TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 15.11.2019.
U kineskom gradu Xiamen od 11.-17. 11., održava se najveći festival animiranog filma, virtualne stvarnosti, gaming industrije i internetskih igara na kojem je Berin Tuzlić, pored članova iz Japana, Koreje, Malezije, USA i Kine, jedini član žirija iz Europe.
U trodnevnom žiriranju u kategorijama animirani film, strip, mobile, igrice i virtualna stvarnost, internacionalni žiri je imao priliku da pregleda radove više od 500 gradova iz cijelog svijeta, a koji su ušli u finalni izbor.
Nagrade će biti dodijeljene u kategorijama Best Innovation Award, Best Originality Award, a za novinare koji promoviraju industriju NewComics Chief Editor Special Award. Kineski organizatori organizirali su dvodnevni Business Forum Cyber Sousa na kojem su predstavili 267 milijuna IP animatora, (IP) intelektualnog vlasništva pojedinačnih autora, čija djela i radove koriste kompanije poput telecoma, filmske i TV industrije, industrije igara i zabave. S obzirom na vrtoglavi rast digitalnih platformi, distribucije sadržaja i navika nove generacije, kineska vlada je povezala i treći NewComics Original Internacional Forum, na kojem se govorilo o razvoju edukativnog i zabavnog sadržaja, uključujući nove modele originalnih ilustracija digitalnih, interaktivnih udžbenika.

Berin Tuzlić je danas održao radionicu animacije za profesionalce u Xiamen Software Parku, Novonity Technology Co. i radionicu stripa sa studentima završne godine Xiamen Academy of Art and Design.

Članovi žirija su imali priliku posjetiti odjele za razvoj kreativnih digitalnih sadržaja u Telecom China, icartoons, Shenima Animation i Base FX studio u kojem se radila animacija za najnoviji film Star Wars.

Organiziran je market za produkcijske kompanije, povezivanje s kreativnim industrijama za razvoj i produkciju edukativnih sadržaja, virtualne stvarnosti, produkcije televizijskog sadržaja, mobilnih aplikacija i brzorastuće industrije zabave, tematskih zabavnih parkova.

„Fascinantno je kada na jednom mjestu vidite toliko raznolikog kreativnog rada, imate uvid u najnovije trendove od Japana, Amerike i Kine, u društvu ste producenata i kreativaca koji stvaraju najnovije filmove koje gleda cijeli svijet, gdje se cijene vrijednosti znanja i kvaliteta. Poručujem mladim kreativcima da njihova djela, ako su kreativna, univerzalne komunikacije, nemaju geografska ograničenja, da se razvijaju u skladu s inovativnim trendovima koji uključuju autorski rad i povezuju s cijelim svijetom”, nadodao je Berin.

TEKST: Bonjour.ba - PR
Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.




U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.

Amer Kadić

Davor Gerbus
Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.

Event je okupio neka od najvećih influencer imena regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića.


Posebnu pažnju privukli su i premium partneri. Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend koji je direktno bio dio projekta zahvaljujući dugogodišnjoj i izuzetno bliskoj saradnji s organizatorima.

Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.

Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.
Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.
Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćin projekata koji bez zadrške stoje uz bok svjetskim lifestyle produkcijama.
Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.











Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!