TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 13.8.2020.
26. Sarajevo Film Festival bit će otvoren u petak, 14. 8. svjetskom premijerom filma “Koncentriši se, baba” Pjera Žalice na online platformi ondemand.sff.ba.
Prije samog početka filma, publiku širom svijeta iz Sarajeva će pozdraviti Mirsad Purivatra, direktor Sarajevo Film Festivala.
Voditeljica ceremonije otvaranja ovogodišnjeg izdanja Sarajevo Film Festivala, koji se održava online, je bosanskohercegovačka glumica Belma Salkunić, koja je ostvarila glavnu ulogu u novom filmu Ognjena Sviličića, “Glas”. Publika ga ima priliku pogledati u ovogodišnjem programu U fokusu.
Sarajevo Film Festival s velikim zadovoljstvom ulogu domaćina otvaranja svake godine prepušta uspješnim bosanskohercegovačkim filmskim umjetnicima mlađe generacije, sa željom da otkriva, podržava i promovira regionalne mlade filmske snage.
Belma Salkunić rođena je 1988. godine. Na Akademiji scenskih umjetnosti (odsjek Gluma) diplomirala je 2012. godine. Trenutno je članica ansambla Narodnog pozorišta u Sarajevu. Debitovala je na filmu „Dobro uštimani mrtvaci“ Benjamina Filipovića, a potom je uloge ostvarila u filmovima: „Sarajevski Romeo i Julija“, „Dvaput rođen“, „Glas“, „Sve o ljubavi, knjigama i psima“, te serijama: „Crna hronika“, „Lud, zbunjen, normalan“, a nedavno je završila snimanje serije „Žigosani u reketu“. Film „Glas“, redatelja iz Hrvatske, Ognjena Sviličića, u kojem je igrala glavnu žensku ulogu, premijerno je prikazan na 24. izdanju Međunarodnog filmskog festivala u Busanu, u 10. mjesecu 2019. godine.

Neke od pozorišnih predstava u kojima je igrala su: „Građanin plemić“, „Cosa Nostra“, „Oda radosti (deveta nedovršena)“, „Sedam dana kasnije“, „Snijeg“ i „Vođa“. Osim rada na predstavama i filmovima, aktivno radi kao moderator na događajima, snima reklame te ima iskustvo rada na radiju i televiziji.
U prethodnim izdanjima Sarajevo Film Festivala uloga domaćina svečane ceremonije otvaranja bila je povjerena glumicama Amili Terzimehić, Zani Marjanović, Vanesi Glođo, Aleni Džebo i Mariji Pikić, te glumcima Albanu Ukaju, Erminu Bravi, Borisu Leru, Adnanu Haskoviću, Feđi Štukan i Igoru Skvarici.
26. Sarajevo Film Festival održava se online od 14. do 21. 8. preko ondemand.sff.ba.
Karte za 26. Sarajevo Film Festival su u prodaji na ondemand.sff.ba.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!