TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 15.11.2019.
U kineskom gradu Xiamen od 11.-17. 11., održava se najveći festival animiranog filma, virtualne stvarnosti, gaming industrije i internetskih igara na kojem je Berin Tuzlić, pored članova iz Japana, Koreje, Malezije, USA i Kine, jedini član žirija iz Europe.
U trodnevnom žiriranju u kategorijama animirani film, strip, mobile, igrice i virtualna stvarnost, internacionalni žiri je imao priliku da pregleda radove više od 500 gradova iz cijelog svijeta, a koji su ušli u finalni izbor.
Nagrade će biti dodijeljene u kategorijama Best Innovation Award, Best Originality Award, a za novinare koji promoviraju industriju NewComics Chief Editor Special Award. Kineski organizatori organizirali su dvodnevni Business Forum Cyber Sousa na kojem su predstavili 267 milijuna IP animatora, (IP) intelektualnog vlasništva pojedinačnih autora, čija djela i radove koriste kompanije poput telecoma, filmske i TV industrije, industrije igara i zabave. S obzirom na vrtoglavi rast digitalnih platformi, distribucije sadržaja i navika nove generacije, kineska vlada je povezala i treći NewComics Original Internacional Forum, na kojem se govorilo o razvoju edukativnog i zabavnog sadržaja, uključujući nove modele originalnih ilustracija digitalnih, interaktivnih udžbenika.

Berin Tuzlić je danas održao radionicu animacije za profesionalce u Xiamen Software Parku, Novonity Technology Co. i radionicu stripa sa studentima završne godine Xiamen Academy of Art and Design.

Članovi žirija su imali priliku posjetiti odjele za razvoj kreativnih digitalnih sadržaja u Telecom China, icartoons, Shenima Animation i Base FX studio u kojem se radila animacija za najnoviji film Star Wars.

Organiziran je market za produkcijske kompanije, povezivanje s kreativnim industrijama za razvoj i produkciju edukativnih sadržaja, virtualne stvarnosti, produkcije televizijskog sadržaja, mobilnih aplikacija i brzorastuće industrije zabave, tematskih zabavnih parkova.

„Fascinantno je kada na jednom mjestu vidite toliko raznolikog kreativnog rada, imate uvid u najnovije trendove od Japana, Amerike i Kine, u društvu ste producenata i kreativaca koji stvaraju najnovije filmove koje gleda cijeli svijet, gdje se cijene vrijednosti znanja i kvaliteta. Poručujem mladim kreativcima da njihova djela, ako su kreativna, univerzalne komunikacije, nemaju geografska ograničenja, da se razvijaju u skladu s inovativnim trendovima koji uključuju autorski rad i povezuju s cijelim svijetom”, nadodao je Berin.

TEKST: Bonjour.ba - PR
Festival koji svake godine okuplja najbolje iz svijeta kreativnosti, tržišnih komunikacija i digitalnih inovacija ponovno donosi ono zbog čega nije „samo još jedna konferencija“: inspiraciju, ideje i atmosferu koja se dugo pamti.
U 5. mjesecu očekuju vas tri uzbudljiva dana posvećena komunikacijama, kreativnosti i digitalnim inovacijama! Novo izdanje Dana komunikacija održat će se od 7. do 10.05.2026. u hotelu Lone u Rovinju, a prijave su sada i službeno otvorene.

Prepoznatljivi po jedinstvenoj festivalskoj ponudi koja iskače iz uobičajenoga i potiče na promjenu, Dani komunikacija svojim netipičnim pristupom žele nastaviti osvajati srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija.
„Kraj godine obično je razdoblje kada sabiremo učinjeno, ali i radimo velike planove za naredno razdoblje. Teško da postoji bolji dar koji netko sebi može pokloniti od uvrštavanja Dana komunikacija u kalendar za iduću godinu. Jer dok neke novogodišnje odluke padnu u vodu već nakon prvih tjedana, planiranje dolaska na Dane komunikacija nešto je čega se ne odričemo, što konstantno veseli, prvu polovinu godine ispunjava slatkim iščekivanjem, a drugu polovinu sažimanjem dojmova i primjenom naučenog. Iako u ovoj fazi ne možemo još otkriti puno više od samog datuma, pripreme su se već zahuktale, prvi su predavači dogovoreni, teme za panele slažu se kao i obično, bit će pun pogodak i super aktualne i korisne“, poručila je Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala.

Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala
„Hej, konkurencijo! Možda bolje da preskočite Dane komunikacija 2026. Bit će previše inspiracije, kontakata i ideja koje bismo radije zadržali za sebe. Kao i nagrade. A dragi oglašivači, pogotovo vi kojima je KPI ‘kontinuirani napredak, učenje i razvoj’ – vidimo se u Rovinju od 7. do 10. svibnja 2026.”, poručio je Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala.

Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala
Predavanja kreativaca, dijalog s domaćim i regionalnim stručnjacima, radionice, svečane dodjele strukovnih nagrada, partyji, niz drugih sadržaja i brojna iznenađenja – sve su to Dani komunikacija, omiljeno okupljalište ključnih oglašivača, agencija, dizajnera i kreativaca, stručnjaka za odnose s javnošću, digitalaca, predstavnika medija i ostalih profesionalaca iz komunikacijske industrije ključnih za stvaranje i pokretanje promjena.



Podsjetimo, uz više od 200 govornika, 80 programskih segmenata, 730 prijavljenih projekata, preko 130 partnera i sponzora, čak 125 članova žirija i odbora natjecanja te 5 festivalskih pozornica – proteklo izdanje Dana komunikacija, u organizaciji HURA-e i IAB-a Croatia, bilo je najopsežnije dosad.
Prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o rezervaciji early bird kotizacija, ali i smještaju u luksuznim Maistrinim hotelima očaravajućega Rovinja, jedne od najljepših europskih destinacija, u ponudi koja vrijedi do 16.01. za rane prijave i rezervacije. Iz godine u godinu najveći dio ukupnih smještajnih kapaciteta rasproda se u prvih desetak dana, zato je dobro svoja mjesta rezervisati na vrijeme.


Prva lica ovogodišnjeg festivala bit će predstavljena u prvom mjesecu, a dotad rezervišite svoje mjesto na jednom od najiščekivanijih festivala 2026. godine.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!