TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 8.8.2016.
Beebee je mladi kreativni brand za izradu proizvoda namijenjenih uređenju dječjih interijera inspiriranih skandinavskim dizajnom i minimalizmom. Tim čine dugogodišnje prijateljice Ivana Eterović-Husejnović (Sarajevo) i Alma Mehić (Mostar) koje dijele istu ljubav prema djeci, kreativnosti i minimalizmu, uz svesrdnu podršku iskusne krojačice gospođe Marine.
Uvijek kreativne i motivirane za nove poduhvate, samostalno pokrivaju aktivnosti od ideje, krojenja, ručne izrade kao i marketinške promocije vlastitih proizvoda.
Kada je osnovan vaš brand?
Beebee brand je osnovan u trećem mjesecu ove godine. Za vrijeme trudnoće primijetile smo da u BiH vrlo teško možemo pronaći detalje za dječje sobe i odlučile smo se same okušati u izradi dekorativnih predmeta koji bi se mogli uklopiti u prostor namijenjen najmlađima te se tako pomalo počela razvijati ideja za naš brand.
Kako biste u tri riječi opisali Beebee brand?
Beebee opisujemo kao minimalistički, kreativan i handmade rad izrađen kombinacijom prijateljstva, ljubavi i pažnje. Najljepši je dio što se igramo i radimo u isto vrijeme.
Možete li nam reći nešto više o trenutno dostupnim artiklima (procesima izrade, od čega su napravljeni, u kojim bojama su dostupni i veličinama...)
U izradi naših proizvoda preferiramo monokromatske i pastelne kombinacije boja, a koristimo prirodne materijale, pamuk, drvo, papir. Prije svega smo se fokusirali na izradu teepee/šatora, koji je bio jedan od naših DIY projekata prvobitno za našu djecu, a nakon što je naišao na pozitivne kritike željeli smo da ga učinimo dostupnim ostalim ljubiteljima ovog stila i tako je nastao Beebee.Trenutno teepee/šator je dostupan u dvije veličine. Modernog je i minimalističkog dizajna, koji osim za igranje, služi i kao jedinstvena dekoracija za interijere. On je ujedno naš najpopularniji i najprepoznatljiviji proizvod.
Nakon toga smo nastavile širiti ponudu proizvoda, pa tako danas našim kupcima nudimo dekice za kolica, prekrivače, patchwork dekice, posteljine, multifunkcionalne podloge za igranje, jastuke različitih oblika (zvijezda, mjesec, oblak, kapljice), girlande sastavljene od zvjezdica i zastavica, drvene vješalice za omiljeni dječji outfit, papirnate vreće od čvrstog troslojnog papira koje služe za odlaganje dječjih stvari i igračaka, dječje krune, torbice koje su savršene za vrtić ili sport. Svakodnevno dobivamo inspiraciju i smišljamo nove proizvode, jednostavno uživamo u onome što radimo.
Kakvi su komentari modernih mama na vaše proizvode inspirirane skandinavskim dizajnom?
Komentari modernih mama na naše proizvode inspirirane skandinavskim dizajnom su pozitivni. Svi se iznenade kada vide da je riječ o domaćem brandu. Oduševljeni su da se takve stvari kreiraju i proizvode u BiH. Dobivamo pohvale za ideje, kvalitetu izrade i materijala.
Beebee artikle možete naručiti putem Facebook stranice Beebee-design, Instagram profila ili e-maila [email protected].
Foto: Beebee
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Sunčani dani su pred nama, a s njima dolazi i jedno važno pitanje koje mnogi roditelji sve češće postavljaju, a to je trebaju li djeca zaista nositi sunčane naočale?
Upravo zato smo u našoj rubrici Mame rulz, koja okuplja savjete, priče i podršku za roditelje, odlučili otvoriti ovu temu s osobom koja o njoj zna najviše.
Razgovarali smo s doktoricom Ajlom Pidro Mioković, specijalisticom oftalmologije i optometrije, magistricom menadžmenta u zdravstvu i mamom koja na vrlo posvećen način povezuje stručnost i roditeljsko razumijevanje.
Ajla već godinama educira roditelje kroz Instagram, gdje dijeli praktične savjete o zdravlju dječijih očiju, odgovara na pitanja i gradi zajednicu povjerenja. Zajedno sa sestrom Aidom Pidro Gadžo, objavila je i e-knjigu “Kako sačuvati vid djeteta u digitalnom dobu”, koja kroz primjere, istraživanja i smjernice pruža roditeljima alate za brigu o vidu njihove djece u svijetu ekrana.
