TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 15.10.2019.

Globalna adidas kampanja naziva #WeRepresent je okupila sjajne i uspješne pojedince koji pričaju jedinstvenu priču o svojoj karijeri s naglaskom na onaj jedan faktor koji ih je učinio uspješnima.

Tako su kroz inspirativan video NBA zvijezda James Harden, paraolimpijska biciklistica Denise Schindler, umjetnica i plesačica Mette Towley, nogometaš kluba Juventus Paulo Dybala, bivši svjetski šampion u plivanju Ning Zetao i tenisač Stefanos Tsitsipas sa svijetom podijelili koja riječ predstavlja njih i zašto je ta riječ za njih ključna u životu. 

https://www.youtube.com/watch?v=Zdinj0Xu6MY

Video nam je bio inspiracija i da u BiH pronađemo uspješne osobe koje sa sobom nose inspirativnu priču te saznamo koju bi riječ #WeRepresent kampanje odabrali kao onu koja stoji uz njihov uspjeh. Tako smo jedan dan u Sarajevu proveli u društvu pet sjajnih osoba ispred kamere i jednako sjajnog tima iza kamere.

Ensar Dervišbegović, jedno od najprepoznatljivijih imena s domaće frizerske scene, Amila Terzimehić, glumica koja je utjelovila sjajne i snažne likove poput Alexe u James Bond filmu 'The November Man', Mirza Mustafagić, jedan od omiljenih bh.influencera i vlasnik agencije za digitalni marketing, Almir Mukača, bh kuhar zarazne pozitivne energije te Sanja Kavaz, bh maratonka koja će vas inspirirati da ljestvicu uvijek podignete više i oborite vlastite rekorde. 

S lijeva na desno: Maja Talović, Ensar Dervišbegović, Dijana Ćavar, Mirza Mustafagić, Ana Ćavar, Sanja Kavaz, Almir Mukača, Maja Topčagić i Amila Terzimehić (ispod)

S lijeva na desno: Dijana Ćavar, Ana Ćavar i Milica Vladić Vojaković

Druženje smo započeli u adidas shopu na drugom katu Sarajevo City Centra, gdje smo birali upravo najnoviju adidas kolekciju s VRCT koledžicom kao ključnim komadom linije i  #WeRepresent kampanje, koja dolazi sa bedžom u obliku slova 'A' stiliziranog u prepoznatljivom fontu za koledžice, no u shopu je moguće naručiti i dodatne bedževe sa inspirativnim riječima koje su birali i bh. nositelji kampanje. 

Možete birati između bedža AUTHOR, FAMILY, SACRIFICE, BRAVE ili I’MPERFECT te tako cijelom svijetu otkriti za koje se vrijednosti zalažete, a u nastavku kroz fotografije i tekst pričamo o vrijednostima koje je birala naša sjajna ekipa. 

***

Kada smo Ensara pitali što smatra da je bilo presudno za njegov uspjeh, istaknuo je kako je to upravo bila hrabrost da slijedi svoju kreativnost te da svoju osobnu viziju lijepog prilagodi svakom klijentu. Ta hrabrost se, kako kaže, oslikala i u tome da ne poklekne površnom trendu koji prati njegovo zanimanje, nego da ostane autentičan i jedinstven, slaveći žensku ljepotu i njenu slobodu. 

ENSAR DERVIŠBEGOVIĆ,  frizer – BRAVE / hrabrost 

„Jedna od osnovnih ljudskih osobina. Ne isključuje strah i nesigurnost nego sposobnost da usprkos strahu uradiš ono što želiš od svog života i živiš život po svojim željama te pravilima."

***

Amili je jako mladoj uspjelo ono o čemu skoro svaki glumac i glumica sanja – utjeloviti značajnu ulogu u filmu kao što 'The November Man' u kojem glavnu ulogu glumi Pierce Brosnan. Amili je to uspjelo 2014. godine, a danas ju gledamo u sjajnoj ulozi u filmu 'Tutto il mio folle amore' redatelja Oskarovca Gabrielea Salvatoresa. Kada smo ju pitali što je bilo presudno za ovaj, ali i ostale uspjehe u njenoj glumačkoj karijeri, Amila je jasno rekla: „Svaki korak naprijed, ali i nazad, svaki skok, okret, pad i ustajanje poslije istog.“

AMILA TERZIMEHIĆ, glumica - I’MPERFECT  / nesavršenost

„Pristati na sopstvenu nesavršenost i prihvatiti drugačije i različito, danas je početak savršenosti."

