i dizajnericom enterijera Lejlom Krstić.
Lejla Krstić je arhitektica i dizajnerica enterijera iz Njemačke, porijeklom iz Bosne, poznata po svom profinjenom i intuitivnom pristupu prostoru i materijalu. Kroz svoj Instagram profil izgradila je prepoznatljiv glas u svijetu dizajna, gdje estetiku svakodnevnog čini duboko ličnom i pažljivo oblikovanom.
Njen rad objedinjuje osjećaj za formu i atmosferu, ukorijenjen u savremenom senzibilitetu Evrope i Balkana. GARDA je njena prva saradnja u oblasti produkt dizajna.
Naziv “Garda” dolazi od istoimene riječi koja simbolizuje čuvara, ali i mnogo više od toga. Ovi predmeti ne traže pažnju, ali je zadržavaju. Ne osvajaju prostor, već ga drže. Ne dekoriraju, već ga smiruju.
Kolekcija uključuje ručno rezbarene zidne kuke, stolno i zidno ogledalo, police, “butcher block” dasku i set delikatnih poslužavnika, sve oblikovano u duhu suzdržane elegancije, taktilnosti i trajnosti.
„Željele smo stvoriti kolekciju koja ne viče. Ona se osjeća. Ona postoji kroz prisutnost, pažnju i postojanost“, kaže Lejla Krstić. Svaki komad izrađen je ručno u Bosni i Hercegovini, koristeći isključivo FSC-certificirani orah i javor.
WAGA tako ostaje vjerna održivim principima proizvodnje i autentičnom majstorstvu. Tehnika rezbarenja koju koriste majstori WAGA radionice nalazi se na listi nematerijalne kulturne baštine čovječanstva pod zaštitom UNESCO-a.
„GARDA je naš način da vratimo pažnju na dom kao utočište. Ovi predmeti čuvaju atmosferu prostora. Oni su tihi svjedoci svakodnevice, sidrišta vremena i osjećaja“, dodaje Jasmina Dizdarević, osnivačica brenda WAGA.
Foto: Hamza Makić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!