Zato smo joj postavili upravo ona pitanja koja najviše zbunjuju roditelje: kada treba obaviti prvi pregled, koje naočale zaista štite, šta je “lijeno oko” i koje su to zablude koje mogu ostaviti trajne posljedice na dječiji vid.
Da li djeca zaista trebaju sunčane naočale?
„Apsolutno, da“, jasno kaže Ajla na pitanje trebaju li djeca nositi sunčane naočale.
Ajla: „Dječije oči su osjetljivije na sunčevu svjetlost nego oči odraslih, a UV zrake mogu s vremenom oštetiti strukture oka. Kao što kožu štitimo kremom, tako bismo i oči trebali štititi kvalitetnim sunčanim naočalama. Nisu to samo modni detalji – to je zaštita koja će umanjiti dugoročni kumulativni efekat UV na oko.“
Šta znači kada dječije oči upijaju više UV zraka?
Ajla: „Sočivo u oku djeteta je prozirnije i još nema onu prirodnu UV barijeru koju razvijamo s godinama. To znači da više štetnih zraka dolazi do dubine oka/retine, što povećava rizik od oštećenja u budućnosti. Ovo ne znači da dijete mora biti cijeli dan sa sunčanim naočalama... ali ako moramo da znamo kako ih zaštititi.“
Oprez: “igračke” naočale mogu nanijeti više štete
Ajla: „Zatamnjeno staklo širi zjenicu, a ako nema UV filter, onda još više UV zraka ulazi u oko. Uvijek savjetujem roditeljima da provjere oznaku 100% UV (ili UV400) zaštite i da naočale kupuju na provjerenim mjestima.“
Kada dijete treba prvi pregled?
Ajla: „Ako nema ranih problema ili porodične historije, prvi pregled bi trebalo napraviti oko 3. – 4. godine. Ali ako nešto primijetimo ranije – bježanje oka, jako suzenje, izbjegavanje gledanja u daljinu – treba reagovati odmah.“
Da li su svijetle oči zaista osjetljivije?
Ajla: „Da. Svijetle oči – plave, sive, zelene – imaju manje pigmenta koji prirodno štiti od svjetla, pa su osjetljivije. Takva djeca često žmirkaju na suncu. Kada im jednom ponudite sunčane naočale, često će ih tražiti sami, jer im gode.“
Lijeno oko se ne vidi, ali ostavlja posljedice
Ajla: „Dijete gleda normalno, ali jedno oko ne razvija dobar vid jer mozak ‘preferira’ drugo. Najčešće se ne vidi golim okom. Zato je važan sistematski pregled – jer mi to otkrijemo mjerenjima koja se ne mogu uočiti kod kuće.“
Najveći mit? Da naočale kvare vid
Ajla: „‘Neće nositi naočale da mu se oči ne ulijene’ – to je zabluda. Naočale ne kvare vid – one ga popravljaju. Bez njih, mozak ne dobija jasnu sliku i to može ostaviti posljedice, ne samo na vid nego i na uspjeh u školi ili socijalne interakcije.“
Postoji rok: do kada mozak “uči gledati”?
Ajla: „Vid se razvija do otprilike 7. godine života. Nakon toga, mozak više ne ‘uči’ gledati na isti način. Ako čekamo predugo, može biti kasno da ispravimo određene probleme poput ambliopije. Zato je ključan pregled do 4. godine života.“
Zlatno pravilo za svakodnevnu zaštitu vida
Ajla: „Boravak na dnevnom svjetlu i igra napolju – svakog dana, barem sat-dva. Ograničiti vrijeme pred ekranima, posebno u ranim godinama. Pravilo 20-20-20: svakih 20 minuta, gledati 20 sekundi u nešto udaljeno 6 metara. Te imati što bolje osvjetljenje kod rada na blizu!“
Kroz ovaj razgovor, doktorica Ajla Pidro nam je pokazala da se zdravlje dječijih očiju čuva svakodnevnim navikama, redovnim pregledima i znanjem. Nema mjesta čekanju. Nema mjesta mitovima.
Kako smo naučili: vid se razvija samo do određene dobi, sunčane naočale nisu dekoracija i “malo bježanje oka” nije uvijek bezazleno.
Zato je pravo vrijeme da postavimo pitanja, potražimo odgovore i napravimo male promjene koje će donijeti veliku razliku danas.
Ako želite više praktičnih savjeta o očuvanju vida, redovno ih možete pronaći na Instagram profilu doktorice Ajle, koji svakodnevno okuplja roditelje željne znanja i konkretne podrške.
Foto: @dr_ajla
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!