TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 21.1.2021.
Pregledavajući fotografije nove kolekcije domaćeg brenda Smilelove nastale ispred objektiva Hamze Kulenovića instant se zaljubite u profinjenost, posvećenost detaljima i bezvremensku eleganciju koja se očituje kroz svaki detalj.
Lepršavost i razigranost su emocije koje se provlače kroz vizuale, a dizajnerica brenda, Elma Smajlović donosi modernu priču o artiklima za djecu, žene, ali i uređenje doma koji će biti jednako moderni danas, kao i za nekoliko godina. Svakog od njih krase prepoznatljive siluete i detalji, boje, ali i praktičnost.
„Sarajevski brend „Smilelove“ postoji već jedanaestu godinu. Nekima smo poznatiji kao „All about Apple“ jer smo pod tim nazivom nastali, a ime smo promijenili kada se otvorila nova firma u januaru prošle godine. Sa novom firmom je nastalo i širenje brenda na proizvodnju stvari za ženu i za uređenje doma, pored, sada već dobro poznatog, asortimana za djecu.
Uskoro pokrećemo novu web stranicu sa web shopom, ali je i sve ostalo u znaku novog. Nova kolekcija i novi koncept je u znaku unisex proizvoda za djecu jer je politika firme borba protiv konzumerizma i smatramo da proizvodi trebaju biti kvalitetni, pa samim tim da se dugoročno mogu koristiti te da svaki brat može naslijediti sestru za sve kupljeno kod nas. Ista politika se provlači i kod druga dva segmenta proizvodnje, za ženu i za uređenje doma, a posebno kod odnosa prema kvaliteti proizvoda, dok smo se kod boja odlučili za one koje najbolje „rade“ kako u prostoru, tako i u svačijem „ormaru“. Još jedna novina se odnosi na novi vizualni identitet te vam predstavljamo, premijerno i ekskluzivno, kako to izgleda na novim vizualima pod vodstvom vrsnog fotografa i suradnika na ovom projektu, Hamze Kulenovića. Ideja je bila da prikažemo stvarnu ženu i njenu prirodnu ljepotu u svakodnevnom životu, a i ujedno smo željeli prikazati koncept slobode, što i jeste krajnja filozofija samog brenda.“ – otkrila nam je Elma.
Kolekciju brenda detaljnije istražite i na njihovoj službenoj Facebook, kao i Instagram stranici.
***
Direktorica Smilelove i dizajnerica: Elma Smajlović
Fotografija / direkcija: Hamza Kulenović
Modeli: Amra, Đula i Zaid Redžepagić
TEKST: Bonjour.ba - PR
SOS Dječija sela u BiH i NGO Marathon udružili su snage pod sloganom 'Briga za djecu je maraton! Budi Kum porodica'.
Ova saradnja nosi snažnu poruku zajedništva jer naša srca imaju veliki kapacitet i za trku, ali i za ljubav prema djeci, jer djeca od ljubavi rastu.
Udruženje NGO Marathon, koje je već prepoznato po svom filantropskom djelovanju i društvenoj odgovornosti, a od ove godine postaje prijatelj i podrška SOS Dječijim selima u BiH.
Partnerstvom šaljemo jasnu poruku: briga za djecu bez roditeljskog staranja nije samo individualna obaveza, već kolektivna misija u kojoj svako od nas može imati ulogu.
Jedna od ključnih prilika da zajedno pokažemo solidarnost i podršku jeste predstojeći Sarajevo polumaraton, koji organizuje NGO Marathon. Ovaj sportsko-humanitarni događaj okuplja trkače i prijatelje sporta iz cijelog svijeta, a od ove godine nosi i dodatnu vrijednost, a to je podrška SOS Dječijim selima u BiH.
Rok za registraciju učešća na utrkama i uplatu je 15.09.2025. godine, a prijave se vrše putem zvanične stranice.
Ovo partnerstvo simbolizuje ideju da svaki pretrčani kilometar, svaka podrška, svaka donacija i svaka podijeljena informacija o ovom projektu imaju značaj. Dijeljenjem ove poruke i poziva 'Postani Kum', doprinosite širenju svijesti i jačanju podrške djeci kojoj je najpotrebnija ljubav i sigurnost.
Jer, baš kao i u maratonu najvažnije je da zajedno istrajemo.
Foto: PR, unsplash.com, pexels.com
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!