***

Ukoliko na društvenim mrežama pratite Mirzu Mustafagića, iskrenost je vjerojatno jedan od prvih epiteta koje ćete reći za njega. Na naš upit što smatra da je u njegovoj karijeri bilo presudno da napravi uspjeh, Mirza je rekao kako je to sigurno vjera u ljude i otvorenost prema stvarima prema kojima mnogi imaju predrasude. Ta otvorenost je, kako kaže, bila možda i presudna da osnuje svoju agenciju za digitalni marketing, no kako kaže, vjeruje da prave stvari tek dolaze. 

MIRZA MUSTAFAGIĆ, influencer i vlasnik agencije za digitalni marketing – BELIEVER / osoba koja vjeruje 

Usprkos tome što ni ljudi, ali ni život nije uvijek imao najsretnije opcije za mene, ja sam vjerovao da sve što se dešava, je s razlogom. Valjda je to osnovna ćelija svake pozitivne osobe, da vjeruje. Ja sam jedan od tih. Biti #believer je stanje uma koje je svakome od nas potrebno kako bismo konstantno napredovali. Nisam ja uvijek bio ovakav. Prije sam bio dečko bez samopouzdanja kojeg su vrijeđali zbog viška kilograma. Ali sam vjerovao u sebe i radio na sebi. Svakome od nas se dešavaju i usponi i padovi, no oni koji vjeruju u sebe i svoje snove, oni pobjeđuju."

***

Almir Mukača je osoba koja atmosferi prilikom kuhanja prilazi s jednakom važnosti kao i samom procesu nastanka jela. Ovaj vječno nasmijan CEO kaže da je za njegov uspjeh bila presudna tvrdoglavost, upornost, puno rada i pozitivne misli. Kako nam je rekao na setu - biti CEO znaci Chief Eternal Optimist i to je moto kojim se vodi.

ALMIR MUKAČA, kuhar – FAMILY / porodica

„Moja porodica je moja mala tvrđava. Šta god da se dešava u životu znam da tu imam spokoj, mir, radost i osmijehe koji me čekaju."

***

Sanja Kavaz kroz svoj blog o trčanju motivira svaku osobu da se pokrene jer je to ono što dugujemo svom tijelu.
„Upornost je ključna da biste uspjeli u bilo čemu. Iza mene nisu vrhunski sportski rezultati, ali sam u rekreativnom sportu i razvoju jedne zdrave zajednice doprinosim kroz pisanje, inicijative, organizaciju trka, umrežavanje. U svemu tome je jako puno balansiranja i prioritiziranja kako bih iz dnevne rutine istisnula sadržaje koji mi nepotrebno oduzimaju vrijeme, a fokusirala se na one koji donose željene rezultate.“, rekla nam je Sanja kada smo ju pitali kako uspijeva odvojiti vrijeme za trčanje obzirom da je upravo to jedan od razloga zašto se mnoge osobe ne bave sportskim aktivnostima.

SANJA KAVAZ, maratonka - AUTHOR / autor

„Autor je kreativan, a kreativnost i stvaranje su nešto što je ključno za moj rad. Čak i trčanje u gradu ili prirodi volim jer svaki odlazak na trening aktivira tu moju stranu pa je tako i nastala potreba da svoje iskustvo izrazim kroz blog, objave na društvenim mrežama i medijima. Riječ doživljavam u širem značenju jer za mene podrazumijeva i da sam kreator svog života, onoga što želim biti. Autor je hrabar jer istupa s mišljenjem, šalje poruku i predlaže promjenu, a kada autor priča priče o avanturama iz prirode, tada je ta hrabrost potkovana i iskustvima za koje je ona zaista potrebna."

***

Naš tim je za photosession birao VRCT jaknu koja dolazi u crnoj nijansi kakvu nose Ensar i Amila, te u kombinaciji plave i bež kakvu su birali Almir, Mirza i Sanja. 

Uz to što u adidas shopu u SCC-u u Sarajevu možete naručiti i bedževe kampanje te tako personalizirati svoju jaknu, inspirirani kampanjom u shopu uskoro za vas pripremaju i zanimljivu aktivaciju kroz koju ćete moći osvojiti VRCT koledžicu, a o tome uskoro sve saznajte na BONJOUR.društvenim mrežama. 
Do tada, ostanite svoji i podijelite nam svoja uvjerenja i vaš faktor za uspjeh uz hashtag #WeRepresent.  

