TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 21.10.2022.
Amra Ćorić i Ada Vuk duo je koji zajedničkim idejama kreira stylish i nosive artikle s etiketom #madeinBiH brenda KAUR.
I ovaj put su nas uspjele oduševiti novom kolekcijom pod nazivom koji nosi snažnu poruku 'Real is Rear'. U pitanju je jesenja kolekcija koja ima za zadatak da nas ohrabri da živimo ono što zaista jesmo. KAUR je priča o zajednici autentičnih i snažnih žena gdje je svaka različita i posebna na svoj način. Amra i Ada kažu: ,, Naša vizija je da KAUR bude jedna poveznica između žena koje su jedna drugoj podrška, žena koje vjeruju jedna drugoj i koje dozvoljavaju sebi i jedna drugoj da budu baš ono što jesu.''

Ovom kolekcijom žele potaći sve žene da žive tu svoju autentičnost. Također, znaju da svaka od nas ima to nešto posebno u sebi i vrijeme je da to pokaže svijetu. Da nas u zajednici bude što više. Kolekcija je s tim razlogom posebna. ‘Real is rare’ kolekciju čine elegantne pamučne haljine u četiri karakteristične, autentične boje. Tu je i već poznati model pamučne trenerke, ovaj put u camel boji i s karakterističnim printom na leđima.

Predstavljen je i klasični i elegantni set kojeg možete poručiti odvojeno ili u kompletu. Dostupni su biserno bijeloj i antracit boji.
''Razvoju ovog seta smo se posebno posvetile, a vodila nas je ideja da kreiramo nešto što će sa svom svojom jednostavnošću biti look koji ćete htjeti nositi u lounge varijanti ali i na posao ili u grad.'' - KAUR.

Iz KAURA dodaju da nijedna njihova kolekcija ne bi bila upotpunjena bez doprinosa posebnih žena. Tako je magiju unijela Muna Nazak sa svojim fotografijama, a blistavost ‘Real is rare’ kolekcije su na fotkama iznijele Naida, Aida, Martina i Negra. Shooting lokacija nije ostala nezapažena, a njena adresa je u srcu Hercegovine u @villa_orama.
‘Real is rare’ je poruka tebi da prepoznaš tu autentičnost u sebi. Da je živiš uprkos svemu.








* * *
Foto: Muna Nazak
Modeli: Naida Ahmetbašić
Aida Sofia Čano
Martina Raguž
Negra Bradić
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!