***
Kolekcija: adidas (dostupna u adidas shopu u SCC-u u Sarajevu)
Ambasadori: Ensar Dervišbegović, Amila Terzimehić, Mirza Mustafagić, Almir Mukača i Sanja Kavaz 
Make up: Maja Talović
Fotografija i postprodukcija: Maja Topčagić
Kreativno vodstvo i organizacija: BONJOUR.ba


Bonjour

7 ideja kako klasične Halloween likove pretvoriti u kostime koji će okretati glave

TEKST: Ada Ćeremida

7 ideja kako klasične Halloween likove pretvoriti u kostime koji će okretati glave 7 ideja kako klasične Halloween likove pretvoriti u kostime koji će okretati glave

Halloween je u posljednjih nekoliko godina postao još jedan dan u kalendaru kada svi žele izgledati zanimljivo, ne nužno zastrašujuće.

Heidi Klum je to odavno pretvorila u umjetnički performans, a ostali su samo pratili. Kostim je postao produžetak stila, način da se igraš s identitetom, da se našališ sa sobom i s modom.

Ali ove godine, umjesto da kopiramo viralne ideje s Instagrama, vraćamo se osnovama, arhetip likovima Noći Vještica: duhovima, vješticama, piratima… onima koji su obilježili svaku Halloween zabavu. 

 



Samo što ih ovog puta gledamo kroz drugačiji objektiv, kroz modu. Uz malo makeupa, tkanine i inspiracije iz arhiva od Galliana do McQueena, Westwood i Wuna, čak i najjednostavniji kostim može izgledati kao ideja s piste.

Najbolji Halloween kostimi nisu oni koji izgledaju skupo, nego oni koji izgledaju kao ideja. Ovo je poziv da se zabavite s modom, s materijalima, s time kako sebe vidite u ogledalu. Jer u svijetu gdje svaka maska već postoji online  najzanimljivije je izmisliti svoju.
 
 



Duh kao minimalistička fantazija  

Zaboravite plahte. Duh može izgledati krhko, romantično i gotovo couture. Probajte kombinaciju vintage slip haljine, tila i čipke, kao da ste upravo izašli iz Gallianove kolekcije iz 2009. ili poetike Robert Wun svijeta couture. Njegova kolekcija “For Love” spaja eleganciju i horor, dok ručno vezeni krvavo crveni otisci na svili podsjećaju da i tuga može biti vizualno prekrasna.

Ovo je duh koji nosi vintage slip haljinu, obavijen slojevima tila i čipke, sa glass-skin efektom lica inspirisanim Pat McGrath lookovima. Blijeda koža, proziran sjaj, trepavice koje djeluju kao da su zaleđene.

kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_027
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_010

Foto: @robertwun


kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_023
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_024

Foto: @patmcgrath

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!


Elegantna, ali opasna vještica

Vještica je oduvijek bila modni arhetip. Tajna je u teksturi i kontrastu: mat naspram sjajnog, čvrsto naspram prozirnog.

Zamislite siluetu koja spaja Margielinu arhitektonsku preciznost i teatralnost Muglerove couture kolekcije iz 1986. godine, crno, oštro, fluidno, ali s dozom tajne. Makeup neka prati ton dima i masline, s minimalnim sjajem.

kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_01

Foto: @archivedrunway


kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_11
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_12

Foto: @manfredthierrymugler


Vrag i anđeo: yin i yang estetika

Ako postoji kostim koji svaka generacija iznova reinterpretira to je ovaj. Vrag i anđeo su idealan duo, pogotovo ako želite izgledati kao kontrasti u istom editorijalu. 

Umjesto lateksa i perja, probajte spoj crne i bijele u teksturama: svila, koža, til. Zamislite kontrast Muglerove kolekcije “Les Infernales” 1988 i anđeoske eterike Givenchy couture revije iz 1999. kada je Alexander McQueen poslao bijelog anđela s krilima i teškom tišinom na lice piste.

Vrag nosi strukturu, sjaj i crveni akcent, možda samo ruž ili rukavicu. Anđeo je fluidan, gotovo providan, s bijelom svilom i refleksijama svjetla na koži. Zajedno izgledaju kao dvije strane istog sna. Igra kontrasta, ali bez potrebe da objašnjavate ko je “dobar”.

kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_018
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_019
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_025

Foto: @archivedrunway



Mumija: Dekonstrukcija i DIY

Jedan od najlakših kostima ako volite improvizaciju. Iskoristite bijele trake, zavoj, stare košulje, komade gaze. Umotajte, presložite, vežite. McQueen 2001. bi bio ponosan. Inspiracija je upravo McQueenov “VOSS”, gdje je Kate Moss djelovala kao zarobljeni duh u ogledalu i Glenn Martens za Gaultier couture 2022., koji je tkaninu pretvorio u skulpturu.

Umjesto doslovnih zavoja, koristite slojeve bež, bijelih i sivih tonova. Igrajte se dužinom i teksturom, pustite da rubovi ostanu neuredni.

Ovo je prilika da se poigrate teksturama i kontrastima umjesto da izgledate “zavijeno”, izgledajte kao da ste izašli iz performansa. Makeup neka djeluje iscrpljeno, ali sjajno u tonovima sive i bež, s tragovima metalik refleksa.

kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_05

Foto: @thefashionobserve


kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_04
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_06
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_07

Foto: @archivedrunway


Viktorijanski avangardizam: drama u slojevima

Zamišljeno, mračno, prepuno detalja, ovaj stil balansira između kostima i koncepta. Pomišljajte na Vivienne Westwood, rane Dior couture siluete i opsesiju viktorijanskim oblikom. 

Vivienne Westwoodova kolekcija “Portrait” iz 1990. postavila je temelje: korseti, čipka, barokna krutost i previše nakita. Gallianov Dior 2000. dodao je teatralnost Marie Antoinette. Perike, puder, ironiju.
Makeup Pat McGrath za Dior 2004. naglasio je lice kao platno, s bjelkastim tenom i zlatnim refleksima.

Ovdje je sve pitanje stava i detalja.

Kombinirajte čipku i kožu, visoku kragnu i stegnut struk. Igra između dekadencije i duhova iz prošlog vijeka nikad ne izgleda zastarjelo.

kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_026
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_1-1
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_028

Foto: @archivedrunway


kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_022

Foto: @patmcgrath


Pirat: Barokni haos

Romantičan, prljav, ali s modnim pristupom. Bijela košulja s volanima, stari korzet, masna kosa, nakit koji izgleda kao da ste ga ukrali iz muzeja. Pirat je zapravo romantični anarhista mode. Galliano 1993, bio je njegov manifest: slojevi, vez, neuredna kosa i osjećaj dekadentne slobode.

Dodajte crni eyeliner, prstenje i stav. Nema ničeg doslovnog u tome, ali svi će znati šta ste. Pirat je zapravo romantični anarhista mode. 

Zamislite miks Diora Jonathan Andersona sa Paris Fashion Week-a ove godine i energije Sonie Rykiel 2005, razbarušeno, ali precizno. Bijela košulja s volanima, korzet, čizme i nakit koji izgleda kao da ima priču.

kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_016

Foto: @archivedrunway



Kauboji: Western estetika s urbanim obratom

Kaubojski moment se ove godine vratio u punom sjaju. Od Cowboy Carter ere do revija Marka Gonga za proljeće/ljeto 2026. i SweetChilling “Runnin’ Wild” spektakla, western je postao runway materijal.

Pomislite na Devon Aoki u Cavalliju 2004.: denim koji pleše između glamura i prašine. Košulja s resama, čizme s potpeticom, kaiš s kopčom, sve to može izgledati kao look, ne kostim.

Trik je u kontrastu: dodajte trench ili svilenu maramu. A za šešir? Obavezno vintage.

kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_012
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_015
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_013
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_09

Bonus: profesije kao kostim trope  

Ako ste više u raspoloženju last-minute, ovo je sekcija za vas. Kostimi inspirirani profesijama policajac, bokser, vatrogasac, poslovni čovjek postali su svojevrsni Halloween arhetip. Ne morate ih previše objašnjavati. 

Samo ih stilizirajte kao modni lik. Jedna košulja, jedna ideja, malo ironije i sve je jasno.

kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_017
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_03

Foto: @archivedrunway

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @archivedrunway


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!